ترفند کامپیوتر

بهترین روش اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر

blank

اتصال گوشی به کامپیوتر جهت انتقال اطلاعات به دو صورت با سیم و بیسیم امکان پذیر است. در این مقاله قصد داریم تا به آموز بهترین روش اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با کوک موبایل همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر

جهت انتقال اطلاعات مابین کامپیوتر و گوشی نیاز است تا ابتدا آن‌ها را به یکدیگر متصل کنید. بدین منظور شما می‌توانید از یک کابل USB استفاده کرده و یا از طریق وای فای نسبت به اتصال یبسیم گوشی به کامپیوتر اقدام نمایید. در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا روش بهترین اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر را خدمتتان شرح دهیم.

اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر

یکی از آسان‌ترین روش‌های انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی، اتصال بیسیم آن‌ها به یکدیگر است. بدین منظور نیاز است تا در ابتدا گوشی و کامپیوتر خود را به یک شبکه وای فای یکسان متصل کنید. توجه داشته باشید که اتصال گوشی و کامپیوتر به شبکه وای فای یکسان از اهمیت بسیار برخوردار بوده و در صورت اتصال دستگاه‌ها به شبکه‌های مختلف، قادر به برقراری ارتباط نخواهید بود.

برنامه‌ای که امکان اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر را برایتان فراهم می‌کند، Droid Transfer نام دارد. برنامه مذکور را روی کامپیوتر خود دانلود کرده و نصب کنید. سپس با کلیک بر روی آیکون این برنامه در دسکتاپ، آن را اجرا نمایید. پس از اجرای برنامه Droid Transfer یک بارکد سبز رنگ برایتان نمایان خواهد شد و شما باید این بارکد را توسط گوشی اندرویدی خود اسکن کنید. بدین منظور نیاز است تا ابتدا برنامه Transfer Companion بر روی گوشی شما نصب باشد.

 

بهترین روش اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر

 

در این مرحله نیاز است تا برنامه Transfer Companion  دانلود کرده و در گوشی اندرویدی خود اجرا کنید. پس از اجرای برنامه گزینه Scan Droid Transfer App QR Code را لمس نمایید. سپس با استفاده از دوربین گوشی خود بارکد قابل مشاهده در برنامه Droid Transfer را اسکن کنید. بدین ترتیب گوشی شما از طریق برنامه Droid Transfer به کامپیوتر متصل خواهد شد و شما می‌توانید با اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر به راحتی نسبت به دریافت و ارسال اطلاعات اقدام کنید.

 

بهترین روش اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر

 

جهت برقرار نگه داشتن اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر، مطمئن شوید که برنامه Transfer Companion در صفحه گوشی شما قابل مشاهده باشد. بنابراین در زمان استفاده از برنامه Droid Transfer، به هوم اسکرین گوشی و یا یک برنامه دیگر مراجعه نکنید. اگر قصد انتقال فایل با حجم بالا را دارید، توصیه می‌کنیم از کابل USB جهت اتصال کامپیوتر به گوشی و انتقال فایل استفاده کنید. این روش معمولا نسبت به اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر پایدارتر بوده و سرعت بیشتری نیز دارد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش بهترین روش اتصال بیسیم گوشی به کامپیوتر پرداختیم. در صورت عدم تمایل به استفاده از کابل جهت اتصال گوشی به کامپیوتر می‌توانید از روش ذکر شده در فوق استفاده کرده و اطلاعات خود را به راحتی و به صورت بیسیم بین کامپیوتر و گوشی انتقال دهید.

مطالب مرتبط