ترفند سامسونگ

نحوه پخش همزمان دو صدا در گوشی سامسونگ

چگونه در گوشی سامسونگ همزمان دو صدا پخش کنیم

نحوه پخش همزمان دو صدا در گوشی سامسونگ به صورت تصویری در این مقاله بررسی می شود.

در این مطلب به نحوه پخش همزمان دو صدا با استفاده از اپلیکیشن SoundAssistant در گوشی های سامسونگ می پردازیم. با کامپیوتر براحتی می توانید همزمان صدا را از چند برنامه پخش کنید. پخش همزمان چند صدا و شنیدن آهنگ ها و یا صدای فیلم های مختلف به طور همزمان از اسپیکر و هندزفری، عالی است، اما ممکن است گیج کننده هم باشد چرا که در هر برنامه پخش فیلم و یا موسیقی تنها یک نوار کشویی صدا وجود دارد، برای پخش آنها یک سیستم جلو شماست و بلندگویی که کنار سیستم شماست احتمالاً فقط یک دکمه کنترل دارد.

فرض کنید قرار است از کودک خود مراقبت کنید، روی مبل نشسته اید و با گوشی برای فرزند خود، کارتون مورد علاقه او را پخش می کنید، اکنون او سرگرم شده اما شما می خواهید با گوشی خود همزمان موسیقی و آهنگ دوست داشتنی خود را پخش کنید. یا در حالت دیگری در حال تماشای فیلم از یوتیوب هستید اما می خواهید موسیقی متن فیلم را از اسپاتیفای گوش دهید.

نحوه پخش همزمان دو صدا در گوشی سامسونگ

خوشبختانه، گوشی گلکسی سامسونگ شما تنها سیستم عامل اندروید را اجرا نمی کند، بلکه از رابط کاربری و اسکین مخصوص به خود به نام One UI برخوردار است که سامسونگ آن را در بالای اندروید ساخته است. این بدان معنی است که شما می توانید از ویژگی های اضافی مثل امکان تغییر نحوه پخش صدا پیش فرض که در دستگاه های اندرویدهای با رابط کاربری قدیمی تر را داشته باشید. در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا نحوه پخش همزمان دو صدا در گوشی سامسونگ را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مرحله 1- برنامه SoundAssistant را نصب کنید

سامسونگ برای گوشی های گلکسی جدید خود یک اپلیکیشن شگفت انگیز ساخته است که به عنوان یک برنامه افزودنی منوهای تنظیمات مربوط به صدا در گوشی شما را سفارشی می کند. نام این اپ SoundAssistant است و از جمله ویژگی آن امکان پخش همزان صدا از از چند استریم و برنامه پخش مختلف می باشد.

برای نصب این برنامه به گلکسی استور بروید، در کادر جستجو در بالا صفحه، عبارت SoundAssistant را تایپ کنید، سپس کمی منتظر بمانید تا در لیست نتایج، برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. سپس روی گزینه «Install» ضربه بزنید تا برنامه را دریافت کنید. سپس، برنامه Galaxy Store را از کشوی برنامه خود باز کنید، اپ «SoundAssistant» را پیدا کنید و آن را روی گوشی خود نصب کنید.

نحوه پخش همزمان دو صدا در گوشی سامسونگ
برنامه SoundAssistant را نصب کنید

مرحله 2 – برنامه SoundAssistant را باز کنید

از صفحه اصلی و یا کشو برنامه ها، روی آیکن این اپلیکیشن ضربه بزنید و آن را باز کنید.

برنامه SoundAssistant را باز کنید
برنامه SoundAssistant را باز کنید

مرحله 3- حالت پخش چند صدا همزمان را فعال کنید

اکنون، از منو اصلی برنامه کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه «MultiSound» را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که بر روی خود متن ضربه می زنید نه تاگل در کنار آن. این گزینه در تصویر زیر با کادر قرمز رنگ مشخص شده است.

حالت پخش چند صدا همزمان را فعال کنید
حالت پخش چند صدا همزمان را فعال کنید

مرحله 4- انتخاب یک برنامه برای پخش صدا در پس زمینه

در اینجا، چند گزینه پیش رو دارید. اولین گزینه این است که می توانید یک برنامه واحد را انتخاب کنید که به شما امکان پخش صدا در پس زمینه را می دهد حتی اگر برنامه دیگری در پیش زمینه شروع به پخش صدا کند.

در پایین کادر جستجو می توانید برنامه ای را به دلخواه خود انتخاب کنید. کافی است که روی برنامه ضربه بزنید تا انتخاب شود.

انتخاب یک برنامه برای پخش صدا در پس زمینه
انتخاب یک برنامه برای پخش صدا در پس زمینه

مرحله 5- برای پخش چند استریم همزمان دکمه کشویی «All apps» را روشن کنید

همچنین می توانید دکمه کشویی کنار «All apps» را در بالای صفحه فعال کنید تا در سیستم صوتی شما چند استریم همزمان پخش شود.

برای پخش چند استریم همزمان دکمه کشویی «All apps» را روشن کنید
برای پخش چند استریم همزمان دکمه کشویی «All apps» را روشن کنید

گزینه اول بهتر است اگر، به عنوان مثال، فقط می خواهید در حالی که کارهای دیگری انجام می دهید ، از جمله تماشای فیلم یا پخش موسیقی در برنامه های دیگر، از برنامه موسیقی خود آهنگ پخش کنید.

گزینه دوم بسیار انعطاف پذیرتر است زیرا این ویژگی با هر ترکیبی از برنامه ها کار خواهد کرد. فقط بخاطر بسپارید که این گزینه را از کجا پیدا کنید، زیرا ممکن است متوجه شوید که در واقع هنگام شروع پخش صدا در جای دیگر، بیشتر برنامه ها می خواهند به طور خودکار پخش صدا را متوقف کنند.

مطلب بالا در مورد نحوه پلی کردن و پخش دو برنامه به صورت همزان در یک گوشی هوشمند سامسونگ است. برای آموزش نکات و ترفندهای جدید با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *