ترفند نرم افزار

رفع مشکل وصل نشدن بازی کلش به جیمیل

رفع مشکل وصل نشدن کلش به جیمیل

کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک آنلاین است که در آن شما باید روستای خود را بسازید، نیروهای خود را آموزش دهید و با سایر بازیکنان جنگیده و همکاری کنید. این بازی از سال 2012 منتشر شده است و تاکنون بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است. این بازی به دلایل مختلفی محبوبیت زیادی پیدا کرده است، مانند گرافیک جذاب، گیم پلی سرگرم کننده، امکان ارتقاء و سفارشی سازی روستا و نیروها، امکان شرکت در جنگ های قبیله ای و لیگ های مختلف و غیره.

اما گاهی اوقات ممکن است شما با مشکل عدم بالا آمدن بازي كلش آف کلنز روبرو شوید. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، مانند اختلال در اتصال به اینترنت، ناسازگاری بازی با نسخه سیستم عامل گوشی، خطای سرور بازی، حجم زیاد داده های بازی، وجود فایروال یا فیلترشکن در گوشی و غیره. برای رفع این مشکل، باید عوامل مختلف را بررسی و تست کنید و راه حل های مناسب را پیدا کنید.

در ادامه این مقاله، به شما چند راه حل برای حل مشکل اینکه چرا کلش بالا نمی یاد خواهیم گفت. امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانید بازی خود را به راحتی اجرا کنید و لذت ببرید.

رفع مشکل وصل نشدن بازی کلش به جیمیل چالش بسیاری از کاربران است که در این مقاله روش های حل آن را شرح می دهیم.

اکانت بازی کلش اف کلنز ممکن است به مشکل بخورد. در برخی شرایط، تعدادی از کاربران برای وصل کردن بازی کلش اف کلنز به اکانت گوگل یا همان جیمیل خود به مشکل بر می خورند که خوشبختانه می توان آن را برطرف کرد. در این مقاله قرار است نحوه برطرف کردن مشکل وصل نشدن کلش به جیمیل یا سینک نشدن بازی با اکانت گوگل را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

افرادی که با بازی کلش اف کلنز آشنا هستند می دانند که برای اینکه در بازی بتوانید دستاوردهای خود را به صورت ابری ذخیره کنید، لازم است تا از یک اکانت گوگل یا جیمیل استفاده نمایید. بدین ترتیب همواره باید اکانت کلش اف کلنز شما به جیمیل متصل بوده تا دستاوردهای شما در بازی با اکانت گوگل همگام سازی شود یا اصطلاحاً سینک (Sync) گردد. متاسفانه برخی کاربران برای وصل کردن بازی کلش اف کلنز به جیمیل دچار مشکل هستند!

باید به شما اعلام کنیم که مشکل سینک نشدن کلش با جیمیل با انجام اقدامات خاصی قابل بطرف کردن است و جای نگرانی نیست. در این مقاله به آموزش نحوه حل مشکل وصل نشدن کلش به جیمیل یا سینک نشدن بازی با اکانت گوگل می پردازیم.

خطای ورود به سیستم کلش

آیا شما نیز به تازگی با مشکل خطای ورود به سیستم کلش روبرو شده اید. این خطا به این دلیل رخ می دهد که شرکت سوپرسل (Supercell) توسعه دهنده بازی کلش، کاربران ایرانی را تحریم کرده است و دسترسی آن ها را به سرورهای بازی قطع کرده است. برای حل این مشکل، شما می توانید از چند راه حل استفاده کنید:

امیدوارم با استفاده از این راه حل ها، بتوانید مجددا به بازی کلش دسترسی پیدا کنید و لذت ببرید.

ورود به اکانت کلش با جیمیل

چگونه کلش را به جیمیل وصل کنیم؟

برای ورود به اکانت کلش با جیمیل باید بازی کلش را با جیمیل خود همگام سازی کنید. این کار به شما امکان می دهد بازی خود را در دستگاه های مختلف ادامه دهید و از از دست رفتن پیشرفت خود جلوگیری کنید. برای این کار شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • به تنظیمات بازی کلش بروید: در صفحه اصلی بازی، روی گزینه تنظیمات (Settings) که شکل چرخ دنده دارد کلیک کنید.
  • روی گزینه Google Play Sign-in کلیک کنید: در صفحه تنظیمات، روی گزینه Google Play Sign-in که شکل چرخ دنده دارد کلیک کنید. اگر این گزینه سبز رنگ باشد، به معنای این است که شما قبلاً با جیمیل خود وارد شده اید و نیاز به تغییر ندارید.
  • اکانت جیمیل خود را انتخاب یا اضافه کنید: پس از کلیک بر روی گزینه Google Play Sign-in، شما باید اکانت جیمیل خود را انتخاب کنید. اگر اکانت جیمیل خود را در لیست نمی بینید یا می خواهید یک اکانت جدید را به بازی اضافه کنید، باید روی گزینه Add account کلیک کنید و مراحل ثبت نام یا ورود به سیستم را طی کنید.
  • روی گزینه OK کلیک کنید: پس از انتخاب یا اضافه کردن اکانت جیمیل خود، شما باید روی گزینه OK کلیک کنید تا بازی با جیمیل شما همگام سازی شود. در صورت وجود هشدار در مورد تغییر حساب، باید آن را تأييد كنيد.

امیدوارم با استفاده از این آموزش، بتوانید بازی خود را با جیمیل خود همگام سازي كنيد و لذت ببريد.

برای رفع مشکل وصل نشدن کلش اف کلنز به جیمیل یا سینک نشدن بازی با اکانت گوگل  چندین راهکار دیگر وجود دارد. مطمئن باشید با انجام این کارها مشکل پیش آمده برطرف می گردد. در ادامه مراحل مورد نیاز برای رفع مشکل نامبرده را شرح می دهیم.

1) آپدیت گوگل پلی استور (Google Play Store)  و گوگل پلی سرویس (Google Play Services)

اولین موردی که باید برای برطرف کردن مشکل مورد نظر به آن توجه نمود، به آپدیت یا به روز رسانی گوگل پلی استور و گوگل پلی سرویس مربوط می ‌شود.

2) پاک کردن حافظه کش و دیتای گوگل پلی سرویس (Google Play Services)

در مرحله بعدی حافظه کش (Cache) و دیتا (Data) گوگل پلی سرویس را حذف نمایید. برای انجام این کار مراحل زیر باید به ترتیب انجام دهید:

  • در ابتدا به منوی تنظیمات یا همان Settings دستگاه خود بروید.
  • در بخش تنظیمات، گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید.
  • حالا به تب یا سربرگ All بروید.
  • در لیست موجود به دنبال Google Play Services بگردید و آن را لمس نمایید.
  • اینجا گزینه Clear Cache را انتخاب کنید و گزینه OK را لمس نمایید.
  • حال گزینه Clear Data را انتخاب کرده و باز هم گزینه OK را لمس نمایید.

رفع مشکل وصل نشدن بازی کلش به جیمیل

به این صورت دیتا و حافظه کش گوگل پلی سرویس شما حذف می‌ گردد.

3) حذف گوگل آیدی و لاگین مجدد

حالا نوبت به آن رسیده است که گوگل آیدی (Google ID) از دستگاه حذف و لاگین مجدد می‌ شود. برای انجام این کار مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • در ابتدا به منوی تنظیمات یا همان Settings دستگاه خود بروید.
  • حالا گزینه Accounts را انتخاب کنید.
  • اکانت گوگل فعلی خود را حذف کرده و بار دیگر اکانت را اضافه نمایید.
  • گزینه Sync را لمس کرده تا اطلاعات دستگاه با آن همگام سازی گردد.

جزئیات انجام پروسه بالا با توجه به رابط کاربری و نسخه سیستم عامل اندروید نصب شده بر روی دستگاه شما ممکن است متفاوت باشد.

4) قطع و وصل همگام سازی کلش اف کلنز با اکانت گوگل از طریق Google Settings

در این بخش باید از طریق برنامه Google Settings وارد لیست اپلیکیشن ها و سرویس های در تعامل با اکانت گوگل خود شده و ارتباط بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را قطع کرده و مجدد وصل کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا به منوی اپلیکیشن های گوشی یا تبلت اندرویدی خود بروید.
  • حال برنامه Google Settings را اجرا کنید.
  • در این بخش گزینه Connected Apps را انتخاب نمایید.
  • در لیست برنامه ها و سرویس های ارائه شده، بازی Clash of Clans را انتخاب کنید.
  • گزینه Disconnect را لمس نمایید.
  • باز هم در پنجره پاپ آپ گزینه Disconnect را انتخاب نمایید.

قطع و وصل همگام سازی کلش اف کلنز با اکانت گوگل از طریق Google Settings

آموزش ساخت جیمیل یا ایمیل در اندروید را مطالعه کنید.

حال مراحلی که در مرحله پنجم شرح می‌ دهیم را سپری کنید.

5) ورود به بازی و تلاش برای سینک شدن

بعد از انجام مراحل بالا، بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را اجرا کنید. به احتمال زیاد بازی به صورت خودکار تلاش خواهد کرد تا به اکانت فعال فعلی شما در دستگاه وصل گردد. اگر این امر صورت بگیرد باید گزینه Allow  را برای اجازه دادن به بازی کلش اف کلنز به منظور وصل شدن به جیمیل انتخاب نمایید. بعد مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدای کار، آیکون چرخ دنده را از گوشه سمت راست پایین صفحه لمس کنید.
  • حالا گزینه Disconnected را لمس کنید.
  • سایر مراحل مورد نیاز برای سینک شدن یا وصل نشدن کلش به جیمیل را سپری کنید.

بدین حالت مشکل وصل نشدن کلش به جیمیل رفع خواهد شد و گزینه سبز رنگ Connected جایگزین گزینه قرمز رنگ Disconnected می‌ گردد. اگر با سپری کردن مراحل بالا مشکل شما رفع نشد، حتما با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از آن‌ ها راهنمایی بگیرید.

اکانت رایگان کلش

اگر به دنبال اکانت رایگان کلش هستید، این بخش از مطلب را با دقت بیشتری بخوانید.

اکانت کلش یک حساب کاربری است که شما را قادر می سازد بازی کلش را در دستگاه های مختلف ادامه دهید و از از دست رفتن پیشرفت خود جلوگیری کنید. برای داشتن یک اکانت کلش، شما باید یک اکانت جیمیل (Gmail) داشته باشید و آن را با بازی همگام سازی کنید. برای این کار، شما باید به تنظیمات بازی بروید و روی گزینه Google Play Sign-in کلیک کنید و سپس اکانت جیمیل خود را انتخاب یا اضافه کنید.

اما اگر شما می خواهید یک اکانت رایگان کلش با لول و منابع بالا داشته باشید، شما باید توجه داشته باشید که این کار خلاف قوانین بازی است و ممکن است منجر به مسدود شدن حساب شما شود. همچنین، شما باید مراقب سایت ها و کانال هایی باشید که ادعا می کنند که می توانند به شما اکانت رایگان کلش بدهند، زیرا ممکن است آن ها فقط بخواهند اطلاعات شخصی یا مالی شما را بدزدند یا ویروس به دستگاه شما منتقل کنند. پس بهتر است از این روش های نامشروع دوری کنید و بازی خود را به صورت قانونی و صادقانه پیش ببرید.

به علاوه، شما می توانید با استفاده از برخی نکات و ترفندهای موجود در بازی، سرعت پیشرفت خود را در بازی افزایش دهید و منابع و لول خود را بالاتر ببرید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • به روز رسانی منابع: منابع مثل معادن طلا (Gold Mines)، جم پيك (Gem Box)، ساماندهي طلا (Gold Storage)، ساماندهي جوي (Elixir Storage) و … به شما کمک می کنند تا منابع لازم برای ساخت و به روز رساني سپاهان، ساختمان ها و دفاع های خود را تأمين كنيد. پس سعي كنيد هميشه منابع خود را در حد ممكن به روز كنيد.

  • حفظ جوهر: جوهر (Elixir) یک منبع مهم در بازی است که شما را قادر می سازد تا سپاهان خود را آموزش دهید، ساختمان های جدید بسازید و به روز رسانی کنید. پس سعی کنید همیشه جوهر خود را در حد ممکن حفظ کنید و از هدر دادن آن بپرهیزید. برای این کار، شما می توانید از چندین روش استفاده کنید، مثل:

    • ساخت و به روز رسانی ساماندهی جوی: این کار به شما امکان می دهد تا ظرفیت ذخیره جوهر خود را افزایش دهید و بیشترین مقدار جوهر ممکن را در اختیار داشته باشید.
    • حمله به دهکده های با جوهر زیاد: این کار به شما امکان می دهد تا جوهر دشمنان خود را بدزدید و منبع خود را افزایش دهید. برای این کار، شما باید به دنبال دهکده هایی باشید که ساماندهی جوی آن ها پر باشد و دفاعات ضعیفی داشته باشند.
    • آموزش سپاهان با هزینه کم: این کار به شما امکان می دهد تا با هزینه کمتر، سپاهان بیشتر و قوی تری آموزش دهید. برای این کار، شما باید به دنبال سپاهانی باشید که نسبت به قدرت خود، هزینه کمتری داشته باشند، مثل باربار (Barbarian)، آرچر (Archer)، گابلين (Goblin) و … همچنین، شما باید سپاهان خود را به صورت منطقی و استراتژیک استفاده کنید و از هدر دادن آن ها در حملات ناموفق بپرهیزید.
  • حفظ طلا: طلا (Gold) یک منبع دیگر در بازی است که شما را قادر می سازد تا سطح تان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ال (Town Hall) خود را افزایش دهید، ساختمان های جدید بسازید و به روز رساني كنيد و حالت های جديدي در بازي باز كنيد. پس سعي كنيد هميشه طلا خود را در حد ممكن حفظ كنيد و از هدر دادن آن بپرهيزيد.

چرا در کلش اکانت عوض نمیشود

اگر در بازی کلش آف کلنز نمی توانید اکانت خود را عوض کنید، این مشکل ممکن است به چند دلیل رخ دهد:

  • اکانت جیمیل شما تحریم شده باشد: اگر شما از یک اکانت جیمیل ایرانی برای ورود به کلش استفاده کرده باشید، ممکن است به دلیل تحریم های شرکت سوپرسل (Supercell) توسعه دهنده بازی، دسترسی شما به سرورهای بازی قطع شده باشد. برای حل این مشکل، شما باید با پشتیبانی سوپرسل تماس بگیرید و درخواست تغییر جیمیل ثبت شده برای اکانت خود را بدهید. برای این کار، شما باید به تنظیمات بازی بروید و روی گزینه Help and Support کلیک کنید. سپس روی گزینه Contact Us کلیک کنید و در فرم ظاهر شده، درخواست خود را به زبان انگلیسی بنویسید. مثلاً می توانید بگویید: Hi I want to change the registered Gmail for my Clash of Clans Account! Would you please help me? سپس نام اکانت و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی گزینه Send کلیک کنید. پس از آن، پشتیبانی سوپرسل با شما تماس خواهد گرفت و سوالاتی را برای تأييد هويت شما مطرح خواهد كرد. مثلاً ممكن است از شما بخواهد كه لول بازي، آخرين زمان بازي، نام كلن، نام و مدل گوشي‌هايي كه با آن بازي كرده‌ايد و … را بگوييد. پس از تأييد هويت شما، پشتيباني سوپرسل جيميل ثبت شده براي اكانت كلش شما را تغيير خواهد داد.
  • حافظه نهان (Cache) بازی پر شده باشد: اگر شما از چندین دستگاه مختلف برای ورود به کلش استفاده کرده باشید، ممکن است حافظه نهان (Cache) بازی پر شده و باعث اختلال در عملکرد آن شده باشد. برای حل این مشکل، شما باید حافظه نهان (Cache) و داده های (Data) بازی را پاک کنید. برای این کار، شما باید به تنظیمات (Settings) دستگاه خود بروید و روی گزینه Apps یا Applications کلیک کنید. سپس بازی کلش را از لیست انتخاب کنید و روی گزینه Clear Cache و Clear Data کلیک کنید. این کار باعث می شود که تنظیمات و داده های بازی به حالت اولیه برگردند و مشکل شما را حل کنند.

امیدوارم با استفاده از این راه حل ها، بتوانید مشکل خود را حل کنید و مجدداً به بازی کلش دسترسی پیدا کنید و لذت ببرید.

مطالب مرتبط

2 thoughts on “رفع مشکل وصل نشدن بازی کلش به جیمیل

  1. blank اریا گفت:

    من سه سال پیش بازی میکردم اونموقع اکانت به جیمیل وصل بود و اونموقع سوپرسل ایدی هم نبود الان میخوام دوباره وصل شم به محض اینکه وارد بازی میشم میگه “اکانت شما با تاون هال 11 پیدا شد با سوپرسل ایدی لود کنید” . ولی پیامی هم به جیمیل هم نمیاد به جمیل هم وصل نمیشه لطفا کمک کنید

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      سلام. تنها راهش این است که شما با سوپرسل ارتباط بگیرید و آخرین اطلاعات بازی تون رو براشون بفرستد. لینک بازیابی برای شما از طرف سوپر سل ارسال می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *