ترفند اپل واچ

برنامه Music و اتصال اپل واچ به هندزفری

blank

در این پست قصد داریم کمی به معرفی برنامه Music اپل واچ پرداخته و در ادامه روش اتصال ساعت هوشمند اپل به هدفون و یا بلندگوی بلوتوثی را آموزش دهیم. با کوک موبایل همراه باشید.

معرفی برنامه Music اپل واچ

ساعت هوشمند اپل را می توان دستاه پخش موسیقی همراه کاربران دانست چرا که اپل واچی ها می توانند هرجا که می روند، چه آیفون خود را همراه داشته باشند و یا نداشته باشند از اپل واچشان برای پخش موزیک استفاده کنند. اپل واچ های سری 3 و مدل های بعد از آن نیز با اتصال به شبکه Wi-Fi و یا اتصال به داده  تلفن همراه، امکان پخش از  stream Apple Music را خواهند داشت. تنها شرط لازم برای پخش موزیک از  stream Apple Music این است که ساعت نزدیک به گوشی آیفون قرار داشته باشد و کاربر اشتراک Apple Music را تهیه کرده باشد. در مقالات آتی در مورد جریان موسیقی اپل یا همان stream Apple Music خواهیم گفت. کاربران اپل واچ ها همچنین می توانند با استفاده از ساعت خود، پخش و جریان موسیقی روی گوشی خود را کنترل کرده و به همگام سازی آلبوم ها و لیست های پخش با ساعت خود بپردازند تا بدون حضور آیفون هم بتوانند از گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود لذت ببرند.

اتصال اپل واچ به هندزفری و بلندگوهای بلوتوثی

شما می توانید موسیقی را به Apple Watch Series 3 و بعد از آن پخش کنید یا موسیقی را در هر ساعت اپل ذخیره کنید، سپس با بهترین هدفون برای موسیقی یا هدفون های بلوتوث یا بلندگو های بلوتوث بدون آیفون خود در گوشه گوش کنید.

blankنکته: چنانچه ساعت اپل خود را توسط AirPods و به همراه آیفون خود راه اندازی کرده اید، می توانید تنها با تپ کردن روی گزینه Play صدای خروجی از ساعت را بر روی AirPod های خود پخش کنید و نیاز به تنظیمات اضافه تر ندارید.

  • جفت کردن هدفون بلوتوثی و یا بلندگوهای بلوتوثی با اپل واچ 

کاربران ساعت های هوشمند اپل برای گوش دادن به موسیقی و یا سایر صداهای تولیدی از ساعت اپلشان، نیاز به هندزفری و یا بلندگوهای بلوتوثی دارند. با توجه و مطالعه دستورالعمل هایی که به همراه هدفون ها و یا بلندگو ارائه می شود، آنها را در حالت دیکساوری مد و یا قابل جست و جو برای ساعت قرار دهید  و در ادامه برای جفت کردن ساعت با دستگاه پخش، گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: همزمان با آمادگی دستگاه بلوتوث، برنامه تنظیمات را که با آیکون blank بر روی مجموعه برنامه های ساعت قرار گرفته است،  بر روی اپل واچ باز کنید.
  • گام دوم: روی گزینه Bluetooth ضربه زده و در ادامه با ظاهر شدن نان دستگاه مطلوب، بر روی آن تپ کنید تا فرآیند جفت شدن ساعت با دستگاه پخش انجام شود.
جفت-کردن-هدفون-بلوتوثی-و-یا-بلندگوهای-بلوتوثی-با-اپل-واچ 

جفت-کردن-هدفون-بلوتوثی-و-یا-بلندگوهای-بلوتوثی-با-اپل-واچ

در تصویر بالا می بینید که چنانچه منبع پخش موسیقی را به اپل واچ تغییر دهید، قبل از اتصال بلوتوث یا هدفون به ساعت، دکمه اتصال دستگاه مجاور بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود که تپ کردن بر روی آن شما را به تنظیمات بلوتوث Apple Watch می برد. در بخش تنظیمات بلوتوث می توانید دستگاه پخش بلوتوثی را با ساعت هوشمند جفت کنید.

  • انتخاب خروجی صدای دلخواه برای پخش

برای انتخاب کردن خروجی صوتی مورد نظرتان و پخش موزیک روی دستگاه دلخواه، می بایست گام های زیر را طی نمایید:

  • گام اول: پایین صفحه نمایش ساعت را لمس کرده و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید، حال لازم است برای باز کردن مرکز کنترل ساعت صفحه را از بخش پایینی آن گرفته و به سمت مرکز صفحه نمایش بکشانید.
  • گام دوم: بر روی the Audio Output icon ضربه زده و خروجی دلخواه را برای پخش صدا مشخص کنید.. این خروجی می تواند هدفون بلوتوث و یا بلندگو باشد. می توان با استفاده از دستگاه Air Play موسیقی خروجی از دستگاه های اپل را پخش کرد.

blankتوجه: گوش دادن به موسیقی از طریق هندزفری و بلندگوهای بلوتوثی مستلزم رعایت شرایط ایمنی و بهداشتی در مورد مسائل شنوایی است. دقت کنید که ولوم صدای خروجی از هندزفری را در حد متعادل نگه دارید تا به سیستم شنوایی خود آسیب وارد نکنید.

مطالب مرتبط