ترفند سامسونگ

 بازیابی رمز Galaxy Note ها

blank

آیا می دانستید، می توانید بدون بردن Galaxy Note های خود به تنظیمات کارخانه، رمز فراموش شده ی Galaxy Note  را بازیابی کنید.

اگر رمز عبور Galaxy Note خود را فراموش کرده اید، خبر خوشی برای شما داریم. شما می توانید بدون آن که تبلت را Factory Reset کنید و فقط و فقط با پاسخ به سوالات امنیتی اکانت گوگلی که روی تبلت سینک شده است، رمز را بازیابی کرده و آن را برای استفاده مجدد آماده سازید. باید به یاد داشته باشید که پیغام بازیابی رمز از طریق گوگل، تنها پس از چند بار ورود ناموفق رمز عبور به کاربر نمایش داده خواهد شد.  تا به این جای کار متوجه شده اید که برای بازیابی رمز عبور تبلت های Galaxy Note بایستی اکانت گوگل تنظیم شده بر روی تبلت داشته باشید و از طرفی تنظیمات مربوط به سوالات امنیتی گوگل برای بازیابی رمز را روی آن انجام داده باشید.  اگر چنین نباشد، تنها راه برای عبور از تبلتی که رمز آن را فراموش کرده اید، بازگردانی به تنظیمات کارخانه است.

خوب در ادامه روش بازیابی رمز عبور از طریق اکانت گوگل را  مرور خواهیم کرد:

قدم اول: رمز عبور نادرست را برای ۵ بار روی Galaxy Note خود وارد سازید.با این کار پیغام خطایی به شما نمایش داده خواهد شد که مفهوم آن به این شرح است:” روی Next تپ کنید تا وارد بخش پاسخگویی به سوالات امنیتی شوید و یا ۳۰ ثانیه دیگر برای ورود رمز عبور صحیح تلاش نمایید!”

قدم دوم: روی Next تپ کنید تا گزینه های بازگشایی (آنلاک) به شما نمایش داده شود. دو گزینه برای آنلاک تبلت شما موجود است: اولی پاسخ به سوالات امنیتی گوگل و دیگری وارد شدن به حساب کاربری گوگلتان.

قدم سوم:  روی گزینه ی “Answer question” تپ نمایید تا سوالات امنیتی که باید آنها را پاسخ دهید به شما نمایش داده شود. برای ورود به حساب کاربری گوگل نیز روی گزینه ی “Google Account Details  “تپ کنید.

قدم چهارم: روی Next  تپ نمایید.

قدم پنجم:  حال می بایست پاسخ مربوط به سوالات امنیتی را در جایگاه های مربوط به آن ها وارد سازید. با هر بار وارد کرد پاسخ روی OK  تپ کنید . اگر پاسخ شما به این سوال صحیح باشد، تبلت آنلاک می شود و سیستم عامل اجرا خواهد شد.

حال اگر گزینه ی Google Account را برای ورود به تبلت انتخاب کرده باشید، می بایست اطلاعات حساب کاربری گوگل (Gmail)  خود را در مکان مناسب آن تایپ نمایید. نام کاریری ایمیل را روی فیلد Username  و رمز عبور گوگل خود را در فیلد Password وارد سازید. کاربر می بایست  این اطلاعات را در صفحه ی ورود گوگل که به وی نماش داده میشود ، وارد کند. حال روی گزینه ی Sign in  تپ نمایید. اگر اطلاعات وارد شده با اکانت گوگل سینک شده روی دستگاه همخوانی و مطابقت کند، دستگاه شما آنلاک خواهد شد.  بعد از ورود به تبلت، می توانید رمز عبور دستگاه را از طریق منوی تنظیمات تغییر دهید.اگر شما حساب کاربری جی میل برای سینک کردن آن روی تبلت و یا گوشی ندارید، می توانید با مطالعه ی مقاله ی” ساخت اکانت Gmail “، اقدام به ساخت حساب کاربری گوگل  کرده و اطلاعات آن را روی تبلت و یا گوشی خود سینک نمایید.

مطالب مرتبط