تست و بررسی سامسونگ, تست و بررسی وان پلاس

بررسی کیفیت دوربین سلفی وان پلاس 7 پرو و گلکسی +S10

سلفی وان پلاس 7 پرو و گلکسی +S10

8- کیفیت دوربین: پرتره، سلفی و پرتره ها

راستش را بخواهید، ما تلاش می کنیم تفاوت بین سلفی هایی که با دوربین های تله فوتو در هر دو گوشی گرفته شده است، را پیدا کنیم. با توجه به تفاوت های از صحنه به صحنه، تصاویر از هر دو این گوشی های پرچمدار به اندازه کافی جزئیات را به تصویر کشیده اند در حالی که تشخیص لبه، جدا از برخی ناسازگاری های کوچک، بسیار عالی است. اما حالت بوکه در 7 پرو برجسته تر است.

blank blank
blank blank
تصاویر پرتره با استفاده از دوربین تله فوتو: وان پلاس 7 پرو و گلکسی +S10

اگر نور کافی نیست، از دوربین اصلی استفاده کنید. البته، به دلیل اینکه 7 پرو به شما امکان انتخاب بین دوربین اصلی و تله فوتو را نمی دهد، – اگر می توانید حالت تصویربرداری را روی تله قفل کنید. بنابراین همانطور که احتمالا حدس زده اید، پرتره های در شرایط نور کم در +S10 با استفاده از دوربین اصلی به طور قابل توجهی بهتر هستند.

blank blank
تصاویر پرتره با دوربین اصلی + S10

و یک یادآوری سریع، 7 پرو از وضوح کامل 13 مگاپیکسلی دوربین تله با بزرگنمایی حدود تقریبا 2.2 برابری به جای 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابر حالت عکس عادی استفاده می کند.

مقایسه تصاویر سلفی در دو گوشی اس 10 پلاس سامسونگ و وان پلاس پرو 7

هر دو گوشی عملکرد خوب و یکسانی دارند و همانطور که انتظار می رود، 7 پرو تمایل دارند با دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی خود، جزئیات بیشتری را ثبت کند. جالب اینجاست که این فقط به اندازه کافی در مورد سلفی های پرتره صدق می کند. ما معتقدیم این به دلیل وجود HDR است. همانطور که قبلا گفتیم، وقتی HDR فعال می شود، عکس های 7 پرو کمی از چزئیات تصویر را از دست می دهند، بنابراین ممکن است جلوه تصویر آن به اندازه دوربین جلوی آن باشد. به طور کلی، با وجود وضوح پایین دوربین جلوی +S10، و وقتی جزئیات دقیق به تصویر کشیده می شود، همه چیز تقریبا یکسان است.

blank blank blank
blank blank blank
سلفی های معمولی: وان پلاس 7 پرو. گلکسی +S10. وان پلاس 7 پرو. گلکسی +S10. وان پلاس 7 پرو. گلکسی +S10

جهت مقایسه تخصصی کیفیت دوربین عکس برداری وان پلاس 7 پرو و گلکسی +S10 اینجا کلیک کنید.

ما هنوز تصاویر +S10 را ترجیح دهیم، هرچند که پوست طبیعی تری تولید می کند، داینامیک رنج تا حدودی بهتری دارد و رنگ ها شاداب تر هستند. همچنین به دلیل داشتن دوربین ثانویه برای حسگر عمق، دارای لبه کمی نسبت به پرتره سلفی 7 پرو است. گفتنی است نرم افزار 7 پرو برای حالت بوکه به خودی خود چشمگیر است.

blank blank blank
blank blank blank
سلفی های پرتره: وان پلاس 7 پرو و گلکسی +S10

برنده: +S10. پرچمدار سامسونگ به دلیل انعطاف پذیری آن نسبت به دوربین عادی و تله فوتو در حالت پرتره و بهتر بودن دوربین جلو به خاطر فوکوس خودکار، پرچمداران سامسونگ تمامی امتیازات این بخش را به خود اختصاص می دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *