ترفند, ترفند اپل واچ

مدیریت فضای ذخیره سازی تصاویر اپل واچ

blank

کاربران اپل واچ ها می توانند با استفاده از دستکاری فضای ذخیره سازی تصاویر روی اپل واچ، عکس های موجود روی ساعت خود را درون آلبومی خاص ذخیره کنند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که یکی از آلبوم های تصاویر را بر روی آیفون خود انتخاب کرده و از آن آلبوم برای نگه داری تصاویر اسکرین شات و یا دیگر عکس هایی که با ساعت خود می اندازید استفاده نمایید.

Apple Watch عکس ها را تنها بر روی یک آلبوم عکس همگام سازی شده با iPhone ذخیره می کند. در ادامه روش انتخاب و مدیریت این آلبوم را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. با کوک موبایل همراه بمانید.

  • انتخاب آلبوم ذخیره سازی عکس های اپل واچ

برای این منظور می بایست گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه Apple Watch را بر روی آیفون خود باز کنید.
  • گام دوم: بر روی گزینه My Watch ضربه بزنید، به آدرس Photos > Synced Album رفته و در ادامه آلبوم مورد نظر برای ذخیره کردن تصاویر اپل واچ را انتخاب کنید.
  • گام سوم: برای ایجاد کردن آلبوم جدیدی که عکس های اپل واچتان روی آن ذخیره شوند، می بایست از برنامه Photos در iPhone جفت شده با ساعت هوشمند خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت و مدیریت آلبوم با استفاده از برنامه Photos گوشی می توانید نگاهی به مقاله “آموزش برنامه Photos آیفون” بیندازید.
انتخاب-آلبوم-ذخیره-سازی-عکس-های-اپل-واچ

انتخاب-آلبوم-ذخیره-سازی-عکس-های-اپل-واچ

تصویر بالا نمایی از تنطیمات برنامه Photos اپل واچ روی آیفون است. تنظیمات آلبوم همگام شده با ساعت را می توان در بخش میانی تصویر و تنظیمات مرتبط با اعمال محدودیت در فضای ذخیره سازی تصاویر روی اپل واچ را در بخش زیرین آن مشاهده می نمایید.

  • محدودسازی فضای ذخیره عکس های اپل واچ

تعداد عکس های ذخیره شده بر روی اپل واچ، کاملاً به فضا و حافظه موجود بر روی دستگاه بستگی دارد. به جهت موجود نگه داشتن فضا برای ذخیره سازی آهنگ ها و یا سایر محتوای موجود روی ساعت، می توان تعداد عکس های ذخیره شده روی حافظه ساعت را محدود کرد. برای این منظور می بایست گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: برنامه Apple Watch را بر روی آیفون جفت شده با اپل واچتان باز کنید.
  • گام دوم: بر روی گزینه My Watch ضربه زده و در ادامه به آدرس Photos> Photos Limit بروید. در این قسمت می توان محدودیت ها در اندازه حافظه در اختیار تصاویر را اعمال کرد.

برای مشاهده تعداد عکس های موجود در ساعتتان، یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

  • گام اول: برنامه Setting را که با آیکون blank  روی ساعت نمایش داده می شود باز کرده و در ادامه به آدرس General> About بروید.
  • گام دوم: برنامه Apple Watch  را بر روی آیفون خود باز کنید، بر روی گزینه My Watch ضربه زده و در ادامه به آدرس General> About بروید.

برای مشاهده نحوه اشغال فضای ذخیره سازی ساعت توسط تصاویر و عکس ها، می بایست ابتدا برنامه Apple Watch را روی آیفون اجرا کرده و در ادامه به آدرس General> Usage بروید. در این بخش می توانید فضای اشغال شده توسط هر برنامه روی ساعت را مشاهده و پایش کرده و در صورت علاقه آن را مدیریت کنید.

مطالب مرتبط