تست و بررسی هوآوی

بررسی هواوی P30 Pro

بررسی هواوی P30 Pro

مروری بر هواوی P30 Pro

نکات خوب: هر چهار دوربین هواوی P30 Pro عکس های حیرت انگیز می گیرند، عمر باتری آن بسیار عالی و طراحی آن زیبا است.هواوی دومین سازنده تلفن در جهان است و با داشتن P30 Pro ، برای رسیدن به رتبه اول، اسحله بزرگی در اختیار دارد.

نکات بد: عملکرد پردازنده و وضوح صفحه نمایش، در حد بهترین نیست. جک هدفون ندارد و افرادی که شنیدن موسیقی با هدفون های سیمی را دوست دارند را ناراحت می کند و از حافظه قابل ارتقاء اختصاصی استفاده می کند.

نکته مهم: مهارت های چشمگیر دوربین هواوی P30 Pro و طراحی عالی، این گوشی را به راحتی از گلکسی اس 10 پلاس و پیکسل 3 پیش می اندازد، اما درگیری های سیاسی به معنای این است که این گوشی به ایالات متحده نمی رسد.

blank

وقتی هواوی برای اولین بار درباره تنظیمات دوربین چهارگانه پشت P30 Pro صحبت کرد، یک کلمه از آن باور شدنی نبود. چندی بعد، که از آن گوشی استفاده کردم. این تلفن بر خلاف هر چیزی که تاکنون از یک تلفن دیده ام، عکس های را زوم می کند و در شرایط نور کم عکس ها و ویدئوهای خوبی می گیرد. این با گلکسی S10 پلاس و پیکسل 3 رقابت می کند و P30 Pro به همراه طراحی عالی و رنگ زیبا و باتری عالی آن به یکی از بهترین تلفن های سال تبدیل شده است..

دوربین های عقب مطمئنا از ویژگی های برجسته این گوشی هستند اما طراحی بسیار زیبا و صفحه نمایش جذاب 6.47 اینچی، این گوشی را به یک گوشی بسیار عالی تبدیل می کند.

blank

لطفا عکس ها آورده شوند: لینک عکس های هواوی حاوی 40 عکس: https://www.cnet.com/pictures/huawei-p30-pros-four-rear-cameras-from-every-angle/

قیمت 899 پوندی انگلیس (با حافظه 128 گیگابایتی پایه) این گوشی قیمت ارزانی نیست اما دقیقا همان مبلغی است که برای سامسونگ گلکسی S10 پلاس پرداخت می کنید. در استرالیا، این گوشی با حافظه پایه 256 گیگابایتی 1،599 دلار است، و بیشتر با S10 پلاس با حافظه 128 گیگابایتی، 1،499 دلار استرالیا است. گوشی P30 Pro به دلیل مشکلات سیاسی که چین با دولت ایالات متحده دارد، هنوز در آمریکا فروخته نمی شود، اما قیمت آن به حدود 1135 دلار تبدیل می شود.

P30 Pro در مقابل هواوی P30

P30 Pro به استاندارد P30 پیوسته است که پیشتر دارای نسخه Lite با صفحه نمایش کوچکتر اما با همان زیبایی شناسی جذاب بوده است. این گوشی فاقد سوپر زوم و دوربین های عمق Pro است. بله، هیجان انگیز بودن این گوشی از هر دو کمتر است اما حداقل یک جک هدفون دارد – چیزی که در Pro پیدا نمی کنید. (نمودار مقایسه مشخصات کامل این گوشی ها را در پایان این بررسی ببینید.)

blank

پرداخت نهایی و رنگ های هواوی P30 Pro خیره کننده و نفس گیر هستند

آدرس لینک گالری این تصاویر: https://www.cnet.com/reviews/huawei-p30-pro-review/

طرحی چشم نواز

این شکل و قیافه P30 Pro است که برای اولین بار توجه من را به خود جلب کرد. جذابیت و گیرایی طراحی این گوشی به گونه ای است که گوشی های دیگر به راحتی این کار را نمی کنند. نحوه ترکیب رنگ آبی روشن در صورتی روی مدل گوشی با رنگ «Breathing Crystal» که در اینجا نقد و بررسی می کنم، بسیار ساده است و این تلفن را از هر شئی دیگری که در آنجاست چشم نوازتر می کند.

همچنین ترکیب رنگ آبی تیره تر «آئورا» و نارنجی «Amber Sunrise» وجود دارد. این گوشی با رنگ سراسر مشکی ساده نیز وجود دارد که غافلگیر کننده است.

وقتی این گوشی را در کنار گلکسی S10 پلاس قرار داده تست می کردیم، این P30 Pro بود که بیشترین توجه را از طرف رهگذران جلب کرد. ضمن اینکه، گوشی S10 من با وجود این که گرانترین مدل به رنگ سفید سرامیکی است، در کنار این گوشی مثل یک شئی معمولی بود.

blank

P30 Pro تقریبا همه آن چیزی است که شما نیاز دارید

آدرس لینک تصاویر کامل این گالری: https://www.cnet.com/reviews/huawei-p30-pro-review/

این گوشی دقیقا مانند گلکسی S10 معمولی یا مدل قبلی یعنی P20 Pro، از شیشه و فلز ساخته شده است، که چیز بدی هم نیست. وقتی در دست گرفته می شود حس خوبی منتقل می کند و احساس رضایت بخشی می کنید. احساس می شود نگهداری برخی از تلفن های قبلی هواوی ارزان است، اما در مورد این طور دیگری احساس می شود. با توجه به لغزندگی ذاتی طراحی تمام شیشه این گوشی، با احتمال قوی، باید از افتادن و سقوط این گوشی خودداری کنید. خاصیت ضد آب بودن این گوشی با داشتن کد حفاظتی IP68 این گوشی را در برابر ریختن نوشیدنی روی آن به خوبی محافظت می کند.

در P30 Pro جک هدفون وجود ندارد، بنابراین اگر می خواهید از هدفون های سیمی خود استفاده کنید، باید به سمت گوشی کوچکتر P30 یا گلکسی S10 بروید. اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر طراحی شده است (یک آیکون اثر انگشت کوچک روی صفحه نمایش قفل ظاهر می شود تا به شما بگوید انگشت خود را در کجا قرار دهید). عملکرد این اسکنر خوب است و خیلی از مواقع که انگشتم را روی آن گذاشتم، اسکنر اثر انگشت من را به خوبی تشخیص داد. به نظر من این به مراتب دقیق تر از اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش گلکسی S10 است، هرچند که به اندازه اسکنر نوری استاندارد، دقیق نیستند.

در این گوشی همچنین اسلات (شکاف) برای جایگذاری کارت حافظه microSD وجود ندارد زیرا هواوی دوباره برای گسترش فضای حافظه، از کارت حافظه نانو (NM) خود استفاده کرده است. کارت های NM گرانتر هستند (42 پوند برای کارت 128 گیگابایتی، در مقابل 15 پوند برای microSD در برند Sandisk) و سخت تر از کارت های microSD استاندارد می باشند. توجه داشته باشید که نمی توانید از کارت های حافظه موجود خود در P30 Pro استفاده کنید.

blank

در این گوشی دوربین عقب چهارگانه وجود دارد

نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن 1080×2304 پیکسل است. این یک پله قدم پایین تر از حداکثر رزولوشن 3040 × 1440 پیکسل گلکسی S10 پلاس است، اما شک دارم که متوجه شوید. تنها اگر هر دو گوشی را در کنار هم قرار دهید و فیلم های با وضوح بالا پخش کنید، تفاوت را احساس خواهید کرد انهم واقعا اگر از نزدیک به صفحه نگاه کنید، اما صادقانه بگویم، آیا این کار را انجام داده اید؟ در استفاده روزمره، وضوح تصویر P30 Pro برای تماشای ویدیوهای محبوب خود در یوتیوب بیش از اندازه کافی است و رنگ های پر جنب و جوش آن برای بازی بسیار عالی است.

صفحه نمایش درست به لبه های گوشی کشیده شده است، فقط یک شکاف نازک اشک مانند در بالای صفحه وجود دارد، که به اندازه کافی بزرگ هست تا دوربین جلو در آن قرار گیرد. من این مدل صحه نمایش را دوست دارم: وقتی بازی می کنید فیلم ها یا بازی های تمام صفحه را پوشش می دهند. این یک شکاف کوچکتر از شکاف در S10 پلاس برای دو دوربین جلویی است، اما من واقعا برای استفاده، اولویت زیادی بین آنها ندارم. مطمئنا این یک عامل تصمیم گیری اصلی در انتخاب بین این تلفن ها نیست.

بزرگنمایی دوربین P30 Pro حیرت آور است

دوربین های پشت Pro، ستاره های واقعی نمایش تصاویر هستند. در این دوربین ها لنز فوق عریض 20 مگاپیکسلی، یک لنز معمولی 40 مگاپیکسلی و یک لنز مربع عجیب و غریب وجود دارد که برای رسیدن به حداکثر بزرگنمایی از سیستم پریسکوپ مجهز به منشور استفاده می کند. این لنز 8 مگاپیکسلی نه تنها زو 5 برابری بلکه زوم 10 برابری را به خوبی بدون اینکه کیفیت کلی از دست برود را ارائه می دهد. این مقدار زوم برای یک گوشی بسیار زیاد است و این امکان را به شما می دهد که معمولا شبیه به زوم دیجیتالی عادی، تصویربرداری کنید.

وقتی هواوی برای اولین بار این موضوع را برایم توضیح داد، دچار تردید شدم اما در واقع بعد از بررسی متوجه شدم که این دوربین بسیار خوب عمل می کند. می توانید صحنه های زیادی را بزرگنمایی کنید و از جزئیات دوربینی که به راحتی دور از دسترس سایر دوربین های تلفن قرار دارد، بهره ببرید. آنطور که هواوی ادعا می کند استفاده از این ویژگی کاملا بی ضرر هم نیست – جزئیات تصاویر کوچک و کمی فازی تر است – اما اگر عکس بزرگنمایی P30 Pro را با یک عکس از لنز تله فوتو با زوم 2 برابری S10 پلاس مقایسه کنید، هواوی در واقع در دوربین های جلو فراز و نشیب دارد.

فناوری تثبیت عکس به کمک کاهش لرزش دست ها (stabilization) نیز در این گوشی خوب است. وقتی روی جزئیات کوچک زوم می کنید، نگه داشتن گوشی به طور ثابت برای گرفتن عکس با جزئیات دقیقی و تصویر واضحی که شما می خواهید کار سختی است. بعضی اوقات برای اینکه دوربین ثابت نگه داشته شود و دست لرزش نداشته باشد، باید با دست دیگر بازوی خود را نگه دارید و کاهش لرزش آن کمک کنید، اما در بیشتر مواقع می توانید راحت یک عکس فوری بگیرید.

blank

تصاویر گرفته شده با هواوی P30 Pro از فضای بیرون با لنزهای فوق عریض

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

تصاویر گرفته شده با هواوی P30 Pro از فضای بیرون با لنزهای معمولی

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

تصاویر گرفته شده با هواوی P30 Pro از فضای بیرون با زوم 10 برابری

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

با استفاده از بزرگنمایی دیجیتال و همچنین لنزهای تله فوتو، می توانید بزرگنمایی تا 50 برابر داشته باشید. برای این بزرگنمایی باید تصویر به اصلاج کراپ شود (برش داده شود) که در حداکثر زوم، کیفیت تصویر به مراتب و به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. تصاویری که من با این دوربین گرفتم خیلی جالب نبودند.

blank

تصاویر گرفته شده با هواوی P30 Pro از فضای بیرون با زوم 50 برابری و دیجیتال

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

دوربین گوشی P30 Pro همچنین در هنگام عکس گرفتن در شب، خوب عمل می کند. گوشیP20 Pro به لطف حالت شب باورنکردنی که دارد یکی از بهترین انتخاب های گوشی برای گرفتن تصاویر در شرایط نور کم بود. خوشبختانه ، این دوربین مجهز به حالت standalone camera mode به صورت آن بورد است که برای گرفتن عکس های با جزئیات سایه بیشتر و عکس های با هایلایت های کنترل شده از تقریبا هر تلفن دیگری که با این ویژگی سازگار است مناسب است، اگرچه برای گرفتن هر تصویر حدود 4 تا 6 ثانیه طول می کشد.

مهارت های عکس برداری در نور فوق العاده کم

گوشی P30 Pro همچنین در گرفتن عکس و تصاویر در فضاهای با نور بسیار کم مهارت دارد. با ترکیبی از یک سنسور تصویر از نوع جدید و ISO بالا (حساسیت دوربین به این نور چقدر باشد)، این گوشی قادر است در شرایطی که حتی چشم ها نمی توانند به درستی سوژه را ببینند، تصاویر را ضبط کند. حتی در تاریکی محض نیز گوشی P30 Pro می تواند تصویر روشن، اگر نه، با کیفیت ضبط کند. تحت شرایط مشابه (تاریکی محض)، عکس های گرفته شده با اس 10 پلاس مانند تصاویری است که در قرن 19 گرفته شده است.

blank

مقایسه تصویر گرفته شده با حالت نور فوق العاده کم با هواوی P30 Pro (سمت چپ) و گلکسی اس 10 پلاس (سمت راست). هر دو تصویر با دوربین عقب در شرایط مشابه گرفته شده اند

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

آزمایش دوربین هواوی P30 Pro با حالت نور فوق العاده کم

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

مقایسه تصاویر گرفته شده در فضای باز با نور کم گلکسی اس 10 سامسونگ

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

این مهارت تصویربرداری با حالت نور فوق العاده کم یک حالت اختصاصی نیست و وقتی دوربین در واقع از این حالت استفاده می کند، بگیر نگیر دارد. اگر تقریبا هیچ نوری در صحنه وجود ندارد – مثلا در پارکی در شب که هیچ چراغ و لامپ روشنی وجود ندارد – وارد عمل خواهد شد و صحنه را روشن تر می کند. اما اگر در شب بخواهید تصویری از یک خیابان پر از تیر برق های روشن بگیرید، تقریبا چیزی بهتر از S10 پیدا نمی کنید.

blank

آزمایش دوربین هواوی P30 Pro در فضای بیرون با حالت نور کم

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

مقایسه تصاویر گرفته شده با گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ از فضای بیرون با حالت نور کم

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

تصاویر روزمره گرفته شده با دوربین معمولی، در کل خوب و مناسب هستند. نسبت به S10 پلاس، تصاویر P30 Pro دارای رنگ های کمی خاموش تر هستند و همیشه تعادل نور و سایه ها رعایت نمی شود، و گاهی اوقات باعث می شود که آسمان روشن به نظر برسد. این مخصوصا در هنگام استفاده از حالت فوق عریض بیشتر به چشم می خورد.

blank

آزمایش دوربین هواوی P30 Pro در فضای بیرون

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

آزمایش دوربین گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ در فضای بیرون

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

آزمایش دوربین هواوی P30 Pro در فضای بیرون با لنز فوق عریض

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

آزمایش دوربین گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ در فضای بیرون با لنز فوق عریض

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

سلفی های شارپ

بریدگی اشک مانند روی قسمت جلوی گوشی (صفحه نمایش بالا) جایی است که دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی P30 Pro قرار گرفته است. این مقدار مگاپیکسل برای دوربین سلفی بسیار زیاد است، بنابراین جای تعجب ندارد که عکس های سلفی که با این گوشی گرفته می شوند، بسیار شارپ به نظر برسند.

blank

آزمایش دوربین جلو هواوی P30 Pro در فضای بیرون

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

blank

آزمایش دوربین جلو هواوی P30 Pro در فضای بیرون (در نور عصر و تقریبا کم)

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

این گوشی کار نوردهی و بالانس نور برای تصاویر سلفی را به کمک حالت HDR به خوبی انجام می دهد، که به حفظ پس زمینه های روشن و در دست گرفتن کنترل نور صحنه کمک می کند. رنگ ها نیز طبیعی به نظر می رسند. و در حالی که فلش جلو، برای روشن کردن صحنه در تاریکی، وجود ندارد ، عکس های گرفته شده در فضای با نور کم هنوز هم خوب به نظر می رسند.

گوشی P30 Pro از نظر قدرت با گلسکی S10 رقابت نمی کند

گوشی P30 Pro از جدیدترین پردازنده کیرینگ 980 هواوی با رم 8 گیگابایت بهره می برد. از نظر امتیازدهی بنچمارک، این گوشی با S10 پلاس مطابقت ندارد. در آزمون پردازنده 4 هسته ای گیکبنچ امتیاز این گوشی کمی پایین تر (9623 در مقابل 10863) و در آزمون گرافیکی3D Mark Slingshot  کمتر از حد ظاهر شده است (3233 در مقابل 7818). «حالت عملکرد» این گوشی نیز امتیاز خوبی گرفته، اما هنوز نسبت به S10 پلاس کافی نیست.

اما آزمون های بنچمارک معیارهای کلی قضاوت نیستند و با اطمینان می توانم بگویم که سرعت این تلفن خیلی کند نیست. گشت و گذار در رابط کاربری این گوشی سریع و بدون تاخیر است. فیلم ها بدون مشکل پخش می شوند و بازی هایی با گرافیک بالا مانند Asphalt 9: Legends و PUBG به آسانی و سرعت اجرا می شوند. تلفن های S10 ممکن است در تست های آزمایشگاهی نمرات بهتری کسب کنند، اما در دنیای واقعی، مطمئنا متوجه این تفاوت نخواهید شد.

blank

این دوربین مربعی، لنزهای زوم پریسکوپ و بسیار فانتزی است

لطفا مجموعه تصاویر از لینک آورده شود

گوشی P30 Pro از آخرین اندروید پای 9 با نرم افزار EMUI 9.1 هواوی بهره می برد که یادآور آیفون در نحوه ارائه برنامه ها در چندین صفحه هوم است. در صورت تمایل می توانید این را به برنامه اندروید معمولی تغییر دهید.

این گوشی همچنین دارای باتری 4،200 میلی آمپر ساعت است که از طریق شارژر نوع USB-C شارژ می شود. با استفاده از شارژ فوق سریع 40 واتی این تلفن تنها در مدت 30 دقیقه از باتری خالی به 70 درصد شارژ می رسد. این یکی از نکات برجسته این گوشی است که برای افرادی که مرتبا از خالی بودن باتری گوشی شان شکایت دارند جالب است. علاوه بر اینکه باید باتری سریع شارژ شود همچنین باید شارژ را برای حداقل تا شب دوام بیاورد – یعنی مجبور نباشیم که یک باتری شارژ شده دیگر با خود حمل کنیم.

این که باتری گوشی بتواند براحتی یک روز کامل دوام بیاورد از اهمیت زیادی برخوردار است که در این گوشی این امکان وجود دارد، خیلی وقت ها شده که باتری این گوشی یک روز کامل و شب تا نزدیکی های صبح دوام آورده است. با این وجود این گوشی هنوز باید هر شب شارژ شود، که تقریبا اکثر گوشی های موجود در بازار اینگونه هستند.

یکی دیگر از قابلیت های این گوشی، امکان شارژ معکوس است، که در مواقعی که گوشی دوست شما و یا هر دستگاه دیگری که با این ویژگی سازگار است نیاز به شارژ داشته باشد می توانید گوشی را جفت کرده و تنظیمات شارژ معکوس را فعال کرده و انتقال شارژ انجام می شود. این قابلیت در گوشی های Mate 20 Pro و چهار گوشی گلکسی S10 سامسونگ نیز وجود دارد.

blank

هواوی P30 Pro (سمت راست) در مقایسه با گلکسی S10 پلاس

رقبا هواوی P30 Pro

هواوی P30: عملکرد بزرگنمایی (زوم) این گوشی واقعا با P30 Pro متمایز است و بدون آن، P30 مقداری از درخشش خود را از دست می دهد. هرچند که هنوز هم خوش قیافه تر است و اندازه کوچکتر آن باعث می شود تا افرادی که کف دستشان کوچکتر راحت تر گوشی را در دست بگیرند.

هواوی P20 Pro : P20 Pro بسیار عالی به نظر می رسد ، عکس های بسیار زیبایی می گیرد و در حال حاضر انتخاب برتر من برای گرفتن تصاویر در فضاهای با نور کم این تلفن است. این موضوع در گوشی P30 Pro کمی بهتر انجام می شود، اما فکر نمی کنم تلفن قبلی را ترجیح بدهید.

گلکسی S10 پلاس: حالت زوم و شب گوشی P30 Pro بهتر از S10 پلاس است، اما من دوربین سامسونگ را برای عکسبرداری عادی در طول روز، ترجیح می دهم، بنابراین ارزش این را دارد که خودتان قضاوت کنید که کدام یک برای شما مهمتر است. گوشی S10 پلاس در تست های آزمایشگاهی نیز قدرتمندتر است و صفحه نمایش آن از وضوح بالاتری برخوردار است.

پیکسل 3: پیکسل 3 نیز دوربین بسیار خوبی را در خود جای داده است و از نظر قدرت پردازشی با P30 Pro برابری می کند. پیکسل 3 فاقد عملکرد بزرگنمایی است و هیچ گزینه ای برای گسترش فضای ذخیره سازی و حافظه در این گوشی وجود ندارد.

مقایسه مشخصات هواوی P30 Pro

هواوی P30 Pro سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس هواوی P30 Google Pixel 3 XL
اندازه صفحه نمایش / رزولوشن 6.7 اینچ اولد؛ 1.080 × 2.304پیکسل 6.4 اینچ آمولد؛1.440 ×3.040 پیکسل 6.1 اینچی آمولد؛ 1.440 ×  3،040 پیکسل 6.3 اینچی اولد منعطف؛1.440 × 2.960 پیکسل
تراکم پیکسل 398ppi 522ppi 422ppi 522 ppi
ابعاد (اینچ)  6.22 × 2.89 × 0.33 اینچ 6.22 × 2.92 × 0.31 اینچ 5.87 × 2.81 × 0.30 اینچ 6.20 × 3 × 0.3 اینچ
ابعاد (میلی متر) 158 × 73.4 × 8.41 میلی متر 142 × 74.1 × 7.8 میلی متر 149.1 × 71.4 × 7.57

میلی متر

158 × 76.7 × 7.9

میلی متر

وزن (اونس ، گرم) 6.77 اونس .؛ 192 گرم 6.17 اونس .؛175 گرم 5.82 اونس .؛165 گرم 6.5 اونس .؛184 گرم
نرم افزار موبایل Android 9.0 با EMIU 9.1 Android 9.0 با Samsung One UI Android 9.0 با EMIU 9.1 اندروید پای 9
دوربین 40 مگاپیکسلی (استاندارد) ،

20 مگاپیکسلی (فوق عریض) ،

8 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری نوری پریسکوپ ، سنسور TOF

12 مگاپیکسلی (عریض)،

16 مگاپیکسلی (فوق عریض) ،

12 مگاپیکسلی (تله فوتو)

40 مگاپیکسلی (استاندارد)،

20 مگاپیکسلی (فوق عریض)

، 8 مگاپیکسلی زوم سه برابری نوری

12.2 مگاپیکسلی
دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی 10 مگاپیکسلی ، 8 مگاپیکسلی 32 مگاپیکسلی 8 مگاپیکسلی دوگانه
ضبط ویدیو 4K 4K 4K 4K
پردازنده مرکزی پردازنده کیرین 980 کوالکام اسنپدراگون 855 هشت هسته ای پردزانده کیرین 980 کوالکام اسنپدراگون 855 (هشت هسته ای، 2.5 گیگاهرتز)
حافظه 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت ، 512 گیگابایت 128 گیگابایت ، 512 گیگابایت ، 1 ترابایت 128 گیگابایت 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت
رم 8 گیگابایت 8 گیگابایتی ، 12 گیگابایتی 6 گیگابایت 4 گیگابایت
حافظه قابل ارتقا حداکثر 256 گیگابایت با کارت اختصاصی NM حداکثر 512 گیگابایت حداکثر 256 گیگابایت با کارت اختصاصی NM ندارد
باتری 4،200 میلی آمپر ساعت 4100 میلی آمپر ساعت 3،650 میلی آمپر ساعت 3،430 میلی آمپر ساعت
حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش (نوری) در صفحه نمایش (التراسونیک) در صفحه نمایش (نوری) پشت قاب
اتصال دهنده USB-C USB-C USB-C USB-C
جک هدفون ندارد دارد دارد ندارد
ویژگی های خاص دوربین حالت شب، شارژر سریع هواوی 40 وات، شارژ بی سیم 15 وات ، شارژ معکوس ، مقاومت در برابر آب IP68 PowerShare بی سیم؛ناچ دوربین هول پانچ. مقاوم در برابر آب (IP68)؛ شارژ سریع بی سیم 2.0 دوربین حالت شب ، مقاومت در برابر آب IP53 IPX8 ، پشتیبانی از شارژ بی سیم ، هدفون Pixel Buds USB-C در جعبه
قیمت (USD) 1135 دلار 1000 دلار 781 دلار 899 دلار (64 گیگابایت)؛

999 دلار (128 گیگابایت)

قیمت (GBP) 899 پوند (128 گیگابایت) 899 پوند (128 گیگابایت) 699 پوند (128 گیگابایت) 9 869 (64 گیگابایت)؛

969 پوند (128 گیگابایت)

قیمت (AUD) 1،599 دلار AU 1499 دلار AU 1،099 دلار AU 1،349 دلار AU (64 گیگابایت)؛

1،499 دلار AU (128 گیگابایت)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *