رپورتاژ آگهی

موبایل پرینتر چگونه کار می‌کند؟

موبایل پرینتر از شرکت سیناپ در دست مرد

موبایل پرینتر یک دستگاه کوچک و قابل حمل است که به وسیله آن بدون نیاز به کابل یا اتصال به کامپیوتر، از طریق گوشی خود می‌توانید فایل‌های خود را چاپ ‌کنید. این دستگاه معمولا از فناوری‌های بی‌سیم مانند بلوتوث یا وای فای برای اتصال به گوشی استفاده می‌کند. با توجه به نیاز چاپ به صورت سیار در بسیاری از صنایع، دستگاهی مانند موبایل پرینتر بسیار مهم است. وزن ان محصول معمولا کم است و دارای یک باتری برای تامین انرژی روزانه می‌باشد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه و پاسخ به این سوال که موبایل پرینتر چگونه کار می‌کند همراه ما باشید.

نحوه کار موبایل پرینتر

برای استفاده از موبایل پرینتر، ابتدا باید آن را به گوشی خود متصل کنید. برای این کار، معمولا وابسته به مدل و برند موبایل پرینتر، باید برنامه‌ای را از سایت خود کمپانی و یا تامین کننده محصول دانلود و نصب کنید. پس از اتصال موبایل پرینتر با موبایلی که می‌خواهید فایل را از آن منتقل کنید، می‌توانید فایل دلخواه خود را انتخاب و چاپ نمایید.

مزایا و معایب استفاده از موبایل پرینتر

موبایل پرینتر دستگاهی است که با توجه به وزن کم و باتری که در آن به کار رفته است برای چاپ سیار فیش و یا لیبل‌ بسیار مناسب است اما برای چاپ لیبل در سایزهای بزرگ یا کیفیت بالاتر چاپ مناسب نیست. از این جهت باید نیاز چاپی خود را در نظر بگیرید تا دستگاه مناسب را تهیه نمایید.

نکات خرید موبایل پرینتر

حمل برای چاپ هستید، موبایل پرینتر گزینه مناسبی است. مثلا زمانی که بخواهید برای قفسه‌های انبار خود لیبل چاپ کنید و یا فروشگاهی دارید که نیاز است لیبل قیمت‌ها یا بارکد را تعویض نمایید، این دستگاه برای شما کاربرد دارد ولی اگر با حجم بالایی از چاپ بارکد و یا سایر اطلاعات سر و کار دارید و یا می‌خواهید لیبل‌های بزرگ‌‎تری را پرینت بگیرید، شما نیاز به یک لیبل پرینتر دارید. لیبل پرینترها در مقایسه با موبایل پرینترها قیمت بیشتری دارند اما قابلیت‌هایی مانند نوع اتصال، عرض چاپ، کیفیت چاپ و… آن‌ها با این تجهیزات متفاوت است.

پس دو عامل نیاز چاپی و قیمت را باید حتما قبلاً از تهیه چاپگر مورد نظر خود بررسی نمایید.

مرد در حالیکه موبایل پرینتر در جیب دارد در فروشگاه در حال جستجو با گوشی است

نکات خرید موبایل پرینتر

شرکت سیناپ؛ تامین کننده تجهیزات از برترین برندها

شرکت سامانه‌های شناسایی پویا رایانه سپند (سیناپ) مجموعه‌ای پیشرو و نوآور در حوزه سیستم‌های شناسایی خودکار و جمع آوری مکانیزه داده (AIDC) است که با تجربه بیش از 12 ساله خود و نیازسنجی دقیق بازار به عرضه تجهیزات مورد نیاز صنایع و کسب و کارها می‌پردازد. این شرکت فقط به فکر تامین تجهیزات نبوده و با وجود ارائه راهکار به کسب و کارها و صنایع گوناگون، همواره شریکی مطمئن برای آن‌ها بوده است.

سیناپ نماینده رسمی و انحصاری برندهای GODEX، WOOSIM، POINT MOBILE، UROVO، SEWOO، ‌HANASIS است و به همین جهت شما کالای اصلی را با خدمات پس از فروش حرفه‌ای و قیمت مناسب دریافت می‌کنید. سبد محصولات این شرکت بسیار گسترده است و شما می‌توانید بهترین برندهای مواد مصرفی (لیبل و ریبون) خود را نیز از این شرکت تهیه نمایید.

موبایل پرینتر خود را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که گفته شد موبایل پرینتر دستگاه کاربردی است که به وسیله آن به آسانی از طریق گوشی می‌توانید فایل‌های مورد نیاز خود را چاپ کنید. این دستگاه با برندهای مختلفی عرضه شده است که یکی از برندهای آن WOOSIM است. شرکت سیناپ نماینده رسمی و انحصاری برند ووسیم در ایران است و شما می‌توانید انواع دستگاه‌های این برند را با گارانتی و خدمات پس از فروش از این شرکت تهیه نمایید. علاوه بر این، شما می‌توانید انواع تجهیزاتی مانند لیبل پرینتر، هندهلد، صندوق فروشگاهی، بارکد اسکنر و فیش پرینتر را از سیناپ تهیه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *