ترفند شبکه های اجتماعی

پروکسی تلگرام و نحوه استفاده از آن

پروکسی تلگرام و نحوه استفاده از آن

برای فعال‌ سازی پروکسی برای تلگرام، روی یکی از پروکسی‌های لیست زیر کلیک کنید. پس از هدایت به تلگرام، دکمه “اتصال” را بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا متصل شوید.

پروکسی تلگرام | جدیدترین و رایگان 

پروکسی برای تلگرام 

استفاده از پروکسی تلگرام برای کل گوشی

پروکسی تلگرام برای اندروید

پروکسی تلگرام یک روش بسیار عالی برای کسانی است که می خواهند بدون خرید فیلتر شکن به صورت رایگان از اپ تلگرام استفاده کنند. لینک های بالا ممکن است به روز شوند. اگر برای اولین بار است می خواهید پروکسی برای تلگرام را تجربه کنید، کافی است وارد تلگرام شوید. روی علامت ذره بین ضربه بزنید، عبارت Proxy MTproto@ را سرچ کنید. چند لحظه صبر کنید تا آیکن آن در لیست نتایج نمایش داده شود. روی آیکن ضربه بزنید و لیست پروکسی ها را مشاهده کنید. اکنون روی آخرین لینک ضربه بزنید و عبارت کانکت را کلیک کنید.

البته برای اولین بار حتما باید به یک فیلترشکن متصل باشید، چون تلگرام بدون آن بالا نمی آید. می توانید این پروکسی را از دوست یا اعضاء خانواده که قبلا پروکسی را تجربه کرده اند، بگیرید و به اشتراک بگذارید.

پروکسی تلگرام قابلیتی است که از طریق آن می توانید به صورت ناشناس به ارتباطات خود دامن بزنید. استفاده از پروکسی تلگرام می تواند تجربه کلی شما را بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که چت های شما رمزگزاری شده و فقط شما و طرف مقابلتان از آن آگاه هستید.

تلگرام یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین پیام‌رسان‌های دنیا است که با ارائه خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد، توانسته است میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کند. اما متأسفانه در برخی کشورها، دسترسی به تلگرام محدود یا مسدود شده است و کاربران نمی‌توانند به راحتی از این پیام‌رسان استفاده کنند. برای حل این مشکل، یک راه حل هوشمندانه وجود دارد که نام آن پروکسی تلگرام است.

پروکسی تلگرام یک سرویس است که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از یک سرور میانجی، دسترسی خود را به تلگرام باز کنید و بدون هیچ محدودیت یا فیلترینگی، از تمام قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. در این مقاله، به شما نحوه استفاده از پروکسی تلگرام را آموزش خواهیم داد و بهترین پروکسی‌های رایگان و پولی را به شما معرفی می کنیم.

قصد داریم به شما بگوییم، پروکسی تلگرام چیست؟ و چرا باید از پروکسی تلگرام استفاده کنیم؟. از مزایای استفاده از پروکسی در تلگرام خواهیم گفت و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش خواهیم داد. در آخر نیز بهترین ارائه دهنده پروکسی تلگرام را معرفی خواهیم کرد و با یک نتیجه گیری کلی، متن را به پایان می رسانیم. تا انتها با ما همراه باشید.

پروکسی تلگرام چیست؟

پروکسی در تلگرام، سروری است که به عنوان واسطه عمل می کند و به ما امکان می دهد به مطالبی دسترسی پیدا کنیم که توسط شرکت مخابراتی و ارائه دهنده سرویس تلگرام در منطقه ما، محدود شده است. برای اینکه فهم آن را ساده کنیم، می توان گفت که پروکسی مشابه VPN کار می‌کند، ابزاری که ما از آن برای دسترسی به وب‌سایت‌هایی که توسط دولت فیلتر شده اند، استفاده می‌کنیم.

بیشتر بدانید: VPN و پروکسی- کدامیک امنیت بیشتری دارند؟

تفاوت وی پی ان و پروکسی در تلگرام این است که برای استفاده از پروکسی نیازی به نصب برنامه اضافی نیست. خود تلگرام از قابلیت ساخت پروکسی و استفاده از آن به صورت داخلی بهره مند است. تنها باید آن را از قسمت تنظیمات اضافه کنید که در ادامه، توضیح خواهیم داد.

پروکسی در تلگرام

پروکسی در تلگرام

تلگرام راهی برای مشاهده محتوای غیر قانونی و به اصطلاح فیلتر شده توسط دولت هاست. سایت‌هایی هستند که فیلم‌ها، درام‌ها، انیمیشن‌ها و محتوای غیرقانونی خود را در قالب کانال های تلگرامی توزیع می‌کنند. دولت برای برای جلوگیری از تماشای محتوای غیر اخلاقی و بنا به مصلحت خویش، این کانال ها را مسدود می کند. بنابراین ما نمی‌توانیم آنها را در تلگرام به صورت انلاین یا دانلود شده ببنیم.

از اینرو، مردم شروع به کشف نحوه استفاده از پروکسی تلگرام برای دور زدن این محدودیت کردند و برای فرار از اینترنت کند هنگام تماشا یا دانلود کلیپ ها و سایر فیلم‌ها در تلگرام، استفاده از پروکسی را انتخاب کردند.

چرا از پروکسی تلگرام استفاده کنیم؟

وقتی از دستگاه خود برای مرور اینترنت استفاده می کنید، خواه تلفن، لب تاپ یا چیز دیگری باشد، دستگاه شما یک آدرس IP دارد که وب سایت باید آن را بخواند.

این برای اهداف زیادی لازم است که مهمترین آنها دسترسی جغرافیایی شما به محتوای وب سایت است.

وب‌سایت‌هایی که آدرس IP شما را ذخیره می‌کنند، می‌توانند فعالیت آنلاین شما، مانند سبد خرید شما در یک سایت تجارت الکترونیک را نیز ذخیره کنند تا تجربه کلی شما را دلپذیرتر کنند (البته بسیاری از شرکت های تبلیغاتی از این اطلاعات به نفع خود استفاده می کنند).

با این حال، تعداد فزاینده ای از کاربران اینترنت تلاش می کنند تا حدی از رفتار آنلاین خود فاصله بگیرند. در این مورد، کاربران زیادی دغدغه دارند و مایلند حریم خصوصی دیجیتال خود را حفظ کنند زیرا تبلیغات هدفمند در نتیجه ردیابی فعالیت آنلاین، تهاجمی تر و به طرز عجیبی دقیق تر می شود.

اینجاست که یک پروکسی می تواند کمک کند. سرور پروکسی یک روش رایج برای پنهان کردن آدرس IP آنلاین شما است. یک پروکسی می‌تواند به جای وبگردی بدون محافظت در فضای مجازی، حالت ناشناس بودن را برای شما فراهم کند. اکنون، به هر وب‌سایتی اجازه نمی دهد اطلاعات شما را در حافظه پنهان خود نگه دارد و از استفاده کند.

پروکسی ها آدرس های IP مخصوص به خود را دارند که آدرس IP دستگاه شما را مخفی می کند و اساساً شما را در برابر عوامل مضر اینترنت محافظت می کند. وقتی از تلفن خود برای ارسال پیامک با تلگرام استفاده می کنید، به خصوص اگر در سفر هستید، مطمئن باشید که می توانید به هر کسی از هر کجای دنیا پیام دهید بدون اینکه جای شما را پیدا کنند.

هنگامی که از پروکسی برای ایمن سازی آدرس IP دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کنید، به شما کمک می کند آدرس IP خود را ایمن نگه دارید و در عین حال ناشناس ماندن شما را نیز فراهم می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله فعالسازی پروکسی در تلگرام مراجعه کنید.

ویژگی ها و مزایای اصلی استفاده از پروکسی تلگرام

ممکن است ندانید، اما وقتی از دستگاه خود برای دسترسی به برنامه هایی مانند تلگرام استفاده می کنید، یک رد پای مجازی و به اصطلاح دیجیتالی از خود بجای می گذارید. ارائه دهنده خدمات اینترنت شما (ISP) به تمام داده هایی که از طریق اینترنت ارسال و دریافت می کنید، دسترسی دارد.

این ترافیک شامل وب سایت هایی است که مرور می کنید و همچنین مکالمات تلگرامی که ارسال می کنید. اگر می خواهید از حریم خصوصی خود محافظت کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ کس نمی تواند شما را به عنوان کاربر این پیام رسان شناسایی کند، استفاده از پروکسی راه حل خوبی برای این مشکل است. دلایل آن نیز در زیر آورده شده است:

استفاده راحت تر از تلگرام در کسب و کار

بسیاری از افراد از تلگرام برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید محصول یا کسب و کاری را بازاریابی کنید یا خدمات خود را ارائه دهید، تلگرام مکانی عالی برای انجام این کار است زیرا پایگاه کاربری زیادی دارد. همچنین می توانید به راحتی مخاطبان خود را هدف قرار دهید.

بنابراین، اگر ادعا می کنید که به عنوان یک بازاریاب در اتوماسیون تلگرام نیازی به پروکسی ندارید، به خودتان دروغ می گویید. برای خودکارسازی حساب باید از یک ربات استفاده کنید. با این حال، اجتناب از قرار گرفتن در لیست سیاه با استفاده از اتوماسیون دشوار است. مگر اینکه از پروکسی تلگرام استفاده کنید.

هنگامی که از یک ربات اتوماسیون برای خودکارسازی حساب های متعدد استفاده می کنید، پروکسی ها تنها سپر محافظی هستند که برای جلوگیری از شناسایی و مسدود شدن نهایی به آن نیاز دارید. ابزارهای اتوماسیون تلگرام در انجام کارهای مختلف به شما کمک می کنند و در وقت شما صرفه جویی می کنند. این به شما این امکان را می‌دهد که جامعه تلگرام خود را بدون نیاز به گذراندن فرآیند زمان‌بر پاسخ دستی به پیام‌ها ایجاد و گسترش دهید.

افزایش حریم خصوصی و امنیت خود

یک پروکسی می تواند به شما کمک کند از اطلاعات خود محافظت کنید. اگر برای گوشی خود قفل و رمز عبور می گذارید، یا ان را از دسترس افراد دور نگه می دارید یا اقدامات احتیاطی بیشتری انجام می دهید تا مطمئن شوید که تلفن و سایر ابزارهای شخصی شما هرگز به صورت فیزیکی استفاده نمی شوند، باید همان اقدامات احتیاطی را برای محافظت از امنیت و داده های خود نیز انجام دهید.

پروکسی تلگرام به شما یک آدرس IP ارائه می دهد که می توانید آن را در هر جایی پیدا کنید، بنابراین یک وب سایت یا برنامه نمی تواند آدرس IP شما را با موقعیت فیزیکی شما مرتبط کند. اگرچه داشتن یک مکان فیزیکی برای یک آدرس IP به دلایل مختلف بسیار مهم است، اما هر وب سایتی نباید مکان واقعی شما را نظارت کند.

دور زدن فیلتر در منطقه ای که زندگی می کنید

شما می توانید به هر سروری در جهان متصل شوید، اما هر چه سرور به مکان واقعی شما نزدیکتر باشد، اتصال شما سریعتر خواهد بود. به سادگی یکی از سرورهای پراکسی فهرست شده در آنجا را انتخاب کنید تا مکان مجازی خود را تغییر دهید و محتوای کشور دیگری را مشاهده کنید. در غیر این صورت استفاده از تلگرام بدون پروکسی دشوار خواهد بود.

تلگرام در کشورهای مختلف از جمله ایران، پاکستان و چین به دلیل سرویس پیام‌رسانی رمزگذاری شده محدود شده است به این رفتار (geo-blocking) می گویند. از طرف دیگر، سرورهای پروکسی تلگرام به شما این امکان را می دهند که از این برنامه حتی اگر در منطقه شما ممنوع است، استفاده کنید. پروکسی های تلگرام با تغییر کشور، مشکل geo-blocking را حل می کنند.

درخواست شما از طریق سرور پروکسی ارسال می شود که به یک سرور دور در کشور دیگری متصل می شود. از این طریق می توانید بدون هیچ محدودیت و مانعی از تلگرام استفاده کنید.

 سرعت شبکه بهتر

به طور کلی، آدرس های IP پروکسی سرعت بیشتری را ارائه می دهند. آنها پهنای باند بیشتری دارند و اگر بتوانید یک سرویس مناسب را از یک سرویس معتبر دریافت کنید، مجبور نخواهید بود که آن را با تعداد زیادی از افرادی که همزمان به وب دسترسی دارند به اشتراک بگذارید. هنگامی که از پروکسی های تلگرام استفاده می کنید، هیچ تاخیری در برقراری ارتباط وجود نخواهد داشت، که اگر می خواهید با یک دوست در کشور دیگری ملاقات کنید ایده آل است.

استفاده از پروکسی، هنگامی که اطلاعات مهمی را رد و بدل می کنید، سرعت عمل را بالا می برد و با کاهش تاخیر، اعضاب شما را به هم نمی ریزد. یکی دیگر از روش‌های اطمینان از سرعت شبکه بیشتر هنگام دریافت لینک پروکسی جدید تلگرام، استفاده از یک آدرس IP پروکسی است که از نظر فیزیکی به سرور وب‌سایت یا برنامه‌ای که به آن دسترسی دارید نزدیک است.

هر چه درخواست‌های پروکسی از نظر فیزیکی به سرور وب‌سایت نزدیک‌تر باشند، تأخیر کمتری در ارسال و دریافت پیام‌ها مشاهده خواهید کرد. یک پروکسی تلگرام می تواند به شما در برقراری ارتباط سریع و آسان تا حد امکان کمک کند.

چگونه از پروکسی تلگرام استفاده کنیم؟

استفاده از پروکسی برای تلگرام بسیار ساده است. این نرم افزار از پروکسی داخلی بهره می برد که به شما کمک می کند تا از هرگونه فیلترینگ و محدودیت کشوری که در آن زندگی می کنید، جلوگیری کنید. برای استفاده از پروکسی در تلگرام، به سادگی IP پروکسی خود را از بخش «تنظیمات پروکسی» در زیر «داده ها و ذخیره سازی»، اضافه کنید.

از آنجایی که تلگرام با در نظر گرفتن ناشناس بودن ایجاد شده است، نصب یک پروکسی را بسیار ساده می کند. با این وجود، راه اندازی پروکسی برای دسکتاپ تلگرام نیز بسیار ساده است.

پروکسی هایی وجود دارند که به چندین وب سایت متصل می شوند. یک پروکسی HTTP یا HTTP(S) که می تواند با اکثر وب سایت ها تعامل داشته باشد، در دسترس است. از آنجایی که با دستگاه های تلفن همراه بهتر کار می کند، پروکسی SOCKS5 گزینه ایده آلی برای تلگرام است.

اگر نمی‌دانید چگونه از پروکسی‌های تلگرام SOCKS5 استفاده کنید، این به سادگی اضافه کردن سایر پروکسی هاست. زیرا تلگرام برای کار با پروکسی‌ طراحی شده است.

یک پروکسی تلگرام باید به شما این امکان را بدهد که بدون نگرانی تمام پیام های خود را پیگیری کنید. بهترین پروکسی ها به شما این امکان را می دهند که مکان آدرس IP خود را انتخاب کنید، با چه سرعتی می توانید بروید و چقدر ایمن هستید. طرح های اشتراک گذاری آدرس IP پروکسی اختصاصی، نیمه اختصاصی و چرخشی سه نوع اصلی هستند.

یک پروکسی اختصاصی دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که شما می خواهید: آدرس IP پروکسی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به عنوان فایروال بین آدرس IP دستگاه شخصی شما و اینترنت عمل می‌کند.

ارائه دهنده پروکسی تلگرام

ارائه دهنده پروکسی تلگرام

از طرف دیگر، پروکسی نیمه اختصاصی به شما امکان می دهد یک آدرس IP پروکسی را با چند نفر به اشتراک بگذارید و یک ارائه دهنده معتبر می تواند اطمینان دهد که همه کاربران ایمن هستند.

بیشتر بدانید: نحوه ارسال و به اشتراک گذاری پروکسی در تلگرام

در نهایت، یک پروکسی چرخشی می تواند حداکثر سطح امنیت و ناشناس بودن آنلاین را فراهم کند. آدرس های IP را اغلب تغییر می دهد تا آدرس IP دستگاه شخصی شما دائماً پنهان شود.

بهترین ارائه دهنده پروکسی تلگرام

همیشه به دنبال خدمات پروکسی تلگرام معتبر باشید که نه تنها رمزگذاری سرتاسری را ارائه می‌کنند، بلکه در صورت بروز هر گونه مشکلی به مشتریان 24 ساعت هفته کمک می‌کنند. برخی از بهترین خدمات پروکسی تلگرام را در زیر خواهید دید که همه آنها با قیمتی مناسب در دسترس هستند.

1- Proxy Seller

اگر تازه وارد دنیای تلگرام شده اید و می خواهید هنگام استفاده از این سرویس همه چیز را خصوصی و ناشناس نگه دارید، این پروکسی تلگرام یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

این ارائه دهنده سرویس پروکسی تلگرام، به ویژه جذاب هست، زیرا پروکسی های خصوصی HTTPS را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. همچنین می‌توانید بسیاری از مشخصات پروکسی‌های تلگرام آنها را مشاهده کنید، به این معنی که می‌توانید انتخاب کنید برای چه مدت می‌خواهید آن‌ها را بکار بگیرید، از کجا می‌خواهید در جهان منشا داشته باشند و در حال حاضر چه تعداد از آنها را می‌خواهید استفاده کنید.

Proxy Seller

Proxy Seller

آنها در کمک به شما در تلگرام عالی هستند، اما می توانند به طور کلی در سایر بخش های آنلاین بودن مانند رسانه های اجتماعی، بازی های آنلاین و البته اینترنت و اسکراپینگ به شما کمک کنند.

شما می‌توانید، با اسکرول کردن صفحه وب این سایت به پایین، همه کشورهایی را که با پروکسی‌هایشان سازگار هستند، بررسی کنید، بنابراین فکر نمی‌کنیم در حال حاضر مشکلی برای دسترسی به پروفایل تلگرام خود، صرفنظر از اینکه در کجای دنیا هستید، داشته باشید.

2- Bright Data

برایت دیتا، شرکت ارائه دهنده پروکسی محبوب و قابل اعتماد تلگرام است که ادعا می کند بهترین پلت فرم داده آنلاین جهان است. آنها ادعا می کنند که می توانند به مشتریان خود در بازیابی اطلاعات آنلاین عمومی مورد نیازشان کمک کنند، به خصوص اگر شما کسب و کاری هستید که به دنبال ارتقای پروفایل تلگرام خود در این زمینه هستید.

یکی از چیزهایی که ما در مورد این پروکسی تلگرام دوست داریم این است که، یک نسخه آزمایشی ارائه می دهد تا بتوانید قبل از اینکه برای آن پول پرداخت کنید، عملکرد آنها بررسی کنید. در وب‌سایت آن‌ها، خواهید دید که آنها بیشتر روی جمع‌آوری داده‌ها تمرکز کرده‌اند، بنابراین اگر این کاری است که می‌خواهید با استفاده از تلگرام انجام دهید، این سرویس، بسیار مناسب خواهد بود.

Bright Data

Bright Data

آنها 700000 پروکسی مرکز داده و بیش از 72 میلیون آدرس IP در پراکسی های مسکونی خود دارند. اگر بخواهید پروفایل تلگرام خود را از طریق موبایل ارتقا دهید، تلگرام بیش از 7 میلیون آدرس IP دارد که برای موبایل مناسب هستند.

3- PrivateProxy

این سرویس، پروکسی های IP خانگی مقرون به صرفه و قیمت پایین را در مکان های مختلف ارائه می دهد. بیش از 6.7 میلیون آدرس IP دارد و به بیش از 127 کسب و کار خدمات ارائه می کند. این نشان می دهد که آنها با شرکت های معروف همکاری می کنند تا بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهند.

همه ربات‌های کفش ورزشی و همچنین ابزارهای اتوماسیون رسانه‌های اجتماعی با ابزارها و ربات‌های خود سازگار هستند. پروکسی های مسکونی، به طور کلی، این مزیت را دارند که کشف IP ها دشوار است و از این رو مسدود کردن آنها دشوار است.

PrivateProxy

PrivateProxy

کارکنان پشتیبانی در PrivateProxy.me 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس هستند. ایمیل، چت و پشتیبانی تلفنی همه، گزینه های روی میز، برای تماس با آنها هستند.

4- The Social Proxy

اگر به دنبال یک پروکسی تلگرام هستید که امنیت آنلاین شما را حفظ کند، Social Proxy یکی دیگر از گزینه های فوق العاده است. البته، شما به احتمال زیاد از تلگرام در گوشی خود استفاده خواهید کرد، بنابراین همکاری با شرکتی که پروکسی های خود را برای موبایل بهینه کرده است، ایده هوشمندانه ای است.

آنها ادعا می کنند که پروکسی های خصوصی و با کیفیت تلفن همراه 4G را به مشتریان خود می دهند، و حتی یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهند تا بتوانید قبل از امضای هر چیزی، ببینید ویژگی های آنها چگونه کار می کند و آیا با نیازهای شما سازگار است یا خیر.

The Social Proxy

The Social Proxy

آنها همچنین ادعا می کنند که مزایای زیادی را برای استفاده ارائه می دهند، مانند اتصالات بی حد و حصر، بنابراین شما در هر لحظه نگران خراب شدن پروکسی خود نخواهید بود.

5- Smartproxy

اسمارت پروکسی، تنها تامین کننده پروکسی در بازار است که کنترل دقیق، بدون حداقل پرداخت، و مجموعه وسیعی از آدرس های IP خانه و تلفن همراه را بدون هزینه پنهان ارائه می دهد.

هزینه این ارائه‌دهنده ممکن است برای کسب‌وکارهای کوچک منصفانه‌تر از گزینه های دیگر باشد، که بر اساس پهنای باند تعیین می‌شود. این سرویس، از نظر امکانات، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

در مجموع دارای 7 میلیون سرور پروکسی خانگی است که در بیش از 100 کشور پراکنده شده اند. تقریباً 200 هزار پراکسی تلفن همراه 4G موجود است. قیمت این سرویس واضح و قابل درک است. هیچ تعهد ماهیانه ای وجود ندارد و شما به سادگی برای آنچه نیاز دارید پرداخت می کنید. بدون تردید، یکی از مقرون به صرفه ترین ارائه دهندگان پروکسی است.

Smartproxy

Smartproxy

از سوی دیگر، طرح های خانگی قیمت نسبتاً متوسطی برای هر گیگابایت دارند، اگرچه هنوز رقابتی هستند.

روی داشبورد آن، که به سبک شیک و مدرن است، همه چیز به وضوح نشان داده شده است. بسته‌های اضافی و پهنای باند را می‌توان مستقیماً در سایت خریداری کرد و به شما امکان می‌دهد به سرعت آن را راه‌اندازی کنید.

ابتدا پروکسی انلاین برای تلگرام را به شما معرفی می کنیم.

تلگرام یکی از این پیام رسان های پیشرفته است که امکان ارسال پیام رمزگذاری شده را برای همگان به همراه دارد. یکی از بهترین ویژگی های تلگرام این است که با در نظر گرفتن ویژگی ناشناس بودن، ساخته شده است. این قابلیت بواسطه پروکسی تلگرام فراهم شده است.

نتیجه گیری

برنامه‌های پیام‌رسان بیشتری ظاهر می‌شوند که سیستم‌های پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده یا فرصتی برای تعامل جهانی بدون نیاز به پرداخت هزینه برای پیام‌های متنی بین‌المللی فراهم می‌کنند.

برقرای ارتباط با دوستان در سرتاسر جهان هرگز ساده تر از این نبوده است، اما باید مطمئن شوید که از برنامه ای استفاده می کنید که بتواند با شما همراه باشد. تلگرام یک جایگزین فوق العاده است و استفاده از پروکسی تلگرام آن را حتی بهتر می کند.

ما باید اطمینان حاصل کنیم که تا زمانی که ارتباطات جهانی بخشی از زندگی ما باقی می ماند، هرگز تعاملات ما قطع نمی شود.

در آخر لینک لیست پروکسی تلگرام رایگان را در اختیار شما قرار می دهیم. لطفا دقت بفرمایید که مسئولیت استفاده از آنها به عهده خودتان است و ما هیچ تعهدی در قبال استفاده از آنها نداریم.

هر گونه نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول در مورد پروکسی تلگرام

1- پروکسی تلگرام چگونه عمل می کند؟

با استفاده از پروکسی MTProto، در آدرس IP شما، پورت ها و جزئیات مخفی، همه در آن دسته وارد می شوند. در حالت پیش فرض، تلگرام توسط ISP شما مسدود شده است، بنابراین باید بتوانید از طریق مرورگری مانند Opera با یک VPN یا با استفاده از وی پی ان روی گوشی خود به آن دسترسی داشته باشید.

2- چگونه می توانم پروکسی تلگرام را تغییر دهم؟

در بخش تنظیمات تلگرام گزینه داده و ذخیره سازی وجود دارد که می توان آن را برای میزبانی سرور پروکسی تنظیم کرد. با اسکرول کردن به پایین، تنظیمات پروکسی را پیدا کرد. دکمه “On” را فشار دهید تا باز شود.

3- کدام پروکسی برای تلگرام بهتر است؟

  • وب سایت PrivateProxy.me پروکسی های IP خصوصی را با قیمت های رقابتی در چندین مکان ارائه می دهد.
  • در ایالات متحده، انگلستان و کانادا، Hyper Proxies، پروکسی های مرکز داده خصوصی را ارائه می دهد.
  • سرور پروکسی که سوابق پروکسی را نگه می دارد، که به شما امکان می دهد سرورها را انتخاب کنید…
  • SOAX

4- چگونه پروکسی Vpn را فعال کنم؟

  • روی Settings کلیک کنید تا به VPN خود دسترسی پیدا کنید.
  • گزینه سرور پروکسی را در قسمت «تنظیمات تشخیص خودکار» فعال کنید. با وارد کردن «آدرس» آن در فیلد آدرس «127.0.0.1»، سرور پروکسی را تنظیم کنید کنید، و اگر پورت توسط رابط کاربری از پیش تنظیم شده شده شما تغییر نکند، “پورت” آن در قسمت پورت “9999” وارد کنید.
  • از شما خواسته می شود که روی “OK” کلیک کنید.

5- تنظیمات پروکسی تلگرام چیست؟

علاوه بر سرورهای پروکسی، تلگرام به کاربران این امکان را می دهد که به سرورهای دیگری متصل شوند که از طریق آنها آدرس IP خود را مخفی می کنند. کاربران پیشرفته می توانند از اتصالات مشابه VPN استفاده کنند و بنابراین فقط به آنچه برای آنها شناخته شده است متصل می شوند.

6- آیا پروکسی برای تلگرام امن است؟

سرعت اینترنت بین اتصالات پروکسی و اتصالات VPN تفاوت زیادی ندارد، علیرغم این واقعیت که پروکسی ها آنقدر امن نیستند. سرورهای پراکسی با انتخاب Setting/Data و Storage/Proxy Settings در منوی تنظیمات راه اندازی می شوند.

7 -آیا می توانید پروکسی خود را تغییر دهید؟

تنظیم پروکسی در گوگل کروم ساده است: به Option (بالا سمت راست) بروید > روی زبانه Under the Hood کلیک کنید > روی Change Proxy Settings کلیک کنید. اکنون می توانید تنظیمات پروکسی گوگل کروم خود را تغییر دهید.

8- چگونه نوع پروکسی خود را تغییر دهم؟

  • کروم را باز کنید.
  • منوی سفارشی و کنترل Google Chrome را می‌توانید در منوی سفارشی‌سازی پیدا کنید.
  • تنظیمات پروکسی را با انتخاب Settings > System باز کنید.
  • برای راه اندازی یک نقطه دسترسی به شبکه محلی شما می توان به ویژگی های اینترنت دسترسی داشت
  • شماره پورت سرور پروکسی خود و همچنین آدرس آن را اضافه کنید.
  • با کلیک روی OK تغییرات شما ذخیره می شود.

9- چگونه کد پروکسی تلگرام را دریافت کنم؟

  • تلگرام خود را باز کنید.
  • روی سه نقطه ضربه بزنید و منو را باز کنید به تنظیمات بروید
  • روی Data and Storage ضربه بزنید.
  • به پایین اسکرول کنید، روی تنظیمات پروکسی کلیک کنید.
  • روی Proxy و روی دکمه Add بزنید.
  • نوع پروکسی SOCKS5 را انتخاب کنید.

10- چگونه می توانم کد پروکسی تلگرام رایگان اضافه کنم؟

تنظیمات پروکسی را می‌توانید در تنظیمات > داده‌ها و ذخیره‌سازی > تنظیمات پروکسی پیدا کنید. تنظیمات مربوط به IP سرور، پورت، نام کاربری و رمز عبور را می توان مشخص کرد. اگر این کار برای شما خیلی سخت است، می توانید از یک ربات پروکسی عالی تلگرام استفاده کنید که ایجاد اعتبارنامه ورود کاربر را به طور خودکار انجام می دهد و سرور مناسب برای نیازهای شما را تعیین می کند.

11- اگر وی پی ان داشته باشم به پروکسی نیاز دارم؟

خیر. آدرس IP شما توسط VPN و سرور پروکسی مخفی شده است. وی پی ان ها داده هایی را که ارسال و دریافت می کنند و همچنین داده هایی که یک سرور پروکسی انجام نمی دهد رمزگذاری می کنند.

12- آیا می توانم از هر دو پروکسی و وی پی ان با هم استفاده کنم؟

به این دلیل، نمی توانید از پروکسی و VPN به طور همزمان استفاده کنید که رمزگذاری کلاینت VPN و سرور VPN دلیل اصلی کاهش سرعت VPN است. پروکسی اجازه می دهد تا داده های شما رمزگذاری شوند، به این معنی که هنگام استفاده از پروکسی نمی توانید از سرعت آن لذت ببرید.

13- سرور پروکسی وی پی ان چیست؟

تقریباً همه از پروکسی یا VPN استفاده می کنند. اگر رایانه خود را طوری پیکربندی کرده اید که به سروری غیر از سرور شما متصل شود، باید ترافیک را از طریق آن سرور عبور دهد تا به شما برسد. در مقابل، وقتی از اتصال VPN به جای سرور پروکسی استفاده می کنید، ترافیک شبکه شما می تواند مسیریابی و ناشناس باشد.

14- چگونه می توانم بدون vpn از تلگرام استفاده کنم؟

شما می توانید از پروکسی استفاده کنید. بدنی منظور به Settings > Data and Storage > Proxy settings > Use Proxy بروید. با ضربه روی دکمه کشویی می توانید آن را فعال یا غیر فعال کنید. Socks5 و MTProto پروتکل های پروکسی تلگرام هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *