تعمیرات اپل

سواپ آیفون 6 اپل

تعمیر برد آیفون 6 به روش سواپ

سواپ آیفون 6 اپل یکی از تخصصی ترین عملیات تعمیرات برد آیفون است. برد آیفون بسیار حساس است و احیاء و زنده کردن آن واقعاً کار سختی است. اما تعمیرکاران متخصص ما، برد معیوب گوشی iPhone 6 شما که هیچ امیدی به نجات آن نیست را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کرده و در واقع با سواپ و جابجا کردن آی سی های مهم آن مثل CPU، هارد، و بیس باند آن را به صورت باورنکردنی تعمیر می کنند.

در این پست قصد داریم در مورد نحوه تعمیر برد آیفون 6 اپل به روش سواپ و جابجا کردن آی سی های مهم روی مادربرد این گوشی هوشمند صحبت کنیم. پس تا آخر با ما همراه باشید تا نکات جالب آن را بررسی کنیم.

سواپ آیفون 6

آی سی های برد آیفون 6

برد گوشی آیفون 6 اپل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و منحصربفرد می باشد. این قطعه معمولاً به دلایل آب خوردگی، ضربه، سقوط از ارتفاع و غیره منجر به عملکرد نادرست گوشی می شود. اینکه گفته می شود، گوشی iPhon 6 شما مرده است، بیش از حد داغ می کند، IMEI ندارد، صفحه نمایش آن کار نمی کند، تاچ ال سی دی آن با اینکه هیچ ضربه ای نخورده اما عمل نمی کند، آنتن پریده و یا دکمه هوم آن از کار افتاده است و پیغام خطا می دهد، همگی از بروز اختلال برد این گوشی می باشد. در این مواقع، برای رفع مشکل برد، باید به مرکز مجاز تعمیرات آیفون مراجعه کرده و آن را به تعمیرکار مجرب سپرد.

سواپ آیفون 6 چیست؟

یکی از اصطلاحات جدید در بحث تعمیر و احیاء برد گوشی آیفون 6 اپل، سواپ کردن برد این گوشی می باشد که شاید خیلی ها در مورد آن اطلاع نداشته باشند. ما در اینجا قصد داریم شما را با یکی از تخصصی ترین کارهای روی برد آیفون 6 آشنا سازیم. همانطور که در ابتدای پست گفته شد، سواپ آیفون 6 اپل، یکی از عملیات تعمیر باورنکردنی روی این گوشی است که در آن با جابجا کردن آی سی های های مهم آن روی یک برد سالم آیکلودی CNC خورده، کار تعمیر و احیاء برد به طرز عجیبی انجام می گردد. با این روش می توانید تمام داده ها و عکس های هارد گوشی معیوب خود را بازیابی کنید. در صفحه سواپ آیفون ما، می توانید اطلاعات جامعی از این عملیات ترمیم حرفه ای به دست بیاورید اما در مورد گوشی آیفون 6 اپل، حتماً ادامه مطلب را مطالعه کنید

به عکس زیر خوب نگاه کنید. بله، تصویر یک گوشی آیفون 6 اپل می باشد که برای تعمیر آورده شده است، معلوم نیست که چه بلایی سر آن آمده و چرا از وسط خم شده است. حتماً برد آن نیز آسیب دیده است.عکس و فیلم ها و داده های هارد آن چه می شود. اصلاً امیدی به برگشت آن است؟ این سوالی است که ممکن است برای هر کاربر آیفونی پیش بیاید. جایی نروید تا به شما بگوییم که چگونه با عملیات سواپ آیفون جادویی، گوشی را به شرایط و کیفیت سابق خود باز خواهیم گرداند.

گوشی آیفون 6 تعمیری

گوشی آیفون 6 تعمیری

پیشنهاد می کنیم اگر این اتفاق برای آیفون شما افتاد، بدون اینکه به آن دست بزنید، آن را برداشته و به تعمیرگاه مجاز ببرید چرا که ممکن است برخی از قطعات داخلی آن هنوز سالم بوده و امکان بازیابی آنها وجود داشته باشد. مثل همین مورد، که با باز کردن قطعات داخلی آن، دیدیم، با اینکه برد کمی خم شده است اما آی سی ها سالم هستند و خوشبختانه با سواپ کردن می توان به زنده کردن گوشی امید داشت.

صادقانه باید بگوییم که تعمیر گوشی هایی که به این صورت آسیب دیده اند، کار هر کسی نیست و واقعاً نیاز به مهارت بالا و تجربه زیادی دارد. تعمیرکاران متخصص ما با داشتن ابزار تعمیرات موبایل حرفه ای و دانش کافی در زمینه تعمیر برد و سواپ آیفون از تبحر بالایی برخوردار هستند و سخت ترین کارهای تعمیرات را به صورت تضمینی انجام می دهند. حتماً منتظرید ببنید که چگونه می خواهیم این آیفون 6 معیوب را تعمیر کنیم. ادامه مطلب را بخوانید.

برد گوشی آیفون 6

برد گوشی آیفون 6

نحوه سواپ آیفون 6 اپل

ابتدا، با پیچ گوشتی های مخصوص، پیچ های نگهدارنده برد باز گردید و با احتیاط کامل، برد از روی شاسی گوشی برداشته شد. برد کمی خم شده اما خوشبختانه اینطور که مشخص است آی سی های CPU، هارد و بقیه قطعات روی برد سالم هستند، آیا می شود که این برد خمیده را روی شاسی گوشی دیگری انداخت. پس چه باید کرد؟. اینجاست که اهمیت سواپ آیفون برجسته می شود.

برای ادامه کار، برد آیکلودی سالم، از روی گوشی آیفون 6 باز شده و پس از تراشکاری CNC، آی سی های آن برداشته شده و پایه های آن، برای نصب قطعات روی برد این گوشی تعمیری، به خوبی آماده می شود. برای این کار از دستگاه های لحیم کاری مثل هیتر هویه گرداک 952 استفاده می شود.

جدا کردن پایه های آی سی برد

جدا کردن پایه های آی سی برد

آی سی هایی که در سواپ کردن آیفون 6 اپل باید از روی برد تعمیری جدا شده و روی برد آیکلودی سالم انتقال داده شوند، شامل CPU، بیس باند، هارد و ایپرام هستند. جدا کردن هر یک از اینها به اسم، کار آسانی است اما در عمل بسیار کار حساس و سختی است. کوچکترین آسیب به پایه های آنها مساوی با از بین رفتن کامل می باشد. به همین دلیل است که، کمتر، مراکز تعمیر آیفون در تهران هستند که سفارش تعمیر برد و سواپ را قبول می کنند.

آی سی هایی که قرار است روی برد جدید منتقل شوند باید ریبال شوند. ریبال کردن به عملی گفته می شود که تمام توپ قلع روی چیپست به شکل روز اول خود در می آیند. به این کار شابلون زدن با استفاده از خمیر قلع نیز گفته می شود. این کار نیز به دقت و مهارت خاص خود نیاز دارد.

پس از آماده سازی پایه های آی سی برای نصب، آی سی ها یکی یکی سر جای خود قرار می گیرند و بوسیله چسب های مخصوص مهر و موم می شوند. اکنون که تمام قطعات نصب شدند، باید هماهنگی بین آی سی ها و برنامه دادن به برد، انجام شود. این کار با استفاده از پروگرامر انجام می شود. در اخر برد تست می شود و پس از اطمینان از عملکرد و سلامت کامل آن، روی شاسی گوشی تعمیری بسته می شود.

تست سلامت برد آیفون 6

تست سلامت برد آیفون 6

تعمیر برد آیفون 6 به روش سواپ چقدر طول می کشد؟

به طور کلی تعمیرات روی برد گوشی آیفون 6 کار ساده ای نیست و معمولاً متخصصان ما، برای عیب یابی و تعمیر آن ساعت ها وقت صرف می کنند. اگر پس از عیب یابی مشخص شد که مشکل برد با سواپ کردن برطرف می شود، طبق تجربه کارشناسان کوک موبایل، از یک تا دست کم چند روز زمان می برد تا برد گوشی iPhone 6 به کیفیت و کارایی سابق خود باز گردد.

هزینه تعمیر برد آیفون 6 با سواپ کردن چقدر می شود؟

هزینه تعمیر برد به میزان و شدت آسیب دیدگی آن بستگی دارد، برخی اوقات برد بر اثر آب خوردگی دچار خرابی شده و آی سی های آن از کار می افتند، در بعضی موارد مثل آنچه که در بالا شرح داده شد، برد بر اثر فشار و یا ضربه شدید دچار خمیدگی شده و پایه های آی سی های آن آسیب جدی دیده اند. بنابراین، باید گوشی به واحد تعمیرات آیفون تحویل داده شود تا پس از بررسی و عیب یابی کامل، هزینه های تعمیر آن نیز اعلام شود. با این وجود هزینه ها مطابق با نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران تهران بوده و خدمات ما گاهاً ارزان تر از این نرخ به مشتریان عزیزمان ارائه می گردد. برای اطلاع از اجرت تعمیر برد گوشی آیفون 6 پلاس با واحد تعمیرات این مرکز تماس بگیرید.

برای تعمیر برد آیفون گوشی 6 کجا مراجعه کنم؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد. عملیات تعمیر برد آب خورده و آسیب دیده گوشی آیفون 6 کار تخصصی است و علاوه بر اینکه به تعمیرکاران حرفه ای و متخصص نیاز دارد به ابزارها و تجهیزات پیشرفته ای نیاز دارد تا بتوانند برد را به صورت صد در صد موفق تعمیر کنند. تجهیزاتی همچون تراش CNC پایه های آی سی در کمتر مراکزی وجود دارند، چرا که گران قیمت هستند و کار کردن با آنها به مهارت بالایی نیاز دارد.

کوک موبایل اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و تجهیزات و ابزارهای تعمیر کاملاً تخصصی آماده هر گونه خدمات رسانی در زمینه تعمیر برد به شما عزیزان بوده و این تضمین را می دهد که برد گوشی آیفون 6 اپل شما را در اسرع وقت تعمیر و آی سی های آن را بدون حتی کوچکترین آسیب سواپ کند.

برای دریافت خدمات حرفه ای و شگفت انگیز سواپ برد با شماره تلفن 021657319 واحد تعمیرات آیفون کوک موبایل تماس بگیرید. ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید و از جشنواره های تعمیر آیفون و خدمات تخفیف دار ما بهره ببرید. لطفاً نظرات و پیشنهادات سازنده خود را برای ما ارسال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *