تست و بررسی اپل

تبدیل تک سیم کارت به دو سیم کارت در آیفون XS Max Hack

تبدیل تک سیم کارت به دو سیم کارت در آیفون

آیفون XS Max Hack تبدیل تک سیم کارت به دو سیم کارت به صورت دستی

گوشی های آیفون XR/XS Max از فناوری eSIM استفاده می کنند و تک سیم کارت هستند. اپل برای کشور چین، آیفون های ایکس آر و ایکس اس مکس دو سیم کارت تولید کرده است که می تواند جذاب باشد. این نسخه سفارشی و خاص از اسلات دو سیم کارتی پلاستیکی پشتیبانی می کنند که کاربران می توانند دو سیم کارت را در آن قرار داده و از دو شماره تلفن استفاده کنند. تیم کارشناس و بخش تعمیرات موبایل ما این موضوع را بررسی کرده اند که در اینجا قصد داریم ماحصل آن را برای شما شرح دهیم.

این پست صرفاً جنبه آموزشی دارد و انجام آن روی گوشی های ایکس آر/ایکس اس مکس نسخه جهانی، امکان پذیر نیست (آیفون های مورد نظر در چین دارای دو سریال IMEI هستند). در انتهای این پست، فیلم آموزشی تبدیل آیفون XS Max (نسخه آمریکایی) تک سیم کارت به نسخه دوسیم کارت آورده شده است. مشاهده این ویدئو برای شما که حس کنجکاوی دارید و همچنین تعمیرکاران برد آیفون می تواند جالب و آموزنده باشد.

آنچه که ادعا شده است، تبدیل آیفون XR به نسخه دو سیم کارتی کار بسیار آسانی است چرا که این گوشی تنها یک مادربورد دارد، فلکس ریدر سیم کارت را با یک فلکس ریدر دو سیم کارتی جدید تعویض می شود. به همین راحتی.

blank

در مقایسه، تبدیل آیفون XS Max به دو سیم کارت بسیار مشکل است.

blank

آنچه که در ویدئو نشان داده است، برای تبدیل آیفون XS Max تک سیم کارتی به دو سیم کارتی، اولین کاری که انجام می شود، جدا کردن U_SIM از روی برد و سپس لحیم کردن آن به پایه های R30_SIM، R27_SIM، R26_SIM، R31_SIM و R29_SIM است. سپس خشاب سیم کارت با یک ریدر دو سیم کارت جدید تعویض می شود.

مراحل انجام کار به شرح زیر است:blank

مرحله 1، گوشی باز می شود، پیچ شیلد نگهدارنده برد باز شده و سپس برد از روی گوشی جدا می شود. کار جداسازی خشاب سیم کارت با استفاده از دستگاه هیتر و هویه مخصوص انجام می شود. کارشناسان ما در تعمیرات آیفون و کار روی برد آنها از هیتر و هویه دو کاره گرداک 952 استفاده می کنند. این ابزار بسیار با دوام، محکم و ارزان قیمت است.

blank

مرحله 2، با استفاده از سشوار صنعتی بادی، U_SIM

مرحله 2، خشاب سیم کارت (U_SIM) با استفاده از هیتر و یا سشوار صنعتی با دقت از روی برد گوشی جدا می شود و قطعه فلزی ریدر با کاتر مخصوص جدا می شود، سپس خشاب سیم کارت به طور کامل برداشته می شود. به ترتیب، چهار پایه خشاب به نقاط اتصال R27_SIM، R26_SIM، R31_SIM، R29_SIM و R30_SIM لحیم می شود. سپس، خشاب دو سیم کارت جدید متصل و لحیم می شود. در آخر، دو لایه به هم لحیم می شود و خشاب سیم کارت امتحان می گردد.

blank

اکنون گوشی آیفون ایکس آر و یا ایکس اس مکس تک سیم کارته از خشاب دو سیم کارت پشتیبانی می کند و می توان از دو اپراتور مختلف استفاده کرد. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، علامت تک و یا دو سیم کارته بودن در نوار وضعیت در قسمت بالای صفحه نمایش، اینگونه نشان می دهد که آیفون ایکس آر، دو سیم کارتی دستی شده است.

blank

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا ویدیو زیر را تماشا کنید.

همانطور که در ابتدای متن خدمت شما عرض کردیم، انجام این کار فقط در گوشی های رام چین امکان پذیر می باشد، و این فناوری برای گوشی های آیفون XR/XS MAX در کشورمان ایران، وجود ندارد. این پست تنها جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد.

اگر گوشی آیفون شما با مشکل مواجه شده است، اگر ال سی دی آیفون شما دچار ترک خوردگی و یا شکستگی گلس شده است، از خدمات تعمیرات آیفون ما بهره مند شوید. ارائه هر گونه خدمات تعمیر گوشی با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن و در عین حال ارزان ترین قیمت انجام می گردد.

همچنین برای خرید انواع تجهیزات و ابزارهای تعمیر موبایل می توانید با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام نمایید.

مطالب مرتبط