تعمیرات اپل

با کمترین هزینه گلس شکسته آیفون را تعویض کنید!

با کمترین هزینه گلس شکسته آیفون را تعویض کنید

تعویض گلس آیفون یکی از موضوعاتی است که برای کاربران این دستگاه بسیار مهم است. گلس آیفون به عنوان قسمتی از صفحه نمایش این دستگاه، ممکن است در اثر ضربه، خراش، یا سایر عوامل خراب شود.

در این صورت، تعویض گلس آیفون می‌تواند یک راه حل مناسب برای بازگشت به عملکرد صحیح دستگاه باشد.برای این کار، می‌توانید به یکی از مراکز تعمیرات آیفون مراجعه کنید. کوک موبایل یکی از مراکز تعویض گلس تخصصی در تهران است که خدمات حرفه ای و فوری تعویض شیشه شکسته گوشی اپل را ارائه می دهد.

در این مرکز، تعمیرکار ماهر و با تجربه با استفاده از ابزارهای مناسب، گلس آیفون شما را تعویض خواهد کرد. کیفیت خدمات و قطعات استفاده شده تضمینی هستند و با خیال راحت ایفون شما به روز اول باز خواهد گشت. شما می‌توانید از طریق سایت‌ اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و اقدام به تعویض گلس آیفون کنید.

اگر گلس ال سی دی آیفون شما شکسته و می‌ خواهید با کمترین هزینه ممکن آن را تعویض کنید، مرکز تعمیرات آیفون کوک موبایل آماده هر گونه خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. تعویض گلس شکسته آیفون کار تخصصی اما پرهزینه ‌ای نیست. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با جزئیات تعویض گلس شکسته آیفون صحبت خواهیم کرد. با کوک موبایل همراه باشید.

تعویض گلس ال سی دی شکسته گوشی آیفون فناوری و خدمات مقرون به صرفه ای است که در آن تکه های شکسته گلس بوسیله تجهیزات و ابزارهای پیشرفته همچون دستگاه سپراتور و یا جداساز گلس توسط استادکار ماهر از روی تاچ ال سی دی برداشته می شود و با یک گلس اورجینال جدید به کمک چسب OCA مخصوص و درجه یک روی LCD نصب و ترمیم می شود. به این عمل نوسازی و یا Refurbishment گفته می شود که بدون اینکه کل مجموعه صفحه نمایش آیفون تعویض شود با هزینه ای اندک می توان نمایشگر را به کیفیت سابق خود بازگرداند.

تعویض گلس ال سی دی گوشی های iPhone  اپل همانند سایر عملیات تعمیرات آیفون هزینه بردار است، اما از آنجا که در این روش ال سی دی فابریک گوشی به صورت دست نخورده باقی می ماند، می توان با کمترین هزینه ممکن گلس شکسته آیفون را تعویض کرد.

تعویض گلس ال سی دی شکسته آیفون

تعویض گلس آیفون

تعویض گلس ال سی دی شکسته آیفون

شکستن گلس ال سی دی گوشی های موبایل آیفون اپل شایع ترین اتفاقی است که برای هر کاربر این گوشی هوشمند و پر فروش اتفاق می افتد. اصلی ترین عاملی که منجر به شکستن گلس ال سی دی گوشی های موبایل از قبیل آیفون های اپل می ‌شود، سهل انگاری کاربران و افتادن گوشی از دست آن هاست که منجر به وارد شدن ضربه به دستگاه و شکستگی گلس صفحه نمایش خواهد شد.

وقتی گوشی با پنل جلو ضربه می بیند و یا بر اثر سقوط از ارتفاع و برخورد با اجسام سخت و نوک تیز دچار آسیب دیدگی می شود، معمولاً روی صفحه نمایش ترک های ریز به هم چسبیده و تار عنکبوتی ظاهر می شوند که علاوه بر از بین بردن زیبایی نمایشگر، در کار کردن و لمس تاچ ال سی دی گوشی اختلال ایجاد میکند. اگر ضربه شدید باشد ممکن است تاچ اسکرین و لایه های زیرین آن نیز صدمه دیده و از کار بیفتند که در این صورت آسیب جدی است و باید کل صفحه نمایش تعویض شود. اما اگر شکستگی تنها به لایه رویی ختم شده باشد و به همین ترک های ریز بسنده کرده باشد، و در شرایطی که تاچ و ال سی دی هر دو سالم باشند، این امکان وجود دارد که شیشه رویی با یک گلس جدید اورجینال موجود در بازار تعویض شود.

تفاوت بین گلس ال سی دی آیفون و گلس محافظ

پیش از اینکه در رابطه با تعویض گلس شکسته آیفون صحبت کنیم باید شما را با تفاوت بین گلس ال سی دی و گلسی که کاربران به عنوان لایه محافظ روی صفحه نمایش گوشی نصب می‌کنند آشنا سازیم. گلس ال سی دی در واقع شیشه محافظی است که شرکت سازنده گوشی روی ال سی دی آن پرس کرده و به طور دستی از مجموعه تاچ ال سی دی دستگاه قابل جداسازی نیست. اما در اصطلاح عامیانه به لایه محافظی که به عنوان لوازم جانبی توسط کاربران خریداری شده و روی صفحه نمایش گوشی های نصب می‌گردد نیز گلس ال سی دی گفته می ‌شود.

ما پیشتر در مقاله “چگونگی تعمیر ال سی دی شکسته” ای در مورد فرایند تعویض گلس و شرایط تعویض گلس بیشتر صحبت کرده ایم و در این مقاله قصد داریم که به هزینه های تعویض گلس بپردازیم و اینکه چرا هزینه تعمیر ال سی دی شکسته آیفون بالاست و برای ترمیم گلس شکسته گوشی آیفون خود با کمترین هزینه به کجا مراجعه کنیم؟

مزیت تعویض گلس آیفون به تعویض کل ال سی دی

خوشبختانه با استفاده از دستگاه های خاصی می‌توان تعویض گلس شکسته آیفون یا هر گوشی دیگری را به طور مستقل انجام داد! منظور ما از تعویض گلس شکسته ایفون این است که فقط گلس روی ال سی دی گوشی تعویض شود و ال سی دی و تاچ آن به صورت فابریک باقی بمانند. این سبک از تعمیر سبب می‌شود تا علاوه بر حفظ تاچ ال سی دی اورجینال گوشی، هزینه تعمیر موبایل هم به شدت کاهش پیدا کند.

در نظر داشته باشید که تعویض گلس شکسته آیفون توسط هر تعمیرکار موبایلی امکانپذیر نخواهد بود و فقط مراجعی قادر به انجام این کار هستند که دستگاه های اختصاصی مورد نیاز برای تعویض گلس شکسته آیفون و گوشی های دیگری را در اختیار داشته باشند. برای آشنایی دقیق تر با جزئیات تعویض گلس گوشی های موبایل توصیه می‌کنیم حتما یک مرتبه مقاله تعویض گلس گوشی موبایل چقدر هزینه دارد و چگونه انجام می‌شود؟ را مطالعه نمایید.

شرایط تعویض گلس گوشی شکسته ایفون

در صورتی که صفحه نمایش گوشی آیفون شما بر اثر ضربه یا سقوط از ارتقاع دچار شکستگی شده است و ترک های تار عنکبوتی روی آن دیده می شود، حاکی از خرابی گلس ایفون شماست. اگر شانس با شما یار باشد، و نمایشگر آسیب ندیده باشد، براحتی و با هزینه اندک می توانید گلس شکسته ال سی دی آیفون خود را تعویض کنید.

دو شرط اساسی تعویض گلس آیفون عبارتند از:

  • صفحه نمایش روشن باشد و تصویر را نمایش دهد.
  • تاچ آن به خوبی کار می کند و منوها عمل می کنند.

برای اینکه بتوانید به جای تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی فقط با تعویض گلس شکسته آیفون مشکل را برطرف سازید باید همزمان هر دو شرط بالا را داشته باشید. ضربه وارد شده به دستگاه نباید به ال سی دی و تاچ گوشی آسیبی وارد کرده باشد. یعنی باید علیرغم اینکه روی صفحه نمایش آیفون شکستگی و ترک وجود دارد، محتوای نمایشگر آن به درستی نشان داده شده و تاچ گوشی هم کاملا بدون مشکل عمل کند.

در اینگونه شرایط می‌توانید تعویض گلس شکسته آیفون را به جای تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی انجام دهید. فراموش نکنید که اگر کوچک ترین مشکلی در عملکرد تاچ و ال سی دی آیفونتان وجود داشته باشد، دیگر قادر به تعویض گلس شکسته آیفون نبوده و باید کل مجموعه تاچ و ال سی دی دستگاه را تعویض کنید.

مراحل تعویض گلس آیفون

چنانچه  صفحه نمایش گوشی ایفون شما بنا به هر دلیلی دچار شکستگی شده است، اگر حتی تصویر هم داشته باشید، به خاطر ترک خوردگی ریز و تار عنکبوتی روی پنل، تجربه بصری شما پایین می آید و مشکلات بعدی حاصل می شود. بهترین کار این است که هر چه سریعتر نسبت به تعویض گلس ال سی دی گوشی ایفون خود اقدام کنید. در زیر مراحل اصلی تعویض گلس ایفون و مدت زمان آن شرح داده می شود:

مرحله اول: جداسازی گلس شکسته از روی صفحه نمایش است. برای این کار ابتدا تعمیرکار ال سی دی را از روی ایفون باز می کند و آن را روی دستگاه سپراتور قرار می دهد تا چسب زیر آن نرم شود. اکنون با استفاده از ابزار مخصوص و سیم لاکی بسیار نازک، با دقت هرچه تمام تر نسبت به جداسازی تکه های شکسته و بهم چسبیده گلس اقدام می شود. سپس با استفاده از الکل و ریمور چسب، بقایای چسب جدا شده و سطح تاچ ال سی دی برای چسباندن گلس جدید آماده می شود.

مرحله دوم: نصب چسب OCA و گلس جدید.  در این مرحله چسب شفاف که بین تاچ و گلس قرار می گیرد و باعث می شود که گلس به طور محکم به صفحه بچسبد، تهیه و روی تاچ انداخته می شود. این چسب دو طرفه است. یک طرف آن به تاچ و طرف دیگر به گلس می چسبد. در این مرحله، چسب OCA و گلس باید به صورت تراز روی ال سی دی قرار داده شود.

مرحله سوم: لمینیت و پرس گلس روی ال سی دی است. اکنون که گلس جدید روی تاچ ال سی دی نصب شد. مرحله سفت کاری و در واقع پرس کردن گلس روی صفحه نمایش است. برای این کار از دستگاه لمینیت استفاده می شود. این دستگاه با فشار مناسب، طوری که به تاچ ال سی دی ایفون اسیب وارد نشود، گلس را به سطح تاچ، پرس می کند.

مرحله چهارم: حباب زدایی گلس. پس از اینکه گلس در دستگاه لمینیت روی تاچ ال سی دی ایفون پرس شد، به احتمال زیاد حباب های بسیار ریزی زیر گلس باقی می مانند. این امر اجتناب ناپذیر است. اکنون ال سی دی داخل دستگاه وکیوم قرار داده می شود و تحت خلاء قرار می گیرد. در این دستگاه ریزترین حباب ها گرفته می شود و ال سی دی مثل روز اول کارخانه، تعمیر می شود.

پس از پایان هر مرحله، تاچ ال سی دی تست می شود تا خدایی نکرده به آن آسیب وارد نشده باشد.

در آخر ال سی دی آیفون تعویض گلس شده، روی گوشی نصب می شود، تست میگردد و با سلامت کامل و به صورت تضمینی به مشتری تحویل داده می شود.

تمام این مراحل در حدود 2 تا نهایتا 4 ساعت طول می کشد. اما هزینه آن کم است و واقعاً ارزش تعویض دارد.

صحبت از قیمت و هزینه تعویض گلس ایفون شد. در بخش بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

هزینه تعویض گلس آیفون چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعویض گلس شکسته آیفون های اپل و دیگر گوشی های موبایل در مقایسه با هزینه‌ای که باید برای تعویض کل صفحه نمایش و ال سی دی گوشی پرداخت شود به مراتب ناچیز است. بنابراین اگر بتوانید با تعویض گلس شکسته آیفون مشکل گوشی را برطرف کنید، از نظر هزینه به نفع شما شده است.

در این حالت تعمیر شما فقط ملزم به پرداخت دستمزد تعویض گلس و همچنین هزینه تهیه گلس اورجینال و محافظ صفحه نمایش گوشی خود خواهید بود. دقت داشته باشید که هزینه خرید گلس اورجینال صفحه نمایش گوشی های مختلف با توجه به کیفیت گلس، اندازه آن و غیره متفاوت خواهد بود. بنابراین در مجموع هزینه تعویض گلس شکسته آیفون به مراتب کمتر از هزینه تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی خواهد بود.

در صورتی که گوشی آیفون شما دچار شکستگی شیشه ال سی دی شده است و با توجه به شرایط شرح داده شده در بالا به خدمات تعویض گلس نیاز پیدا کردید، برای اینکه این خدمات را با کمترین هزینه دریافت کنید و گوشی خود را نوسازی و به شرایط روز اول بازگردانید، از خدمات تعویض گلس آیفون کوک موبایل استفاده کنید.

با خدمات شرکت کوک موبایل می‌توانید تعویض گلس شکسته آیفون یا هر گوشی دیگری که مورد نظرتان است را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می‌ توانید با شماره تلفن 02167319 واحد تعویض گلس در ساعات اداری تماس بگیرید و از تخفیف های شگفت انگیز ما بهره مند شوید.

سوالات متداول

1- هزینه تعویض گلس ال سی دی شکسته گوشی آیفون به چه صورت محاسبه می شود؟

هزینه تعویض گلس LCD شکسته گوشی های آیفون با توجه به نوع مواد و چسب OCA بکار رفته در این روش نوسازی ال سی دی و همچنین مدل گوشی محاسبه می شود. اما به طور کلی خدمات تعویض گلس در مرکز تعمیرات آیفون کوک موبایل با کمترین هزینه ممکن و با تخفیف های خاص انجام می شود.

2- آیا استفاده از تجهیزات تعویض گلس روی هزینه تعویض گلس آیفون تاثیر می گذارد؟

برای تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل آیفون اپل با توجه به حساسیت کار و نیاز به دقت بالا حتماً باید از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته همچون سپراتور گلس Sunshine S-918، دستگاه های لمینت و اتوکلاو بکار برده شود. استفاده از این تجهیزات جزء لاینفک تعویض گلس است و هیچ تاثیر بر روی قیمت و هزینه ان ندارند.

3- برای دریافت خدمات تعویض گلس با کمترین هزینه به کدام مرکز تعمیرات آیفون مراجعه کنم؟

توصیه می‌کنیم برای دریافت تعویض گلس ال سی دی آیفون با کمترین قیمت و هزینه و با بهترین کیفیت ممکن از سرویس تعویض گلس مقرون به صرفه و تخفیف دار کوک موبایل استفاده کنید. کارشناسان ماهر تعویض گلس کوک موبایل با دسترسی به مدرن ترین ابزارهای تعمیر موبایل و جدیدترین روش های انجام این کار، تعویض گلس ال سی دی گوشی شما را با ضمانت انجام می‌ دهند.

4- آیا تعویض گلس ال سی دی آیفون روش مناسبی است؟

تعویض گلس ال سی دی شکسته گوشی های آیفون اپل که یک فناوری جدید و روش نوسازی مقرون به صرفه محسوب می شود و اینکه با صرف هزینه ای اندک نسبت به تعویض کامل ال سی دی همراه است، زمانی مناسب است که تاچ و ال سی دی شما سالم و هیچ آسیبی ندیده باشند. در غیر اینصورت به هیچ وجه توصیه نمی شود.

5- آیا قیمت پایین تعویض گلس آیفون روی کیفیت نهایی تاثیر می گذارد؟

برخی از مراکز تعویض گلس به دلایل خاص خود، از مواد درجه یک و گلس اورجینال استفاده نمی کنند، به همین خاطر قیمت تمام شده آنها کمتر می شود و از اینرو کار تعویض گلس را با هزینه کمتری انجام می دهند. طبیعی است که استفاده از متریال غیر اورجینال روی کیفیت نهایی تاثیر می گذارد. ما در این مرکز خدمات تعویض گلس را به صورت تضمینی و با استفاده از گلس اورجینال و چسب درجه با پایین ترین قیمت را انجام می دهیم.

مطالب مرتبط