ترفند iOS

آموزش ساخت اپل آی دی با دامنه icloud.com@

blank

در روش های معمول برای ساخت اپل آی دی، از دامنه های معمول برای اپل آی دی ها استفاده می شود. همه ما اپل آی دی هایی با دامنه های gmail.com، …@yahoo.com@…  و … را دیده ایم. جالب است بدانید فضای ابری iCloud که مالکیت آن برای شرکت اپل است، به کاربران آیفون ها و آی پدها اجازه ساخت اپل آی دی با دامنه ی انحصاری iCloud  را می دهد. برای ساخت اپل آی دی با دامنه ی icloud.com @ این آموزش را تا انتها با کوک موبایل همراه باشید.

در این روش لازم است از طریق آیفون و یا آی پدتان اقدام به ساخت اپل آی دی نمایید. برای ساخت اپل آی دی لازم است VPN آیفون و یا آی پد خود را روشن کنید و سپس همگام با ما از مسیر زیر اقدام به ساخت اپل آی دی با دامنه ی iCloud  نمایید:

اگر در حال حاضر اپل آی دی روی گوشی شما تنظیم است، باید از آن خارج شوید(sign out  کنید) برای این منظور باید:

 قدم اول: وارد setting  گوشی خود شوید.

قدم دوم: وارد iCloud  شوید .

قدم سوم: روی گزینه ی sign out  تپ کنید.

همین مراحل را برای iTunes and Appstote  نیز تکرار کنید. حال که از اکانت اپل آی دی قبلی خود خارج شده اید، می توانید نسبت به ساخت اپل آی دی با دامنه ی iCloud  اقدام نمایید.برای این منظور مسیر زیر را طی نمایید:

قدم اول: وارد setting  شوید.

قدم دوم: وارد iCloud  شوید.

قدم سوم: در پایین پنجره ی نشان داده شده، روی Create new apple ID  تپ نمایید.

ساخت اپل آی دی | تعمیرات تخصصی موبایل

قدم چهارم: نام و نام خانوادگی خود را در صفحه نمایش داده شده وارد کنید.

قدم پنجم: روی next تپ کنید تا پنجره ی ایمیل برای شما باز شود. در این صفحه دو انتخاب دارید، یکی ایمیلی است که آن را بنا بر دلخواه خود می سازید و دیگری به شما امکان ساخت اپل آی دی با دامنه ی iCloud  را می دهد. شما برای ساخت ایمیل با دامنه ی انحصاری iCloud می بایست روی گزینه ی Get a free icloud email address تپ نمایید.

قدم ششم: حالا به صفحه ای وارد می شوید که در آن بایستی ایمیل درخواستی خود را وارد کنید. برای مثال اگر ایمیل شما kookmobile@gmail.com  است، برای ساخت ایمیل خود تنها بایستی kookmobile  را وارد کنید تا  icloud ما بقی آن را بنا بر استاندارد تعریف شده برای ساختار ایمیل های آی کلاد، بسازد.

قدم هفتم: می بینید که ایمیل شما با دامنه ی icloud ساخته شده است، تنها کاری که باید در این مرحله انجام دهید، تپ کردن روی Continue  است.

قدم هشتم:  بعد از کمی صبوری، پنجره ی باز شده از شما درخواست می کند که رمز عبوری را برای ایمیل آی کلادی خود انتخاب کنید. دقت کنید که انتخاب رمز عبور شرایطی دارد که آنها را باید رعایت کنید. رمز عبور شما بایستی شامل  حداقل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک، اعداد و … باشد.برای اطلاع درباره ساختار قابل قبول رمز عبور اپل آی دی آموزش ساخت اپل آی دی را مطالعه نمایید.

قدم نهم: حال بایستی سوالات امنیتی را انتخاب کرده و به آنها پاسخ دهید. شما می باید حداقل ۳ سوال امنیتی را انتخاب و به آنها پاسخ دهید. دقت کنید در صورت فراموشی رمز عبور اپل آی دی تان، این سوالات برای بازیابی رمز به کمک شما خواهند آمد. پس آنها را جایی یادداشت کنید تا در صورت فراموشی به آنها دسترسی داشته باشید.

قدم دهم: روی گزینه ی Agree تپ کنید، با این کار دامنه ی مورد نظر به نام شما ثبت شده و اپل آی دی شما با دامنه ی icloud در اختیار شما قرار می گیرد.

برای فعالسازی سایر سرویس های اپل، لازم است مراحل زیر را نیز طی کنید تا بتوانید با استفاده از این اپل آی دی از سرویس های Appstore  نیز استفاده کنید . برای این منظور مسیر زیر را طی نمایید:

قدم  یازدهم : روی Setting  تپ کنید.

قدم دوازدهم : روی iTunes and appstpre  تپ کنید.

قدم سیزدهم: با اپل آی دی که به تازگی آن را ساخته اید در اپ استور Sign in  کنید.

قدم چهاردهم: بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اپل آی دی آی کلاد خود در این قسمت با ارور زیر مواجه خواهید شد:

this apple id has not yet been used in the itunes store

این خطا به شما گوشزد می کند که شما با این اکانت تا به حال از آیتیونز استفاده نکرده اید. برای رفع این خطا باید در ادامه با ما همراه باشید.

قدم پانزدهم: از ابتدا VPN را روشن کرده اید. حال روی Review  تپ نمایید تا امکان ویرایش اطلاعات به شما داده شود.

قدم شانزدهم: برای آدرس، کشور آمریکا را انتخاب کنید.

قدم هفدهم: روی Agree  تپ کنید.

قدم هجدهم:  آدرس زیر را در فیلدهای خواسته شده وارد کنید تا کار شما به اتمام برسد.

Address : Cambridge st

Address : Cambridge st

City : Chicago

State : al-alabama

Zip : 35007

Phone : 974 – 3013401

مطالب مرتبط