ترفند کامپیوتر

نحوه ی نصب بلو استکس روی کامپیوتر – BlueStacks

نحوه ی نصب بلو استکس روی کامپیوتر

بسیاری از کاربران مایلند بدانند، مراحل نصب و اجرای شبیه ساز بلو استکس (Bluestacks) روی کامپیوتر چگونه است، اگر شما هم جزء این کاربران هستید این مقاله را حتماً مطالعه کنید. در این مقاله قرار است نحوه ی نصب بلو استکس روی کامپیوتر (Bluestacks) را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

بلو استکس یک اپلیکیشن شبیه ساز اندروید می باشد و این برنامه محیط سیستم عامل اندروید را بر روی کامپیوتر شبیه سازی می ‌کند. در صورت نصب آن شما می ‌توانید در کامپیوترتان یک گوشی یا تبلت اندرویدی مجازی داشته باشید و اپلیکیشن های مورد نظر خود را از این طریق اجرا نمایید. نصب بلو استکس می‌ تواند با اهداف مختلفی انجام گردد، ولی بسیاری از افراد بلو استکس را برای انجام بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) در کامپیوتر خود نصب می ‌کنند.

بنابراین در این مقاله می خواهیم در مورد آموزش نصب بلو استکس روی کامپیوتر (Bluestacks) صحبت کنیم. 

نحوه ی نصب بلو استکس روی کامپیوتر Bluestacks–

نصب برنامه بلو استکس بسیار ساده می باشد. ابتدا به سایت رسمی بلو استکس مراجعه کرده و نسخه ‌ای از این برنامه که مطابق با سیستم شما می باشد را دانلود کنید.

روی گزینه Continue کلیک نمایید

بعد از دانلود، فایل نصبی بلو استکس را اجرا نمایید. در صفحه ای که مقابل تان نمایان می شود، بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

بر روی گزینه Install کلیک کنید

تیک تمام گزینه های موجود را بزنید و بر روی گزینه Install کلیک کرده تا پروسه نصب بلو استکس شروع شود.

در این قسمت کمی صبر کنید تا بلو استکس بر روی کامپیوترتان نصب گردد. این پروسه ممکن است چند دقیقه زمان ببرد.

نصب بلو استکس روی کامپیوتر

به همین راحتی مراحل نصب بلو استکس روی کامپیوتر (Bluestacks) با موفقیت به پایان خواهد رسید. ولی برای تعامل با گوگل پلی استور (Google Play Store) از طریق بلو استکس باید اکانت خود را برای آن تعریف نمایید. برای انجام این کار بر روی آیکون یکی از اپلیکیشن های موجود در محیط بلو استکس کلیک نمایید.

با دیدن عکس زیر، بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

گزینه Finish Setup کلیک کنید

در صفحه مشکلی رنگی که می بینید، بر روی گزینه Next بزنید.

حال باید مشخصات اکانت گوگل خود را وارد کرده تا در بلو استکس یا همان Bluestacks سایت این (Sign In)  شود. اگر اکانت گوگل دارید، گزینه Sign in را انتخاب نمایید. اما اگر می‌ خواهید اکانت گوگل جدیدی بسازید، بر روی گزینه Create کلیک نمایید. با فرض اینکه شما اکانت گوگل دارید و بر روی Sign in کلیک کرده ‌اید جلو می‌رویم.

اکانت گوگل خود را وارد و Sign in کنید

یوزرنیم و پسورد اکانت جیمیل یا گوگل خود را به ترتیب در فیلدهایی که مشاهده می کنید وارد نموده و بر روی گزینه Sign in کلیک کنید.

در نهایت بر روی گزینه Finish Setup کلیک کنید.

روی گزینه Continue کلیک نمایید

احتمالا در این مرحله با پیغامی شبیه به عکس روبرو می‌ شوید. تکمیل این درخواست برای استفاده کامل از سرویس‌های گوگل استور و سینک شدن اطلاعات لازم است. پس بر روی گزینه Continue کلیک کرده و در آخر هم گزینه Proceed را انتخاب کنید.

به همین راحتی نصب بلو استکس روی کامپیوتر (Bluestacks) به پایان می‌رسد. می ‌توانید از طریق گوگل پلی استور موجود در محیط بلو استکس به طور مستقیم نام اپلیکیشن های مورد نظر خود مانند کلش اف کلنز را جستجو کرده و بر روی محیط مجازی ایجاد شده در کامپیوترتان نصب نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *