تست و بررسی اپل

تعمیر گام به گام گلس صفحه نمایش شکسته آیفون XS/XS Max

گلس صفحه نمایش شکسته آیفون XS/XS Max

تعمیر گلس صفحه نمایش شکسته آیفون XS/XS Max – گام به گام

آیفون XS Max که بسیار پیش بینی می شد، در آخر در سپتامبر سال 2018 عرضه شد و با صفحه نمایش چشمگیر، چیپ ست Bionic A12 و بسیاری از ویژگی های دیگر، علاقه مندان به اپل را شگفت زده کرد. اگر چه آیفون XS Max از با دوام ترین گلس استفاده شده در آیفون، ساخته شده است، اما همچنان به آسیب های اتفاقی، حساس است. اگر به خدمات تعمیر آیفون XS نیاز داشتید، درخواست خود را به ما اعلام کنید تا در اسرع وقت نیاز شما را برطرف سازیم

blank

با شکسته شدن گلس و صفحه نمایش شکسته، آرزوی شما ترک بر نمی دارد. گوشی های شکسته هر چند که قابل تعمیر هستند اما در نگاه اول جالب نیستند و شخصیت صاحب گوشی را زیر سوال می برند. پس نگران نباشید، گوشی های شکسته خود را به ما بسپارید و ما به لطف متخصصان و تعمیرکاران ماهر، بهترین و ارزان ترین راه را پیش روی شما قرار می دهیم و در اسرع وقت نسبت به ترمیم ال سی دی شکسته گوشی شما اقدام خواهیم کرد.

blank

تست صفحه نمایش اولین کاری است که باید انجام دهیم، از جمله صفحه نمایش، عملکرد لمسی و تاچ سه بعدی روی صفحه نمایش. نتیجه آزمایش این است که مشخص شود همه چیز خوب پیش می رود.

نحوه ی تعویض گلس آیفون XS MAX را اینجا مشاهده کنید.

برداشتن قاب مهمترین مرحله در تعویض صفحه نمایش با گلس شکسته آیفون  XS است، اگر این کار به درستی و کامل انجام شود، موفقیت در کل عملیات تعمیر تضمین می شود. بنابراین در این مرحله باید بیشترین دقت صورت گیرد. ابتدا صفحه نمایش اولد آیفون XS را روی پری هیتر قرار دهید. یک دقیقه صبر کنید. در حین این عملیات، مراقب باشید که به قطعه IC پایین و FPC آسیب وارد نشود. در ویدئو زیر نحوه برداشتن قاب صفحه نمایش با جزئیات دقیق نشان داده شده است. لطفا آن را تماشا کنید.

blank

برداشتن قاب

جداسازی لنز گلس سومین مرحله است. ابتدا، بر روی لنز شیشه ای شکسته، نوار چسب بزنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود. سپس، کل صفحه نمایش اولد را روی اتو قرار دهید و با سیم برش، لنز گلس را از صفحه نمایش اولد جدا کنید.

blank

جداسازی لنز گلس

برداشتن چسبOCA . این کار را می توان با دست و برداشتن چسب ها انجام داد. فقط مراقب باشید زیاد فشار وارد نکنید و به صفحه نمایش اولد آسیب نزنید.

blank

لمینیت کردن شامل لمینیت OCA و لمینیت LCD است. به طور معمول برای انجام این کار به دو دستگاه لمینت کردن مختلف نیاز است. در اینجا، ما از یک دستگاه ترکیبی لمینیت 2 در 1 استفاده می کنیم، اما این دستگاه برای تکمیل کل روند لمینیت، به قالب مخصوص آیفون XS/XS Max نیاز دارد. در اینجا در مورد جزئیات مراحل صحبت نمی کنیم، برای کسب اطلاعات دقیق ویدیو ما را دنبال کنید.

blank

لمینیت کردن

حذف حباب برای اطمینان از نصب بهتر صفحه نمایش اولد انجام می شود. بنابراین باید صفحه نمایش و دیجیتایزر را به مدت 15 دقیقه، به دستگاه حذف حباب قرار دهیم، پس از اتمام، دیجیتایزر صفحه نمایش اولد را بردارید.

blank

حذف حباب

اتصال قاب. یک قاب جدید آیفون XS تهیه کنید، سپس چسب 460 را به قاب زده و صفحه نمایش اولد را به قاب اضافه کنید و فشار دهید تا فیت شود. لطفا توجه داشته باشید که منطقه FPC در قسمت پایین بسیار شکننده است. همچنین مراقب باشید هنگام کار، صفحه اولد آسیب نبیند.

blank

وصل کردن قاب

تست صفحه نمایش. صفحه نمایش اولد را نصب و تست کنید. مواردی که باید تست شوند شامل کارکرد صفحه نمایش، تاچ، صفحه نمایش تاچ سه بعدی، تاچ و کارکرد نرمال تاچ سه بعدی است. اکنون صفحه نمایش شکسته شده آیفون به طور کامل تعویض شده است.

همچنین می توانید آموزش گام به گام تعمیرات موبایل برای سایر قطعات در همه انواع گوشی ها را در کوک موبایل دنبال کنید.

مطالب مرتبط