ترفند نرم افزار

معرفی برنامه InsTube دانلود ویدئو از یوتیوب

معرفی برنامه InsTube دانلود ویدئو از یوتیوب

InsTube برنامه ای برای دانلود ویدیو از وب سایت یوتیوب است که این قابلیت را دارد که بوسیله آن فیلم ها و کلیپ های دلخواه خود را از یوتیوب دانلود کرد. همچنین با این برنامه می توان از برخی از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یا فیس بوک، فیلم دانلود کرد. در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا به معرفی برنامه InsTube بپردازیم.

برنامه کاربردی InsTube یک اپلیکیشن رایگان برای دانلود ویدیو از یوتیوب است که کاربران سیستم عامل اندروید براحتی می توانند آن را از گوگل پلی استور دریافت کنند. در این برنامه امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب در قالب فایل صوتی نیز وجود دارد.

معرفی برنامه  InsTube

برنامه InsTube تحت سیستم عامل اندروید و به صورت رایگان برای دانلود ویدیو از یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی عرضه شده است. اگر شما هم کاربر یکی از گوشی های تحت اندروید هستید و قصد دارید از یوتیوب فیلم و یا کلیپی را دانلود کنید، ابتدا این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید و سپس با اجرا کردن آن وارد کردن آدرس URL فیلم دلخواه خود از وب سایت یوتیوب در نوار جستجوی این برنامه، فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید.

فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید

فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید

در این مرحله، ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی آیکون قرمز رنگ موجود در پایین گوشه سمت راست صفحه ضربه بزنید. در گام بعدی از شما خواسته می‌ شود تا فرمت و کیفیت دلخواه خود را انتخاب نمایید. اکنون روی دانلود ضربه بزنید تا فایل یا ویدئو مورد نظر شما شروع به دانلود کند. برای دسترسی به لیست فایل های دانلودشده خود می توانید اولین آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید.

امکان دانلود ویدیو با برنامه InsTube 

این برنامه نیز مثل اکثر برنامه های دانلود فیلم از شبکه های اجتماعی قابلیت های خاص خود را دارد. امکان دانلود ویدیو از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیس بوک یکی از قابلیت های برنامهInsTube  می باشد. برای دانلود کلیپ مورد نظر خود کافیست تا آدرس URL آن را کپی کرده و در نوار جستجو برنامه InsTube بچسبانید. پس از آن با ضربه روی آیکون قرمز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید.

ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید

از دیگر قابلیت های این برنامه امکان مخفی سازی ویدیو و فایل های صوتی موجود بر روی گوشی است. برای استفاده از این قابلیت، روی گزینه سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی ضربه بزنید و از منوی نمایان شده گزینه Private را انتخاب نمایید. سپس به منظور دسترسی به فایل های مخفی شده، یک رمز عبور 4 رقمی تعیین کنید.

معرفی اپلیکیشین رایگان دانلود از یوتیوب و اینستاگرام را مطالعه کنید.

گزینه Private را انتخاب نماییدبرای مخفی کردن فایل و ویدئو خود، گزینه سه نقطه موجود در کنار نام فایل مورد نظر خود ضربه بزنید و از منوی نمایان شده گزینه Hide را انتخاب کنید. بدین ترتیب فایل مورد نظر مخفی خواهد شد.

گزینه Hide را انتخاب کنید

برای دسترسی به لیست فایل های مخفی شده خود می توانید روی آیکن به شکل قفل موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید و رمز عبور تعیین شده را وارد نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *