تست و بررسی هوآوی

هوآوی (Huawei) واچ ۲

blank

هوآوی واچ ۲ در نمایشگاه mcw 2017 رونمایی خواهد شد

مدیر اجرایی شرکت هوآوی، آقای ریچارد یو Richard Yu تایید کرد که نسل جدید ساعت‌های هوشمند هوآوی در سال ۲۰۱۷ و در کنگره بین المللی موبایل MCW واقع در بارسلونای اسپانیا معرفی خواهد شد.

اولین گوشی هوشمند اوریجینال هوآوی در سال ۲۰۱۵، و با ویژگی‌های منحصر بفردی چون صفحه آمو ال ای دی AMOLED، سرویس گوگل Google services، اینترنت بی‌سیم WiFi، بلوتوث و سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شد.

به تازگی شرکت هوآوی به طور رسمی آگهی مبنی بر رونمایی تلفن‌های هوشمند هوآوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس  را منتشر کرد. علاوه بر گوشی هوآوی پی ۱۰ و تیزر ویدئویی مربوط به آن، آقای یو چنگ دونگ (Yu Cheng Dong) نائب رئیس شرکت هوآوی هم یک پست بحث برانگیز را در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر کرده است. در این پست که شامل عکسی جالب می‌شود؛ آقای دونگ از هشتگ‌هایی همچون Huawei MWC2017 و HuaweiWatch2  استفاده کرده است و کاملا مشخص است که از رونمایی هوآوی واچ ۲ در جریان کنگره جهانی موبایل mcw بارسلونا اتفاق خواهد افتاد. در نتیجه پیش بینی می‌شود که  شرکت هوآوی گوشی هوشمند هوآوی پی ۱۰ را همراه با ساعت هوشمند هوآوی واچ ۲ که پرچمداران این شرکت چینی هستند، در جریان نمایشگاه MWC 2017 پرده‌برداری کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند سیم کارت خور ارزان به سایت کوک موبایل مراجعه نمایید.

به استناد این تیزر در روز ۲۶ فوریه ( ۸ اسفند )، این شرکت چینی به عنوان سومین شرکت بزرگ عرضه کننده گوشی در دنیا به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا وارد می‌شود؛ و تولیدات جدید خود یعنی گوشی هوشمند هوآوی پی ۱۰ و هوآوی پی ۱۰  پلاس، (که شامل دوربین دوگانه است) و هوآوی واچ ۲ را به نمایش همگان دربیاورد.

البته پیش از این منابع زیادی در رابطه با این موضوع صحبت کرده بودند، اما شرکت هوآوی در این تیر ویدئویی از شعار “Change how the world sees you” استفاده کرد، به معنای “دید دنیا نسبت به خود را تغییر دهید” که احتمال می رود از یک ویژگی منحصر به فرد در طراحی محصولات جدید هواوی صحبت کند و ما هیچ یک از آن خبر نداریم.

شایعات حاکی از این می‌کنند که این نسخه از ساعت‌های شرکت هوآوی با یک نگاه ورزشکاری عرضه خواهند شد، این موضوع ممکن است نشان دهنده‌ی وجود یک نسخه اسپرت از این نوع ساعت‌ها باشد. در نسخه‌های اسپرت ساعت‌ها اصولا از سنسورهای متعدد استفاده می‌شود، تا ساعت هوشمند در کنار قابلیت‌های مختلفی که دارد، بتواند مانند یک دستبند سلامت حرفه‌ای برای ورزشکاران نیز عمل کند.

اطلاعات زیادی راجب این واچ جدید در اختیار نداریم، ولی انتظار می‌رود که این محصول با سیستم عامل اندروید ور ۲٫۰ (Android Wear) و نمایشگر ۱.۴ اینچی و قابلیت اتصال به تلفن همراه به بازار عرضه شود. در حقیقت با معرفی این محصول رنکینگ اندروید افزایش خواهد یافت.

در ضمن واچ ۲ قرار است با بندهایی از جنس چرم و پلاستیک عرضه شود و همچنین از سیم کارت پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود کاربر بتواند با واچ خود تماس بگیرد یا تماس‌های ورودی را دریافت کند. و سایر قابلیت‌های شگفت آور این محصول که باید صبر کرد تا معرفی شوند.

خوشبختانه این واچ جدید از قیمت مناسبی برخوردار است و امیدواریم که هوآوی واچ ۲ و نسخه ورزشی آن نیز همانند نسخه قبلی از طراحی عالی برخوردار باشند.

علاوه بر این موضوعات، آقای دونگ نائب رییس شرکت هوآوی در پست خود اشاره غیرمستقیمی به رونمایی هوآوی از پاوربانک‌هایی با ظرفیت بالا کرد که از تکنولوژی شارژ سریع برخوردار خواهند بود.

مطالب مرتبط