ترفند سامسونگ

قابلیت های گیم لانچر گلکسی اس 7 سامسونگ

قابلیت های گیم لانچر گلکسی اس 7 سامسونگ

سامسونگ در گوشی مدل گلکسی اس 7 خود قابلیت جدیدی را با حالتی شبیه به یک پوشه به نام گیم لانچر (Game Launcher) اضافه کرده است. گیم لانچر تمام بازی های نصب شده روی گوشی شما را در یک مکان گروه بندی می کند. در این مقاله قصد داریم که بیشتر با قابلیت‌های گیم لانچر (Game Launcher) گلکسی اس 7 سامسونگ آشنا شوید. با کوک موبایل همراه باشید.

گیم لانچر (Game Launcher) در گلکسی اس 7 سامسونگ یک قابلیت جدید و منحصر به فرد است که به همین خاطر این محصول برای گیمرهای موبایل به یک دستگاه منحصر بفرد تبدیل شده است. این پوشه در برگیرنده تمام بازی‌هایی است که در دستگاه شما نصب می‌شود. به بیان دیگر تمام بازی ‌های نصب شده در دستگاه تان در بخش گیم لانچر (Game Launcher)جمع آوری شده و به سادگی قابل یافتن و اجرا خواهند بود. با اجرای این پوشه گیم لانچر (Game Launcher) گزینه‌های مختلفی نمایان می‌شود.

قابلیت‌هایی که در گیم لانچر (Game Launcher) گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ ارائه شده بسیار متنوع و کاربردی هستند. شاید اغلب شما عزیزان تنها نام گیم لانچر (Game Launcher) را شنیده باشید و ندانید که این بخش دارای چه قابلیت‌هایی بوده و به چه صورت تجربه انجام بازی از طریق گوشی گلکسی اس 7 را بهبود می‌بخشد. در ادامه قصد داریم که به معرفی قابلیت ‌های بخش گیم لانچر (Game Launcher) در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ بپردازیم.

برخی از قابلیت ها به شرح زیر هستند:

  • گزینه No alerts during game : با انتخاب این گزینه وقتی در حال اجرای بازی هستید دیگر هیچ پیغام هشداری از سوی دستگاه نمایش داده نمی شود و در بازی شما اختلال ایجاد نمی کند.
  • گزینهLock Recents and Back keys : با انتخاب این گزینه دکمه‌ های فیزیکی بازگشت به عقب با Back و بخش اپلیکیشن‌ های تازه اجرا شده یا Recent Apps غیرفعال می‌ شوند. این موضوع بدان معناست که اگر دست شما به طور اتفاقی با این دکمه ‌ها لمس شود اختلالی در جریان بازی ایجاد نمی‌ شود.
  • گزینه Minimize game: با انتخاب این گزینه، بازی شما متوقف و مینی مایز می‌شود. در این شرایط بازی متوقف شده به شکل یک آیکون دایره مانند بر روی صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ مشخص خواهد شد. به محض انتخاب این آیکون بار دیگر وارد آن شده و می‌ توانید بازی خود را از همان مرحله و قسمتی که متوقف کرده بودید ادامه دهید.
  • گزینه Screenshot : با انتخاب این گزینه از تصویر نمایشگر گوشی گلکسی اس 7 در حین اجرای بازی اسکرین شات می گیرد.
  • گزینه Record : با انتخاب گزینه Record می توانید در حین انجام بازی از صفحه نمایش دستگاه خود ویدئو تهیه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که شما صدای خود را هم در حین ضبط ویدئو با آن اضافه کنید.
  • گزینه Settings : با انتخاب این گزینه به بخش تنظیمات قابلیت گیم لانچر (Game Launcher) در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ منتقل خواهید شد.

قابلیت گیم لانچر (Game Launcher) در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ همچنین امکان تعیین وضوح تصویر بازی و میزان مصرف باتری آن را هم به همراه دارد. به عنوان مثال شما با انتخاب گزینه Save Power در بخش Save power during game آن می‌توانید رزولوشن بازی اجرا شده و فریم ریت یا نرخ فریمی آن را کاهش داده و بدین صورت در مصرف انرژی باتری دستگاه صرفه‌ جویی به عمل آورید.

درباره ی نمایشگر همیشه روشن در گلکسی اس7 و اس 7 اج را مطالعه کنید.

قفل کردن کلیدهای خازنی برای عدم اختلال در تجربه بازی گیمرها بسیار حیاتی است. در این لانچر امکان قفل کردن این کلیدها وجود دارد. قابلیت ذخیره و نمایش آماره های بازی نیز امکان پذیر می باشد.

در صورت هر گونه سوال و یا مشکل در کار کردن و فعال کردن این لانچر می توانید با کوک موبایل تماس بگیرید تا کارشناسان واحد پشتیبانی ما مشاوره و راهنمایی لازم را به شما ارائه نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *