ترفند اپل واچ

استفاده از اپل واچ برای شنا و باشگاه

blank

استفاده از اپل واچ برای شنا و باشگاه بسیار مفید و کاربردی می تواند باشد که در این مقاله به آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

برنامه Workout blank  اپل واچ، ابزارهایی را برای مدیریت تمرینات ورزشی و مسائل مرتبط با آنها ارائه می دهد. شما می توانید نظارت برای رسیدن به اهداف خاصی همچون ورزش در زمانی خاص، دویدن در مسافتی معین و یا سوزاندن کالری را تنظیم کنید و به ساعت اپلتان اجازه دهید که پیشرفت شما را دنبال کند و در انتها هم نتایج را به صورت خلاصه نمایش دهد.

با این برنامه می توانید فعالیت های بدنی متعددی همانند پیاده روی، شنا، ورزش هایی که درون باشگاه انجام می دهید و دوچرخه سواری انجام دهید و نتیجه کلی همه این تمرین ها را بر روی کالری که می سوزانید ببینید. همچنین می توان با استفاده از برنامه Workout blank  آیفون به بررسی تاریخچه تمرینات بدنی پرداخت.

  برای آن که ساعت و گوشی به صورت هماهنگ و دقیق بتوانند فعالیت های بدنی شما را پایش کنند، نیاز به کالیبره کردن اپل واچ دارید. آموزش کالیبراسیون اپل واچ در مقاله های آتی خواهد آمد.

برای آنکه با استفاده از فراخوانی سیری  برنامه Workout blank را اجرا کنید می بایست جملاتی همانند جملات زیر را ادا کنید:

  • “Hey, Siri, start a 30-minute run”
  • “Go for a 5-mile walk”
  • “Start a 300-calorie bike ride”

استفاده از اپل واچ برای شنا و باشگاه

پس از ادا کردن هر یک از جملات بالا، ساعت شما کارهای زیر را به ترتیب انجام خواهد داد:

  •  یک برنامه دویدن نیم ساعته را برای شما آغاز خواهد کرد.
  • یک برنامه پیاده روی 5 مایلی را برای شما آغاز خواهد کرد.
  • یک برنامه دوچرخه سواری برای سوزاندن 300 کالری را برای شما آغاز خواهد کرد.

استفاده از اپل واچ در کار با تجهیزات باشگاه بدنسازی

خبر خوب برای دوستداران اپل واچ و باشگاه این است که اپل واچ می تواند داده های مرتبط با کالری، زمان ورزش و … را با تجهیزات سازگار با کاردیو همانند تردمیل، الپتیکال ها، دوچرخه های ثابت  و غیره به اشتراک گذاشته و به این ترتیب اطلاعات دقیق تری را در مورد تمرینات بدنی تان به شما ارائه دهد.

استفاده از اپل واچ برای شنا و باشگاه

جفت-کردن-ساعت-با-دستگاه-های-ورزشی-باشگاه

تصویر بالا شامل صفحه تمرین با تردمیل است که جزئیات تمرینات با دستگاه را توضیح می دهد. نماد بی نهایتی که در گوشه سمت چپ و بالای صفحه دیده می شود نشان می دهد که اپل واچ به صورت بی سیم به تردمیل متصل شده است.

جفت کردن و اتصال اپل واچ به دستگاه های باشگاه

برای آن که اپل واچ خود را به دستگاه های بدنسازی بشناسانید، لازم است که آنها را به هم متصل کنید. برای این منظور لازم است گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: بررسی کنید که آیا دستگاه بدنسازی مورد نظرتان با ساعت هوشمند شما سازگار است؟ برای کنترل این موضوع باید به دنبال عباراتی تحت عنوان  “Connects with Apple Watch” و یا “Connect with Apple Watch” بر روی دستگاه بدنسازی بگردید.
  • گام دوم: اطمینان حاصل کنید که ساعت شما برای اتصال به دستگاه های باشگاه تنظیم شده باشد تا تجهیزات ورزشی باشگاه بتوانند آن را شناسایی کنند – برنامه Apple Watch را بر روی آیفون خود باز کنید، بر روی My Watch ضربه بزنید، حال بر روی گزینه Workout ضربه بزنید و در انتها بر روی Detect Gym Equipment تپ کنید.
  • گام سوم: اپل واچ خود را در فاصله چند سانتی متری از خواننده بدون تماس تجهیزات ورزشگاه نگه دارید. باید ساعت را طوری بگیرید که صفحه آن به سمت ریدر دستگاه قرار بگیرد.

نکته: چنانچه گزینه Detect Gym Equipment بر روی آیفون خاموش باشد، لازم است که به آدرس Settings blank > General> Workout بروید و این گزینه را فعال کنید، پس از فعال سازی این گزینه بار دیگر برنامه Workout را باز کنید و ساعت اپلتان را در نزدیکی تجهیزات باشگاه نگه دارید . برای این منظور لازم است که حتماً صفحه نمایش ساعت را به سمت ریدر دستگاه نگاه دارید تا شناسایی شود. پس از اتصال ساعت به دستگاه، یک ضربه محکم به مچ دستتان وارد خواهد شد و صدای بوقی را از ساعت خواهید شنید.

شناسایی-اپل-واچ-توسط-دستگاه-های-ورزشی-باشگاه

شناسایی-اپل-واچ-توسط-دستگاه-های-ورزشی-باشگاه

شروع کردن تمرین و پایان دادن به آن

برای شروع کردن تمرین لازم است که دکمه Start تجهیزات ورزشی را فشار دهید. برای پایان دادن به تمرین، نیز دکمه Stop را که بر روی دستگاه می بینید، فشار دهید. همزمان با خاتمه دادن به تمرین، داده های تولید شده از ورزش شما که بر روی تجهیزات ورزشی نمایش داده شده است در بخش خلاصه تمرین برنامه Activity هم بر روی ساعت و هم بر روی آیفون نمایش داده خواهد شد.

استفاده از اپل واچ در شنا

برای این منظور می بایست گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه Workout blank  اپل واچ را باز کنید.
  • گام دوم: حال یکی از گزینه های Open Water Swim و یا Pool Swim را انتخاب کنید.
  • گام سوم: برای متوقف کردن یا از سر گرفتن شنا، تاج دیجیتتالی را به همراه دکمه ساید و به صورت همزمان فشار دهید.
گزینه-های-موجود-برای-تنظیم-برنامه-شنا

گزینه-های-موجود-برای-تنظیم-برنامه-شنا

تصور کنید در حالی که هدفون ضد آب برای شنای خود را در گوش قرار داده اید و یک تمرین شنا را شروع می کنید، ساعت اپل به طور خودکار صفحه نمایش را با استفاده از Water Lock که با آیکون the Water Lock button نمایش داده می شود قفل می کند تا از تماس ها و ضربه های تصادفی با صفحه جلوگیری شود. هنگامی که بیرون از آب استراحت کنید و یا تمرین خود را به پایان می رسانید، تاج دیجیتالی را روشن کنید تا قفل صفحه نمایش باز شود و پس از آن آب را از روی بلندگوهای ساعت پاک کنید.

همچنین می توانید اطلاع از قیمت هدفون اورجینال می توانید به سایت کوک موبایل مراجعه کرده و از فروشگاه اینترنتی ما هدفون مورد علاقه ی خود را خریداری کنید.

blankنکته: دقت کنید که تنها ساعت های سری 3 و پس از آن برای شنا مناسب هستند و نمی توانید از اپل واچ های سری 1 و 2 برای شنا استفاده کنید.

مشاهده خلاصه و جزئیات مرتبط با تمرین شنا 

برای این منظور لازم است گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: اپل واچ خود را باز کرده و سپس روی End ضربه بزنید.
  • گام دوم: برنامه می توانید تمامی زمان هایی که شما درون استخر شنا کردید و یا استراحت کرده اید را به طور خودکار ردیابی کند. خلاصه نمایش داده شده پس از شناف زمان کل شنا و زمان کل استراحت را نمایش می دهد. برای مشاهده سرعت شنایتان در هر ست، می توانید از برنامه workout آیفون خود کمک بگیرید.
مشاهده-جزئیات-تمرینات-بدنی

مشاهده-جزئیات-تمرینات-بدنی

تنظیم قفل آب ساعت به صورت دستی

برای آن که پس از خروج از استخر قفل ساعت را باز کنید، لازم است گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: پایین صفحه را لمس کنید و آن را برای مدت کوتاهی نگه دارید، حالا برای باز کردن مرکز کنترل صفحه را به سمت بالا بکشانید و سپس روی دکمه the Water Lock button ضربه بزنید.
  • گام دوم:  حالا می بایست برای فعال شدن صفحه نمایش ساعت تاج دیجیتالی را بچرخانید و در ادامه آب موجود روی بلندگوی ساعت را پاک کنید.

ساعت های هوشمند امروزه در بازار ایران مشتریان خاص خود را پیدا کرده است و به خاطر ویژگی های خوبی که دارد فروش آن زیاد شده است. برای آگهی از قیمت های انواع ساعت های هوشمند به فروشگاه اینترنتی فروش محصولات ما مراجعه کنید. برای اطلاع از نازل ترین قیمت ساعت هوشمند به وب سایت رسمی فروش ساعت های هوشمند ما در کوک موبایل سر بزنید.

مطالب مرتبط