تعمیرات گوشی های هواوی یکی از رایج ترین عملیات تعمیر موبایل است و دستگاه های تولید شده توسط این برند از قابلیت تعمیرپذیری بسیار بالایی برخوردار می باشند. اگر صفحه نمایش گوشی هواوی شما از کار افتاده و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد، اگر گوشی شما مشکل شارژ شدن باتری دارد، یا با مشکلات نرم افزاری روبرو شده است. مرکز تعمیرات ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. در این مرکز تمامی مدل های گوشی هواوی از جمله هواوی P20، میت 20، هواوی P10، هواوی Y6 و غیره تعمیر و رفع مشکل می گردد.

تمامی خدمات و تعمیرات گوشی های هواوی در کوک موبایل در کارگاهی مجهز توسط کارشناسان تعمیر مجرب و آموزش دیده انجام می شود. تعمیر اکثر گوشی ها همان روز انجام می شود و ما گوشی شما را ظرف مدت 24 تا 48 ساعت با تضمین بازگشت کیفیت با سابق به شما تحویل می دهیم. قبل از هر چیز بیایید مقدمه ای از شرکت هواوی و محصولات این شرکت را با هم مرور کنیم.

مقدمه ای بر شرکت هوآوی

شرکت تکنولوژی هوآوی یک شرکت چندملیتی شبکه و تجهیزات مخابراتی و خدمات اینترنت چینی است که مقر اصلی آن در شهر گوانگجو در کشور چین، واقع شده است. این شرکت بزرگ‌ ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان است، که درسال ۲۰۱۲ موفق شد حتی از شرکت اریکسون (Ericsson) نیز پیشی بگیرد و طرفداران بیشتری برای خود جذب کند. شرکت هوآوی در سال ۱۹۸۷ توسط Ren Zheingfei که از مهندسین باسابقه در ارتش آزادی بخش خلق چین بودند، تاسیس گردید. در زمان تاسیس شرکت، فعالیت عمده و اصلی آن بیشتر در زمینه تولید گوشی تلفن، متمرکز بود، اما پس از آن شرکت فعالیت‌های دیگر خود را که شامل: شبکه‌های ساختمان ارتباطات از راه دور، ارائه خدمات و تجهیزات و مشاوره به دیگر شرکت‌ها در داخل و خارج از کشور چین و تولید دستگاه‌های ارتباطی برای بازار مصرف بود را، گسترش داد. در سال ۲۰۱۴ شرکت هوآوی با سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در بازارهای جهانی، موفق شد در بیش از ۱۴۰ کشور جهان خدمات و محصولات خود را ثبت کرده و به فروش برساند، و به عنوان پنجمین شرکت مطرح دنیا در بین ۵۰ شرکت بزرگ اپراتورهای مخابراتی جهان، انتخاب شود. براساس آمار گرفته شده در سپتامبر سال ۲۰۱۵، شرکت هوآوی دارای بیش از ۱۷۰۰۰۰ نفر پرسنل است که در حدود ۷۶۰۰۰ نفر از آنها در واحد تحقیق و توسعه شرکت، مشغول به کار هستند. همچنین شرکت هوآوی در کشورهای چین، ایالات متحده، کانادا، انگلستان، پاکستان، فرانسه، بلژیک، آلمان، کلمبیا، ایرلند، سوئد، هند، روسیه و ترکیه و … دارای ۲۱ بنیاد تحقیق و توسعه، جهت پیشبرد بهتر فعالیت‌های شرکت است.

چرا به تعمیرات گوشی هواوی نیاز پیدا می کنیم؟

گوشی ‌ها و تبلت های هواوی از طراحی، ظرافت، فناوری و جنس بدنه متنوع بهره مند می باشند. محصولات این برند همانند سایر برند های مطرح موجود در بازار مانند اپل و سامسونگ ممکن است بنا به دلایلی در معرض آسیب قرار گرفته و نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض برخی از قطعات داشته باشند.

این امکان وجود دارد که گوشی هواوی شما از هر مدلی که باشد، چه یک گوشی میان رده و یا دستگاه رده بالا مثل هواوی P30 Pro از دستتان سقوط کند و بر اثر برخورد به کف زمین و یا جسم سخت مثل لبه میز و یا صندلی دچار شکستگی از ناحیه ال سی دی شود و یا به خاطر ضربه وارده به آن، خاموش شود و از کار بیفتد. ممکن است به خاطر استفاده از شارژر نامناسب و یا وارد کردن فشار به سوکت شارژ، گوشی شما مشکل شارژ نشدن پیدا کند. و یا این احتمال وجود دارد که به خاطر آب خوردگی و نفوذ رطوبت به داخل گوشی هواوی شما مشکلاتی همچون سوختگی برد، خرابی هارد، سولفاته شدن و از کار افتادن کانکتور فلت ها و سنسورهای گوشی بوجود بیاید و باعث بروز اختلال در عملکرد گوشی هواوی شما گردد.

اکنون، آیا باید گوشی خود را دور بیاندازید و یک گوشی جدید خریداری کنید. آیا این امکان وجود دارد که گوشی معیوب خود را تعمیر کنیم و دوباره مثل قبل از آن استفاده کنیم. خوشبختانه، امکان تعمیر و تعویض قطعات موبایل هواوی وجود دارد و شما می توانید برای تعمیر موبایل خود به یکی از مراکز تعمیرات گوشی هواوی مراجعه کنید. از اینرو یافتن مرکز تعمیرات مجاز گوشی های هواوی که بتوانیم با خیال راحت دستگاه خود را به آن بسپاریم تا مشکل را به خوبی و با اطیمنان کامل رفع کند، حائز اهمیت است.

چرا برای تعمیرات گوشی هواوی خود کوک موبایل را انتخاب کنم؟

مرکز تعمیرات کوک موبایل بi عنوان اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران که سابقه بسیار خوبی در حوزه تعمیر گوشی و تبلت های برندهای معتبر اپل و سامسونگ دارد در زمینه تعمیر گوشی های پر فروش هواوی نیز از تخصص بسیار بالایی برخوردار می باشد و کار تعمیر و تعویض قطعات گوشی و تبلت های هواوی را نیز به خوبی انجام می دهد. دانش، تخصص، مهارت، استفاده از تجهیزات و بکارگیری جدیدترین متدها و روش های تعمیر گوشی های موبایل می تواند دلیل خوبی برای انتخاب این مرکز برای ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات تعمیر موبایل برند هواوی در ایران توسط مشتریان باشد.

کارشناسان آموزش دیده این مرکز برای تعمیر گوشی های هواوی مشتریان خود از به روز ترین و پیشرفته ترین روش های و ابزار تعمیر موبایل استفاده می کنند و تیم تعمیرات ما به خوبی با یکدیگر هماهنگ بوده و از بهترین مهارت ممکن و در بالاترین سطح از استانداردهای لازم برای تعمیرات گوشی های موبایل برخوردار می باشند. واحد تعمیرات ما همواره برای تعویض و نصب قطعه جدید از قطعات اورجینال موجود در بازار استفاده می کنند که همین موضوع تضمینی برای کارکرد صحیح و با کیفیت گوشی شما برای چند سال های آینده می باشد.

دلیل دیگری که می توانید با خیال راحت مرکز تعمیرات ما را برای دریافت هر گونه خدمات تعمیر و تعویض گوشی هواوی خود انتخاب کنید، دقت و سرعت عمل بالای مجموعه تعمیرکاران ماهر این مرکز می باشد. تعمیرات موبایل هواوی در این مرکز ظرف کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گردد و کاربر تنها با یک تماس تلفنی (02167319) و یا از طریق سایت بدون اینکه مراجعه حضوری داشته باشد درخواست تعمیر گوشی هواوی خود را ثبت کند و پس از تعمیر کامل، گوشی خود را درب منزل تحویل بگیرد.
از اینرو توصیه می کنیم که برای دریافت خدمات تعمیرات گوشی هواوی خود از بهترین و مقرون به صرفه ترین سرویس تعمیر و تعویض گوشی کوک موبایل استفاده کنید.

معرفی تعمیرات تخصصی هواوی در کوک موبایل

مرکز تعمیرات کوک موبایل در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری آماده ارائه هر گونه خدمات تخصصی تعمیرات گوشی های هواوی به شما مشتریان عزیز می باشد. تمامی خدمات قابل ارائه در این مرکز توسط کارشناسان تعمیر آموزش دیده انجام می گردد که هر کدام از این تعمیرکاران دارای مدرک تخصصی از دوره های فنی و تخصصی مربوطه می باشند. این مرکز با داشتن آرشیوی از قطعات موبایل اورجینال هواوی نسبت به تعمیر تخصصی و تعویض قطعات سخت افزاری انواع مدل گوشی های هواوی اقدام نموده و کیفیت گوشی شما را به حالت قبل باز خواهند گرداند. در ادامه به انواع خدمات تخصصی که در بخش سخت افزار و نرم افزار توسط این مرکز ارائه می شود می پردازیم.

تعمیرات سخت افزاری گوشی های هواوی

بروز اختلال و مشکلات سخت‌ افزاری گوشی های موبایل و تبلت هواوی در مقایسه با مشکلات نرم ‌افزاری معمولاً با هزینه ‌های بیشتری همراه هستند. اختلال در عملکرد یکی از قطعات منجر به بد کار کردن و یا از کار افتادگی کل گوشی شود و حتی ممکن است دیگر قادر به استفاده از آن نباشیم. در اکثر اوقات مشکلات سخت افزاری به راحتی قابل تشخیص و تعمیر هستند و در برخی موارد پیدا کردن منشاء خرابی کمی پیچیده می شود. به هر حال، متخصصان و تعمیرکاران زبده ما در کوک موبایل قادر به تعمیر و تعویض تمام قطعات گوشی های موبایل و تبلت های هواوی هستند. برخی از خدمات تعمیرات سخت افزاری شایع در این مرکز عبارتند از:

  • تعمیرات تاچ ال سی دی و تعویض گلس گوشی هواوی
  • رفع مشکل مربوط به ال سی دی و ال ای دی و بک لایت گوشی های هواوی
  • تعویض قاب پشت گوشی های هواوی
  • تعمیر باتری گوشی موبایل هواوی
  • تعمیر برد و تعویض آی سی های سوخته گوشی های موبایل هواوی
  • تعمیر هارد
  • تعمیر و یا تعویض میکروفن و بلندگو
  • تعمیر و تعویض سوکت شارژ و مشکلات مربوط به مدار شارژ
  • تعمیر فلت آنتن وای فای و بلوتوث
  • تعمیر خشاب سیم کارت و مموری کارت
  • تعمیر مشکلات دوربین

تعمیر نرم افزاری گوشی هواوی

اختلال و بروز مشکلات نرم افزاری در سیستم های اندرویدی امری بدیهی است و این موضوع در گوشی های هواوی نیز اجتناب ناپذیر هستند. خوشبختانه مشکلات نرم افزاری برخلاف مشکلات سخت افزاری به راحتی و با هزینه اندکی رفع شده و گوشی و قطعات آن را با مشکلات جدی مواجه نمی کند. اما اگر همین مسائل نرم افزاری به درستی رفع نشود در اغلب موارد می تواند در استفاده از گوشی و عملکرد آن اختلال ایجاد کند، اما در اغلب موارد قطعات گوشی سالم بوده و مشکل خاصی ندارند. رفع مشکلات نرم افزاری هرچند به ابزارهای تعمیرات خاص نیاز ندارد، اما همچون سایر تعمیرات سخت افزاری به مهارت و تخصص تعمیرکار نیاز دارد. برخی از عمده خدمات تعمیرات نرم افزاری در گوشی های هواوی که توسط متخصصان تعمیر کوک موبایل ارائه می شوند عبارتند از:

  • رفع مشکل هنگ کردن گوشی های هواوی: مشکل هنگ کردن در گوشی های موبایل امری بدیهی است و گوشی ها و تبلت های هواوی نیز از این امر مستثنی نیستند. کارهایی که ناخواسته باعث هنگ کردن گوشی می شوند مثل نصب برنامه های منسوخ شده، ویروسی شدن گوشی، استفاده از برنامه های سنگین به صورت همزمان و یا استفاده طولانی مدت از شبکه های اینترنتی هستند. این مشکل در مرکز تعمیرات موبایل معمولاً با به روزرسانی سیستم عامل، تشخیص و پیدا کردن نرم افزارهای خراب و بدافزارها، ویروس کشی اصولی رفع می گردد.
  • رجیستر گوشی هواوی: یکی دیگر از خدماتی است که در مرکز کوک موبایل استفاده می شود. رجیستر کردن موضوعی است که پس از خرید برخی از انواع گوشی موبایل برای فعال شدن و امکان استفاده از آن صورت می گیرد.
  • بوت گوشی هواوی: وقتی گوشی هواوی شما به درستی بوت نشود، گوشی روشن می شود اما صفحه مورد نظر بر روی لوگوی شرکت قفل کرده و در واقع عملیات خاصی را نمی توان بر روی آن انجام داد. مشکل بوت در گوشی های هواوی بسیار شایع است و به هر حال تعمیر آن یک کار تخصصی است و با توجه به هر سیستم و برندی به صورت جداگانه صورت می گیرد، تعمیرکاران مجرب ما به خوبی مشکل بوت نشدن دستگاه هواوی شما را رفع خواهند کرد.

مراحل تعمیر گوشی های هواوی در کوک موبایل

تعمیر گوشی در طی چند مرحله ساده انجام می شود و مهمترین هدف ما کسب رضایت کامل مشتری و تحویل گوشی سالم و با کیفیت به مشتری در سریع ترین زمان ممکن می باشد. در صورتی که امکان مراجعه حضوری دارید می توانید گوشی هواوی تعمیری خود را به بخش تعمیرات این مرکز تحویل دهید، در غیر این صورت می توانید ابتدا با شماره تلفن 02167319 در ساعات اداری تماس بگیرید و ضمن راهنمایی و مشاوره رایگان از تعمیرکاران مجرب ما، سفارش تعمیر گوشی خود را ثبت کرده و دستگاه خود را با پیک به این دفتر ارسال کنید. در مرحله بعد متخصص تعمیر نسبت به عیب یابی گوشی شما اقدام می کند و با بررسی های اولیه و مشاهده سطح آسیب دیدگی، هزینه تعمیر و یا در صورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه خرید و اجرت نصب قطعه را به شما اعلام می کند. البته در برخی موارد، تشخیص و عیب یابی دقیق منشاء خرابی نیازمند حداقل 48 ساعت زمان می باشد که این صبر و حوصله شما را می طلبد. پس از عیب یابی دقیق، هزینه تعمیر گوشی هواوی و مدت زمان لازم برای انجام تعمیرات به شما اطلاع داده می شود.

در آخر پس از گرفتن تاییدیه از مشتری، فرایند تعمیر آغاز می شود و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، کار تعویض نیز با خرید قطعات اورجینال موجود در بازار انجام می گردد. پس از تعمیر کامل، تست های نهایی روی گوشی انحام می شود و در صورتی که همه چیز مثل سابق به خوبی کار می کند، گوشی آماده تحویل می گردد. اگر برای تحویل گوشی خود امکان حضور ندارید، دستگاه با پیک به آدرس شما ارسال خواهد شد. تمام فرایند تعمیر و تعویض قطعه از سمت واحد تعمیرات کوک موبایل تضمین شده می باشد و با خیال راحت می توانید مثل قبل از گوشی خود استفاده کنید. توصیه می کنیم که از سرویس تعمیرات موبایل این مرکز استفاده کنید

هزینه تعمیر گوشی هوآوی

هدف اصلی مرکز تعمیرات کوک موبایل ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیرات گوشی های هواوی با منصفانه ترین قیمت می باشد. بخش تعمیرات ما همواره تلاش کرده اند تا آنجا که امکان دارد گوشی را تعمیر کنند و کمتر سراغ تعویض قطعه بروند تا از این طریق هزینه های تحمیل شده به مشتریان خود را کاهش دهد. این رو کلیه تعمیرات گوشی هواوی با بهترین قیمت صورت می پذیرد. اگر می خواهید گوشی هواوی خود را با بهترین کیفیت، و با استفاده از قطعات اورجینال موجود در بازار و در کمترین زمان و پایین ترین هزینه به صورت تضمینی تعمیر کنید از خدمات تعمیر کوک موبایل استفاده کنید.

کاربران گوشی های هواوی در تمامی انواع مدل ها می توانند برای دریافت خدمات تعمیرات به راحتی با شماره تلفن 02167319 در ساعات اداری تماس گرفته و با اطمینان بالا گوشی های گران قیمت خود را به دست تعمیرکاران حرفه ای ما بسپارند. کارشناسان مرکز تعمیرات ما با بهره ‌مندی از سال‌ ها تجربه در حوزه تعمیرات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری موبایل هواوی و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، کلیه تعمیرات مورد نیاز موبایل ‌های هواوی را با قطعات اورجینال و هزینه مصوب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

سوالات متداول درباره تعمیرات هواوی

1- آیا گوشی های هواوی از قابلیت تعمیرپذیری خوبی برخوردار هستند؟

گوشی های هوشمند هواوی در عین حالی که پیچیده هستند، تعمیرپذیری خوبی دارند و در صورت نیاز به تعمیر، مشکلات آن قابل برطرف کردن می باشد. البته تعمیرات این برند مانند سایر مارک ها و گوشی های هوشمند موجود در بازار نیازمند دانش و مهارت تعمیرکار و همچنین ابزارهای تعمیرات موبایل می باشد.

2- هزینه تعمیرات گوشی هواوی چقدر است؟

هزینه تعمیرات گوشی های موبایل هواوی بستگی به میزان خرابی و قطعه ای دارد که معیوب شده است. همچنین اگر حین تعمیر لازم باشد که قطعه ای تعویض شود، طبیعی است که هزینه تعمیرات هواوی نیز بالا می رود. با این حال تمام هزینه ها مطابق با نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرات موبایل هواوی انجام می شود. علاوه بر این قبل از هر اقدامی هزینه تعمیر به اطلاع مشتری رسانده می شود تا در صورت رضایت مشتری کار تعمیرات انجام شود.

3- مدت زمان لازم برای تعمیر گوشی هواوی چقدر است؟

تعمیرات گوشی های هواوی با توجه به خدمات مورد نیاز و انجام عملیات تعمیر متفاوت است. تعمیر برخی از قسمت های خراب گوشی های ممکن است کمتر از 2 ساعت و برخی از تعمیرها مثل تعمیرات روی برد ممکن است بیش از 48 ساعت طول بکشد.

4- آیا امکان تعمیر برد گوشی های هواوی وجود دارد؟

خوشبختانه تعمیرکاران متخصص ما در کوک موبایل که از تجربه، دانش و تجهیزات کافی در زمینه تعمیر برد گوشی برخوردار هستند، با پیدا کردن ایرادات برد، توانسته اند که در موارد زیادی برد گوشی های هواوی در تمامی مدل ها را تعمیر کنند، مگر اینکه برد دچار شکستگی و یا سوختگی کامل شده باشد.

5- آیا در کوک موبایل برای تعمیرات موبایل هواوی از قطعات اصلی استفاده می شود؟

در مرکز تعمیرات کوک موبایل برای انجام تعمیرات گوشی هواوی می توانید از اصالت و اورجینال بودن قطعات تعویض شده اطمینان حاصل کنید. قطعات اصلی گوشی های هواوی این مرکز با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد و با تهیه آن قطعات در کمترین زمان ممکن، در وقت و هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

6- خدمات تخصصی تعمیر موبایل هواوی در مرکز تعمیرات کوک موبایل شامل چه مواردی می شود؟

خدمات تخصصی تعمیر موبایل هواوی که در مرکز تعمیرات موبایل ارائه می شود شامل تعویض تاچ و ال سی دی موبایل هواوی، تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش، تعمیر هارد، تعمیر آی سی سوخته، تعمیرات روی برد، تعمیر سوکت شارژ، تعمیر و یا تعویض سوکت سیمکارت خوان، انواع تعمیرات نرم افزاری و خیلی های دیگر می شود.

7- آیا تعمیرات موبایل هواوی در کوک موبایل با استفاده از تجهیزات تعمیر پیشرفته انجام می شود؟

مرکز تعمیرات کوک موبایل با بهره مندی از متخصصین تعمیرکار و با استفاده از جدیدترین تجهیزات و ابزارهای تعمیرات موبایل در تعمیرات تخصصی موبایل هواوی در تمامی مدل ها از گوشی های رده پایین آنر گرفته تا گوشی های پرچمدار سری P این شرکت و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال موجود در بازار انجام می شود.

8- آیا امکان تعمیر گوشی های هواوی در منزل وجود دارد؟

تعمیر هر گوشی و به خصوص گوشی های هواوی نیازمند دانش اولیه در زمینه تعمیرات موبایل و داشتن تجهیزات و ابزارهای تعمیرات است که بوسیله آن بتوان گوشی را باز کرد و با پیدا کردن منشاء مشکل بتوان عیب آن را برطرف نمود. بنابراین توصیه می کنیم که برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر در گوشی خود، تعمیرات موبایل را به مراکز معتبر بسپارید.

9- چگونه به خدمات تعمیرات هواوی کوک موبایل اعتماد کنم؟

کوک موبایل در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هواوی از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. بهره مندی از پرسنل مجرب و آموزش دیده، استفاده از تجهیزات مدرن در حوزه تعمیرات گوشی هواوی و بکارگیری قطعات اصل، از ویژگی های این مرکز می باشد. تمام عملیات های تعمیرات گوشی های هواوی در کوک موبایل با ارائه گارانتی همراه می باشند.

کوک موبایل در رسانه ملی