ترفند گوگل

بازیابی آیدی یا ایمیل یاهو حذف شده

بازیابی آیدی یا ایمیل یاهو حذف شده

در صورتی که به هر دلیلی بعد از حذف کردن اکانت یاهو خود نظرتان تغییر کرد و مایل بودید تا اکانت حذف شده خود را بازیابی کنید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قرار است نحوه بازیابی اکانت yahoo حذف شده را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

این احتمال وجود دارد که شما بعد از این که اکانت یاهو خود را حذف کردید، به هر دلیل پشیمان شده و تمایل داشته باشید که بار دیگر اکانت yahoo خود را بازیابی نمایید. انجام این کار تحت شرایط خاصی ممکن خواهد بود. این شرایط به شرح زیر می باشد:

  • بازیابی اکانت yahoo بعد از گذشت 90 روز از حذف آن ممکن نیست. به بیان دیگر اگر امروز اکانت yahoo خود را حذف کرده اید، تنها ظرف 90 روز آینده قادر به بازیابی آن هستید. در روز نود و یکم انجام این عمل غیرممکن می شود.
  • اکانتی که می خواهید آن را بازیابی کنید، باید حتما ظرف 12 ماه گذشته فعال بوده باشد. به بیان دیگر اگر اکانت یاهویی داشته اید که سال ‌ها پیش از آن استفاده می ‌کردید و حداقل یک سال است که دیگر از آن استفاده نکرده ‌اید، امکان بازیابی اکانت yahoo وجود نخواهد داشت.
  • فقط اکانت ‌هایی قابل بازیابی می باشند که قوانین یاهو را نقض نکرده باشند. پس اگر اکانت یاهو شما به دلیل نقض قوانین و ضوابط yahoo غیر فعال شده باشد، امکان بازیابی آن وجود ندارد.

نحوه ی بازیابی رمز فراموش شده ایمیل یاهو را مطالعه کنید.

بنابراین اگر موضوعات بالا را با شرایط خود مقایسه کرده و مغایرتی بین آن‌ ها نمی بینید، قادر به بازیابی اکانت yahoo خود هستید. در ادامه این مقاله به طور دقیق نحوه بازیابی اکانت یاهو را برای شما توضیح خواهیم داد.

بازیابی ایمیل، آیدی یا اکانت یاهو

بازیابی اکانت یاهو کار چندان پیچیده‌ ای نیست. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا به صفحه ‌ای مراجعه کرده که برای بازیابی اکانت yahoo شما را راهنمایی می ‌کند.
  • در این صفحه آیدی yahoo یا ایمیل yahoo خود را وارد کرده و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.
  • بعد پاسخ سوال امنیتی که بر روی صفحه نمایش داده می ‌شود را وارد نمایید تا هویت شما تایید گردد. دقت کنید که در غیر این صورت امکان بازیابی اکانت یاهو وجود نخواهد داشت.

بعد از وارد کردن صحیح پاسخ سوال امنیتی ارائه شده، پیغامی از سوی yahoo بر روی نمایشگر دستگاه شما نمایان خواهد شد که خبر از بازیابی موفقیت ‌آمیز اکانت یاهو دارد. در این صورت شما وارد اکانت یاهو خود شده ‌اید. پس پروسه ورود به اکانت yahoo هم به طور اتوماتیک انجام شده است. بنابراین اکانت یاهو مورد نظر شما بازیابی شده و دوباره می توانید از آن استفاده کنید. در این شرایط به دو نکته توجه کنید:

  • ایمیل‌ها، مخاطبین و سایر اطلاعات قبلی شما قابل بازیابی نبوده و نمی‌ توانید بار دیگر به آن ‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • ایمیل‌ هایی که در مدت زمان حذف شده بودن اکانت yahoo شما برای تان ارسال شده باشد، با بازیابی اکانت یاهو برایتان ارسال نمی گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *