تست و بررسی اپل

بررسی آیفون 11 پرو مکس

نقد و بررسی آیفون 11 پرو مکس

بررسی آیفون 11 پرو مکس

دوربین های سه گانه آیفون 11 پرو مکس قاتل، عمر باتری عالی و صفحه نمایش فوق العاده روشن باعث می شود این گوشی همه را مغلوب خود کند.

قضاوت ما
جذاب ترین دوربین های سه گانه، طولانی ترین عمر باتری آیفون تا کنون و حتی نمایشگر روشن تر باعث می شود آیفون 11 پرو مکس تلفن هوشمند، یک گوشی هوشمند قدرتمند و تمام عیار در دست کاربر است.
نظرات موافق

·         صفحه نمایش اولد عالی با میزان روشنایی فوق العاده

·         دارای سریع ترین تراشه A13 Bionic گوشی های هوشمند

·         دارای دوربین سه گانه ستاره دار مجهز به حالت شب

·         طولانی ترین عمر باتری در میان تمام آیفون ها

·         طراحی و بدنه مقاوم و بادوام

·         دارای شارژر سریع در جعبه بسته بندی

نظرات مخالف

·         حافظه داخلی 64 گیگابایت ناکافی

·         رنگ بندی کمتر نسبت به آیفون 11

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب سردبیر

بریم سر اصل مطلب. آیفون 11 پرو مکس تلفن هوشمندی است که می خواهیم بخریم. خب، اول باید بدونیم قیمتش چند هست. نقد و بررسی آیفون ۱۱ پرو مکس را با هم ببینم.

در حالی که آیفون 11 (128 گیگ) با قیمت 699 دلاری خود در بازار ارزش خارق العاده ای دارد و بیشتر خریداران را راضی می کند، اما شاید شما جزء اکثر خریداران نباشید. آیفون 11 پرو مکس با صفحه نمایش اولد دینامیک تر در مقایسه با نمایشگر ال سی دی آیفون 11 با قیمت 1099 دلار روانه بازار شده است. وقتی این گوشی را با آیفون 11 مقایسه می کنید خواهید دید که آیفون 11 پرو مکس دارای یک دوربین سوم (تله فوتو) برای زوم است، در صورتی که آیفون 11 فاقد این لنز است. آیفون 11 پرو (256 گیگ) معمولی با قیمت حداکثر 999 دلار، تمام ویژگی ها و امکانات آیفون 11 پرو مکس را دارد، پس می توان گفت چیزی که آیفون 11 پرو مکس را از بقیه متمایز می کند صفحه نمایش بزرگتر و دوام بیشتر باتری است.

اپل باید برای گوشی های خود، فکر فضای ذخیره سازی داخلی بیشتری باشد و در طراحی پنل های خود کمی تغییر ایجاد کند. اما در کل، آیفون 11 پرو مکس بهترین آیفونی است که تا کنون وجود داشته است و بهترین تلفنی است که در کل می توانید خریداری کنید.

ویژگی های آیفون 11 پرو مکس

  • دوربین های سه گانه آیفون 11 پرو مکس به لطف ویژگی های حالت شب و فناوری Smart HDR ارتقاء یافته اش اکنون یکی از بهترین دوربین گوشی ها را به اپل هدیه داده است.
  • دوربین های همچنین از فیلم برداری 4K بسیار عالی با دامنه دینامیک گسترش یافته و تثبیت ویدئویی سینماتیک پشتیبانی می کنند.
  • سلفی های حرکت آهسته و یا به اصطلاح اسلوفی ها در سرعت 120 فریم در ثانیه اپل، جالب و سرگرم کننده هستند، حتی اگر نام اسلوفی هنوز سر زبان ها نیفتاده است.
  • اگر می خواهید گوشی با طولانی ترین عمر باتری داشته باشید، آیفون 11 پرو مکس که در تست های وب گردی ما استقامت نزدیک به 12 ساعت را نشان داده است، از بهترین گزینه ها است. متوسط استقامت باتری آیفون 11 پرو معمولی 10 ساعت و 24 دقیقه است.
  • اپل در نهایت در جعبه بسته بندی آیفون 11 پرو مکس خود یک شارژر سریع قرار داده است که در مدت زمان 30 دقیقه شارژ باتری از صفر به 50 درصد می رسد.
  • ای کاش اپل فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی را ارتقاء می داد، تا بتوان فیلم های بیشتری گرفت و ذخیره کرد.

قیمت و موجود بودن آیفون 11 پرو مکس در بازار

آیفون 11 پرو (20 سپتامبر) به بازار عرضه شده است. این گوشی با قیمت پایه 1099 دلار که نسبتا منصفانه است به فروش می رسد. در برخی از کشورها که امکان معاوضه آیفون قدیمی با آیفون جدید وجود دارد، اگر آیفون ایکس اس مکس سالم و در حد نو داشته باشید، می توانید تحویل داده و با پرداخت 499 دلار یک آیفون 11 پرو مکس خریداری کنید.

آیفون 11 پرو مکس دارای فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت است. مدل 256 گیگابایتی این آیفون با قیمت 1249 دلار و نسخه 512 گیگابایتی iPhone 11 Pro Max آن نیز با قیمت 1449 دلار به فروش می رسد. شایان ذکر است که گلگسی نوت 10 و نوت 10 پلاس دارای فضای ذخیره سازی چهار برابری و بیش از 256 گیگابایت حافظه داخلی است. برای خرید یک آیفون 11 پرو مکس با حافظه داخلی 64 گیگابایت در انگلیس باید 1،149 پوند و با حافظه داخلی 128 گیگابایت باید 1299 پوند و برای 256 گیگابایت باید 1499 پوند پرداخت کنید.

مشخصات آیفون 11 پرو مکس

آیفون 11 پرو مکس
قیمت شروع 1099 دلار
نمایشگر (رزولوشن) نمایشگر 6.5 اینچی سوپر رتینا XDR (2688 × 1242)
پردازنده مرکزی  A13 Bionic
رم نامشخص
حافظه داخلی 64 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت
MicroSD؟ ندارد
دوربین های عقب عریض، 12 مگاپیکسل ( روزنه تصویر f/1.8)،

فوق عریض 12 مگاپیکسلی (روزنه تصویر f/2.4)،

تله فوتو، 12 مگاپیکسل (روزنه تصویر f/2.0)

دوربین های جلو 12 مگاپیکسل (روزنه تصویر f/2.2)
مقاومت در برابر آب حداکثر 4 متر به مدت 30 دقیقه
اندازه باتری نامشخص
عمر باتری 11 ساعت و 54 دقیقه ماندگاری
اندازه 6.22 × 3.06 × 0.32 اینچ
وزن 225.9 گرم
رنگ بندی طلایی، خاکستری، نقره ای، سبز سایه تاریک

 

بررسی آیفون 11 پرو مکس: طراحی، مخوف و تمام عیار

شکل و قیافه پشت iPhone 11 Pro Max طوری مخوف است که چشم ها را درشت کرده و به گوشی های اندرویدی اشاره می کند، «سریع بیا دنبالم». سه لنز دوربین به قدری بزرگ هستند که احساس می کنید انگار می خواهند خود را از پشت گوشی بیرون پرتاب کنند. گلس پشت با رنگ و پرداخت مات، بسیار شکیل و دوست داشتنی است، که در مقایسه با گوشی تبلت هایی مثل گلکسی نوت 10 و هواوی پی 30 پرو، اصلا مستعد اثر لکه و چربی انگشت نیستند.

اپل ادعا می کند که جلو و پشت آیفون 11 پرو مکس دارای محکم ترین گلس در گوشی های هوشمند است. این ادعا با انجام آزمایش سقوط آیفون 11 پرو مکس از ارتفاع های مختلف روی پیاده رو و کف خیابان بررسی شد. اپل محکم بودن گوشی های خود را با ویژگی ضد آب بودن ترکیب کرده است، آیفون 11 پرو مکس دارای مقاومت در برابر آب ارتقاء یافته با پشتیبانی از استاندارد IP68 است و می تواند به مدت 30 دقیقه در زیر آب به عمق 4 متری غرق شود بدون اینکه مشکلی پیش بیاید. (این عمق، 2 متر بیشتر از مقاومت آبی در آیفون ایکس مکس است.)

blank

iPhone 11 Pro Max در 4 رنگ ساخته و به بازار عرضه شده است حال اینکه آیفون 11 معمولی دارای 6 رنگ بندی است. و بجای رنگ های خوشایند مثل سبز، بنفش و زرد، اپل برای آیفون ایکس مکس خود به گزینه های محافظه کارانه و رنگ هایی که مشتری پسندتر است روی آورده است، رنگ هایی مثل سبز تیره که تنها با نوار استیل ضد زنگ و با حلقه های دور دوربین می درخشد، خاکستری تیره، نقره ای و طلایی سایر گزینه های رنگ این گوشی هستند، به خاطر همین، آیفون 11 پرو مکس به آیفون 11 معمولی حسادت می کند.

blank

آیفون 11 پرو مکس از جلو شبیه به آیفون ایکس مکس است. ناچ در سمت بالا مکانی برای دوربین تشخیص چهره Face ID TrueDepth است که زیاد جالب نیست اما هنوز از ان استفاده می شود.

blank

iPhone 11 Pro Max در ابعاد 6.2 × 3.06 × 0.32 اینچ و با وزن 225.9 گرم، گوشی است که قابل دست گرفتن است و در کل با آن راحت خواهید بود. این از آیفون ایکس اس مکس 208 گرمی سنگین تر و کمی ضخیم تر است. گلکسی نوت 10 پلاس که دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.8 اینچی است، و با وزن 195.5 گرم سبکتر و با ابعاد 6.4 × 3 × 0.31 اینچ کمی باریک تر و لاغر تر است.

همچنین ببینید: خرید گوشی آیفون 11 پرو مکس 256 گیگ اپل + دست دوم و نو

آیفون 11 پرو مکس: صفحه نمایش و کیفیت صدا

اگر بین آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 مردد بودید، باید گفت که هر دو از میزان روشنایی بالایی برخوردار هستند. تفاوت این آیفون ها از نظر میزان روشنایی صفحه نمایش نسبت به سایرگوشی های هوشمند، فاحش و قابل توجه است. در واقع، آیفون 11 پرو مکس با صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر رتینا XDR وقتی که در کنار گلکسی نوت 10 پلاس گذاشته و مقایسه می شود، بسیار بسیار روشن تر است.

blank

هنگام تماشای تریلر جنگ ستارگان قسمت 9 با هر دو آیفون 11 پرو مکس و آیفون ایکس مکس سال گذشته، تغییر رنگ موهای ملکه لیا وقتی ری را بغل کرد بیشتر دیده می شود. این احتمالا به لطف محدوده دینامیک ارائه شده با پنل ارتقاء یافته آیفون 11 پرو مکس است.

نتایج آزمایشگاهی در تست میزان روشنایی حاکی از این است که نمایشگر آیفون 11 پرو مکس دارای روشنایی با متوسط 761 نیت است که در آیفون 11 این میزان روشنایی 652 نیت و درگلکسی نوت 10 پلاس 686 نیت است.

پنل iPhone 11 Pro Max، جزء نمایشگر های رنگارنگ نیست، برای این پنل، رنگ sRGB حدود 118.6 درصد در مقایسه با 124.6 درصد برای نمایشگر نوت 10 پلاس در حالت Natural ثبت شده است. وان پلاس 7 پرو رکورد 180 درصدی را رقم زده است. با توجه به دقت رنگ، برای نمایشگر آیفون 11 پرو مکس متوسط Delta-E حدود 0.28 ثبت شده است (این عدد هر چه به صفر نزدیک تر باشد، بهتر است). این میزان دقت رنگ، عالی (ستاره دار) است، اما کاملا به خوبی گلکسی نوت 10 پلاس (0.25) و وان پلاس 7 پرو (0.18) نیست.

کیفیت صدا در آیفون 11 پرو مکس به خوبی میزان روشنایی بالای نمایشگر این گوشی است و اکنون به لطف پشتیبانی از صدای فضایی و دالبی Dolby Atoms بسیار قانع کننده است. هنگام شنیدن تیزر تبلیغاتی Yesterday، آهنگ معروف و روی جلد جک، با iPhone 11 Pro Maxدر مقایسه با آیفون ایکس مکس، ابعاد بیشتر و واضح تری از این آهنگ به گوش می رسید. صدای تارهای گیتار و تحریر خواننده به وضوح شنیده می شد در حالیکه در گوشی سال قبل (آیفون ایکس مکس) این صدا هموارتر و صاف شنیده می شد.

دوربین های آیفون 11 پرو مکس: یک تهدید سه گانه واقعی

هرچند طی این چند سال اخیر اپل توانسته گوشی دوربین های اندرویدی را کنار بزند، اپل در آیفون 11 پرو مکس خود پای خود را فراتر گذاشته و هر سه دوربین خود را با بهترین کیفیت و ویژگی ها روی این آیفون قرار داده است. این گوشی جدید، سه دوربین پشت 12 مگاپیکسلی ستاره دار شامل دوربین عریض، دوربین تله فوتو با زوم 2 برابری و دیافراگم بازتر که این امکان را فراهم می کند تا نور بیشتری وارد شودو یک دوربین فوق عریض با زاویه میدان دید 120 درجه ای دارد.

blank

در حالکیه که شما با دوربین عریض معمولی فیلم برداری می کنید، رابط دوربین آیفون 11 پرو مکس با پیش نمایش فضای زنده بیرون لنز (سوژه) به طور خودکار مناسب ترین لنزی را که می توان بهترین فیلمبرداری را داشت انتخاب و با آن لنز شروع به فیلم برداری می کند حتی اگر روی حالت فوق عریض بوده باشید. انتخاب حالت ها همراه با تاچ عالی و تغییر بین آنها براحتی انجام می شود. می توانید حالت ها را تغییر داه و عکس های جالب و مورد نظر خود را بگیرید.

blank

در اینجا یکی از عکس های گرفته شده از برایانت پارک با دوربین فوق عریض iPhone 11 Pro Max پرو در مقابل گلکسی نوت 10 پلاس گذاشته شده است. همانطور که می بینید دوربین اپل تصویر گرمتر و شت رنگ طبیعی تری را به تصویر کشیده است. همانطور، در تصویر نوت 10 پلاس جزئیات شارپ تری خواهید دید.

blank

یکی دیگر از ویژگی های جدید و عالی دوربین آیفون 11 پرو مکس، حالت شب است که وقتی آیفون تشخیص می دهد که میزان نور فضا زیر 10 لوکس است، دوربین به طور خودکار روی حالت شب تنظیم می شود. در مقایسه با نوت 10 پلاس، اپل به طور قابل توجهی تلاش بیشتری نسبت سامسونگ داشته است. تصویر نوت 10 پلاس کاملا دانه دانه ای است در حالیکه در آیفون 11 پرو مکس چوب و دکوراسیون واقعی تر به نظر می رسند.

blank

تصویر دیگری در شرایط نور کم که در آن تعداد زیادی افراد در قاب تصویر وجود دارند با دوربین آیفون 11 پرو (که دارای همان دوربین iPhone 11 Pro Max است) و دوربین گوشی پیکسل 3 گرفته شده و با یکدیگر مقایسه شدند، همانطور که مشاهده می کنید رقابت بسیار نزدیک است. پیکسل 3 در کل صحنه روشن تری را به تصویر کشیده است اما اکثر افراد تصویر آیفون که در آن لامپ های میان درخت ها و یا سوراخ های حصار چوبی طبیعی تر به نظر می رسد را ترجیح می دهند. این عکس در حالت شب و به نظر در فضای تاریک شب گرفته شده است، در حالیکه پیکسل 3 اشیاء را شسته و رفته تر نشان می دهد. مثل مرد با تی شرت مشکلی که در میانه حصار چوبی نشسته و لیوان شربت او نیز دیده می شود.

دوربین آیفون 11 پرو مکس همچنین از ویژگی Smart HDR ارتقاء یافته با فناوری یادگیری ماشین برای تشخیص افراد و اطمینان از به تصویر کشیده شدن بهترین جزئیات چهره و صورت سوژه بهره می برد.

blank

در این پرتره که با iPhone 11 Pro Max گرفته شده است (سمت چپ) تن رنگ صورت فرد گرمتر به نظر می رسد و جزئیات بهتری از چانه سوژه به تصویر کشیده شده است. همین پرتره با گلکسی نوت 10 (سمت راست) به نظر می رسد که چهره سوژه رنگ پریده است. در تصویر نوت 10 پلاس پوست صاف تر است اگرچه دوربین سامسونگ جزئیات بیشتری از مو و خالکوبی های سوژه را نشان داده است.

blank

برای مقایسه، عکس های زیادی از گوگل پیکسل 3 نداشتیم زیرا پیکسل 4 در راه است، اما فکر می کنم این عکس مجسمه، کنتراست جالبی بین رویکرد اپل و گوگل در زمینه عکاسی فراهم می کند. تصویر پیکسل 3 جزئیات کاملی را به تصویر کشیده است اما از طرف دیگر تاریک است، در حالی که عکس گرفته شده با آیفون 11 پرو مکس روشن تر است و حس بهتری از صحنه و بافت به شما می بخشد.

blank

در این عکس از فضای داخلی که در اویستر بار با میزان نور متوسط و متعادل گرفته شده است، و با گلکسی نوت 10 پلاس مقایسه شده است، به نظر می رسد که کیفیت عکس iPhone 11 Pro Max بهتر باشد. نوری که روی دیوارها را پوشانده است متمایز تر به نظر می رسد و با زوم کردن روی عکس می توانید مشاهده کنید که حروف و نوشته های روی منو ها شارپ تر دیده می شوند. علاوه بر این، تمام سایه های طبیعی مختلف در کاشی ها بهتر از آیفون 11 پرو مکس است که خاکستری تر نشان داده شده است.

blank

سرانجام، در این عکس از یک کوکی آیفون 11 پرو مکس را در برابر گلکسی نوت 10 پلاس مقایسه می کنیم. تصاویر خیلی به هم نزدیک نیستند. از رنگ قهوه ای تیره تر کوکی تا رنگ های روشن و رنگی رنگی در بالا، دوربین اپل به سادگی تصویری از یک کوکی خوشمزه تر به تصویر کشیده است.

اپل در آیفون های جدید و مخصوصا آیفون 11 پرو قابلیت Deep Fusion را که پیش بینی می شود در آینده به روز رسانی شود را بهتر کرده است. ویژگی Deep Fusion به نوعی شبیه به HDR سنتی است، به طوریکه چندین عکس در شرایط مختلف نوری، یعنی تصاویر با قرار گرفتن در معرض نور کم، متوسط و طولانی را می گیرد و سپس با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی در واقع تصاویر را پیکسل به پیکسل برای ثبت عکسی با جزئیات بالا و نویز پایین با یکدیگر تلفیق و پردازش می کند.

می کند.

بررسی تخصصی آیفون 11 پرو را مطالعه کنید.

فیلمبرداری با آیفون 11 پرو مکس: یک سر و گردن بالاتر از بقیه

اپل توجه بی سابقه ای به ارتقاء قابلیت های ویدیویی iPhone 11 Pro Max داشته است. در این آیفون، دامنه دینامیک برای ارائه جزئیات بهتر همراه با تثبیت سازی سینماتیک برای ضبط ویدئوهای بدون لرزش، گسترش یافته است.

در آزمایشی که با فیلم برداری در یک پارک انجام شد آیفون 11 پرو مکس را با نوت 10 پلاس مقایسه کردیم. در ابتدا، به نظر می رسید دوربین های نوت 10 پلاس با رنگ های سبز شاداب تر چمن ها را بهتر به تصویر می کشد اما همانطور که نزدیکتر می رویم، مشاهده می کنیم که آیفون 11 پرو مکس جزئیات فیلم بهتری را نمایش می دهد. علاوه بر این، آیفون مشکلات کمتری در خیره شدن لنزها به سوژه دارد.

با سیستم عامل iOS 13 و به لطف ویژگی فیلمبرداری QuickTake در این گوشی، اگر حین عکس برداری هستید می توانید فورا حالت دوربین را به فیلم برداری ببرید و این کار بسیار راحت شده است. شما کافی است دکمه شاتر را فشار داده و نگه دارید و اگر می خواهید فیلمبرداری کنید کافی است انگشت خود را به سمت راست بکشید.

دوربین جلوی iPhone 11 Pro Max: سلفی ها و اسلوفی های عریض تر

دوربین جلو روی آیفون 11 پرو مکس نسبت به دوربین جلو آیفون ایکس مکس چندین بهبود و ارتقاء یافته است از جمله اینکه، سنسور این دوربین شارپ تر شده و به جای 7 مگاپیکسل اکنون با 12 مگاپیکسل ارائه شده است و دید عریض تری متناسب با سوژه های بیشتر (یا فضای بیشتری از یک صحنه) به عکس های شما می دهد. با یک اشاره می توانید زاویه وسیع تری را در کادر بیندازید و یا می توانید تلفن را به حالت افقی بچرخانید و نمای عریض به طور خودکار فعال می شود، که این یک اجرای هوشمند است.

iPhone 11 Pro Max امکان ضبط فیلم با حرکت آهسته با دوربین های خود با سرعت 120 فریم در ثانیه را فراهم کرده است، اپل این ویژگی که شبیه به سلفی های معمولی اما به جای عکس، ضبط فیلم آهسته است را اسلوفی نامیده است.

در این اسلوفی فردی نشان داده شده است که جلو فواره آب قرار گرفته و پس زمینه آن بسیار عالی و جالب است. علی رغم اینکه این نام ترکیبی از سلفی و اسلو موشن است این ویژگی می تواند توسط افراد خلاق با نام های دیگری صدا زده شود.

 

عملکرد iPhone 11 Pro Max: A13 Bionic در واقع سریع ترین چیپ ست در جهان است

گفته می شود که اپل به لطف استفاده از پردازنده A13 Bionic قدرتمند خود در آیفون 11 پرو مکس در حال حاضر رکورد سریعترین گوشی را به نام خود کرده است. اپل ادعا می کند که عملکرد این تراشه در بورد 20 درصد سریع تر شده است.

می توان تفاوت سرعت را با باز کردن برنامه هایی مثل Asphalt 9 احساس کنید. آیفون 11 پرو مکس کمتر از 4 ثانیه و در مقایسه گلکسی نوت 10 پلاس طی 8 ثانیه این برنامه را باز می کند. بازی Mortal Kobat نیز چند ثانیه سریع تر، روی آیفون 11 پرو مکس بارگیری می شود.

blank

در بنچمارک Geekbench 5، بنچمارک نسبتاً جدیدی که عملکرد کلی را اندازه گیری می کند، آیفون 11 پرو مکس در عملکرد تک هسته ای امتیاز 1،334 و در چند هسته ای 517،3 در مقایسه با 736 و 2،691 ، به ترتیب، برای گلکسی نوت 10 پلاس و وان پلاس 7 پرو نشان داد. وان پلاس 7 پرو در همان تست با 744 نمره بالاتر امتیاز 2،802 را از آن خود کرد. آیفون ایکس اس مکس سال گذشته به ترتیب امتیاز 106،1 و 773،2 را برای خود ثبت کرد.

همچنین در بنچمارک GFX Bench که یکی دیگر از تست های گرافیکی است آیفون 11 پرو مکس دوباره از گوشی های اندرویدی پیش افتاد. در تست Aztech Ruins High Tier offscreen، آیفون 11 پرو مکس با 1657 فریم (25 فریم در ثانیه) ، در مقایسه با 1.058 فریم (16 فریم در ثانیه) بالاتر از گلکسی نوت 10 قرار گرفت.

عملکرد آیفون 11 پرو مکس در بنچمارک 3DMark و سایر بنچمارک های گرافیکی تست نشد. در بخش تست Slingshot Extreme Unlimited گوشی اپل امتیاز 5.974 را از آن خود کرد در حالیکه گلکسی نوت 10 پلاس و وان پلاس 7 پرو هر دو امتیاز 6.200 گرفتند.

برای آزمایش عملکرد در دنیای واقعی، در ماین گوشی های iOS و اندرویدی از تست ویرایش ویدئو استفاده کردیم. در این تست از برنامه Adobe Rush برای ویرایش یک فیلم 4K استفاده کردیم و سپس آن را به 1080 پیسکل تبدیل کردیم. آیفون 11 پرو مکس فقط 45 ثانیه طول کشید تا این وظیفه محول شده را به انجام برساند. در مقابل این مدت زمان برای نوت پلاس یک دقیقه و 34 ثانیه طول کشید. با این حال، در این تست، آیفون ایکس اس مکس سال قبل سریع تر بود.

عمر باتری و شارژ باتری iPhone 11 Pro Max: آیفون با طولانی ترین و با دوام ترین باتری

اپل به یکی از شکایت هایی که اکثر کاربران درباره اینکه آیفون ایکس اس مکس از آیفون 11 پرو مکس از نظر عمر باتری با دوام تر است پاسخ داده است. به لطف تراشه A13 و صفحه نمایش کارامدتر و همچنین باتری بزرگتر، این آیفون جدید در تست باتری، بیشتر از یک ساعت نسبت به آیفون های دیگر دوام آورد و طول عمر بیشتری داشته است. این تست باتری شامل گشت و گذار مداوم در وب در شبکه 4G LTE با میزان روشنایی نمایشگر 150 نیت انجام شده است.

در حالیکه آیفون ایکس اس مکس با ماندگاری 10 ساعت و 38 دقیقه در تست باتری دوام آورد، آیفون 11 پرو مکس با متوسط 11 ساعت و 54 دقیقه بالاترین استقامت باتری را به ثبت رسانده است.

مدت زمان استقامت شارژ باتری گلکسی اس 10 با متوسط 10 ساعت 9 دقیقه بود و بعد از آن وان پلاس 7 پرو با تقریباً 2 ساعت کمتر از آیفون 11 پرو مکس با 9 ساعت و 31 دقیقه در رتبه بعدی قرار گرفت.

blank

قابل ذکر است که آیفون 11 پرو کوچکتر تنها 10 ساعت و 5 دقیقه در تست باتری ما دوام آورده است، پس اگر واقعا نگران دوام باتری هستید، باید یک آیفون 11 پرو مکس خریداری کنید.

وقتی شارژ را بررسی می کنیم، خبر خوب این است که اپل در نهایت شارژرهای سریع را در جعبه های بسته بندی آیفون های خود قرار می دهد. خبر بد هم این است که شارژرهای 18 واتی به سرعت شارژهای گوشی های اندروید برتر نیستند. با این شارژر، باتری آیفون 11 پرو مکس تنها در 30 دقیقه به 48 درصد می رسد (این عدد برای آیفون 11 پرو که باتری کوچکتری دارد به 55% در 30 دقیقه می رسد).

این عالی است اما گلکسی نوت 10 پلاس با یک شارژر 25 وات در مدت زمان 30 دقیقه شارژ باتری را به 65% می رساند و وان پلاس 7 پرو با یک شارژر 40 وات در عرض 30 دقیقه به 60 درصد می رسد.

قابلیت وایرلس آیفون 11 پرو مکس: بدون پشتیبانی از 5G اما با وای فای 6 و تراشه U1

واقعیت این است که iPhone 11 Pro Max با قیمت بالا و پول زیادی که بابت خرید آن پرداخت می شود، برای چند سال آینده قابل نگهداری نیست و از آنجا که از نسل 5G پشتیبانی نمی کند در آینده از مد خواهد افتاد. اگر چه در تست های اولیه ما عملکرد خوبی داشته است، اما گوشی های 5G شبیه گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 پلاس 5G از سرعت دانلود بیش از 1 گیگابایت در ثانیه تجاوز کرده اند.

اپل قول داده است که در سال 2020 آیفون های خود را با پشتیبانی از شبکه 5G روانه بازار کند. به هر حال، در حال حاضر سیم کارت های 5G در کشور ما پشتیبانی نمی شوند.

blank

بنابراین باید سیم کارت 4G LTE روی این گوشی بیندازیم. iPhone 11 Pro Max دارای آنتن های 4 × 4MIMO  برای علمکرد بهتر هستند که دو آنتن بیشتر از آیفون 11 معمولی و ارزان تر دارند. آیفون 11 پرو مکس همچنین از روتر وای فای 6 پشتیبانی می کند. با فرض اینکه شما دارای روتر وای فای 6 هستید، آِفون 11 پرو مکس هنگام اتصال به این شبکه ها باید سرعت های وای فای سریع تری ارائه دهند.

یک سورپرایز در مورد اتصال بی سیم، تراشه U1 اختصاصی اپل است که از فوق پهنای باند (Ultra Wideband) بهره می برد تا سایر دستگاه های مجاور با همان تراشه را در داخل شبکه به دقت مکان یابی کند. به عنوان مثال، می توانید برخی از پوشه ها را از طریق AirDrop با سایر دارندگان آیفون 11 یا آیفون 11 پرو به اشتراک بگذارید و با قرار دادن تلفن خود در جهت آنها، انتقال ها با کارایی بیشتری نسبت به گذشته انجام می شوند. اما من حدس می زنم که برنامه های جالب تری وجود دارد، مانند ردیاب شئی که از اپل شایعه شده است.

iPhone 11 Pro Max و iOS 13: به پیشرفت ها خوش آمدید

دستگاه های آیفون 11 جدید با نرم افزار iOS 13 جدید اپل بارگذاری شده است و پیشرفت های خوبی را برای به ارمغان آورده است. با این حال، اپل تغییرات پیشگامانه ای در سیستم عامل موبایل خود ایجاد نکرده است و تنها چندین تغییر و پیشرفت دستی اعمال کرده است.

blank

حالت تاریک باعث می شود که هنگام خواندن مطالب برای مدت های طولانی چشم ها خسته نشوند و همچنین برنامه باز طراحی شده Reminder app برای ایجاد و سازماندهی لیست برنامه ها و وظایفی است که باید انجام دهید و این برنامه به شما لیست کارها را به شما یادآوری می کند.

دیگر نکات برجسته iOS 13 شامل ورود و عملیات ثبت آی دی با اپل است که طوری طراحی شده است که نسبت به برنامه های فیسبوک و گوگل راحت تر و سریع تر وارد شوید. همچنین برنامه گوگل مپ با نشان دادن تصاویر در سطح کف خیابان از طریق ویژگی Look Around جدید خود تحول دیگری را در این گوشی به نمایش گذاشته است.

تفاوت ایفون ۱۱ پرو با ۱۱ پرومکس

توصیه می کنم برای کسب جزئیات بیشتر و اطلاعات دقیق تر، مقایسه آیفون 11 در مقابل آیفون 11 پرو در مقابل آیفون 11 پرو مکس را مطالعه کنید، اما در اینجا اگر برای شما مهم این است که از بین اینها کدام آیفون را خریداری کنید، همین قدر مطالب بسنده می کند.

آیفون 11 با نمایشگر 6.1 اینچی با قیمت 699 دلار به نظر مناسب ترین است، از جمله اینکه دوربین های دوگانه عالی و همان حالت شب دستی دارد و از همان تراشه سریع A13 Bionic بهره می برد که در مدل های گران قیمت موجود است.

آیفون 11 پرو 999 دلاری با نمایشگر 5.8 اینچی از از آیفون 11 کوچکتر است و این انتخاب خوبی برای کسانی است که مایلند با یک دست با گوشی خود کار کنند. در حالیکه شما یک دوربین سه گانه در پشت برای زوم (دوربین تله فوتو) و یک نمایشگر اولد غنی تر در مقابل با ال سی دی آیفون 11 دارید.

دلایل قیمت بالاتر  1.099 دلاری iPhone 11 Pro Max، بهترین عمر باتری در کلاس خود و صفحه نمایش شگرف 6.5 اینچی است.

قضاوت نهایی در مورد آیفون 11 پرو مکس

آیفون 11 پرو مکس مناسب ترین گوشی است که به ایده ال های اپل و تلفن های هوشمند نزدیکترین است. دوربین ها واقعاً تحولی رو به جلو هستند و این شرکت را حداقل در حال حاضر از سامسونگ و گوگل جلوتر برده است. صفحه نمایش اولد با میزان روشنایی بالا تقریباً صفحه نمایش گلکسی نوت 10 پلاس را شرمنده کرده است. آیفون 11 پرو مکس همچنین دارای سریعترین پردازنده با تراشه A13 است و از طولانی ترین عمر باتری که از هر آیفون دیده ایم، برخوردار است.

اگرچه ممکن است برخی انتظار داشته باشند که اپل، در سال آینده آیفون با پشتیبانی از نسل 5 (5G) را به بازار عرضه کند، دلایل بسیار کمی برای عبور از iPhone 11 Pro Max وجود دارد. تنها مشکلی که می توان از آن شکایت کرد فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی این گوشی است (حداقل باید دو برابر باشد) و این تلفن کمی سنگین تر از مدل قبلی خود است.

وقتی به گوشی های هوشمند بالا رده نگاه می کنید، پرچمداران بسیار خوبی وجود دارند، اما در حال حاضر iPhone 11 Pro Max در اوج قرار دارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *