ترفند نرم افزار

برنامه های جایگزین برای نرم افزار MoboRobo

برنامه های جایگزین برای نرم افزار MoboRobo

بهترین برنامه های جایگزین برای نرم افزار  MoboRobo

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برنامه ‌های موجود برای مدیریت محتوای دستگاه‌ های اندرویدی از طریق کامپیوتر برنامه MoboRobo می باشد. ولی به غیر از برنامه  MoboRobo، برنامه‌های دیگری هم هستند که قابلیت ‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. ما در این مقاله قرار است، برترین برنامه های کاربردی که می ‌توانند جایگزین خوبی برای برنامه MoboRobo باشند را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

اتصال دستگاه اندرویدی به کامپیوتر و مدیریت محتوای آن از طریق برنامه ‌های خاصی مانند MoboRobo به شدت در بین کاربران محبوب بوده و هست. با به کاربردن برنامه‌ MoboRobo یا سایر برنامه ‌های مانند آن که قابلیت مدیریت محتوای دستگاه اندرویدی از طریق کامپیوتر را دارند، می ‌توانید تقریبا هر تغییری را در محتوای دستگاه اندرویدی خود ایجاد کرده و به راحتی آن را مدیریت نمایید. برای مثال با استفاده از قابلیت‌های این برنامه‌ ها می ‌توانید فایل ‌های ویدئویی، عکس و موزیک مورد نظر خود را به آسانی بین کامپیوتر و دستگاه اندرویدی رد و بدل کرده و یا از محتوای دستگاه خود بک آپ تهیه نمایید. همچنین مکان مدیریت مخاطبین، لیست تماس ‌ها، پیامک ‌ها و .. هم از سوی بیشتر این نوع برنامه ‌ها ارائه می گردد.

ولی باید بدانید برنامه MoboRobo تنها برنامه قدرتمندی نیست که برای مدیریت محتوای دستگاه ‌های اندرویدی از طریق کامپیوتر ارائه شده است. در اصل برنامه ‌های حرفه ای دیگری هم وجود دارند که با قابلیت ‌های بسیار خوب خود می ‌توانند جایگزین عالی برای این برنامه محسوب شوند. ما در این مقاله قرار است به معرفی چند نمونه از این برنامه ‌ها بپردازیم. با استفاده از این برنامه ‌ها می ‌توانید به آسانی از طریق کامپیوتر یا لپ ‌تاپ خود به مدیریت محتوای دستگاه‌ اندرویدی خود بپردازید.

1) برنامه: MyPhoneExplorer

برنامه: MyPhoneExplorer

برنامه MyPhoneExplorer یک برنامه رایگان است که در گذشته برای سری گوشی‌ های سونی اریکسون (Sony Ericson)  طراحی شده بود. این برنامه رابط کاربری بسیار کاربرپسندی را با خود دارد و از سایر دستگاه‌ های اندرویدی هم پشتیبانی خواهد کرد. تعامل دستگاه اندرویدی شما با این برنامه عالی می ‌تواند از طریق کابل یو اس بی، بلوتوث یا وای فای انجام گردد. مزیت‌ های اصلی این برنامه شامل موارد زیر می‌ باشد:

  • قابلیت تعامل و همگام ‌سازی مستقیم با برنامه ‌هایی مانند جیمیل (Gmail)، موزیلا تاندربرد (Mozilla Thunderbird)، اوت لوک (Outlook)، سی‌ مانکی (SeaMonkey)، تابید دیوید (Tobit David) و لوتوس نوتس (Lotus Notes).را دارد
  • تعامل کامل با بخش پیامک‌ های دستگاه و قابلیت دریافت آن در حین استفاده از برنامه و همچنین قابلیت وارد کردن و خارج کردن پیامک ‌های دستگاه اندرویدی را فراهم کرده است.
  • قابلیت تنظیم دقیق تقویم (Calander) و همگام ‌سازی اتوماتیک آن با برنامه ‌های دیگری مانند سان برد (SunBird)، تاندربرد، اوت لوک، تابید دیوید و لوتوس نوتس و ..وجود دارد.
  • برنامه MyPhoneExplorer از یک مرورگر فایل (File Browser) قدرتمند بهره مند است که دارای حافظه کش اختصاصی بوده و به این صورت در برخی شرایط حجم اطلاعات مور نیاز برای رد و بدل را به حداقل میزان ممکن کاهش خواهد داد. همچنین این مرورگر فایل قابلیت همگام‌ سازی اتوماتیک عکس ‌های دستگاه اندرویدی با کامپیوتر را ایجاد می‌ کند.

دانلود برنامه MyPhoneExplorer::

http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-Tools/Sony-Ericsson/MyPhoneExplorer.shtml

2) برنامه AirDroid

برنامه AirDroid

دومین برنامه ای که قرار است ما آن را به عنوان یک جایگزین عالی برای برنامه MoboRobo معرفی کنیم، برنامه AirDroid می باشد. این برنامه مدیریت محتوای دستگاه اندرویدی از طریق مرورگر را امکان پذیر کرده است. از جمله اصلی ‌ترین مزیت ‌های برنامه AirDroid شامل موارد زیر هستند:

  • با این برنامه می ‌توانید بدون نیاز به اتصال کابل یو اس بی و تنها از طریق مرورگر دستگاه خود به انتقال فایل‌ های ویدئویی، عکس‌ ها، موزیک ‌ها و .. بین دستگاه اندرویدی و کامپیوتر خود بپردازید.
  • با این برنامه می ‌توانید مستقیماً پیامک ‌های دستگاه را در کامپیوتر خود ببینید و به آن‌ ها پاسخ دهید.
  • همچنین با استفاده از برنامه AirDroid می‌ توانید از محتوای بخش پیامک‌ های دستگاه خود فایل بک آپ یا پشتیبان تهیه نمایید.
  • برنامه AirDroid قابلیت نمایش مکان دقیق دستگاه اندرویدی همگام ‌سازی شده با خود را دارد. پس اگر دستگاه اندرویدی شما با آن همگام ‌سازی شده باشد و به هر دلیل خاصی گم شود، می ‌توانید محل آن را از طریق این برنامه شناسایی کنید.
  • برنامه AirDroid به طور اتوماتیک از هر شخصی که می خواهد از قفل صفحه نمایش دستگاه اندرویدی شما عبور کند عکس سلفی ضبط می‌ کند.

دانلود برنامه AirDroid::                                   https://www.airdroid.com

3) برنامه : Samsung Kies

برنامه : Samsung Kies

برنامه Samsung Kies هم این پتانسیل را دارد که یک جایگزین خیلی خوب برای برنامه MoboRobo باشد. این برنامه با وجود اینکه با گوشی‌ های کمپانی سامسونگ عملکرد بسیار خوبی دارد، قابلیت پشتیبانی از سایر دستگاه ‌های اندرویدی را هم ارائه خواهد کرد. برنامه Samsung Kies دارای قابلیت ‌ها و مزیت‌ های زیر می باشد:

  • انتقال فایل بین کامپیوتر و دستگاه اندرویدی بسیار ساده و آسان است.
  • قابلیت نمایش به روز رسانی نرم افزاری موجود برای دستگاه اندرویدی را فراهم کرده است.
  • رابط کاربری بسیار ساده و روان با سرعت عملکرد بالایی دارد
  • قابلیت بک آپ گیری و بازیابی اطلاعات را در خود دارد
  • قابلیت نمایش دقیق وضعیت حافظه داخلی دستگاه را ایجاد کرده است.

دانلود برنامه Samsung Kies::                              http://www.samsung.com/us/kies

4) برنامه : Android Commander

برنامه : Android Commander

در صورتی که دستگاه اندرویدی شما روت شده باشد برنامه Android Commander می‌ تواند یک برنامه بسیار کاربردی و عالی در جهت مدیریت محتوای دستگاه‌ از طریق کامپیوتر به شمار رود. مزیت ‌های اصلی این برنامه شامل موارد زیر می ‌شوند:

  • قابلیت مدیریت اپلیکیشن‌ های نصب شده در دستگاه اندرویدی وجود دارد
  • رابط کاربری و گرافیکی بسیار روان و ساده که امکان ایجاد هر تغییری را به ساده ‌ترین شکل ممکن ایجاد خواهد کرد.
  • قابلیت کپی و پیست (Copy & Paste) چند پوشه به طور همزمان را دارد.

دانلود برنامه Android Commander::          http://android-commander.en.lo4d.com

5) برنامه  : Wondershare MobileGo for Android

برنامه  : Wondershare MobileGo for Android

از هر نظر که فکر کنید برنامه Wondershare MobileGo for Android یک جایگزین بسیار عالی برای برنامه MoborRobo می باشد. رابط کاربری این برنامه بسیار عالی است و تعامل با آن بسیار لذت ‌بخش است. از جمله اصلی ‌ترین مزیت ‌های برنامه Wondershare MobileGo for Android شامل موارد زیر می باشد:

  • قابلیت بک آپ گیری از محتوای دستگاه اندرویدی تنها با یک کلیک ساده فراهم شده است.
  • قابلیت دانلود، نصب و لغو نصب اپلیکیشن ‌های نصب شده در دستگاه اندرویدی به راحتی وجود دارد.
  • با استفاده از برنامه Wondershare MobileGo for Android می ‌توانید اپلیکیشن ‌ها را از حافظه داخلی دستگاه به رم میکرو اس‌ دی (Micro SD) انتقال دهید.
  • این برنامه شامل یک مبدل داخلی فایل ‌های ویدئویی و موزیک است که در صورت نیاز فرمت ‌های غیر قابل شناسایی دستگاه را به فرمت ‌های مجاز تبدیل خواهد کرد.
  • قابلیت انتقال لیست مخاطبین از برنامه اوت لوک به دستگاه اندرویدی و برعکس وجود دارد.
  • این برنامه تقریبا با هر دستگاه اندرویدی سازگاری داشته و این موضوع از جمله نقاط قوت اصلی آ ن به حساب می آید.
  • قابلیت پشتیبانی از دریافت و ارسال مستقیم پیامک وجود دارد.

دانلود برنامه Wondershare MobileGo for Android :

http://mobilego.wondershare.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *