ترفند گوگل

روشی برای دانلود اطلاعات اکانت گوگل

روشی برای دانلود اطلاعات اکانت گوگل

بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا می توانند به صورت یکجا نسبت به دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل خود اقدام کنند. خوشبختانه گوگل این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است که بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده و طولانی بتوانند این پروسه را انجام دهند. در این مقاله قرار است نحوه دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل از طریق چند کلیک ساده را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مایل باشید یک فایل مستقل و کلی حاوی تمام اطلاعات اکانت گوگل خود را ذخیره و برای خود نگهدارید. به بیان دیگر بخواهید یک فایل بکاپ جامع از تمام اطلاعات google accounte خود استخراج کنید! مطمئنا در این صورت یکی از روش ‌های مقابل تان به ورود به تک تک برنامه ‌ها و سرویس‌ های در تعامل با اکانت گوگل شما و دانلود محتوای آن ‌ها مربوط می گردد. برای مثال در این روش باید به طور جداگانه به برنامه ‌ها و سرویس ‌هایی مانند مرورگر گوگل کروم، گوگل پلاس، گوگل داکز، گوگل فوتوز و غیره مراجعه نمایید و محتوای آن ‌ها را دانلود کنید و بعد آن ‌ها را به یک آرشیو واحد تبدیل نمایید. مطمئنا انجام این کار بسیار زمان بر و آزاردهنده خواهد بود، پس چقدر خوب است اگر می ‌توانستیم تنها با چند کلیک ساده تمام اطلاعات اکانت گوگل خود را دانلود کنیم!

خوشبختانه این امر ممکن است و شما می‌ توانید تنها با چند کلیک نسبت به دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل خود اقدام کنید. این قابلیت توسط خود گوگل ارائه شده است و قابلیتی بسیار کاربردی به شمار می رود. در این مقاله قرار است که نحوه انجام این عمل و دانلود تمام اطلاعات google accounte با چند کلیک ساده را به شما آموزش دهیم.

دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل فقط با چند کلیک ساده

انجام این کار و دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل به سادگی صورت می ‌پذیرد. برای انجام این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا و قبل از هر چیز به سرویس دانلود جامع اطلاعات اکانت گوگل مراجعه کرده و اگر لازم شد مشخصات اکانت مورد نظرتان را وارد کنید و اصطلاحا ساین این (Sign In) نمایید.
  • در این صورت می بینید که لیستی از برنامه‌ ها و سرویس‌ های مختلف در تعامل با اکانت گوگل شما نمایان می‌ گردد. در کنار هر یک از آن‌ها یک تیک سبز رنگ قرار دارد که به معنای دانلود اطلاعات آن سرویس یا برنامه می باشد. با کلیک بر روی این تیک می ‌توانید از دانلود اطلاعات سرویس و برنامه ‌های غیرضروری صرف نظر نمایید.

با کلیک بر روی این تیک می ‌توانید از دانلود اطلاعات سرویس غیر ضروری جلوگیری کنید

  • بعد از مشخص کردن برنامه‌ ها و سرویس ‌هایی که می خواهید محتوای آن‌ ها دانلود شود، بر روی گزینه Next بزنید.
  • در این حالت با سه گزینه کشویی روبرو می ‌شوید که مانند عکس زیر نمایان خواهند شد. در کنار گزینه File type باید فرمت فایل دانلودی خود که حاوی اطلاعات اکانت گوگل شماست را انتخاب نمایید. گزینه Archive size (max) حداکثر حجم هر پارت یا بخش از فایل دانلود شده را مشخص می‌ کند. اگر این قسمت را بر روی 2 گیگابایت قرار دهید، چنانچه حجم اطلاعات دانلودی اکانت شما از مرز 2 گیگابایت رد کند، این اطلاعات در قالب بخش‌های 2 گیگابایتی دسته ‌بندی و ارائه خواهند شد. گزینه Delivery Method  هم نحوه دریافت فایل یا فایل ‌های حاوی اطلاعات اکانت گوگل را مشخص می‌کند. به عنوان مثال می ‌توانید با انتخاب گزینه Send download link via email دستور دهید که لینک دانلود فایل مورد نظر از طریق ایمیل برایتان ارسال گردد. یا با انتخاب گزینه Add to Drive می ‌توانید دستور دهید که فایل دانلود شده در سرویس گوگل درایو ذخیره شود. پس از اعمال تنظیمات مورد نظر بر روی گزینه Create Achieve کلیک نمایید.

بر روی گزینه Create Achieve کلیک نمایید

نحوه ی حذف اکانت جیمیل از روی اندروید را مطالعه کنید.

با انجام مراحل بالا، پروسه دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل شروع می ‌شود. مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل این فرآیند با حجم اطلاعات اکانت گوگل شما مرتبط است. پس کمی منتظر بمانید و اجازه دهید تا مراحل مورد نیاز طی شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *