تست و بررسی هوآوی

جمع بندی جنبه های مثبت و منفی honor 20

جنبه های مثبت و منفی honor 20

6- جمع بندی، جایگزین ها، قضاوت، جنبه های مثبت و منفی honor 20

ما امیدواریم که تحریم هوآوی توسط ایالات متحده به زودی به پایان برسد، زیرا واقعا ما، مصرف کنندگان و طرفداران از این وضعیت بی بهره می مانیم. عواقب پیش بینی نشده کل صنعت را تکان می دهد و اولین قربانیان سری های honor 20 بودند که به محض ورود خبر ممنوعیت و تحریم ایالات متحده در وب سایت ها، تازه منتشر شد. به نظر می رسد که آنر 20 اکنون در فروش آن مشکلی نداشته باشد و باید بدون در نظر گرفتن چرایی بین ایالات متحده و چین، به روزرسانی های امنیتی جدید و دسترسی به Play Store را ادامه دهد.

از جنبه مثبت، به نظر می رسد بهترین زمان برای عرضه honor 20، در بین دو فصل پرچمدار است. قیمت گوشی های میان رده و پر از مشخصات پرچمدار، گوشی های هوشمند آنر 20 مطمئناً مورد توجه هستند.

آنر 20 یک گوشی بسیار کاربردی و همه جانبه است. با یک طراحی خیره کننده و ساخت درجه یک، نمایشگر منحصر به فرد با حفره دوربین پانچ، تراشه پریمیوم Kirin 980 و یک دوربین چهارگانه قدرتمند در پشت است که علی رغم چند هشدار در اینجا کاملا توانا بود.

بله، آنر 20 در بدترین زمان معرفی شد، اما عرضه جهانی آن با بهترین نسخه همراه شد.

جایگزین های قابل توجه

اولین جایگزینی که به ذهن خطور می کند، آنر 20 پرو است. قیمت آنر 20 پرو بیش از 500 یورو و 100 یورو بیشتر از قیمتhonor 20 است، حافظه داخلی آن دو برابر آنر 20 است، رم بیشتری دارد، دوربین تله فوتو دارد، و روزنه تصویر آن f/1.4 و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به OIS است. مطمئن نیستید که آیا مبلغ اضافی را پرداخت می کنید و این واقعا به شما بستگی دارد.

جایگزین بعدی وان پلاس 7 است که بیش از 50 یورو بیشتر از آنر 20 قیمت دارد. جدیدترین تراشه اسنپدراگون 855، صفحه نمایش بزرگ آمولد اپتیک و از محافظت غیر رسمی در برابر ورود گرد و غبار و آب برخوردار است. هرچند، دوربین فوق عریض و ماکرو ندارد.

همچنین ایسوس زنفون 6 بیش از 50 یورو بیشتر از آنر 20 قیمت دارد و صفحه نمایش بدون شکاف، تراشه پرچمدار اسنپدراگون 855 و یک ماژول چرخشی با یک دوربین معمولی 48 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسل است و فیلمبرداری های بهتری را ارائه می دهد. زنفون 6 همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با استقامت عالی و غیر قابل تعویض است.

جهت مشاهده کیفیت دوربین آنر 20 اینجا کلیک کنید.

سامسونگ گلکسی S10e احتمالا در حال حاضر بزرگترین تهدید برایhonor 20 است زیرا قیمت آن دقیقا یکسان است و همچنین دارای حفره پانچ بر روی صفحه نمایش برای دوربین سلفی است. گلکسی S10e از نژاد پرچمداران خالص است، هرچند، دارای صفحه آمولد دینامیک با حاشیه های بسیار نازک تر، چیپ ست جدیدتر و سریعتر است، همچنین دوربین های آن عکس ها و فیلم هایی با کیفیت بالاتر تولید می کنند، شارژ بی سیم دارد، جک هدفون 3.5 میلیمتری دارد، شکاف میکرو اس دی دارد و همچنین از استاندارد مقاومت آبی IP68 پشتیبانی می کند. honor 20 این ویژگی را ندارد.

در آخر، می خواهیم جایگزین ارزانتری ارائه دهیم، یعنی شیائومی Mi 9T. قیمت آن حدود 200 یورو کمتر از honor 20 است، اما دارای صفحه نمایش بدون وقفه AMOLED HDR با 6.39 اینچ، چیپست بسیار قدرتمند اسنپدراگون 730، جک صوتی و دوربین سه گانه عالی در قسمت پشتی است که عکس و فیلم های بهتری را نسبت به آنر می گیرد. تنها چیزی که شما از دست خواهید داد، افت تئوریک در عملکرد پردازنده گرافیکی است، اما ما مطمئن نیستیم که آیا در حال حاضر این موارد واقعاً قابل تشخیص است یا خیر.

blank blank blank blank blank
سامسونگ گلکسی S10e شیائومی Mi 9T ایسوس زنفون 6 وان پلاس 7 آنر 20 پرو

قضاوت

آنر 20 یک تلفن کامل نیست، اما در کل کمی بیشتر از آنر 20 پرو حس می شود، که ممکن است برخی از ویژگی های ارزش افزوده غیر ضروری را داشته باشد. این رقابت هر چند پر رونق بوده است، و گرچه آنر و هواوی با دولت ترامپ مبارزه کردند، بازار این گوشی در یک مکان ایده ال قرار نگرفته است. دستگاه های وان پلاس و ایسوس از دستگاه های بهتری نسبت به honor 20برخوردار هستند، در حالی که شیائومی در Mi 9T قیمت کمتری را ارائه می دهد.

blank

در پایان اگر بخواهید جدیدترین طراحی و تراشه های پرچم دار توسط هواوی و یا آنر را داشته باشید، و تعبیر خوبی از آخرین تحولات در بخش دوربین هواوی داشته باشید، باید این موضوع را تمام کنید. آنر 20 و یا آنر 20 پرو، پیشنهادات کاملا خوبی با ویژگی های خوب و قیمت مناسب دارند. فقط چشم خود را به رقابت نبندید زیرا ممکن است گزینه های بهتری در آنجا وجود داشته باشد.

جنبه های مثبت

  • صفحه نمایش بزرگ IPS LCD با حفره دوربین پانچ
  • طراحی مجذوب کننده
  • عمر باتری قابل اعتماد
  • عملکرد در حد یک گوشی پرچمدار
  • دوربین عکاسی متنوع با کیفیت خوب

جنبه های منفی

  • فاقد جک صوتی و شکاف میکرو اس دی
  • عملکرد حالت شب به ترفندها و نرم افزار نیاز دارد
  • جزئیات ضبط شده در انواع فیلم ها متوسط است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *