ترفند گوگل

روش بازیابی مخاطبین اکانت گوگل

روش بازیابی مخاطبین اکانت گوگل

در صورتی که به هر دلیلی مخاطبین اکانت گوگل خود را حذف کرده اید، جای نگران نیست. خوشبختانه روش بازیابی مخاطبین اکانت گوگل امکان پذیر است و این کار به ساده ‌ترین شکل ممکن قابل انجام است. در این مقاله قرار است نحوه بازیابی مخاطبین اکانت گوگل را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

همانطور که می دانید اکانت گوگل شما این قابلیت را دارد که افرادی و مخاطبینی را که با آن‌ ها در ارتباط هستید را به لیست مخاطبین خود اضافه نماید. به بیان دیگر برای اکانت گوگل شما یک بخش اختصاصی با نام لیست مخاطبین (Contacts) در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می‌ توانید نسبت به دسترسی سریع به مشخصات اکانت گوگل دوستان خود اقدام کنید. برنامه جیمیل (Gmail) قابلیتی دارد که می ‌تواند به صورت اتوماتیک، افرادی که با آن ‌ها در ارتباط هستید را به لیست مخاطبین اکانت گوگل اضافه کند. پس لیست مخاطبین اکانت گوگل می ‌تواند بخش بسیار کاربری باشد.

لیست مخاطبین اکانت گوگل قابل شخصی ‌سازی می باشد. این موضوع بدین معنی ست که شما می ‌توانید بسته به سلیقه شخصی خود لیست مخاطبین اکانت گوگل خود را دچار تغییر کنید. برای مثال می ‌توانید برای مخاطبین خود دسته ‌بندی ‌های مختلفی ایجاد کنید. آن‌ ها را حذف نموده یا اطلاعت هر یک را ویرایش کنید. اگر در این بین به هر دلیلی به صورت ناخود آگاه نسبت به حذف مخاطبین اکانت گوگل اقدام کردید، جای نگرانی نیست.

خوشبختانه گوگل این امکان را قرار داده که به ساده‌ ترین شکل ممکن نسبت به بازیابی مخاطبین اکانت گوگل خود وارد عمل شوید. در ادامه این مقاله نحوه بازیابی مخاطبین اکانت گوگل را آموزش خواهیم داد.

روش بازیابی مخاطبین اکانت گوگل: مراحل

در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم، بازیابی مخاطبین اکانت گوگل به ساده ‌ترین شکل ممکن است. شما با سپری کردن چند مرحله ساده می توانید این کار را انجام دهید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا به بخشمخاطبین گوگل در اکانت خود مراجعه نمایید. با کلیک بر روی عبارت آبی رنگ ضمیمه شده به این بخش دسترسی پیدا می کنید. در صورت نیاز باید مشخصات اکانت گوگلی که قصد بازیابی مخاطبین آن را دارید وارد کرده و اصطلاحا لاگین کنید.

نحوه ذخیره مخاطبین اندروید در حساب گوگل را مطالعه کنید.

به بخش“مخاطبین گوگل“ در اکانت خود مراجعه نمایید

  • سپس در اینجا باید بر روی گزینه More کلیک کنید. این گزینه یا در منوی سمت چپ صفحه ارائه شده در بخش بالا صفحه قابل مشاهده است.
  • بعد در بین گزینه ‌های موجود باید گزینه Restore Contacts را انتخاب کنید.
  • در این بخش باید یک بازه زمانی مناسب را برای بازیابی مخاطبین اکانت گوگل خود انتخاب کنید.

بازه زمانی مناسب را برای بازیابی مخاطبین اکانت گوگل خود انتخاب کنید

با طی کردن مراحل بالا به راحتی می‌ توانید نسبت به بازیابی مخاطبین اکانت گوگل خود اقدام نمایید. در نظر بگیرید که بازیابی مخاطبین اکانت گوگل تنها برای 30 روز اخیر ممکن است. اگر از حذف مخاطب خاصی در اکانت گوگل شما بیش از 30 روز گذشته باشد، بدین صورت قادر به بازیابی یا ریستور آن نیستید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *