تست و بررسی وان پلاس

بررسی جنبه های مثبت و منفی وان پلاس 7

جنبه های مثبت و منفی وان پلاس 7

6- جایگزین ها، جوانب مثبت و منفی-رقابت وان پلاس 7

ممکن است فکر کرده باشد که وان پلاس 7 کار رقابت را آسان خواهد کرد، و 7 پرو را به جنگ با افراد بزرگ رها می کند، در حالی که با برچسب قیمت پایین تر خود با رقابت بسیار پایینی روبرو است. با این وجود ورود نسبتا دیر هنگام به این معناست که برخی پرچمداران H1 در حال حاضر اولین کاهش قیمت خود را به دست آورده اند، در حالی که پرچمداران مارک های ارزش محور توانسته اند حضور خود را در بازار گسترش دهند.

یکی از بدیهی ترین جایگزین های وان پلاس 7، گوشی تازه منتشر شده ایسوس زنفون 6 است که دارای چیپ ست درجه یک است، در حالی که هزینه بسیار کمتری نسبت به بسیاری از رقبای خود از جمله وان پلاس 7 دارد و دارای همان دوربین اصلی است. همچنین دوربین فوق عریض دارد و به لطف مکانیسم هوشمندانه دوربین پاپ آپ، بهترین سلفی های موجود در کلاس خود را تولید می کند. همچنین دارای اندرویدی بسیار زیبا مانند OxygenOS است و از پنل اولد به عنوان تنها مزیت وان پلاس 7 استفاده می کند. در زنفون 6 شکاف جای دوربین وجود ندارد ، بنابراین حتی جای دوربین به اصطلاج تابلو نیست.

جایگزین بعدی هواوی P30 است که قیمت آن پایین تر از قیمت وان پلاس 7 است. به نظر می رسد با توجه به در حال حل بودن مشکلات غول چینی با مقامات آمریکایی، P30 به نظر می رسد در حالی که جک صوتی و یک اسلات کارت حافظه را تجهیز کرده است، دوربین را نیز به روزرسانی کرده است. صفحه اولد در P30 هرچند کوچکتر باشد و چیپ ست Kirin 980 عقب تر از اسنپدراگون 855 است در بخش پردازنده گرافیکی بهتر عمل کرده است. پس از آن بین EMUI سرشار از ویژگی های اما تا حدودی کمتر کارآمد و ظاهراً رابط کاربری استوک UI وان پلاس 7 رابطه وجود دارد.

بررسی طراحی پیشرفته وان پلاس 7 را مشاهده کنید.

یکی دیگر از جایگزین های مقرون به صرفه شیائومی Mi 9 با اسنپدراگون 855 است. یک دوربین سه تایی عقب با ماژول های فوق عریض، عادی و تله فوتو، صفحه نمایش اولد با ابعاد بسیار مشابه با وان پلاس 7 و با قیمت 400 یورو وسوسه انگیز است.

blank blank blank
ایسوس زنفون 6 ZS630KL هواوی پی 30 شیائومی ام آی 9

قضاوت

بنابراین، وان پلاس 7 با رقابت سختی روبرو شده و قیمت کمتری برای عرضه آن ارائه می دهد. البته این تنها شانسی که به شما داده، نیست، با این وجود تنها گوشی است که ترکیب خاصی از اندروید، صفحه نمایش اولد، اسکنر اثر انگشت شگفت انگیز زیر نمایشگر و حافظه UFS 3.0 را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین رویکرد سازگارانه سازنده این گوشی می تواند طرفداران را به خود جلب کند.

blank

دوربین وان پلاس 7 در محدوده قیمت مناسبی قرار دارد، اما متأسفانه تقریبا تمام رقبای خود حداقل یکی از ماژول های فوق عریض و یا تله فوتو را ارائه می دهند که واقعا فاقد تطبیق پذیری است.

بلندگوهای استریو در این گوشی ویژگی حتی قوی تر را ایجاد می کنند، اگرچه دو تا از سه نزدیکترین رقیب دارای جک صوتی اختصاصی و حافظه ارتقاء یافته همراه هستند. اما این واقعیت که ناگهان تلفن وان پلاس موقعیت خود را در کورش رقابت از دست داد – هیچ تردیدی وجود ندارد که این گوشی قادر به مطابقت با عملکرد رقبا است در حالی که قیمت خود را پایین می آورد.

از این رو به نظر می رسد، موفقیت این گوشی در بازار ممکن است به وفاداری طرفداران و مشتریان خود و افرادی که به دنبال ویژگی های دقیقی هستند که در بالا ذکر کردیم، وابسته باشد، مگر اینکه وان پلاس کاهش سریع قیمت را در نظر بگیرد.

جنبه های مثبت وان پلاس 7

  • صفحه نمایش اولد عالی
  • عملکرد اثر انگشت زیر صفحه نمایش درجه یک
  • بلندگوهای استریو با صدای بلند بسیار خوب
  • عمر باتری عالی
  • دوربین اصلی عالی
  • تجربه اندروید استوک و اندروید اسنپی با استفاده از فناوری حافظه UFS 3.0
  • شارژر 20 وات نسبت به بسیاری از کلاس ها بهتر است

جنبه های منفی وان پلاس 7

  • فاقد دوربین فوق عریض و یا تله فوتو
  • فاقد جک صوتی 3.5 میلی متری
  • فاقد شکاف کارت حافظه microSD
  • عدم پشتیبانی از استاندارد مقاومت آبی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *