ترفند نرم افزار

رفع مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی

رفع مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی

معمولاً برخی از کاربران برای دانلود بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از گوگل پلی استور با مشکل روبرو شده و با ارور Your device isn’t compatible with this version مواجه می شوند. در این مقاله قرار است راه حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

بعضی از کاربران بیان نموده اند که برای دانلود بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از گوگل پلی استور یا همان Google Play Store با مشکل روبرو هستند و نمی توانند این بازی را از گوگل پلی دانلود کنند! آنها در این شرایط با ارور Your device isn’t compatible with this version از سوی گوگل پلی برخورد می ‌کنند!

باید خدمتتان بگوییم که برای برطرف کردن این مشکل راه حل هایی زیادی وجود دارد. ما در این مقاله می خواهیم راه حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) را برای شما شرح دهیم:

1) استفاده از کافه بازار

اولین روش ما برای برخورد و دور زدن این مشکل، استفاده از کافه بازار برای دانلود بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)  می باشد. به این حالت مشکل شما مطمئناً برطرف می‌ گردد و به آسانی می ‌توانید از بازی کلش را دانلود کرده و از آن در گوشی خود لذت ببرید.

2) آپدیت گوگل پلی استور

بعضی وقتها و در برخی شرایط ممکن است آپدیت یا به روز نبودن گوگل پلی استور (Google Play Store) سبب نمایش ارور Your device isn’t compatible with this version برای اپلیکیشن ها و بازی های مختلف گردد. پس اگر نمی خواهید کلش اف کلنز را از کافه بازار دانلود نمایید، حتماً دقت کنید که گوگل پلی شما آپدیت باشد یا آن را به روز رسانی کنید.

3) استفاده از ابزارهای تغییر IP  و گریز از تحریم

برخی مواقع گوگل پلی استور ممکن است به دلیل IP کاربر امکان دانلود اپلیکیشن ها مختلف از این منبع را در اختیار وی قرار ندهد. پس یکی از روش های کارآمدی که با استفاده از آن می‌ توانید مشکل نامبرده را برطرف نمایید، به بکارگیری ابزارهای تغییر IP و گریز از تحریم مربوط می گردد. ما به شما اطمینان خواهیم داد که به احتمال زیاد با تغییر دادن IP خود دیگر ارور Your device isn’t compatible with this version را نمی بینید و مشکل مذکور حل خواهد شد.

4) آپدیت Google Play Services 

از دیگر مواردی که سبب بروز این مشکل می شود آپدیت نبودن Google Play Services  یا سرویس های گوگل پلی می باشد. بنابراین سعی کنید که همواره این سرویس را آپدیت کنید. برای بررسی آپدیت بودن یا نبودن Google Play Services و به روز رسانی آن (در صورت نیاز) می ‌توانید از برنامه هایی مانند Play Services Info  استفاده نمایید.

نحوه ی رفع مشکل آپدیت google play services را مطالعه کنید.

5) حذف حافظه کش گوگل پلی استور و گوگل پلی سرویس

در صورتی که با استفاده از روش های بالا نتوانستید مشکل تان را حل کنید و همچنان با مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) روبرو بودید، باید نسبت به حذف حافظه کش گوگل استور و گوگل سرویس اقدام کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا به بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود بروید.
  • در بخش تنظیمات، گزینه Applications یا Apps را انتخاب نمایید.
  • حالا به تب یا سربرگ All بروید.
  • برنامه Google Play Store را در لیست پیدا کنید و انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه Force Stop کلیک کرده و گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.
  • در نهایت گزینه Ok را انتخاب کنید.
  • حال باز هم به تب All و لیست موجود رفته و این بار گزینه Google Play Services را انتخاب نمایید.
  • در صورت امکان گزینه Force Stop را لمس کنید.
  • گزینه Clear Cache را انتخاب نمایید و باز هم گزینه Ok را انتخاب کنید.

حذف حافظه کش گوگل پلی استور و گوگل پلی سرویس

6) انتقال فایل APK کلش دانلود شده به گوشی

بعد روش های بالا، راه حل آخر که می‌توان با استفاده از آن مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) را دور زد، به دانلود فایل apk بازی کلش اف کلنز از منابع دیگر و انتقال آن به دستگاه اندرویدی و نصب مربوط می گردد. دقت کنید که برای انجام این کار باید گزینه Unknown Sources در گوشی شما فعال باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *