تست و بررسی سامسونگ, تست و بررسی وان پلاس

نتیجه گیری مقایسه گلکسی +S10 و One Plus 7 Pro

مقایسه گلکسی +S10 و One Plus 7 Pro

10- نتیجه گیری و جمع بندی +S10 و One Plus 

در اینجا، انتخاب یک برنده قطعی بین این دو گوشی، دشوار خواهد بود زیرا هر کدام نقاط قوت و ضعف خود و هر کدام سلیقه خودشان را دارند. بسیار خب، ما سعی خواهیم کرد که یافته های مان را در روند انجام مقایسه عمیق، خلاصه کنیم.مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید، هر دو گوشی از کیفیت عالی در ساخت استقبال کرده و در ساخت آنها فقط از مواد درجه یک استفاده شده است. شیشه جلویی خمیده چیز جدیدی برای OnePlus است و کمی ظریف تر از گلکسی +S10 است ، و نحوه برخورد با این تکنیک ترسناک و پیشرفته را بهبود می بخشد. اگرچه هر دو در قلمرو فبلت ها هستند ، اما کارکردن با وان پلاس 7 پرو قطعا سخت تر است، مخصوصا با یک دست.

انتخاب بین گوشی وان پلاس 7 پرو و گوشی سامسونگ اس 10 پلاس

اگر محافظت کافی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب برای شما مهم نباشد، 7 پرو فقط در باران یا هنگامی که مدت کوتاهی در آب انداخته شده است خوب عمل می کنند. در غیر این صورت، + S10 انتخاب بهتری است. از نظر زیبایی شناسی، 7 پرو برای داشتن تجربه کامل روی صفحه نمایش خود و مکانیسم دوربین جلو، پریسکوپ مانند، امتیاز بهتری کسب می کند. اگرچه ممکن است برخی کراپ های در +S10 را ترجیح دهند.

ما همچنین می خواهیم قابلیت های چندرسانه ای را لمس کنیم. در اینجا هر دو تلفن سر به سر هستند. مطمئنا، صفحه نمایش +S10 روشن تر است، اما 7 پرو با نمایشگر بزرگتر، فضای صفحه نمایش قابل استفاده تر و نرخ تازه سازی 90 هرتز را جبران می کند. و وقتی صحبت از کیفیت بلندگو می شود، مشاهده کردیم که در این دو مورد شکایتی وجود نداشت.

blank

ماندگاری شارژ باتری در هر دو گوشی بسته به نوع استفاده شما ممکن است متفاوت باشد، اما احتمالا هر گوشی که انتخاب کنید، فرقی نمی کند، عمر باتری مشابهی خواهند داشت. بستگی به این دارد تا چه حد شارژ سریع و شارژ بی سیم برای شما مهم است. اگر شارژ سریع سیمی اولویت شما است، 7 پرو انتخاب مناسبی است، اما اگر از در هم ریختگی کابل های شارژ بیزار هستید، +S10 با وجود داشتن امکان شارژ بی سیم شما را راحت کرده است. اوه، همچنین می تواند ساعت هوشمند شما را در حال حرکت شارژ کند که در نوع خود جالب است.

کیفیت دوربین جایی است که راه هر دو تلفن را از هم جدا می کند. گلکسی +S10 در این زمینه برنده است. برای ارسال پیام ها در رسانه های اجتماعی، وان پلاس 7 پرو به همان اندازه عالی عمل می کند. اما اگر دوست دارید عکس هایتان واضح تر باشد، به خصوص در طول شب، + S10برنده قطعی در اینجا است. در مورد ضبط فیلم نیز همین اتفاق صدق می کند. تفاوت زیادی بین این دو از نظر کیفیت وجود ندارد، اما +S10 دارای حالت های ویدیویی بیشتر و همچنین پیشرفته تر است.

blank

جهت بررسی تخصصی  عکسبرداری در شرایط نور کم گلکسی +S10 و One Plus 7 Pro اینجا کلیک کنید.

ما از اظهار نظر بیشتر در مورد نرم افزار خودداری خواهیم کرد زیرا این موضوع کاملا ذهنی است. توصیه کلی ما – اگر به دنبال ویژگی ها و ویژگی های پیشرفته تر هستید یا اگر سرعت از همه چیز برای شما مهم تر است، رابط کاربری One UI سامسونگ را جستجو کنید. همچنین، نصب سایر رام ها و روت کردن، در 7 پرو عالی است، که این خود یک امتیاز عالی برای علاقه مندان به سیستم عامل اندرویدی محسوب می شود.

وقتی نوشتن این مقاله را شروع کردیم، فکر کردیم می توانیم جواب قطعی بدهیم که پرچمدار با صفحه نمایش بزرگ در بالا قرار می گیرد ، اما این کار سخت تر از آن چیزی بود که پیش بینی می کردیم. گلکسی +S10 به عنوان پرچمدار بدون تناقض است که دارای کد حافظتی رسمی IP68 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب است، از کارت میکرو اس دی پشتیبانی می کند و دارای جک صوتی 3.5 میلیمتری است، اما با چه هزینه ای؟

با وجود افزایش روزافزون قیمت تلفن های هوشمند، وان پلاس 7 پرو هنوز هم یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن های هوشمند رده بالا در بازار است. در حال حاضر ، قیمت پایه 7 پرو از حدود 100 یورو شروع می شود که کمتر از گلکسی +S10 است. شما باید از خود بپرسید – آیا با داشتن گرانترین +S10 یا مجموعه ویژگی های 7 پرو، هر آنچه را که می خواهید که پاسخگوی نیازهای شما باشد، به دست می آورید. دوباره، اگر عجله ندارید، می توانید چند هفته دیگر یا یک ماه یا دو ماه صبر کنید و +S10 را با قیمت حتی پایین تر خریداری کنید. از طرف دیگر قیمت 7 پرو تا زمان عرضه مدل بعدی در پاییز ثابت خواهد ماند. بنابراین، مثل همیشه، زمان خرید و ترجیح برند برای تصمیم گیری مهم است. بهترین چیزی که می توان گفت این است که شما هر یک از این دو گوشی را که انتخاب کنید اشتباه نکرده اید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *