تعمیرات اپل

سواپ آیفون 6 پلاس و تعمیر برد

تعمیر برد آیفون 6 پلاس به روش سواپ

اگر جزء کاربرانی هستید که روش سواپ کردن در تعمیرات آیفون به گوش تان خورده است اما اطلاعات زیادی در این مورد ندارید. این پست را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تعمیر برد آیفون 6 پلاس به روش سواپ کردن را برای شما تشریح کنیم. از شرایط و زمان انجام آن، مزیت هایی که دارد و هزینه و پولی که قرار است برای آن پرداخت کنید با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اگر اخیراً در کار کردن با گوشی آیفون 6 پلاس خود، با مشکل روبرو شده اید، ممکن است برد آن آسیب دیده باشد، که دلایل زیادی می تواند داشته باشد، چه افتادن از دست و چه آب خوردگی و یا هر دلیل دیگری.

اما چالش اکثر کاربران آیفون این است که از کجا بفهمند که آیا این اختلال، از آسیب به مادربرد آیفون شان است یا خیر. به هر حال خرابی برد، علائمی دارد که براحتی، حتی برای کاربر قابل فهم است. اما پیدا کردن ریشه مشکل در برد آیفون 6 پلاس و تعمیر آن، کاری تخصصی است که تنها با بررسی و عیب یابی دقیق می توان به آن پی برد.

برای اینکه این موضوع بهتر در ذهن شما جا بیفتد، در ابتدا در مورد نشانه های بروز مشکل در لاجیک برد گوشی iPhone 6 Plus، روش های عیب یابی و تشخیص خرابی برد و همچنین نحوه تعمیر برد به روش جدید و حرفه ای سواپ و جابجایی آی سی های برد و در نهایت هزینه تعمیر برد آیفون از طریق SWAP، شرح می دهیم.

مادر برد آیفون 6 پلاس

مادر برد آیفون 6 پلاس

علائم خرابی برد آیفون 6 پلاس

در اینجا چند علامت وجود دارد تا مشخص شود آیا مادربرد آیفون شما از کار افتاده است و نیاز به تعمیر دارد یا خیر. اگر آیفون 6 پلاس شما به دستورات پاسخ نمی دهد، شاید با خود فکر کنید که مشکل از بروزرسانی است. اما پاسخگویی ضعیف تلفن ممکن است نشان دهنده خرابی مادربرد آیفون شما باشد. اگر موبایل خود را شارژ می کنید و روشن نمی شود، و چنانچه حین شارژ کردن، برد گوشی داغ می شود این نیز می تواند نشانه ای از بروز اختلال در برد باشد.

حتی شکستگی ال سی دی آیفون 6 پلاس می تواند به مادربرد آن فشار وارد کند و به آن آسیب برساند. درست مثل آب خوردگی که می تواند با ایجاد رسوب و یا ایجاد اتصال کوتاه در مدارها و آی سی های برد آن را از کار بیندازد. ضربه شدید، ترک خوردگی و عدم هماهنگی بین اجزاء و قطعات SMD روی برد نیز از علائم حتمی در خرابی و بروز اختلال در عملکرد این قطعه حساس می باشد.

علائم خرابی برد آیفون 6 پلاس

علائم خرابی برد آیفون 6 پلاس

علت خرابی مادربرد iPhone 6 plus چیست؟

اگر مادربرد گوشی iPhone 6 plus شما، اغلب، داغ می کند. تا آنجا که، نمی توانید موبایل خود را حتی، بوت کنید. چنانچه سیستم شما برای مدتی خوب کار می کرده است، اما اخیراً بیش از حد گرم می شود و خیلی سریع شارژ آن تخلیه می شود، به احتمال زیاد برد آن دچار مشکل شده است. برای خرابی مادربرد آیفون 6 پلاس دلایل متعددی گزارش شده است که در زیر به اصلی ترین آنها می پردازیم:

 آسیب فیزیکی و یا زمین خوردن سخت: افتادن های گاه و بی گاه این گوشی آیفون باعث آسیب قابل توجهی به اجزای داخلی آن می شود و فشار و ضربه شدید مهمترین عامل آسیب های فیزیکی هستند. در نتیجه، مدارهای داخلی مادربرد خراب می شوند و صدمات شدیدی ایجاد می کنند.

 آب خوردگی و نفوذ مایعات: وقتی قطرات آب به قسمت داخلی گوشی و مدار برد iPhone 6 plus نفوذ کند، هر چند ناچیز، باعث آسیب به آن می گردد. رطوبت به طور کلی با ایجاد رسوب روی ماردبرد، مدار و پایه های آی سی آن ممکن است به اتصال کوتاه و در کل بروز مشکل در عملکرد آن شود. اگر آیفون شما در آب افتاد، آن را خاموش کرده و به اولین مرکز تعمیر موبایل مراجعه نمایید و از آسیب بیشتر به مادربرد جلوگیری کنید.

 وجود آلودگی بیش از حد در سیستم: آلودگی ها، گرد و غبار و تجمع پرز در قسمت داخلی گوشی و به خصوص روی برد و سوکت های برد می تواند باعث ایجاد حرارت اضافی در برد شود. این اتفاق، عمر دستگاه و مادربرد را کوتاه می کند.

 گیم پلی سنگین: انجام بازی های سنگین می تواند روی گرافیک و سی پی یو برد این گوشی تاثیر داشته باشد و در نتیجه باعث آسیب به مادربرد شود. استفاده زیاد از باتری نیز باعث گرم شدن بیش از حد گوشی و برد می شود. بازی های سنگین شارژ زیادی از باتری گوشی می گیرد که منجر به گرم شدن بیش از حد می شود و همچنین نیاز به شارژ کردن های مکرر دارد، اگر برای این کار از شارژهای ناسازگار استفاده کنیم، این نیز باعث خرابی مادربرد می شود.

اکنون که به خوبی از علت و علائم خرابی برد گوشی آیفون 6 پلاس خود با خبر شدید و نحوه تشخیص خرابی برد مادربرد این آیفون را یاد گرفتید، طبیعی است که باید برای تعمیر آن چاره ای بیندیشید. بله، می توانید به کمک خدمات تخصصی تعمیر برد آیفون ما، مادربرد معیوب گوشی خود را تعمیر کنید.

تعمیر برد آیفون 6 پلاس به روش سواپ

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که با خرابی برد، تمام اطلاعات، عکس ها و فیلم های گوشی نیز از دست می روند. این که برای اکثر کاربران فاجعه است. آیا قرار است، تمام عکس های خانوادگی، دوستان قدیمی و خاطراتی که با اعضای خانواده داشته ایم، همه از بین بروند. نگران نباشید، راهی برای بازیابی اطلاعات از روی برد خراب گوشی شما وجود دارد. حتماً از خود می پرسید چگونه، من که تمام اطلاعاتم روی هارد و برد بوده، و خراب شده است. نگران نباشید. تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده کوک موبایل، برای ریکاوری کردن داده ها و عکس های گوشی برد خراب شما، راه چاره ای جدید و شگفت انگیز دارند. بله، ما هارد و چند آی سی مهم دیگر را از جمله CPU، بیس باند و ایپرام را از روی برد معیوب شما جدا می کنیم و روی یک برد آیکلودی سالم جابجا می کنیم و پس از برنامه دهی و پروگرام کردن برد، همه چیز را به روز اول خود باز خواهیم گرداند. به این عملیات تخصصی، سواپ آیفون گفته می شود.

تعمیر برد آیفون 6 پلاس به روش سواپ

تعمیر برد آیفون 6 پلاس به روش سواپ

خب، بازیابی عکس ها، فیلم ها و تمام اطلاعات هارد یک برد معیوب به روش سواپ می تواند برترین مزیت این روش تعمیر باشد که هر کاربری از آن لذت خواهد برد. با این روش هرگز نگران از دست رفتن داده های گوشی خود نباشید. اگر تا اینجا از دانستن این مطلب مفید لذت برده اید، همچنان با ما باشید تا از هزینه سواپ برد آیفون 6 پلاس بگوییم.

هزینه سواپ iPhone 6 plus

خب حتماً از ما می پرسید، ارائه این خدمات تخصصی که ادعا می کنید کار هر تعمیرکاری نیست، هزینه بالایی خواهد داشت. البته بدیهی است، وقتی سرویس و یا خدماتی منحصربفرد باشد و در کمتر مراکز تعمیرات موبایل انجام شود، اجرت و دستمزد آن نیز بالاتر خواهد بود. بیاید هزینه تعمیر برد این گوشی را بررسی کنیم.

هزینه تعمیرات روی برد گوشی آیفون 6 پلاس، بسته به میزان و شدت آسیب و همچنین روش تعمیر متفاوت است. متخصصان این مرکز تا زمانی که عیب یابی دقیق روی برد انجام نداده اند و منشاء مشکل را پیدا نکرده باشند، هیچ وقت صحبت از اجرت و هزینه تعمیر نخواهند زد. با این وجود نرخ تعمیرات ما مطابق با نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران تهران است و در مواردی، با در نظر گرفتن انصاف، کمتر از این نرخ می باشد. اگر قرار باشد قطعه ای تعویض شود هزینه خرید نیز به اجرت کار اضافه می شود.

در مواردی که برد گوشی ترک خورده و قابل تعمیر نباشد، اما کاربر اصرار دارد که به شدت به هارد و اطلاعات داخل آن نیاز دارد، تیم عملیات سواپ ما وارد عمل شده و آی سی های هارد، CPU، بیس باند و ایپرام را از روی برد معیوب برداشته و روی برد آیکلودی سالم جابجا می کنند، این عملیات با این که وقت گیر است اما در سریعترین زمان ممکن با هزینه ای مقرون به صرفه انجام می شود. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت و اجرت تعمیر برد گوشی آیفون 6 پلاس خود با واحد تعمیرات آیفون تماس بگیرید.

تعمیر برد آیفون 6 پلاس به روش سواپ چقدر طول می کشد؟

به لحاظ تخصصی بودن عملیات تعمیر برد آیفون 6 پلاس و نیاز داشتن به دقت و تمرکز بالا، معمولاً تعمیرکاران وقت زیادی برای آن صرف می کنند. در برخی موارد، فقط یک روز طول می کشد تا مشکل برد به صورت دقیق عیب یابی و تشخیص داده شود، چه برسد به تعمیر و تعویض آی سی ها که گاهاً نزدیک به یک هفته زمان می برد. اما اگر زمان برای شما خیلی اهمیت داشته باشد، چه باید کرد؟ راه چاره آن نزد ماست.

تعمیرکاران حرفه ای، دقیق، و با سرعت عمل بالا ما، آماده هر گونه خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. این مرکز، مدت زمان تعمیر برد را به کمتر از نصف رسانده و مشکل آن را در اسرع وقت رفع خواهند کرد.

شما نیز می توانید از سرویس تعمیرات ویژه سواپ آیفون این مرکز با ارزان ترین قیمت بهره ببرید.

امیدوارم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفاً هر گونه نظرات و پیشنهادات ارزنده خود را به سایت کوک موبایل ارسال نمایید و ما را در هر چه بهتر شدن سایت یاری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *