ترفند شبکه های اجتماعی

برنامه BiP و هر آنچه که باید بدانید

برنامه biP و هر آنچه که باید بدانید

BiP یک برنامه پیام رسان داخلی است که توسط کشور ترکیه طراحی و ساخته شده است. برنامه bip سریع، ایمن و رمزگزاری شده است.

با دانلود برنامه bip و نصب آن روی گوشی اندروید، آیفون، تبلت، لب تاپ و مک بوک خود می توانید با میلیون ها نفر چت و گفتگو کنید. گروه بزنید و سریع و با امنیت کامل، پیام بدهید.

ویژگی ترجمه فوری و عالی برنامه بیپ به صدها زبان مختلف از انگلیسی تا اردو، این مکان را فراهم کرده است تا بتوانید از ارسال پیامک به زبان‌های مختلف و بدون محدودیت‌های زبانی لذت ببرید.

با BiP Web، می‌توانید به‌طور ایمن پیام ارسال کنید، تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و با عزیزان خود در تلفن همراه و همچنین رایانه و تبلت خود در تماس باشید. اینها از قابلیت های اصلی نرم افزار bip هستند.

[lwptoc]

دانلود برنامه BiP و نحوه استفاده از آن

برنامه bip

برنامه bip

برنامه BiP Messenger برای استفاده در دستگاه های iOS و اندروید در دسترس است. برای دانلود آن بر روی لینک زیر مربوط به سیستم عامل دستگاه خود کلیک کنید:

لینک دانلود bip برای اندروید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.turkcell.bip

لینک دانلود بیپ برای iOS:

https://apps.apple.com/us/app/bip-messenger-video-call/id583274826

این برنامه برای دستگاه های iOS 7.0 و بالاتر و اندروید 4.1 و بالاتر در دسترس است.

پیام رسان BiP برای مشترکین همه اپراتورهای تلفن همراه در ایران در دسترس است.

برخی از قابلیت های اصلی پیام رسان بیپ به شرح زیر است:

تماس صوتی و تصویری: با بیپ می توانید تماس صوتی و تصویری رایگان با کیفیت بالا برقرار کنید.

چت: تبادل پیام های فوری با دوستان، حتی با کسانی که هنوز از BiP استفاده نمی کنند! یک اس ام اس رایگان از BiP به شماره موبایل دوست خود بفرستید تا از طریق BiP ارتباط برقرار کند. اس ام اس رایگان را می توان به هر شماره ای ارسال کرد.

چت گروهی: می توانید گروه بزنید و همزمان با چند دوست خود در گروه چت کنید.

چت مخفی: به لطف این عملکرد، پیام ها به طور خودکار در زمانی که شما تعیین کرده اید از چت حذف می شوند.

ارسال استیکر: شما می توانید استیکرهای خاص خود را بسازید. کافی است یک عکس را از گالری انتخاب کنید یا یک عکس جدید بسازید و متن مورد نظر را اضافه کنید.

مکان: می توانید موقعیت مکانی (لوکیشن) خود را برای یک دوست یا گروه ارسال کنید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه “Follow Me” اجازه دهید موقعیت مکانی شما به صورت آنلاین مشاهده شود.

تماس های خروجی (BiP OUT)

این یک عملکرد کاربردی منحصر به فرد است که امکان برقراری تماس مستقیم از پیام رسان BiP را از طریق عملکرد “BiP out call”، حتی شماره هایی که BiP در آنها نصب نشده است، می دهد. هنگام برقراری چنین تماسی، بسته به شرایط طرح تعرفه شما، از بسته یا پول از حساب تلفن همراه شما استفاده می شود. برای تماس خروجی، باید برنامه را نصب کنید و با شماره خود ثبت نام کنید، سپس یک مخاطب را انتخاب کنید یا شماره ای را برای برقراری تماس وارد کنید و “BiP out call” را فشار دهید. برای برقراری تماس، باید به اینترنت (اینترنت موبایل یا شبکه Wi-Fi) متصل باشید.

تماس های دریافتی

عملکرد تماس های دریافتی به پیام رسان BiP از همه شماره ها رایگان است و حتی در رومینگ نیز کار می کند.

برای دریافت تماس های دریافتی به پیام رسان، باید این ویژگی را فعال کنید:

1- از تب پروفایل، پیام رسان را باز کنید.

2- بخش “تنظیمات” را انتخاب کنید.

3- به “Call setup” بروید و “Accept calls via BiP” را فعال کنید.

تماس ورودی از طریق BiP به شما این امکان را می دهد تا به میزان قابل توجهی از هزینه های خود در رومینگ بکاهید، می توانید با سرویس BiP رایگان در رومینگ در 70 کشور جهان به صورت رایگان از BiP استفاده کنید یا از Wi-Fi برای دریافت تماس دریافتی استفاده کنید.

بررسی برنامه bip – ایا این پیام رسان جای تلگرام را می گیرد

برنامه بیپ، نرم افزاری برای پیام رسانی به صورت رمزگذاری شده و ایمن است. بعد از فیلترینگ شبکه های اجتماعی در ایران، دانلود بیپ، بیش از پیش به اوج خود رسید. کاربران زیادی به جستجوی دانلود برنامه bip برای اندروید در گوگل می گشتند. بسیاری دیگر دانلود نرم افزار bip برای آیفون را سرچ می کردند و به دنبال نصب آن روی گوشی و یا لب تاپ خود بودند. از اینرو ما نیز نصب برنامه بیپ را در دستور کار خود قرار دادیم و به نقد و بررسی این پیام رسان امن پرداختیم. اگر مایلید بدانید، نتیجه این بررسی چه شده است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برنامه‌های پیام‌رسان رمزگذاری‌شده در دنیایی که به‌طور فزاینده‌ای به امنیت نیاز دارد، بسیار محبوب هستند، و رابط کاربری مرتب، رمزگذاری دو طرفه، و سازگاری بین پلتفرم BiP آن را بسیار عالی نشان می ‌دهد.

مزایا

  • + رابط کاربری مرتب
  • + سازگاری بین پلتفرم ها

معایب

– بدون شماره تلفن امکان نصب و استفاده وجچود ندارد

شرکت ها و آژانس ها در سراسر جهان اکنون هر روز داده های شخصی و رفتاری را جمع آوری می کنند. پیام‌هایی که در پلتفرم‌های ناامن ارسال می‌شوند می‌توانند توسط اشخاص ثالث رهگیری و/یا قابل دسترسی باشند، که در صورت کشف اطلاعات حساس می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

خوشبختانه، اپلیکیشن های پیام رسان رمزگذاری شده مختلفی وجود دارند. در بررسی برنامه BiP، ما به سرویس پیام رسانی امن آن نگاه می کنیم که در طیف وسیعی از دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ در دسترس است. سازنده ترکیه ای، ادعا می کند که برنامه bip پیام های سریع و ایمن را همراه با تماس های صوتی و تصویری ارائه می دهد.

همچنین نصب VPN روی گوشی، 3 وی پی ان پیشنهادی ما را ببینید.

دانلود BiP و استفاده از آن برای همه رایگان است

دانلود bip

طرح ها و قیمت دانلود نرم افزار bip

مانند بسیاری از برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده، BiP برای دانلود و استفاده کاملا رایگان است. در این برنامه تبلیغات مزاحم یا اقدامات برای افزایش فروش که واقعا مزاحم هستند، وجود ندارد. این تغییر خوبی نسبت به بسیاری از پیام رسان های دیگر است. هنگامی که برنامه بیپ را از Google Play یا Apple App Store دانلود می کنید، یادداشت کوچکی وجود دارد مبنی بر اینکه امکان خرید درون برنامه ای وجود دارد. با این حال، ما نتوانستیم هیچ گزینه خرید پریمیوم را پیدا کنیم، که کمی گیج کننده بود.

بررسی امکانات برنامه بیپ

اگرچه این یک برنامه پیام‌رسان رمزگذاری‌شده در حال ظهور است، BiP مجموعه‌ای جذاب از ویژگی‌ها را برای ساده‌سازی تجربه کاربر ارائه می‌ دهد.

یکی از ویژگی های شسته و رفته امکان ارسال پیام های پاک شونده است. به طور خلاصه، می‌توانید یک تایمر را به پیام‌های خود تنظیم کنید، به این معنی که آنها فقط برای خواندن در یک بازه زمانی مشخص و تنها قبل از پاک شدن دائمی، در دسترس هستند.

پشتیبانی چند زبانه BiP نیز بسیار عالی است. بیش از 100 زبان مختلف پشتیبانی می‌شوند که به شما امکان می‌دهد با کلیک یک دکمه به زبان مادری خود و از آن ترجمه کنید.

مانند اکثر برنامه‌های پیام‌رسان رمزگذاری‌شده، BiP هم در دستگاه‌های Android و iOS در دسترس است. برنامه های موبایل مرتب و آسان برای استفاده هستند و برای شروع کار با آنها مشکلی ندارید. همچنین می توانید یک برنامه دسکتاپ برای دستگاه مک یا ویندوز خود دانلود کنید، و حتی یک رابط وب وجود دارد که می توانید برای دسترسی فوری به پیام های خود از آن استفاده کنید.

در نهایت، BiP شما را قادر می‌سازد تا پول درون برنامه ارسال کنید. شما نیازی به IBAN، شماره حساب یا هر چیز مشابهی نخواهید داشت و می توانید با لمس صفحه نمایش خود وجوهی را برای سایر کاربران ارسال کنید.

بررسی رابط کاربری برنامه BiP

برنامه موبایل BiP جذاب است و به راحتی قابل پیمایش است

بررسی رابط کاربری برنامه BiP

BiP در دستگاه‌های iOS، اندروید، ویندوز و مک در دسترس است، که آن را به یکی از برنامه‌های پیام‌رسان رمزگذاری شده همه‌کاره‌تر در بازار تبدیل می‌کند. برای شروع، باید برنامه را بر روی دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید، با شماره تلفن خود ثبت نام کنید و برای راه اندازی حساب خود از دستورات پیروی کنید.

پس از انجام این کار، می توانید شروع به ارسال پیام های رمزگذاری شده و برقراری تماس های صوتی و تصویری ایمن کنید. رابط تلفن همراه تمیز و آسان برای استفاده است، و مجموعه ای از ابزارهای اضافی در دسترس است که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از برنامه ببرید.

شما می توانید از طریق یک برنامه دسکتاپ به پیام های BiP خود دسترسی پیدا کنید، اما ابتدا باید در دستگاه تلفن همراه خود ثبت نام کنید. سپس، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید و دستگاه‌ها را با اسکن کردن کد QR در برنامه دسک‌تاپ با دستگاه تلفن همراه خود پیوند دهید.

بررسی پشتیبانی برنامه بیپ

بررسی پشتیبانی برنامه بیپ

بررسی پشتیبانی برنامه بیپ

متأسفانه، به نظر نمی رسد BiP هیچ شکلی از پشتیبانی مستقیم مشتری را ارائه دهد. هیچ ایمیل، چت زنده، تلفن یا گزینه های دیگری از طریق وب سایت شرکت موجود نیست. با این حال، ممکن است بتوانید از طریق یکی از صفحات رسانه های اجتماعی BiP که به طور مرتب به روز می شوند، تماس برقرار کنید.

از جنبه مثبت، یک مرکز کمک عالی وجود دارد که حاوی مجموعه ای از منابع خودیاری است. اینها در قالب پرسش‌های متداول ساده ارائه شده‌اند و شما می توانید پاسخ بیشتر سؤالات خود را در اینجا بیابید.

بررسی امنیت برنامه bip

BiP دارای مجموعه ای عالی از ویژگی های امنیتی است

بررسی امنیت برنامه bip

BiP به‌عنوان یک برنامه پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده، طبیعتاً تأکید زیادی بر امنیت دارد. برای شروع، تمام داده‌ها با استفاده از رمزگذاری استاندارد صنعتی TLS منتقل می‌شوند و تضمین می‌کند که اشخاص ثالث مخرب نمی‌توانند به پیام‌های شما دسترسی پیدا کنند یا آن‌ها را بخوانند. پیام‌ها تنها در صورت درخواست پشتیبان توسط BiP ذخیره می‌شوند و در این صورت کاملاً رمزگذاری شده و در مراکز داده امن ترکیه ذخیره می‌شوند.

علاوه بر این، BiP بر حفاظت از حریم خصوصی کاربران تمرکز دارد. ممکن است مقدار کمی از داده‌های شخصی مانند اطلاعات تماس جمع‌آوری شود، اما هرگز فروخته نمی‌شود یا برای فعالیت‌های بازاریابی استفاده نمی‌شود.

رقیب اصلی برنامه bip کدام هستند

برنامه BiP یک تازه وارد به بازار پیام های رمزگذاری شده است و ممکن است ترجیح دهید به جای آن به سراغ یکی از جایگزین های شناخته شده تر بروید.

یکی از مدعیان، پیام رسان سیگنال است، که پیام رسانی و تماس های صوتی را با پشتیبانی از رمزگذاری کامل سرتاسر ارائه می دهد. این افزونه در دستگاه‌های اندروید و iOS موجود است، اما افزونه کروم نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از آن در رایانه خود استفاده کنید. از ویژگی های قابل توجه می توان به امکان ارسال پیام های خود تخریب شونده و استفاده از الگوریتم رمزگذاری منبع باز اشاره کرد.

یکی دیگر از گزینه های محبوب Threema است(در برگه جدید باز می شود)، به ویژه برای کسانی که می خواهند 100٪ ناشناس بمانند. این به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه جزئیات شخصی یا آدرس ایمیل شروع به کار کنید و هیچ اطلاعات شخصی هرگز جمع آوری یا ذخیره نمی شود. این برنامه 2.99 دلار قیمت دارد، اما ما فکر می کنیم که ارزش پرداخت هزینه کم را دارد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک برنامه پیام رسانی رمزگذاری شده ایمن و قابل اعتماد هستید، مطمئناً برنامه BiP می تواند نیاز شما را برآورده کند. دارای ادغام‌های امنیتی استاندارد صنعتی، از جمله رمزگذاری کامل برای تمام انتقال داده‌هااست.

علاوه بر این، برنامه BiP برای استفاده راحت و آسان است، هم در دستگاه های موبایل و هم در دستگاه های دسکتاپ در دسترس است و با مجموعه ای از ویژگی های داخلی از آن پشتیبانی می کند.

نتیجه نهایی: توصیه می‌کنیم BiP را دانلود کنید و آن را امتحان کنید. این برنامه رایگان است، بنابراین با امتحان کردن آن واقعاً چیزی برای از دست دادن ندارید.

سوالات متداول برنامه BiP

1- آیا BiP Messenger ایمن است؟

پیام ها و تماس های شما با BiP ایمن هستند. پیام‌های بین دستگاه‌ها و سرورها در راستای استانداردهای امنیتی بین‌المللی (TLS) رمزگذاری می‌شوند. اشخاص ثالث نمی توانند به پیام های شما دسترسی داشته باشند یا آنها را بخوانند.

2- چگونه از BiP استفاده کنیم؟

به برنامه تنظیمات تلفن خود بروید > روی “Wireless & Networks” ضربه بزنید و سپس روی “Data Usage” > Network Access > Search for BiP Messenger > داده تلفن همراه را برای BiP روشن کنید.

3- وضعیت در BiP چیست؟

با Status می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را به‌عنوان به‌روزرسانی‌هایی که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، به اشتراک بگذارید. برای اینکه بتوانید به روز رسانی وضعیت مخاطبین خود را ببینید و به روز رسانی وضعیت آنها را دریافت کنید، هر دو طرف باید شماره تلفن یکدیگر را در دفترچه تلفن خود ذخیره کنند.

4- چگونه وضعیت را در BiP به اشتراک بگذارم؟

1- BiP را باز کنید سپس روی STATUS ضربه بزنید.
2-در اندروید، بالا سمت راست وضعیت را از دوربین فیلمبرداری فور ی و در iOS، برای اشتراک‌گذاری عکس یا ویدیو از گالری روی آیکن کلیک کنید. در صورت تمایل، می‌توانید زیرنویس‌ها و ویرایش‌هایی را به عکس یا ویدیوی خود اضافه کنید. سپس روی آیکن ضربه بزنید.

5- چگونه به‌روزرسانی‌های وضعیت را در BiP مشاهده کنم؟

برای مشاهده به‌روزرسانی وضعیت یک مخاطب، ابتدا روی برگه «STATUS» ضربه بزنید. سپس روی به‌روزرسانی وضعیت فرد ضربه بزنید.

6- چگونه به روز رسانی وضعیت خود را حذف کنم؟

  • برنامه بیپ را باز کنید، سپس روی وضعیت ضربه بزنید.
  • روی وضعیت من ضربه بزنید.
  • به به روز رسانی وضعیتی که می خواهید حذف کنید بروید، روی صفحه نمایش داده شده در بالا سمت راست کلیک کنید. سپس روی Delete > Delete 1 Status Update ضربه بزنید.

7- چگونه می توان گروه ها را از سایر برنامه های چت مثل تلگرام و واتس اپ، منتقل کرد؟

می توانید گروه های خود را از برنامه های دیگر صادر کنید و آنها را به BiP منتقل کنید و چت خود را با خیال راحت از جایی که متوقف کردید ادامه دهید. به راحتی پیام ها، عکس ها، فیلم ها و اسناد برای شما جابجا می شوند.

  • گروهی را که می خواهید از برنامه دیگر منتقل کنید انتخاب کنید.
  • از منوی Share برنامه بیپ را انتخاب کنید.
  • گفتگوی خود را با خیال راحت از جایی که با BiP متوقف کرده اید ادامه دهید.

8- چگونه از قابلیت Secret Chat استفاده کنیم؟

گفتگوی مخفی به شما امکان می دهد پیام هایی ارسال کنید که پس از مدت زمانی که شما انتخاب کرده اید ناپدید می شوند. به عنوان مثال، می توانید انتخاب کنید که پیام های شما پس از سه یا ده ثانیه ناپدید شوند.

مرحله 1. مکالمه ای را که می خواهید از Secret Chat در آن استفاده کنید، انتخاب کنید.

مرحله 2. سه نقطه در سمت راست بالای صفحه نمایش خود را انتخاب کنید.

مرحله 3. گزینه «Secret Message» را انتخاب کنید.

مرحله 4. مدت زمان را انتخاب کنید. پیام های شما پس از زمانی که انتخاب می کنید ناپدید می شوند.

مرحله 5. اکنون پیام مخفی را در چت خود فعال کرده اید. تایمر زرد در کنار پیام شما زمان را تا ناپدید شدن پیام شما معکوس می کند.

9- چگونه در برنامه بیپ از چت ها بکاپ بگیریم؟

برنامه پیام رسان بیپ را باز کنید. روی گزینه more (سه خط افقی) ضربه بزنید. گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. روی تنظیمات چت (chat setting) ضربه بزنید. گزینه backup را انتخاب کنید. روی دکمه کشویی در کنار backup my data ضربه بزنید تا فعال شود.

10- در برنامه bip بازی از کجا بیاوریم؟

برنامه پیام رسان بیپ را باز کنید. روی گزینه more (سه خط افقی) ضربه بزنید. گزینه Game را انتخاب کنید. بازی را که دوست دارید انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *