تعمیرات گوشی های سونی و سایر خدمات مرتبط با تعمیر و نوسازی این موبایل، به رغم کیفیت بالای این محصول ژاپنی و با توجه به تعمیر پذیری بالایی که دارند، عملیاتی رایج در حوزه تعمیرات موبایل است که هر کاربر برند سونی ممکن است در طول استفاده روزمره خود از این گوشی بدان نیاز پیدا کند. بروز اختلال در کارکرد این گوشی چه به دلیل استفاده نادرست از آن و چه به دلایل ناخواسته و اتفاقات پیش بینی نشده، امری بدیهی است و می تواند نیاز به تعمیرات گوشی های سونی را بیش از پیش نمایان کند.

به هر حال، اگر شما نیز یکی از کاربران گوشی های سونی هستید، می توانید با مشاهده هر گونه خرابی و از کار افتادگی قطعات موبایل خود به مرکز تعمیرات کوک موبایل مراجعه کنید و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول را از این مرکز دریافت نمایید. متخصصین تعمیرکار گوشی های سونی در این مرکز همگی بصورت کاملاً آموزش دیده هستند و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال موجود در بازار، دستگاه شما را به خوبی سرویس و تعمیر می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 02167319 واحد تعمیرات کوک موبایل تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات و شرایط تعمیر گوشی خود بهره مند شوید.

تعمیرات گوشی موبایل با توجه به تنوع این محصول و مدل های مختلف موجود در بازار و در دست کاربران این روزها به یک خدمات شایع تبدیل شده است. گوشی های سونی از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار می باشند و جزء گوشی های با قابلیت تعمیرپذیری بالا محسوب می شوند. مهم نیست که چقدر با دقت از تلفن هوشمند سونی خود مراقبت می کنید یا با یک کاور محافظ محکم و زیبا از آن محافظت می کنید، باز هم حوادث و اتفاقات رقم خواهند خورد و ممکن است به گوشی شما آسیب وارد شود. اگر صفحه تلفن هوشمند سونی شما شکسته یا خرد شده باشد، اگر قطعات داخلی آن با مشکل و خرابی مواجه شده باشند، اگر باتری آن خراب شده باشد و بسیاری دیگر از مشکلاتی که می تواند برای یک گوشی همراه اتفاق بیفتد، برای رفع همه آنها به تعمیرات گوشی های سونی و یک مرکز معتبر که بتوانید به راحتی به آن اطمینان کنید و موبایل سونی تعمیری خود را به آن بسپارید، نیاز خواهید داشت.

تعمیرات سونی نیازمند دانش تخصصی و مهارت بالا کارشناسان حوزه تعمیرات موبایل و البته تجهیزات و ابزارهای تعمیر پیشرفته می باشد. بدون این دو مهم، علناً کار تعمیرات گوشی های سونی و هر گوشی دیگری غیر ممکن خواهد بود.

مختصری در مورد گوشی های برند سونی

سونی اریکسون ، یک شرکت تلفن همراه است که در سال ۲۰۰۱ با همکاری شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطی اریکسون سوئد برای حل بحران خود در زمینه ی ارتباطات متولد شد. در ۲۴ آوریل ۲۰۰۱ ، شرکت اریکسون شراکت ۵۰ درصدی خود را با غول تولیدات الکترونیکی سونی ژاپن برای ساخت تلفن همراه مبتنی بر مهارت، طراحی و فناوری شرکت سونی اعلام کرد، دانشی که شرکت اریکسون فاقد آن بود.

شرکت جدید سونی اریکسون مقر خود را در لندن انگلستان بنا نهاد. این شرکت کار خود را با تولید پلت فرم و پایه های تلفن همراه آغاز کرد. این آغاز به کار با کاهش چشم گیر پرسنل شرکت به حدود ۴۰۰۰ نفر همراه بود. در سال ۲۰۰۲ این شرکت اولین گوشی های سری W با عنوان Walkman را روانه ی بازار نمود که در نوع خود اولین گوشی متمرکز بر اصل موسیقی بود. این کار فضای رقابتی جدیدی را در عرصه ی ساخت تلفن همراه مبتنی بر اصل موسیقی ایجاد نمود. پس از آن در سال ۲۰۰۶ این شرکت دست به ساخت اولین گوشی های سایبرشات با قابلیت های پیشرفته ی عکاسی زد. پس از آن در سال ۲۰۰۸ نیز با ارائه ی گوشی های هوشمند اکسپریا عرصه ی جدیدی را آغاز نمود. تمامی این محصولات در بازر جهانی با عنوان سونی اریکسون عرضه می گردید تا اینکه سرانجام پس از ۱۰ سال شراکت، در سال ۲۰۱۱ شرکت سونی تمام سهام شرکت اریکسون را به صورت رسمی خریداری نمود و پس از آن محصولات خود را با نام انحصاری سونی به بازار روانه کرد. در سال 2012 سونی سهام شرکت اریکسون را خرید و از همان سال برند جدید خود را با نام موبایل های سونی معرفی کرد. در آوریل سال 2020، این شرکت به شرکت سونی الکترونیک تبدیل شد.

برخی از مدل های اولیه سونی اریکسون T610، P800 UIQ و K700 بودند. آنها به توسعه موبایل ها ادامه دادند و فروش آن از سال 2004 تا 2007 بسیار زیاد شد اما در سال 2008 سود آنها به طور قابل توجهی کاهش یافت.

خدمات تعمیر موبایل سونی در کوک موبایل

کوک موبایل به عنوان اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران با بهره مندی از کارشناسان تعمیر با سابقه و نیز استفاده از تجهیزات و ابزارهای تعمیرات پیشرفته مطابق با به روزترین و مدرن ترین شیوه های تعمیرات موبایل سونی در کارگاهی کاملاً مجهز آماده ارائه خدمات تعمیر موبایل در حوزه سخت افزار و نرم افزار می باشد. این مرکز با سابقه درخشان خود در این زمینه توانسته است رضایت صد در صدی از مشتریان خود را کسب کند و به جرات می توان گفت که تاکنون هیچ مشتری از خدمات ارائه شده توسط این مرکز ناراضی نبوده است که باعث افتخار و مباهات مدیریت این مجموعه می باشد.

خدمات تعمیر موبایل سونی در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال گوشی های سونی با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن انجام می پذیرد. کوک موبایل نمایندگی تعمیرات گوشی سونی را ندارد اما با انجام تضمینی و تهیه تمامی قطعات اصلی این گوشی توانسته است که به کاربران این برند معتبر خدمات رسانی ویژه داشته باشد. تمامی خدمات ارائه شده شامل گارانتی معتبر بوده و هزینه‌ های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز همگی بر اساس نرخنامه مصوب می باشد. قبل از ارائه سرویس و تعمیرات موبایل سونی و در صورت نیاز و یا به درخواست مشتری، تعویض قطعه، تمامی هزینه ها از قبل به مشتری اعلام می گردد تا با آگاهی از این موضوع نسبت به انجام تعمیرات تصمیم گیری شود.

معرفی انواع تعمیرات موبایل سونی در کوک موبایل

تعمیرات موبایل سونی انواع تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری و یا ترکیبی از هر دو را شامل می شود. آنچه که بیشتر مشهود است، تعمیرات گوشی های سونی به خرابی و بروز اختلال در قطعات سخت افزاری از جمله شکستگی ها و آسیب های فیزیکی به ال سی دی و گلس آن، خرابی هارد، بروز مشکل در CPU و برد گوشی، خرابی باتری و تعویض آن، دوربین، میکروفن، بلندگوهای این گوشی مربوط می شود که برطرف کردن هر یک از آنها به بخش تعمیرات سخت افزاری مربوط می شود.

برخی از خدمات رایج تعمیرات موبایل سونی در کوک موبایل به شرح زیر هستند:

تعویض باتری گوشی سونی

تعویض باتری موبایل سونی در همه مدل ها نمونه ای ساده از خدمات و سرویس های تعمیرات موبایل سونی است. تعویض باتری در این مرکز با استفاده از باتری اصل و سازگار با مدل گوشی انجام می شود. تعویض باتری زمانی انجام می شود که باتری شما با مشکلاتی نظیر عدم شارژ پذیری، شارژدهی نامناسب، تخلیه سریع شارژ، کند شارژ شدن، باد کردن و تغییر حجم، داغ شدن بیش از حد و از این دست اختلالات مواجه شده باشد.

تعمیر تاچ و ال سی دی و تعویض گلس گوشی های سونی

تعمیر تاچ ال سی دی و نوسازی گلس گوشی های سونی از جمله خدمات شایع با بیشترین مراجعات به مراکز تعمیر مجاز گوشی های موبایل است که در مرکز تعمیرات کوک موبایل انجام می شود. گوشی های جدید سونی دارای صفحات نمایش بزرگ هستند و بسیار مستعد آسیب می باشند، صدمات وارده به این قطعه در اکثر موارد با تعویض گلس و یا تعمیر کانکتور و یا فلت پشت آن قابل تعمیر است اما در اکثر مواقع مشکلات ایجاد شده تنها با تعویض ال سی دی امکان پذیر می باشد.

تعویض گلس گوشی سونی یکی از خدمات تعمیرات سخت افزاری است که با جدا کردن تکه های شکسته گلس از روی ال سی دی و نصب گلس جدید بوسیله تجهیزات پیشرفته انجام می شود و معمولاً با صرف هزینه اندکی صفحه نمایش نوسازی می شود. در صورتی که گلس گوشی سونی شما آسیب دیده، بدون هیچ گونه نگرانی می توانید با کارشناسان ما در کوک موبایل تماس بگیرید. کارشناس تعویض گلس ماهر ما پس از عیب یابی اولیه، با توجه به مدل گوشی شما، اقدام به تعمیر یا تعویض گلس موبایل سونی خواهند نمو

تعمیر دوربین موبایل سونی

دوربین از بخش های مهم و جذاب در تمام انواع مدل های گوشی سونی محسوب می شود. این بخش یکی از پر کاربردترین ها توسط کاربران گوشی های سونی است و در روز حتماً با این گوشی عکس و یا فیلم گرفته خواهد شد. بنابراین کمترین اختلال و بروز مشکل در دوربین ها می تواند برای هر کاربری آزاردهنده باشد. در تعمیر دوربین موبایل های سونی در مرکز تعمیرات کوک موبایل علاوه بر بخش سخت افزاری دوربین، بخش نرم افزاری آن نیز با دقت و حوصله بررسی می شود و در صورتی که مشکل با تنظیمات گوشی رفع شود، دیگر هیچ تعمیری انجام نخواهد شد. اما در صورتی که مشکل از سخت افزار و خرابی دوربین و لنزها باشد، رفع این مشکل براحتی با تعویض لنز دوربین یا سایر قطعات و اجزای آن حل خواهد شد.

تعمیر انواع آی سی های روی برد موبایل سونی

تعمیر آی سی های نصب شده روی موبایل سونی یکی دیگر از خدمات تعمیرات در حوزه سخت افزاری است که توسط کارشناسان متخصص و با استفاده از تجهیزات تعمیرات مدرن انجام می شود. واحد تعمیرات موبایل سونی این مرکز، پس از انجام بررسی های دقیق و اطمینان از خرابی صد در صدی نسبت به تعمیر و یا تعویض آی سی معیوب مربوطه روی برد اقدام خواهند کرد. تعمیر آی سی های روی برد موبایل سونی یک عملیات تعمیر تخصصی است که حتما باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود.

تعمیر بلندگو، میکروفن، تعمیر و تعویض سوکت شارژ، فلت سنسور های جلو، دکمه های فیزیکی پاور و ولوم، جک هندزفری، و بسیاری از عملیات دیگر همگی جزء سایر تعمیرات سخت افزاری در موبایل سونی هستند که توسط کارشناسان مجرب ما با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شوند.

تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی

اشکالات بوجود امده در موبایل ‌های سونی همیشه سخت افزاری نیستند و در بسیاری شرایط این به دلیل خرابی تنظیمات گوشی، ویروسی شدن، نصب برنامه ‌های ناسازگار و مواردی از این دست است که در عملکرد موبایل های سونی اختلال ایجاد می شود. کاربرانی که با چنین اشکالات نرم افزاری در دستگاه خود مواجه شده‌ اند می‌ توانند به نمایندگی تعمیر موبایل سونی مراجعه کرده و جهت تعمیر گوشی خود اقدام نمایند.

تعمیرات تخصصی مربوط به اپ گرید و به روز رسانی سیستم عامل گوشی، برطرف کردن مشکلات نرم افزاری، رفع هنگ کردن گوشی، تعمیر مشکلات آنتن دهی، تعمیر پرش آنتن گوشی، برطرف کردن قطع و وصلی سیگنال آنتن، برطرف کردن مشکل در دسترس نبودن گوشی، رفع مشکل افت سیگنال در نقاط کور گوشی، و بسیاری تعمیرات دیگر، از جمله خدمات و سرویس های تخصصی تعمیرات نرم افزاری گوشی های سونی محسوب می شوند.

در تعمیرات نرم افزاری سونی نیز متدها و ابزارهای خاص خود استفاده می شود. کارشناسان تعمیرات نرم افزاری بایستی از دانش و مهارت کافی و به روز برخوردار بوده تا بتواند به خوبی مشکلات نرم افزاری دستگاه را بر طرف نمایند. از اینرو سپردن تلفن سونی خود که عیب نرم افزاری دارند به دست تعمیرکاران غیر مجاز می تواند باعث بروز مشکلات بعدی در دستگاه شما گردند به طوریکه گاهاً خسارت سنگین و جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد می کنند.

هزینه تعمیرات گوشی سونی

هزینه تعمیرات موبایل سونی، به نوع و مدل گوشی و اینکه دستگاه شما چقدر و از کجا آسیب دیده است، بستگی دارد. به عبارت دیگر هزینه تعمیرات از قطعه ای به قطعه دیگر متفاوت است. به عنوان مثال اگر موبایل شما نیاز به نوسازی و تعویض ال سی دی داشته باشد و همچنین برد و هارد آن نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه های آن نیز به مراتب نسبت به هزینه های تعویض باتری و یا دکمه ها و فلت ها کمتر است. در کل اگر حین تعمیر به قطعه جدیدی برای تعویض نیاز نباشد، می توان با هزینه های اندک گوشی های سونی را تعمیر کرد.

در مرکز تعمیرات کوک موبایل بنا بر حمایت از مشتری و کاهش هزینه هایی است که بابت تعمیرات به وی تحمیل می شود. کارشناسان ما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا جایی که امکان دارد گوشی با کمترین هزینه تعمیر شود و بدون اینکه قطعه ای را تعویض کنند، مشکل را با هزینه های مقرون به صرفه برطرف نمایند. به طور کلی در کوک موبایل ارائه خدمات تعمیرات موبایل سامسونگ با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت در راس کار قرار گرفته است و توصیه می کنیم که از سرویس تعمیرات بهینه ما استفاده کنید

سوالات متداول درباره تعمیرات موبایل سونی

1- آیا هزینه های تعمیر موبایل سونی بالاست؟

تعمیرات گوشی های هوشمند سونی در کوک موبایل مطابق با نرخنامه مصوب اتحادیه می باشد. اما به طور کلی هزینه تعمیرات موبایل سونی به عواملی همچون شدت و میزان آسیب به قطعه و نوع قطعات معیوب در گوشی این برند می باشد. همچنین اگر حین تعمیر مشخص شده که قطعه معیوب شده و باید به طور کامل تعویض شود، هزینه آن نیز به مراتب بالاتر می رود. در کل تیم تعمیرات سونی کوک موبایل همواره سعی می کنند مشکل گوشی شما را با کمترین هزینه ممکن تعمیر کنند و تا جایی که امکان دارد هیچ قطعه ای را تعویض نکند.

2- آیا با تعمیر گوشی سونی کیفیت گوشی از دست می رود؟

تعمیر گوشی های سونی شیوه ای برای نوسازی و بازگرداندن کیفیت یک دستگاه معیوب به سابق می باشد. برخی اوقات با تعویض گلس شکسته ال سی دی یک گوشی سونی با هزینه ای کمتر از تعویض کامل صفحه نمایش آن گوشی، علاوه بر اینکه هزینه کمتری را متحمل می شوید، صفحه نمایش فابریک گوشی خود را نیز از دست نخواهید داد و هیچ وقت کیفیت اصلی گوشی شما از دست نمی رود.

3- تعمیرات موبایل سونی چقدر زمان می برد؟

گوشی های سونی از قابلیت تعمیر و تعمیرپذیری نسبتاً بالایی برخوردار هستند، به طور کلی برخی از خدمات تعمیر موبایل سونی در همان روز تحویل گوشی به واحد تعمیرات انجام می شود، برخی تعمیرات مثل تعویض باتری کمتر از 2 ساعت طول می کشد، برخی از تعمیرات مثل کار روی برد و تعویض آی سی های بسته به نوع آی سی و حساسیت کار بین دو تا سه روز کاری به طول می انجامد. در این مواقع توصیه می کنیم که صبور باشید تا گوشی سونی شما با بهترین کیفیت تعمیر گردد.

4- تعمیرات سونی در کوک موبایل چه خدماتی را در بر می گیرد؟

در مرکز تعمیرات کوک موبایل تمام انواع خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های سونی توسط کارشناسان تعمیر آموزش دیده و ماهر بوسیله ابزارها و تجهیزات تعمیرات پیشرفته و با بگارگیری قطعات اصلی و اورجینال موجود در بازار با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام می گردد.

5- تعمیرات سخت افزاری گوشی های سونی در کوک موبایل شامل چه می شوند؟

از جمله تعمیرات سخت افزاری و تخصصی موبایل سامسونگ که در مرکز تعمیرات کوک موبایل انجام می شود، می توان به تعمیرات روی برد، تعمیرات هارد، تعمیر و تعویض پایه های آی سی سوخته، تعویض گلس ال سی دی شکسته ، تعویض صفحه نمایش، تعمیر دوربین ها، بلندگو، تعویض سوکت شارژ، و بسیاری از کارهای تعمیرات روی قاب گوشی اشاره کرد.

6- آیا خدمات تعمیرات گوشی سونی کوک موبایل گارانتی دارند؟

در کوک موبایل تمامی خدمات تعمیرات گوشی های موبایل توسط کارشناسان با دانش و با استفاده از قطعات اصلی ارائه می شوند. همین موضوع باعث می شود که تعمیرکار از کار خود اطمینان داشته باشد و مشتری نیز با بازگشت کیفیت گوشی خود به سابق رضایت کامل داشته باشد که خود مهر تاییدی بر گارانتی تعمیرات برای مدت محدود می باشد.

7- آیا در تعمیرات سونی از قطعات اصلی استفاده می شود؟

یکی از اولویت های اصلی تیم تعمیرکاران گوشی های سونی در مرکز تعمیرات کوک موبایل استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت سونی است. چرا که برای بازگشت کیفیت گوشی سونی به سابق حتماً باید از قطعات اصلی استفاده شود. با این کار گوشی عمر طولانی تر خواهد داشت و کمتر دچار خرابی و تحمیل هزینه به کاربر می گردد.

8- آیا برای تعمیرات موبایل سونی امکان مراجعه غیر حضوری نیز وجود دارد؟

واحد تعمیرات گوشی های سونی شرکت کوک موبایل شرایطی را فراهم کرده است که در آن کاربرانی که نیازمند دریافت خدمات تعمیر موبایل می باشند بتوانند حتی گوشی تعمیری خود را با پیک به دفتر ارسال کنند، و بعد از اتمام عملیات تعمیر دوباره گوشی سالم و با ضمانت محدود بوسیله پیک به درب منزل آنها ارسال شود. این شرایط به خصوص در دوران شیوع و همه گیری ویروس کووید-19 و در شرایطی که کاربر امکان مراجعه حضوری ندارد، مزیت زیادی دارد.

9- چرا تعمیرات سونی خود را به کوک موبایل بسپاریم؟

مرکز تعمیرات کوک موبایل با بهره گیری از کارشناسان مجرب و آموزش دیده از شهرت بسیار خوبی از نگاه کاربران برخوردار می باشد. استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن که در کمتر مراکز تعمیری یافت می شود، بکارگیری قطعات اصلی و اورجینال، انجام تعمیرات در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت، مقرون به صرفه بودن اجرت تعمیر و بسیاری مزایای دیگر را به این دلایل اضافه کنید.

10- آیا مرکز تعمیرات کوک موبایل برای تعمیر گوشی های سونی در شهرستان نیز نمایندگی دارد؟

مرکز تعمیرات کوک موبایل بجز تهران در بسیاری از شهرستان های کشور عزیزمان نمایندگی تعمیرات موبایل دارد و کاربران گوشی های سونی که نیازمند دریافت خدمات هستند در هر منطقه از ایران می توانند به نمایندگی ما مراجعه کنند و گوشی سونی خود را تعمیر نمایند.

کوک موبایل در رسانه ملی