ترفند شبکه های اجتماعی

ایتا – نصب و دانلود برنامه ایتا از بازار

آیا اپلیکیشن ایتا جای تلگرام را می گیرد؟

ایتا و دانلود برنامه ایتا (Eitaa)، پیام رسان محبوب برای اندروید و سایر سیستم عامل ها این روزها به اوج خود رسیده است.

نصب پیام رسان ایتا رایگان است. شما می توانید ایتا را برای ویندوز، مک، لینوکس و اندروید دانلود کنید.

پس از دانلود، فایل نصب را باز کرده و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید.

در صورتی که با مشکلی مواجه شدید، به وب سایت رسمی ایتا مراجعه کنید.

برای دانلود و نصب پیام رسان ایتا، شما می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

پس از دانلود، فایل نصب را باز کرده و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید. در صورتی که با مشکلی مواجه شدید، به وب سایت رسمی ایتا مراجعه کنید.

آیا دوست دارید یک پیام رسان ایرانی، هوشمند، سریع و امن داشته باشید؟ آیا می خواهید با دوستان و خانواده خود به راحتی گفتگو کنید، فایل های مختلف را به اشتراک بگذارید، گروه و کانال بسازید و از قابلیت های پیشرفته برای شخصی سازی نرم افزار خود استفاده کنید؟ آیا مایلید از پیام رسان های خارجی بی نیاز شوید و از یک برنامه بومی حمایت کنید؟
پس با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما ایتا پیام رسان محبوب را معرفی کنیم.

ایتا یک برنامه پیام رسان ایرانی است که با هدف برآوردن کلیه نیازهای کاربران ایرانی در یک برنامه پیام رسان طراحی شده است. این برنامه توسط شرکت اندیشه یاوران تمدن توسعه و انتشار یافته است و با رابط کاربری جذاب و عملکرد سریع، کاربران را راضی نگه می دارد.
در ادامه مقاله، مزایا و خدمات برنامه ایتا را به شما نشان خواهیم داد و نحوه دانلود و نصب آن را توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید تا با ایتا آشنا شوید.

بنر ایتا پیام رسان ایرانی نصب شده روی دیوار

ایتا پیام رسان ایرانی

از زمانی که فیلترینگ تلگرام مطرح شد و دسترسی به آن از طریق فیلترشکن ممکن شد، ساخت پیام رسان داخلی (ایرانی) و کوچ کردن به آن نیز کلید خورد. برنامه ایتا در کنار بسیاری دیگر از جمله اپلیکیشن سروش، گپ و بله، شروع به تبلیغات گسترده کردند. اما در این میان، نرم افزار ایتا (Eitaa) با بیش از 10 میلیون دانلود از فروشگاه کافه بازار توانست از رقبا خود سبقت بگیرد.

به طوری که کاربران زیادی در گوگل به دنبال دانلود ایتا و در واقع جستجو و جمع آوری اطلاعات در مورد ایتا، این پیام رسان داخلی در گوگل هستند. از طرفی خیلی از افراد به پیام رسان های داخلی اعتماد ندارند. همواره از کیفیت بد و پشتیبانی ضعیف آنها صحبت می کنند. و هزار جور صحبت منفی که هر کدام برای خود دلیل هم می آوردند.

بنابراین تصمیم گرفتیم تا پیام رسان ایتا را به طور کامل به شما عزیزان معرفی و ویژگی های آن را بررسی کنیم. از طراحی آن خواهیم گفت و مزایا و معایب آن را گوشزد می کنیم. در آخر لینک مستقیم دانلود و نصب ایتا برای کامپیوتر، برای اندروید و آیفون را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد. این برنامه از سایت ایتا قابل دانلود است. با ما همراه باشید.

چرا باید از پیام رسان ایتا استفاده کنیم؟

پیام رسان ایتا یک برنامه کاملاً ایرانی است و شباهت زیادی با تلگرام دارد. در نرم افزار ایتا شما می توانید با دوستان خود گفتگو کنید، فایل های شخصی خود را به اشتراک بگذارید، گروه و کانال بسازید. خلاصه هر کاری که در تلگرام انجام می دهید را با این پیام رسان نیز انجام دهید.
ایتا از سریع ترین برنامه های پیام رسان ایرانی است که می توانید بدون محدودیت بین دوستان خود پیام و هر نوع فایلی را ارسال کنید. طبق آنچه که تجربه و آمار نشان می دهد، بیشترین ترافیک مصرفی کاربران اینترنت در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و تلگرام مصرف می شود. با استفاده از نرم افزار ایتا می توانید در هزینه اینترنت خود تا 50 درصد صرفه جویی داشته باشید.
ضمن اینکه پیام رسان ایتا از سیستم عامل اندروید، ویندوز و نسخه وب پشتیبانی می کند و کار کردن با آن بسیار راحت است.

در ادامه دلایل خود را برای دانلود و نصب ایتا ذکر خواهیم کرد:

  • پیام رسان ایتا، یک برنامه داخلی از شرکت اندیشه یاوران تمدن امروز است که در حال حاضر نسخه 4.8 آن با حجم بسیار کم 19 مگابایت در کافه بازار قابل دانلود هست. طبق آمار اپلیکیشن ایرانی بازار، این اپ بیش از 10 میلیون نصب داشته است و امتیاز 4 ستاره را از کاربران دریافت کرده است.
  • آنچه که ایتا را از سایر برنامه های پیام رسان داخلی متمایز کرده است، سرعت بالا، رابط کاربری آشنا، قابلیت مولتی پلتفرم بودن، امکان ساخت گروه و کانال و داشتن بستر فضای ابری
  • با نصب برنامه ایتا روی انواع گوشی ها، لب تاپ و غیره، امکان ارسال پیام و فایل به شکل های مختلف و با سرعت بالا به افراد دیگر وجود دارد. حجم این برنامه بسیار کم و نرم افزار آن سبک است. به طوریکه قابلیت نصب روی دستگاه‌های ضعیف با حفظ عملکرد خود خود را دارد.
  • نصب ایتا رایگان و ساده است. رابط کاربری آن شبیه به پیام رسان های خارجی مثل تلگرام است. همین موضوع کار با آن را راحت کرده است و تجربه لذت بخشی را برای عموم مخاطبان ایجاد می کند.
  • یکی از قابلیت های بسیار جالب توجه این برنامه، ویژگی مولتی ‌پلت ‌فرم بودن است. برنامه بصورت یکپارچه روی دستگاه‌های مختلف از جمله سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز،‌ لینوکس، مک نصب می شود و نسخه تحت وب آن نیز وجود دارد.
  • وب اپلیکیشن ایتا کاملاً ریسپانسیو است و از طریق مرورگرهای مختلف قابل دسترسی است.
  • با نصب برنامه ایتا می توانید گروه بزنید و کانال درست کنید. مخاطبان خود را در گروه به گفتگو دعوت کنید و عکس و فیلم‌های خود را با سرعت بالا برای آنها ارسال نمایید. همچنین می توانید ویدئوهای خود را با حجم کم به گیف تبدیل کنید و آن‌ها را در چت دو نفره یا گروه‌ها و کانال‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن ایتا با طراحی روی بستر فضای ابری امکان لغو نصب برنامه یا خروج از حساب کاربری را بدون اینکه اطلاعات خود را از دست بدهید، فراهم می کند.

تمام ویژگی ها و قابلیت های بالا ما را یاد برنامه تلگرام می اندازد. پیام رسان محبوبی که این روزها فقط با پروکسی و VPN می توان به آن ورود پیدا کرد. در ادامه نیز در مورد شباهت و تفاوت تلگرام و ایتا صحبت خواهیم کرد. اما در بخش بعدی می خواهیم به مزایا و معایب آن اشاره کنیم و سپس از دانلود نرم افزار ایتا و نصب برنامه ایتا و نحوه استفاده از آن بگوییم.

بیشتر بدانید: نحوه فعال سازی پروکسی در تلگرام

مزایا و معایب ایتا

ایتا مانند هر پیام رسان دیگری مزایا و معایب خود را دارد. برخی از مزایا و معایب ایتا عبارتند از:

مزایا:

  • قابلیت ایجاد کانال درختی که امکان ارسال زمان‌بندی شده، حذف خودکار، فرستادن متن‌های طولانی و تعیین زیر منو را دارد.
  • پشتیبانی توسط دستگاه‌های مختلف مانند اندروید، iOS و ویندوز.
  • مخفی کردن زمان آخرین بازدید.
  • ایجاد گروه با قابلیت‌های جالب مانند تغییر نام گروه، تغییر عکس گروه، تغییر نام کاربران، تغییر حالت گروه به عمومی یا خصوصی و غیره.

معایب:

  • کپی بودن از تلگرام و عدم بروزرسانی با قابلیت‌های جدید تلگرام
  • عدم وجود تایید دو مرحله‌ای برای افزایش امنیت حساب کاربری
  • عدم وجود امکانات مالی و بانکی که در برخی پیام رسان‌های داخلی وجود دارد
  • عدم پشتیبانی از فارسی در برخی قسمت‌ها.

نصب ایتا (Eitaa) محبوب ترین پیام رسان داخلی

ایتا یک برنامه پیام‌ رسان داخلی است. سریع، سبک و امن است و با داشتن قابلیت های زیادی از جمله استیکر ایتا در میان کاربران ایرانی محبوبیت خاص خود را پیدا کرده است.

برای نصب ایتا، باید ابتدا سیستم عامل موبایل خود را بدانید. اگر موبایل شما اندروید باشد، می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • نصب ایتا از بازار
  • نصب ایتا از فروشگاه مایکت
  • نصب پیام رسان ایتا با لینک مستقیم

اگر موبایل شما iOS باشد، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید:

  • نصب ایتا از App Store

برای هر روش، مراحل نصب را به شما توضیح خواهم داد. کدام روش را می‌خواهید؟

دانلود و نصب ایتا از فروشگاه بازار

برای نصب ایتا از بازار:

  • شما باید در نوار جستجوی نرم افزار بازار عبارت “ایتا” را جستجو کنید و روی دکمه نصب پیام رسان ایتا کلیک کنید
  • پس از چند لحظه، عملیات دانلود برنامه تمام می شود و از شما برای نصب این برنامه اجازه خواسته می شود.
  • شما باید بر روی گزینه install کلیک کنید.
  • در نهایت، پیغام موفقیت آمیز بودن عملیات نصب ایتا نمایش داده می شود.

این روزها که شرایط فیلترینگ و محدود سازی ورود به سایت های دانلود اپلیکیشن از جمله گوگل پلی به اوج خود رسیده است، بهترین مسیر دانلود و نصب ایتا، از بازار است. با مراجعه به سایت فروشگاه بازار می توانید روی لینک دانلود ایتا از بازار ضربه بزنید. در کافه بازار امکان دسترسی و دانلود تمام برنامه های داخلی و بسیاری از اپ های خارجی وجود دارد.

برای نصب ایتا از بازار، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • ابتدا باید برنامه کافه بازار را روی موبایل خود نصب کنید. اگر این برنامه را ندارید، می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.
  • سپس باید در برنامه کافه بازار، در قسمت جستجو، عبارت ایتا را وارد کنید و روی گزینه جستجو کلیک کنید.
  • در نتایج جستجو، باید برنامه ایتا را پیدا و انتخاب کنید.
  • در صفحه برنامه، باید روی گزینه دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا فایل نصبی دانلود شود.
  • پس از دانلود فایل، باید روی گزینه نصب کلیک کنید و مجوز‌های لازم را به برنامه بدهید تا نصب شروع شود.
  • پس از نصب برنامه، می‌توانید با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد فعال‌سازی، حساب کاربری خود را در ایتا ایجاد یا وارد شوید.

اگر برنامه کافه بازار را از قبل روی گوشی خود نصب کرده اید، براحتی روی آیکن اپ آن ضربه بزنید و برنامه پیام رسان ایتا را جستجو و با ضربه روی آن دانلود و نصب کنید. در غیر اینصورت مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود را باز کنید. در کادر جستجو، عبارت ایتا را تایپ کنید و روی اینتر یا علامت سرچ ضربه بزنید. منتظر بمانید تا لیست نتایج به شما نمایش داده شود. اکنون از لیست، پیام رسان ایتا را پیدا کنید، روی آن ضربه بزنید. سپس مطابق با مراحل و دستورالعمل دانلود، نصب، و راه اندازی پیش بروید.

البته برای راحتی کار شما لینک مستقیم دانلود ایتا از بازار آورده شده است. روی لینک زیر ضربه بزنید و آن را روی دستگاه خود نصب کنید.

لینک دانلود ایتا از بازارhttps://cafebazaar.ir/app/ir.eitaa.messenger 

آموزش ورود به ایتا

همانطور که در بالا اشاره کردیم پیام رسان ایتا چند پلت فرم است. یعنی به طور یکپارچه روی دستگاه های مختلف نصب و قابل استفاده می شود. حتی نسخه وب ایتا نیز وجود دارد که براحتی و با هر مرورگری می توانید به آن ورود کنید. ما دانلود برنامه ایتا فارسی و نحوه ورود به آن را در تمام نسخه ها شرح خواهیم داد.

برای ورود به ایتا بجز وب اپلیکیشن ایتا باید برنامه Eitaa را از فروشگاه کافه بازار دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید. لازم به ذکر است که فروشگاه های دانلود نرم افزار ایرانی زیادی در گوگل هستند (مایکت، چارخونه، و غیره). ما ابتدا با دانلودایتا برای اندروید و دریافت از کافه بازار شروع می کنیم. دانلود نرم افزار ایتا از طریق بازار صرفا پیشنهاد ماست. با هر کدام که راحت تر هستید شروع کنید.

دانلود ایتا از بازار برای اندروید

دانلود برنامه ایتا برای اندروید

دانلود ایتا برای اندروید

برای دانلود نسخه اندروید در مرورگر خود عبارت دانلود ایتا برای اندروید را تایپ کنید، در لیست نتایج روی سایت eitaa.com کلیک کنید. وارد سایت شوید.

چهار گزینه دریافت از کافه بازار، دریافت از مایکت، دریافت از چارخونه و دریافت مستقیم apk را مشاهده خواهید کرد. روی یکی از آنها ضربه بزنید. در اینجا ما روی دریافت از کافه بازار کلیک می زنیم.

روی دریافت از کافه بازار کلیک کنید

روی دریافت از کافه بازار کلیک کنید

 

لینک دانلود ایتا نسخه اندروید – (دانلود برنامه ایتا با لینک مستقیم برای سامسونگ):

https://eitaa.com/apk/

روی دانلود ضربه بزنید و فایل apk را ذخیره کنید.

همچنین می توانید از گوشی اندروید خود روی آیکن برنامه بازار کلیک کنید. آن را باز کنید و در کادر جستجو عبارت ایتا را تایپ کنید. روی آیکن ذره بین بزنید و از لیست نتایج برنامه پیام رسان ایتا برای دانلود را پیدا کنید. روی گزینه نصب در کنار آن ضربه بزنید و منتظر بمانید تا برنامه نصب شود.

روی گزینه نصب در کنار آن ضربه بزنید

روی گزینه نصب در کنار آن ضربه بزنید

اکنون برنامه را اجرا کنید. و کار با پیام رسان را آغاز نمایید. برای شروع روی گزینه Start Messaging ضربه بزنید.

برای شروع روی گزینه Start Messaging ضربه بزنید

برای شروع روی گزینه Start Messaging ضربه بزنید

پنجره پاپ اپ باز می شود و می گوید لطفا به ایتا اجازه دسترسی به لیست مکالمات و پیامک ها را بدهید. روی OK ضربه بزنید و به پنجره راه اندازی بروید.

اکنون شماره تلفن خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا به شما کد تایید و ورود به شماره تلفن شما را بدهد.

شماره تلفن خود را وارد کنید

شماره تلفن خود را وارد کنید

کد تایید به شماره تلفن شما پیامک می شود. آن را در کادر وارد کنید. تا اینجا ورود شما تایید شده است. پنجره ای باز می شود و از شما اجازه دسترسی به لیست مخاطبین شما را می خواهد تا به مخاطبین شما اعلام کند که شما حساب ایتا دارید. می توانید روی گزینه فعلاً نه ضربه بزنید، یا شاید هم دوست دارید و روی گزینه Allow ضربه بزنید.

پنجره ای باز می شود و از شما اجازه دسترسی به لیست مخاطبین شما را می خواهد

پنجره ای باز می شود و از شما اجازه دسترسی به لیست مخاطبین شما را می خواهد

براحتی وارد برنامه شوید و از رابط کاربری ساده آن لذت ببرید. حالا می توانید پیام دهید، گروه بزنید وکانال بسازید.

مراحل دانلود و نصب برنامه پیام رسان ایتا برای سایر سیستم عامل ها از جمله آیفون، ویندوز، لینوکس و مک نیز مشابه است و مراحل یکسانی دارد. فقط لینک دانلود هر کدام متفاوت است، در زیر، لینک مستقیم برای هر سیستم عامل را ارائه خواهیم کرد.

دانلود ایتا برای ایفون (لینک مستقیم از سیب ایرانی):

دانلود پیام رسان ایتا برای آیفون

دانلود پیام رسان ایتا برای آیفون

https://sibirani.com/apps/%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D8%A7-Eitaa/

دانلود ایتا برای کامپیوتر

دانلود ایتا برای کامپیوتر

دانلود ایتا برای کامپیوتر

لینک مستقیم دانلود ایتا برای ویندوز: https://eitaa.com/desktop/

لینک مستقیم دانلود ایتا برای لینوکس: https://eitaa.com/desktop/linux/current

لینک مستقیم دانلود ایتا برای مک بوک: https://eitaa.com/desktop/mac/current

نسخه وب ایتا (سرعت بالا رابط کاربری آشنا)

نسخه وب ایتا

نسخه وب ایتا

اپلیکیشن پیام رسان ایتا به تقلید از تلگرام از نسخه تحت وب نیز پشتیبانی می کند. برای ورود به ایتا تحت وب، کافی است که به وب سایت https://web.eitaa.com/#/login بروید. یا نسخه ایتا تحت وب را در مرورگر خود دانلود کنید و سپس روی اولین لینک از نتایج گوگل کلیک کنید.

اکنون پنجره ورود به ایتا نمایش داده می شود. نام کشور و شماره تلفنی که می خواهید با آن وارد شوید را تایپ کنید. برای درج شماره تلفن نیازی به وارد کردن پیش شماره صفر نیست.

سپس از بالا سمت راست روی گزینه بعدی بزنید. پنجره پاپ اپ به شما نشان داده می شود و می خواهد که صحت شماره تلفن خود را تایید کنید. روی گزینه بسیار خوب ضربه بزنید.

یک کد تایید به شماره تلفن شما پیامک می شود. کد خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

کد خود را در کادر مربوطه وارد کنید

کد خود را در کادر مربوطه وارد کنید

اگر از قبل اکانت فعال ایتا داشته باشید، براحتی وارد برنامه شوید و استفاده کنید. در غیر این صورت از شما می خواهد که اسم و فایل خود را مشخص کنید.

اسم و فامیل خود را مشخص کنید

اسم و فامیل خود را مشخص کنید

روی گزینه بعدی بزنید و به محیط برنامه پیام رسان وارد شوید. در نهایت پس از اتمام کار و وقتی که قصد خروج از برنامه را داشتید، روی گزینه سه خط افقی در بالا سمت راست ضربه بزنید. وارد تنظیمات شوید و روی آن کلیک کنید.

گزینه خروج از سیستم را انتخاب کنید

گزینه خروج از سیستم را انتخاب کنید

در پایین این منو، گزینه خروج از سیستم را انتخاب کنید و به طور کامل از برنامه ایتا خارج شوید.

استیکر ایتا

نرم افزار ایتا از روی تلگرام کپی برداری شده است و مثل اپ تلگرام امکان ارسال پیام، ویدئو و سند وجود دارد. همچنین کانال هایی برای دانلود استیکر ایتا نیز موجود است که می توانید استیکرهای طراحی شده از قبل را دانلود و استفاده کنید. علاوه بر این می توانید استیکر ایتا مخصوص به خود را بسازید.

شما می توانید در مرورگر وب خود عبارت دانلود استیکر ایتا تاپ و گوگل کنید. لیست والپیپر و استیکرها با هر سلیقه و شخصیتی که بخواهید برای شما نمایش داده می شود. روی هر کدام که خواستید کلیک کنید و ان را دانلود و روی برنامه ایتا خود نصب کنید.

تبلیغات در ایتا

تبلیغات در ایتا

تبلیغات در ایتا

حتما از خودتان می پرسید که آیا سازنده این برنامه پیام رسان داخلی، برای تبلیغات در ایتا، کاری کرده است. جواب بله است. کانون تبلیغاتی سلام با ادمین های مختلف کار تبلیغات در این پیام رسان را انجام می دهند.

می توانید از برنامه روی کانال @salam_tab بروید و از آنجا تبلیغات خود را درخواست دهید. با ادمین کانال سلام، تماس بگیرید و هزینه و شرایط تبلیغات در ایتا را بپرسید.

چگونه حساب کاربری ایتا را حذف کنیم

حذف حساب ایتا کار سختی نیست. اگر برنامه ایتا را نصب کردید، برای خود اکانت ساختید ولی بنا به هر دلیلی خواستید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید و در واقع دیلیت اکانت کنید، کافی است به روش زیر عمل کنید:

در ادامه آموزش دلیت اکانت یا حذف حساب کاربری پیام رسان ایتا را در چند مرحله ساده شرح می دهیم:

ابتدا وارد وبسایت my.eitaa.com شوید.

شماره تلفنی که قبلاً با آن برای خود اکانت ایتا ساخته اید را وارد کنید

شماره تلفنی که قبلاً با آن برای خود اکانت ایتا ساخته اید را وارد کنید

شماره تلفنی که قبلاً با آن برای خود اکانت ساخته اید را وارد کنید. یادتان باشد شماره خود را با کد 98 و بدون پیش شماره صفر وارد کنید. سپس روی گزینه ارسال ضربه بزنید.

اکنون پنل ایتای من باز می شود و چهار گزینه پیش روی شما قرار می دهد. با کلیک روی گزینه اول می توانید لیست کانال های من را مشاهده کنید. گزینه دوم حذف اکانت و گزینه سوم درخواست نشان تایید است. ضربه روی گزینه آخر نیز شما را به خروج از پنل ایتا هدایت می کند.

پنل ایتای من باز می شود و چهار گزینه پیش روی شما قرار می دهد

پنل ایتای من باز می شود و چهار گزینه پیش روی شما قرار می دهد

روی گزینه حذف اکانت ضربه بزنید.

روی گزینه حذف اکانت ضربه بزنید

روی گزینه حذف اکانت ضربه بزنید

در این مرحله، پنجره ای برای شما باز می شود و به شما هشدار می دهد که شما در حال حذف حساب کاربری خود در پیام رسان ایتا هستید. و در ادامه چند نکته را به شما گوشزد می کند. هشدار می دهد که با حذف اکانت ایتا خود، همه پیام ها، مخاطبین و کانال ها و گروه هایی که دنبال می کردید، را از دست خواهید داد. و از این قبیل موارد. همچنین شماره تلفن همراه تان را به شما نمایش می دهد و اینکه از شما میپرسد که چرا می خواهید حساب کاربری خود را حذف کنید؟ می توانید دلیل شخصی خود را تایپ کنید. سپس روی گزینه حذف حساب کاربری ضربه بزنید.

پنجره هشدار برای شما باز می شود

پنجره هشدار برای شما باز می شود

در مرحله آخر، پنجره تایید نهایی نمایش داده می شود و به شما می گوید که حذف حساب کاربری غیر قابل بازگشت است. با این کار تما اطلاعات خود در ایتا را از دست خواهید داد. در نهایت از شما می خواهد که کد امنیتی موجود در تصویر را وارد کنید و روی گزینه حذف حساب کاربری کلیک کنید.

پنجره تایید نهایی نمایش داده می شود

پنجره تایید نهایی نمایش داده می شود

حالا با موفقیت حساب کاربری خود را حذف و دیلیت اکانت کرده اید.

با موفقیت حساب کاربری ایتا خود را حذف و دیلیت اکانت کرده اید

با موفقیت حساب کاربری ایتا خود را حذف و دیلیت اکانت کرده اید

چه تفاوتی بین ایتا و تلگرام وجود دارد؟

اپلیکیشن پیام رسان داخلی ایتا زمانی طراحی و به شدت تبلیغ شد که برنامه تلگرام فیلتر شد و دسترسی به آن تنها از طریق فیلترشکن ممکن شد. با این وجود این برنامه از روی تلگرام کپی برداری شده است. در اینجا به تفاوت های این دو اشاره می کنیم

  • ایتا یک تلگرام قدیمی اما بی کیفیت است. این طور به نظر می رسد که برنامه نویسی آن به صورت صفر تا صد از روی تلگرام بوده است، اما نتوانسته است از کیفیت بالای تلگرام بهره مند شود. در واقع می توان گفت که ایتا نسخه غیر رسمی تلگرام است.
  • نبود پک استیکر در این برنامه، یکی دیگر از تفاوت های ظاهری این اپ داخلی با تلگرام است. همچنین در ایتا برخی از گزینه ها مثل Tending Stickers و Masks هیچ استفاده ای ندارند و صرفا از روی تلگرام کپی شده اند.
  • نبود سکرت چت ، این برنامه را غیر مطمئن می کند. شما در ایتا گفتگوی امن ندارید. برای این مهم باید از الگوریتم های رمزنگاری بسیار پیشرفته استفاده شود که این قابلیت در پیام رسان ایتا وجود ندارد.
  • در ایتا امکان تماس صوتی و تصویری وجود ندارد. برخلاف تلگرام که براحتی می توان ارتباط صوتی و ویدئویی برقرار کرد.
  • باگ ها و اختلالات پیام رسان ایتا مثل آنچه که در تلگرام رفع می شود، قابل برطرف شدن نیستند و گویی یک پیام رسان متروکه را در اختیار کاربر قرار داده اند.
  • نداشتن پشتیبانی و امنیت پیام رسان ایتا شاید بزرگترین تفاوت این برنامه داخلی با پیام رسان تلگرام باشد. که این شاید به مرور زمان قابل جبران باشد.

امیدوارم بتوانید از این مطلب استفاده کنید. لطفاً پیشنهادات و نظرات خود را در مورد پیام رسان ایتا برای ما ارسال نمایید. اگر تجربه کار کردن با این برنامه را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید. در آخر با چند سوال در مورد برنامه پیام رسان ایتا شما را به بازدید از سایت کوک موبایل و دیگر صفحات ان دعوت می کنیم.

ساخت کانال های درختی در ایتا

کانال های درختی نسل جدید کانال های پیام رسان هستند که با آن می توان کارهایی از جمله دسته بندی موضوعی مطالب، مشخص کردن منو و زیر منو، ارسال مطالب و فایل ها به صورت زمان بندی شده یا دوره ای و همچنین حذف خودکار آنها، ارسال متن های طولانی همراه با فیلم و عکس و غیره را انجام داد.

استفاده از قابلیت کانال درختی در ایتا کاملاً رایگان هست.

 

سوالات متداول

1- ایتا برای حفظ امنیت حساب کاربر از سیستم تأیید دو مرحله‌ای استفاده می کند؟

بله، برای فعال کردن سیستم تایید دو مرحله ای از بخش تنظیمات وارد بخش حریم خصوصی و امنیت شوید و حساب ایمیل بازیابی همراه با رمز عبور معتبری را در برنامه تعریف کنید.

2- می توان از همان کانال تلگرام در ایتا استفاده کنیم؟

در صورتی که کانال تلگرامتان در سامانه صدور شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال (شامد) به ثبت رسیده باشد، همان کانال با همان شناسه نیز در برنامه ایتا و از قبل رزرو شده و در اختیارتان قرار می‌گیرد. همچنین امکان درخواست انتقال کانال به ایتا نیز وجود دارد.

3- نسخه ایتا وب را از کجا بیاوریم؟

کافی است به آدرس web.eitaa.com بروی و طبق دستورالعمل شرح داده شده در متن عمل کنید.

4- برنامه ایتا همان تلگرام فارسی است؟

خیر این برنامه شبیه به تلگرام است و رابط کاربری ساده ای دارد.

5- در پیام رسان ایتا، حریم خصوصی‌ حفظ می‌شود؟

حفظ حریم شخصی و خصوصی کاربران مهمترین ویژگی برنامه ایتا است. با نصب ایتا جدید می‌توانید از قابلیت رمزنگاری پیشرفته پیام‌ها، ورود دو مرحله‌ای و امنیت اطلاعات خود لذت ببرید.

6- نصب ایتا هزینه دارد؟

خیر. دانلود نرم افزار ایتا، نصب و استفاده از خدمات این برنامه محبوب کاملاً رایگان است.

7- آیا در پیام رسان ایتا می توان ربات ساخت؟

خیر. هنوز امکان ساخت ربات در این پیام رسان داخلی وجود ندارد. باید منتظر نسخه های بعدی این برنامه باشید.

8- امکان ساخت گروه در ایتا وجود دارد؟

بله، می توانید گروه ایتا با حداکثر 500 عضو و کاربر بسازید.

9- آیا استفاده از Eitaa ویندوز بدون گوشی موبایل ممکن است؟

بله، این پیام رسان نیز به تقلید از تلگرام این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرده است.

10- پیام رسان Eitaa روی چه پلتفرم هایی قابل نصب می باشد؟

روی اندروید، ایفون، ویندوز، لینوکس، مک و البته نسخه تحت وب ایتا نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *