ترفند گوگل

چگونه تاریخچه جستجوی گوگل در 15 دقیقه گذشته را حذف کنیم؟

در این مطلب قصد داریم تا نحوه پاک کردن تاریخچه 15 دقیقه اخیر در گوگل را بررسی کنیم. گوگل چندین ابزار دارد که به شما اجازه می دهد کنترل بیشتری روی اطلاعات شخصی خود داشته باشید. برای این منظور لازم نیست تا تنظیمات خاص و پیچیده ای را انجام دهید. ممکن است شما به طور موقت از یک سیستم کامپیوتر یا موتور جستجوگر گوگل در یک گوشی موبایل استفاده کنید و بخواهید تاریخچه اخیر جستجو را پاک کنید. حذف سریع تاریخچه گوگل این امکان را برای شما فراهم می آورد تا 15 دقیقه اخیر جستجوهای خود را پاک کنید.

مراحل پاک کردن تاریخچه 15 دقیقه اخیر در گوگل کروم

گوگل کروم یکی از محبوب ترین موتورهای جستجوگر گوگل است. این مرورگر چه بر روی دسکتاپ باشد چه در روی گوشی موبایل و تبلت شما، امکان پاک کردن تاریخچه جستجوهای شما را فراهم می آورد. این موضوع در خیلی از موارد امنیت بیشتری را برای شما و اطلاعاتتان فراهم می آورد. توجه داشته باشید که این تنظیمات، فقط تاریخچه جستجوی گوگل شما را در 15 دقیقه اخیر پاک می کند. یعنی وبسایت هایی را که بازدید کرده اید یا اپ هایی را که در این پانزده دقیقه مشاهده کرده اید. بنابراین تاریخچه مرورگر شما به طور کامل با این حذف سریع یا Quick Delete پاک نخواهد شد.

مرحله اول: برنامه گوگل کروم را بر روی گوشی یا تبلت باز کنید

برای شروع، برنامه گوگل کروم را بر روی گوشی موبایل و یا تبلت اندرویدی، گوشی آیفون یا آیپد خود باز کنید. این ویژگی فقط برای برنامه گوگل کروم بر روی گوشی موبایل کاربرد خواهد داشت.

برنامه گوگل کروم را بر روی گوشی یا تبلت باز کنید

برنامه گوگل کروم را بر روی گوشی یا تبلت باز کنید

مرحله دوم: بر روی آیکون پروفایل خود بزنید

در این قسمت بر روی عکس و آیکون پروفایل خود در گوشه بالای سمت راست تصویر بزنید.

بر روی آیکون پروفایل خود بزنید

بر روی آیکون پروفایل خود در گوگل بزنید

مرحله سوم: بر روی Delete Last 15 Min بزنید

در این مرحله یک پیام بر روی صفحه نمایش شما باز می شود. در این  پیام بر روی گزینه Delete Last 15 Min بزنید که در زیر گزینه History قرار دارد.

بر روی Delete Last 15 Min بزنید

بر روی Delete Last 15 Min بزنید

این تنظیمات تمام آنچه شما نیاز دارید است. با این کار حافظه و هیستوری گوگل کروم در 15 دقیقه اخیر پاک می شود. گوگل کروم تنظیمات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا به هر میزانی که می خواهید آن را شخصی سازی کنید. برای مثال نحوه تغییر موتور جستجوگر کروم را می توانید در سایت کوک موبایل مطالعه نمایید. همچنین در ارتباط با دیگر تنظیمات گوگل می توانید نحوه فیلتر سرچ سریع تصاویر گوگل بر اساس رنگ را نیز دنبال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *