ترفند اپل واچ

نحوه روشن شدن صفحه اپل واچ

blank

نحوه روشن شدن صفحه اپل واچ در این مقاله به صورت تصویری و گام به گام بررسی می شود. با ما همراه باشید.

  • روشن کردن اپل واچ

چنانچه اپل واچ شما خاموش باشد، برای روشن کردن آن می بایست دکمه ساید ساعت را فشار داده و آن را تا زمانی که لوگوی اپل بر روی صفحه نمایش ساعت ظاهر شود، نگه دارید (در همین حین ممکن است صفحه سیاهی را برای مدت کوتاهی ببینید). با روشن شدن ساعت هوشمند اپل می بینید که فیس واچ ها بر روی صفحه نمایش ساعت ظاهر می شوند.

  • خاموش کردن اپل واچ

 معمولاً کسی ساعت اپل خود خاموش نمی کند، اما اگر لازم باشد که آن را خاموش کنید، می بایست دکمه ساید ساعت را فشار دهید و تازمانی که اسلایدرهای سه گانه بر روی صفحه ظاهر شود آن را نگه دارید و در ادامه اسلایدر Power Off را به سمت راست بکشید.

blankنکته:  نمیتوان ساعت اپل  را حین شارژ  شدن خاموش کرد. برای خاموش کردن ساعت اپل، می بایست ابتدا آن را از شارژر جدا کنید.

نحوه روشن شدن صفحه اپل واچ

روشن-کردن-ساعت-هوشمند-اپل-واچ

در تصویر بالا می بینید که صفحه نمایش اپل دارای سه اسلایدر است: اسلایدر خاموش کردن ساعت، شناسه پزشکی، و اسلایدر تماس اضطراری SOS.

نحوه روشن شدن صفحه اپل واچ: مرحله Wake Screen

صفحه نمایش ساعت اپل پس از مدتی که با آن کار نکنید خاموش می شود، برای روشن کردن صفحه نمایش و به اصطلاح بیدار کردن آن، لازم است یکی از روش های زیر را به کار ببندید.

  • مچ دست خود را بالا ببرید. با پایین آوردن مچ دست، ساعت مچی اپل دوباره به خواب می رود.
  • روی صفحه نمایش ضربه بزنید و یا تاج دیجیتالی را فشار دهید.
  • تاج دیجیتالی را به سمت بالا ببرید ( اپل واچ سری 2 و مدل های جدیدتر از آن).

برای این منظور، برنامه Apple Watch را بر روی آیفون باز کرده و بر روی My Watch ضربه بزنید و در ادامه به آدرس General> Wake Screen بروید، سپس گزینه  Wake On Crown Up را روشن کنید.

بیدار کردن صفحه نمایش اپل واچ با تاج دیجیتال

بیدار کردن صفحه نمایش اپل واچ با تاج دیجیتال

چنانچه ساعت اپل با بالا بردن مچ دست بیدار نشد، می بایست ابتدا مطمئن شوید که مچ دست و جهت تماشای درستی را برای ساعت خود انتخاب کرده اید. چنانچه صفحه نمایش اپل واچ با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش و یا فشردن تاج دیجیتال روشن نمی شود، ممکن است ساعت شما نیاز به شارژ داشته باشید.

blankنکته: چنانچه دوست ندارید با بالا بردن مچ دستتان، صفحه نمایش اپل واچ روشن شود و ساعت را به اصطلاح بیدار کنید بر روی آیفون خود برنامه Apple Watch را باز کرده و بر روی گزینه My Watch ضربه بزنید، حال به آدرس General> Wake Screen بروید و گزینه Wake Screen on Wrist Raise غیرفعال کنید. در روشی دیگر برای جلوگیری از بیدار شدن ساعت با بلند کردن مچ دست، می توانید Theater Mode را بر روی ساعت هوشمند خود تنظیم کنید.

  • بیدار کردن ساعت بر روی آخرین فعالیت انجام شده روی اپل واچ

برای این منظور لازم است گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه تنظیمات را بر روی ساعت اپل خود باز کنید. آیکون این برنامه به شکل  blank  است.
  • گام دوم: به  General > Wake Screen رفته و مطمئن شوید که گزینه Wake Screen on Wrist Raise فعال شده باشد.
بیدار-کردن-ساعت-بر-روی-آخرین-فعالیت-انجام-شده-روی-اپل-واچ

بیدار-کردن-ساعت-بر-روی-آخرین-فعالیت-انجام-شده-روی-اپل-واچ

  • گام سوم: صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و بازه زمانی که می خواهید ساعت اپل از آخرین استفاده از برنامه ای خاص بر روی آن بیدار شود را انتخاب کنید. این گزینه ها شامل همیشه(Always)، در عرض 1 ساعت از آخرین استفاده (Within 1 Hour of Last Use) ، در عرض 2 دقیقه از آخرین استفاده (Within 2 Minutes of Last Use)، و یا در حال استفاده از برنامه (برای برنامه های مانند Workout، Remote، و یا Maps) می باشند.

چنانچه میخواهید ساعت اپل خود را همیشه و حین استفاده از برنامه ها بیدار نگه دارید، گزینه While in Session را انتخاب کنید. همچنین می توانید با استفاده از برنامه Apple Watch بر روی آیفون خود این کار را انجام دهید. برای این منظور روی My Watch تپ کرده و در ادامه به آدرس General> Wake Screen بروید.

بیدار نگاه داشتن طولانی صفحه نمایش ساعت

کاربران اپل واچ ها می توانند صفحه نمایش ساعت را به مدت طولانی تری بیدار نگه دارند. برای این منظور می بایست دو گام زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه تنظیمات را بر روی ساعت اپل خود باز کنید. آیکون این برنامه به شکل  blank  است.
  • گام دوم: به آدرس General> Wake Screen رفته و در ادامه بر روی گزینه Wake for 70 Seconds تپ کنید.

تغییر زبان و جهت گیری در ساعت اپل

  • انتخاب زبان یا منطقه 

برای این منظور لازم است گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه Apple Watch را بر روی آیفون خود باز کنید.
  • گام دوم: روی My Watch تپ کنید، به General> Language & Region بروید، سپس بر روی Watch Language تپ کنید.
تغییر-زبان-و-چرخش-صفحه-نمایش-ساعت

تغییر-زبان-و-چرخش-صفحه-نمایش-ساعت

در تصویر بالا می توان صفحه نمایش مربوط به زبان و منطقه را بر روی برنامه Apple Watch به همراه تنظیمات Watch Language در نزدیکی بخش بالایی صفحه ببینید.

  • چرخش مچ دست و یا چرخش  تاج دیجیتال(Digital Crown )

چنانچه می خواهید ساعت اپل را به مچ دست دیگر خود ببندید و یا ترجیح می دهید که تاج دیجیتال را در طرف دیگر قرار دهید، می بایست نسبت به اعمال تنظیمات جهت گیری صفحه نمایش ساعت اقدام کنید که چرخش های صفحه نمایش درست و دقیق انجام شود. برای این منظور می بایست گام های زیر را طی نمایید.

  • گام اول: برنامه blank  را بر روی ساعت اپل واچ خود باز کنید.
  • گام دوم: به آدرس General> Watch Orientation بروید.
چرخش -تاج-دیجیتال(Digital-Crown )

چرخش -تاج-دیجیتال(Digital-Crown )

شما همچنین می توانید برنامه اپل واچ را بر روی آیفون خود باز کرده، بر روی My Watch ضربه زده و در ادامه به آدرس General> Watch Orientation بروید. در تصویر بالا می توانید صفحه نمایش مرتبط با  Watch Orientation را ببینید. در کنار صفحه نمایش تنظیمات جهت قرار گرفتن تاج دیجیتال و چرخش صفحه نمایش در برنامه اپل واچ قرار گرفته است. در این بخش همچنین می توانید ترجیحات مرتبط با مچ دست وتاج دیجیتال را تنظیم کنید.

اگر چنانچه احتیاج به مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط برقرار نمایید.

مطالب مرتبط