ترفند اپل واچ

آموزش برنامه Photos اپل واچ

blank

برنامه Photos اپل واچ نیز همانند برنامه ای به همین نام که روی آیفون ها و آیپدهای اپل قرار گرفته است، برای مشاهده عکس و ویرایش آن به کار می رود. در این پست قصد داریم روش استفاده از این برنامه را به شما عزیزان آموزش دهیم. با کوک موبایل همراه بمانید.

  • مشاهده تصاویر با استفاده از برنامه Photos اپل واچ

تمامی تصاویری که بر روی آلبوم های برنامه Photos آیفون که با آیکون blank  شناخته می شود، قرار دارند و شما آنها را گزینش کرده اید، بر روی اپل واچتان نیز نمایش داده می شوند. همزمان با خرید و راه اندازی ساعت هوشمند اپل، از شما خواسته می شود که آلبومی از عکس ها تحت عنوان Favorite برای خود ایجاد کنید تا تصاویر این آلبوم را بتوان روی اپل واچ نمایش داد و این آلبوم را می توان بعدها دستکاری کرد و تغییر داد.

مشاهده-تصاویر-با-استفاده-از-برنامه-Photos

مشاهده-تصاویر-با-استفاده-از-برنامه-Photos

تصویر بالا نمایی از صفحه اصلی برنامه Photos به همراه چند تصویر است که روی آن در حال نمایش است.

  • پیمایش میان عکس های موجود روی اپل واچ

برای مشاهده کلیه تصاویر موجود روی ساعت هوشمند اپلتان، می بایست گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه Photos را که با آیکون blank  شناخته می شود، بر روی iPhone خود باز کنید.
  • گام دوم: برای مشاهده هر عکس، بر روی آن ضربه بزنید.
  • گام سوم: برای مشاهده تصاویر دیگر، یکی از آنها را گرفته و به چپ و راست بکشانید.
  • گام چهارم: برای زوم کردن روی یکی از تصاویر لازم است همزمان با مشاهده آن روی صفحه نمایش ساعت، تاج دیجیتالی را بچرخانید.
  • گام پنجم: برایم شاهده کل تصاویر آلبوم، تاج دیجیتالی را تا انتها بچرخانید.
پیمایش-میان-عکس-های-موجود-روی-اپل-واچ

پیمایش-میان-عکس-های-موجود-روی-اپل-واچ

تصویر بالا نمایی از برنامه Photos اپل واچ است که در آن روش دستکاری و مشاهده تصاویر توضیح داده شده است.

  • مشاهده عکس های لایو توسط برنامه Photos اپل واچ

برای مشاهده کردن تصاویر لایو (تصاویر چند ثانیه ای) می بایست نماد blank که در گوشه پایینی و سمت راست هر عکس قرار دارد تپ کرده و در ادامه عکس را لمس کرده و انگشت خود را برای چند ثانیه روی آن نگه دارید تا تصویر لایو به نمایش درآید. توضیحات بیشتر در مورد تصاویر لایو در پست “آموزش برنامه Photos آیفون” داده شده است.

  • مشاهده یکی از تصاویر بر روی واچ فیس

هنگام مرور و پیمایش برنامه Photos بر روی ساعت اپل، انگشت خود را بر روی هر عکس دلخواه قرار داده و آن را به صورت مداوم و محکم روی عکس فشار داده و در ادامه بر روی Create Watch Face ضربه بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید نگاهی به پست “معرفی واچ فیس های اپل واچ” بیندازید.

blankنکته: کاربران اپل واچ ها، با معرفی iOS11 اختیار درست کردن و ایجاد واچ فیس های دلخواه خود را پیدا کردند. برای این منظور لازم است که ابتدا برنامه Photos را که با آیکون blank  شناخته می شود بر روی iPhone خود باز کنید، بر روی یکی از عکس های محبوبتان ضربه زده و در ادامه بر روی دکمه the Action button تپ کنید، حالا بر روی Create Watch Face ضربه بزنید تا واچ فیس مورد نظر خود را طراحی کنید.

  • مشاهده یک تصویر memo بر روی اپل واچ

با استفاده از سیستم عامل WatchOS 5، می توان فوتو memo ها را که تصاویری ناب و محبوب و البته فراموش شده روی گوشی تان هستند، بر روی ساعت اپل خود مشاهده نمایید.

  • مشاهده فوتو memo های اخیر از واچ فیس سیری: ابتدا می بایست واچ فیس سیری را انتخاب کرده و در ادامه بر روی گزینه memory تپ کنید.
  • ایجاد یک واچ فیس از فوتو مموری های محبوب خود: برنامه Apple Watch را بر روی آیفون باز کنید، روی Face Gallery ضربه بزنید، ذیل گزینه Photos بر روی Memories ضربه زده و در انتها با تپ کردن روی گزینه Add شروع به ساخت واچ فیس دلخواهتان از فوتو مموری های مورد علاقه خود کنید.

گرفتن اسکرین شات از واچ فیس

برای این منظور لازم است گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: پس از باز کردن برنامه Apple Watch بر روی آیفون، روی My Watch ضربه زده و در ادامه بر روی Generalتپ کنید. حالا می بایست گزینه Enable Screenshilies را فعال کنید.
  • گام دوم: دکمه ساید را همزمان با تاج دیجیتالی ساعت فشار دهید تا از صفحه نمایش اسکرین شات بگیرید.

تمامی اسکرین شات های گرفته شده از صفحه اپل واچ، در برنامه Photos آیفون ذخیره می شوند و می تواند از آن طریق به آنها دسترسی پیدا کنید.

مطالب مرتبط