ترفند شبکه های اجتماعی

دانلود واتساپ جی بی | GB WhatsApp APK Download

دانلود واتساپ جی بی نسخه جدید و مود شده

امروزه بسیاری از افراد از واتس اپ برای به اشتراک گذاری فیلم، عکس، صدا و موارد دیگر استفاده می کنند. اگر می‌خواهید از واتس‌اپ با برخی ویژگی‌های اضافی استفاده کنید، دانلود واتساپ جی بی GBWhatsApp APK برای دانلود و نصب برای گوشی شیائومی و دیگر دستگاه های شما در دسترس است.

طراحان واتس‌اپ رسمی نسخه جدید GBwhatsapp را سفارشی کرده اند و ویژگی‌های هیجان‌انگیز مانند مخفی کردن دو تیک، تغییر تم، تنظیم وضعیت آنلاین، استفاده از اکانت های واتس‌اپ و موارد دیگر را اضافه کرده اند. اکنون حریم خصوصی بیشتری در این نسخه موجود است و برای استفاده از این برنامه نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

در این مقاله از کوک موبایل راهنمای دانلود واتساپ جی بی برای گوشی شیائومی، دیگر دستگاه های اندروید، iOS و کامپیوتر را به شما آموزش خواهیم داد. لینک دانلود واتساپ جی بی را در اختیار شما قرار خواهیم داد و به هر سوالی که در مورد نصب واتساپ GB دارید پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

دانلود واتساپ جی بی برای گوشی شیائومی

دانلود واتساپ جی بی برای گوشی شیائومی

سلام بر همراهان همیشگی کوک موبایل! امیدوارم حال همه شما خوب باشد. در اینجا یک خبر خوب برای همه کاربران اندرویدی است که دوست دارند مکالمات طولانی داشته باشند و برای اهداف مختلف با مردم ارتباط برقرار کنند. اکنون می‌توانید همه این کارها را با حالت‌های جالب‌تر انجام دهید که از طریق آن می‌توانید بازدیدها، پست‌ها، وضعیت، ویدیوها و بسیاری موارد دیگر را با جدیدترین و به‌روزرسانی‌شده واتساپ جی بی به اشتراک بگذارید. همه ما با اپلیکیشن اندرویدی به نام واتس اپ آشنا هستیم که مدت هاست از آن استفاده می کنیم و به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است، با این اپلیکیشن به راحتی می توانیم با تعداد زیادی از افراد ارتباط برقرار کنیم و ایده های خود را در مورد مسائل مختلف به اشتراک بگذاریم.

gb whatsapp apk دانلود آخرین نسخه از گوگل پلی

GB WhatsApp apk دانلود آخرین نسخه از سایت رسمی

اپلیکیشن واتس اپ، نه تنها برای چت کردن استفاده می شود، بلکه برای برقراری ارتباط با بسیاری از افراد به طور همزمان و بحث در مورد هر چیزی که مورد نیاز است یا از طریق گفتگو یا با اشتراک گذاری ویدیوها، فایل های GIF، بسیار مفید است. فایل‌های رسانه‌ای، تصاویر، وضعیت، پست‌ها یا هر چیزی که در حال حاضر برای اشتراک‌گذاری برای کاربر راحت است را می توانید با واتساپ ارسال کنید. در این برنامه می توانید گروه هایی از کسانی که هدف مشترکی دارند یا باید در مورد چیزی که در بین همه مشترک است بحث کنند، مانند دانشجویانی که روی پروژه کار می کنند، بسازید.

نه تنها این، بلکه مردم می توانند از این حتی برای تبلیغات یا برای تبلیغ محصولات یا خدمات مختلف خود استفاده کنند و در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، نتایج مثبت تری کسب کنند. جدای از این اهداف، این بهترین چیز برای سرگرمی است زیرا امروزه همه از این برنامه استفاده می کنند (افراد در هر گروه سنی) و تعداد زیادی جوک ها، تصاویر، نقل قول ها، پیام های معنی دار و بسیاری موارد دیگر را به اشتراک می گذارند که به آنها کمک می کند تا از آنها استفاده کنند.

در حال حاضر، ویژگی های جدیدی به نسخه قدیمی واتس اپ اضافه شده است. در نسخه جدید واتساپ به نام GBWhatsapp، کاربران بسیاری از ویژگی های جدید و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهند کرد که این برنامه را در عین حال جالب تر و مفیدتر می کند. همه کاربران واتس اپ باید حداقل برای یک بار این اپلیکیشن آپدیت شده را دانلود کنند تا چیزهای هیجان انگیزتری که در آن وجود دارد به دست بیاورند که راه های جالب تری برای کاربران دارد و قطعا کاربران عاشق این نسخه به روز خواهند شد.

در واتس اپ جی بی، کاربران ایموجی های به روز شده، فایل های GIF و بسیاری از ویژگی های جدید را دریافت خواهند کرد که برای کاربران سرگرم کننده تر و مفیدتر خواهد بود. دیده شده است که با استفاده طولانی مدت از یک چیز خسته می شویم و نیاز به تغییر در آن داریم که تغییر در زندگی بسیار مهم است، به همین ترتیب، ما نیاز به تغییر در همه چیزهایی داریم که از مدت ها قبل استفاده می کنیم که کمک می کند. ما دوباره به آنها علاقه مند شویم. این GBWhatsapp قطعاً به کاربران کمک می کند تا با بسیاری از ویژگی های جدید اضافه و به روز شده که تقریباً مورد پسند همه کاربران واتس اپ قرار می گیرد، دوباره علایق خود را بازگردانند.

بیایید GBWhatsapp نسخه جدید و به روزرسانی شده را بررسی کنیم و دانلود واتساپ برای گوشی اندروید و دیگر گوشی های اندرویدی و iOS و کامپیوتر و چگونگی نصب آن را ببینیم.

همچنین بخوانید: نحوه دانلود واتساپ

مشخصات GBWhatsApp آخرین نسخه

مشخصات GBWhatsApp آخرین نسخه

مشخصات GBWhatsApp آخرین نسخه

GBWhatsapp new version نسخه 6.90
حجم برنامه 28.4 مگابایت
نسخه اندروید اندروید 4.0+
نیاز به روت؟ ندارد

فرآیند دانلود اپلیکیشن GBWhatsApp در دستگاه های اندروید

به طور کلی مشاهده می شود که برخی از افراد در دانلود برنامه ها با مشکل مواجه می شوند زیرا از کل مراحل دانلود آن اطلاعی ندارند. بسیاری از کاربران هنوز از فرآیندی که برای دانلود و نصب برنامه ها در دستگاه های مختلف اندرویدی لازم است آگاه نیستند.

بنابراین، در اینجا روش صحیح دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی را ارائه کرده ایم و با انجام صحیح مراحل، افراد به راحتی می توانند اپلیکیشن WhatsApp GB را در دستگاه های خود دانلود کرده و از تمامی مزایای این نسخه به روز واتساپ بهره مند شوند. در حال حاضر این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی در دسترس نیست، اما اگر کاربران بخواهند آن را دانلود کنند، باید این اپلیکیشن را با استفاده از apk. دانلود و نصب کنند. در زیر مراحل دانلود اپلیکیشن GBWhatsApp APK آمده است:

بنابراین، در اینجا روش صحیح دانلود اپلیکیشن ها از گوگل پلی را ارائه کرده ایم و با انجام صحیح مراحل، افراد به راحتی می توانند اپلیکیشن WhatsApp GB را در دستگاه های خود دانلود کرده و از تمامی مزایای این نسخه به روز واتساپ بهره مند شوند. در حال حاضر این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی در دسترس نیست، اما اگر کاربران بخواهند آن را دانلود کنند، باید این اپلیکیشن را با استفاده از apk. دانلود و نصب کنند. در زیر مراحل دانلود اپلیکیشن GBWhatsApp APK آمده است:

نحوه دانلود واتساپ جی بی برای نصب روی گوشی شیائومی

نحوه دانلود واتساپ جی بی برای نصب روی گوشی شیائومی

نحوه دانلود واتساپ جی بی برای نصب روی گوشی شیائومی

مرحله 1- روی تنظیمات دستگاه اندروید کلیک کنید.

مرحله 2- روی گزینه Security ضربه بزنید.

مرحله 3- سپس، به گزینه Unknown Sources رفته و آن گزینه را فعال می کنند.

مرحله 4- پس از فعال کردن گزینه منابع ناشناخته، روی Download کلیک کنید.

مرحله 5- در نهایت، بر روی گزینه Add Extension کلیک کنید.

مرحله 6- اکنون، می توانید واتساپ جی بی را نصب کنید.

بنابراین، پس از دانلود رایگان GBWhatsapp، کاربران از برنامه GB WhatsApp در دستگاه های اندرویدی خود لذت خواهند برد که به آنها اجازه می دهد کارهای خارق العاده مختلفی را در واتساپ خود انجام دهند. این نسخه از Whatsapp دارای انواع مختلفی از تم های مختلف است که آن را جالب تر و متفاوت تر از نسخه قدیمی WhatsApp می کند. در اینجا، در این دستگاه ها، کاربران می توانند تم های مختلف را دانلود کنند و حتی کاربران می توانند آیکون واتس اپ را تغییر دهند و بسیاری از موارد دیگر را تغییر دهند.

مراحل نصب اپلیکیشن GBWhatsapp در دستگاه های اندروید

پس از اتمام مراحل دانلود، مرحله بعدی نصب اپلیکیشن دانلود شده خواهد بود و برای نصب اپ در دستگاه ها، کاربران باید مراحل زیر را انجام دهند. فرآیند نصب برای کاربران بسیار ساده خواهد بود اگر آنها مراحل را گام به گام درک کنند در نصب هیچ مشکلی نخواهند داشت. مراحل نصب اپلیکیشن GB WhatsApp برای گوشی شیائومی و دستگاه های اندرویدی به صورت زیر است:

مرحله 1- پس از فعال کردن منابع ناشناخته در دستگاه های اندرویدی خود، روی گزینه Install کلیک کنید.

مرحله 2- برنامه را در دستگاه های اندرویدی خود باز کنید و در ابتدای ورود گزینه Verify Your Mobile Number بر روی دستگاه، شماره موبایل خود را وارد کنید.

مرحله 3- مطابق با صفحه پیش بروید و فیلدها را پر کنید، GBWhatsApp شماره موبایلی را که با کد رمز یک‌ بار مصرف برای شما در نظر گرفته شده است را به صورت خودکار وارد و تایید می کند.

مرحله 4- اکنون، GBWhatsApp در دستگاه اندروید شما آماده اجراست و می توانید از تمام ویژگی های جدید و به روز آن لذت ببرید.

فرآیند دانلود اپلیکیشن GBWhatsApp بر روی کامپیوتر

فرآیند دانلود اپلیکیشن GBWhatsApp بر روی کامپیوتر

فرآیند دانلود اپلیکیشن GBWhatsApp بر روی کامپیوتر

همانطور که همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که نمی‌توانیم یک فایل APK را روی رایانه‌های شخصی دانلود یا نصب کنیم، زیرا فایل APK یک برنامه کاربردی است یا برای بازی‌هایی است که فقط برای گوشی‌های اندرویدی با هدف خاصی طراحی شده‌اند و اگر کاربر بخواهد آن را دانلود یا نصب کند. در رایانه های شخصی ویندوز نیز به همین ترتیب، لازم است کاربران یک شبیه ساز اندروید در دستگاه های خود داشته باشند.

بنابراین، شبیه‌سازهای محبوب اندرویدی کمی وجود دارند که در برخی از رایانه‌های شخصی بهتر کار می‌کنند و کاربر می‌خواهد آن را به راحتی در دستگاه‌های ویندوزی خود دانلود کند. کاربران باید برای دانلود GBWhatsApp در دستگاه های خود از Bluestacks استفاده کنند و مراحل کمی برای همین کار وجود دارد که کاربران باید برای دانلود صحیح آن در رایانه های شخصی ویندوزی دنبال کنند. بیایید نگاهی به مراحل دانلود آن بیاندازیم که در زیر آورده شده است.

مرحله 1: ابتدا باید Bluestacks را در رایانه شخصی خود دانلود کنید.

مرحله 2: در اینجا لینک دانلود Bluestacks است. کاربر فقط باید روی تصویر کلیک کند و به وب‌سایت رسمی Bluestacks هدایت می‌شود، جایی که اطلاعات مناسب Bluestacks را دریافت می‌کند و تمام اطلاعات مربوطه را برای همین موضوع دریافت می‌کند.

مرحله 3: در اینجا لینک دیگری وجود دارد که از طریق آن کاربران تمام اطلاعات مربوط به نحوه نصب Bluestacks را در ویندوز رایانه شخصی دریافت می کنند و کاربران تمام اطلاعات مربوط به استفاده از آن را دریافت می کنند.

مرحله 4: پس از اتمام مراحل دانلود، کاربر می تواند برای دریافت مراحل نصب به این لینک مراجعه کند.

مرحله 5: پس از انجام این کار، کاربر به سادگی می تواند GB Whatsapp APK را از طریق لینک ارائه شده در بالا دانلود کند که به فرآیند نصب کمک می کند.

مرحله 6: اکنون، قبل از ادامه، کاربر باید مطمئن شود که هنگام راه اندازی Bluestacks، باید فروشگاه Google Play را اضافه کند.

کاربران همچنین می توانند GB WhatsApp APK را با مرورگرهای رایانه شخصی خود از وب سایت رسمی GB WhatsApp دانلود کنند. با پیروی از فرآیندهای فوق، کاربران می توانند به راحتی Bluestacks را در رایانه شخصی خود دانلود کرده و از GB WhatsApp بر روی آن لذت ببرند. اکنون، به روند بعدی که پس از دانلود برنامه انجام می شود نگاه کنید. کاربر باید پس از دانلود، GB WhatsApp را در دستگاه خود نصب کند.

مراحل زیر برای نصب GB WhatsApp در رایانه شخصی ویندوز آورده شده است.

مراحل نصب اپلیکیشن GBWhatsApp بر روی کامپیوتر

پس از دانلود، کاربر باید WhatsApp GB را در دستگاه های خود نصب کند، زیرا بدون نصب صحیح، روی دستگاه کار نمی کند. کاربران لیستی از شرایط و ضوابط را دریافت می کنند و باید برای نصب آن در رایانه شخصی ویندوز، یک تیک روی آن علامت بزنند.

بیایید نگاهی به مراحلی بیندازیم که کاربران برای نصب Bluestacks در رایانه شخصی ویندوزی خود باید دنبال کنند.

مرحله 1: هنگامی که کاربر Bluestacks را در رایانه شخصی ویندوز خود دانلود کرد، کاری که باید برای اجرای آن برنامه در دستگاه خود انجام دهد این است که باید برنامه دانلود شده را نصب کند.

مرحله 2: کاربر باید روی گزینه نصبی که پس از دانلود برنامه در رایانه شخصی خود می آید کلیک کند.

مرحله 3: کاربر باید تمام مراحلی را که از طریق آنها می تواند با موفقیت در GB WhatsApp در رایانه شخصی ویندوز خود نصب کند، شروع کند.

مرحله 4: اکنون GB Whatsapp با موفقیت در دستگاه کاربر نصب شده است و آنها می توانند از Gb Whatsapp و همه چیز در مورد واتساپ جی بی که در این مقاله با آنها به اشتراک گذاشته شده است لذت ببرند.

کاربران می توانند با دنبال کردن مراحل فوق، از برنامه جدید GB Whatsapp در دستگاه های ویندوز خود لذت ببرند. بنابراین، کاربر باید مراحلی را که در بالا توضیح داده شده است را با دقت دنبال کند زیرا به او کمک می کند تا به راحتی GB Whatsapp را در رایانه های شخصی ویندوز خود دانلود و نصب کند.

دانلود واتساپ جی بی از طریق Wrapping Up

Wrapping up یک نرم افزار منبع باز است که از طریق آن کاربر می تواند GB Whatsapp APK را به صورت رایگان در دستگاه های خود دانلود کند. مطمئناً واتس اپ GB با ارائه یک تجربه کاملاً جدید، WhatsApp شما را به سطح دیگری می برد. بسیاری از ویژگی‌ها و عملکردهای جدید و به‌روز شده و طرح‌بندی‌های بسیاری در GB Whatsapp موجود است که کاربر می‌تواند آن‌ها را دانلود کند که تجربه فوق‌العاده استفاده از GB Whatsapp APK را به کاربرانش می‌دهد. بنابراین، کاربران می توانند بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای جدید را در نسخه جدید Whatsapp خود دریافت کنند. کاربران چیزهای بیشتری دریافت خواهند کرد، مانند تنظیمات حریم خصوصی به روز شده برای کاربران.

پس از اتمام مراحل نصب، واتس‌اپ از کاربران خود چند چیز می‌خواهد و برای موارد خاصی مجوز می‌گیرد و کاربران باید گزینه‌های کمی را به دلخواه خود انتخاب کنند و علامت‌های مورد توافق بر روی آن را انتخاب کنند. لیست مجوزهایی که واتساپ از کاربرانش می‌خواهد حاوی موارد زیادی است و از آنها خواسته می‌شود انتخاب کنند که آیا کاربران در مورد آن توافق دارند یا نه و گزینه‌های کمی برای کاربران وجود دارد که باید مطابق با راحتی خود علامت بزنند. بنابراین، لیست مجوزها شامل گزینه هایی مانند دستگاه، هویت، مخاطبین، مکان، پیامک، تلفن، عکس/رسانه/فایل، حافظه، دوربین، میکروفون، اطلاعات اتصال WiFi و بسیاری موارد دیگر است.

ویژگی های آخرین نسخه GB WhatsApp Apk

همانطور که همه ما می دانیم که آخرین نسخه GB WhatsApp برای اندروید با ویژگی های جدید و به روز شده و عملکردهای به روز ارائه شده است. بنابراین، برخی از بهترین و برترین ویژگی‌های GB WhatsApp APK وجود دارد که در اینجا مورد بحث قرار می‌گیرند و کاربران با نصب آخرین نسخه دانلود واتس‌اپ که در Google Play در دسترس است، این ویژگی‌های برتر را دریافت خواهند کرد.

کاربران می توانند تمام ویژگی های برتر را دریافت کنند که به شرح زیر است:

  • آخرین دیده شدن را پنهان می کند
  • تیک دوم را پنهان می کند
  • تیک آبی را حتی پس از خوانده شدن پیام پنهان می کند.
  • وضعیت را پنهان می کند
  • نمایش ویدیو یا داستان تصویری در وضعیت و موارد بیشتر

کاربران می توانند با نصب نسخه جدید که برای همه کاربران رایگان است، تمام این ویژگی های به روز شده را در واتس اپ خود دریافت کنند. بنابراین، کاربران می توانند تم های دیگری را نیز در این برنامه نصب کنند یا کاربر نیز می تواند تم های سفارشی شده را در این نسخه جدید GBWhatsapp نصب کند و حتی می تواند این برنامه را به انتخاب خود سفارشی کند. حالا بیایید نگاهی به موارد زیر بیندازیم.

  • این بر اساس آخرین نسخه WhatsApp 2.17.223 است.
  • دارای برنامه زمانبندی پیام داخلی است تا کاربر بتواند پیام واتس اپ را از طریق این برنامه زمانبندی کند.
  • کاربر می تواند وضعیت خود را با مشاهده وضعیت حریم خصوصی مخفی کند.
  • اکنون گزینه هایی برای مخفی کردن چت ها و ذخیره استوری یا وضعیت وجود دارد.
  • بسیاری از ایموجی های جدید در این نسخه اضافه شده است.
  • اکنون کاربران می توانند از طریق این نسخه تماس تصویری برقرار کنند.
  • محدودیت ویدیو هم اکنون افزایش یافته است، کاربران می توانند فیلم ها را تا 50 مگابایت ارسال کنند.
  • محدودیت کلمه تنظیم نام گروه افزایش یافته است. الان 35 کاراکتر.
  • از طریق این نسخه می توان بسیاری از باگ ها را در هنگام ارسال فیلم برطرف کرد.
  • اکنون، کاربر می تواند آخرین مشاهده خود، تیک آبی، تیک دوم و بسیاری موارد دیگر را پنهان کند.
  • کاربران همچنین می توانند تایپی که در زمان تایپ هر پیام نشان داده شده است را پنهان کنند.
  • کاربر همچنین می تواند وضعیت افراد دیگر را در کلیپ بورد خود کپی کند.
  • کاربر می تواند پیام پخش شده را تا 600 نفر در یک زمان ارسال کند.
  • کاربر می تواند وضعیت 255 کاراکتر خود را به جای 139 کاراکتر بدون هیچ مشکلی در آن قرار دهد.
  • این نسخه از حدود یا بیش از 100 زبان پشتیبانی می کند.
  • کاربران می توانند با رفتن به گزینه themes تم ها را تغییر دهند.
  • کاربران می توانند این نسخه را به همراه واتس اپ اصلی بدون حتی نصب کنند

مزایا و معایب: دانلود GB WhatsApp APK

برخی از مزیا و معایب برنامه واتساپ جی بی به صورت زیر است:

مزایا

  • برای نصب نیازی به روت نیست زیرا برنامه های زیادی وجود دارند که نیاز به روت دارند.
  • مخفی کردن آخرین بازدید.
  • امکان فعال سازی تماس صوتی و تصویری
  • امکان بزرگنمایی پروفایل
  • امکان تماشا خلاصه ای از ویدئو قبل از دانلود
  • گزینه ای برای کپی کردن وضعیت وجود دارد.
  • کاربران می توانند ویدیو را تا حجم 30 مگابایت ارسال کنند (قبلاً کاربران فقط می توانند فیلم های 16 مگابایتی ارسال کنند).
  • ارسال تا 90 تصویر به طور همزمان (پیش از این کاربران می توانند تنها 10 تصویر را به طور همزمان ارسال کنند).
  • اکنون، کاربران می توانند GB Whatsapp را حتی بدون حذف رسمی WhatsApp نصب کنند
  • اکنون کاربران می توانند آیکون واتس اپ را تغییر دهند.

معایب

  • این برنامه را نمی توان مستقیماً از فروشگاه Google Play دانلود کرد.
  • این برنامه از بررسی های امنیتی گوگل عبور نمی کند.
  • این احتمال وجود دارد که کد مخربی داشته باشد که کاربر را جاسوسی کند.
  • کاربر متوجه نمی شود که آیا از او جاسوسی می کند.

اکنون، سوالات زیادی پس از خواندن معایب GB WhatsApp APK در ذهن کاربران ایجاد می شود. همه فکر می کنند که آیا استفاده از GB Whatsapp ایمن است یا نه، خطرات استفاده از واتس اپ جی بی چیست؟. بنابراین، ما به این سوالات پاسخ می دهیم.

آیا استفاده از آخرین نسخه GB WhatsApp APK ایمن است؟

پاسخ به این سوال “شاید” است. کاربران GB WhatsApp ممنوع نمی شوند، به این معنی که این برنامه ارزش های اصلی واتس اپ را نقض نمی کند، بنابراین، به کاربران اجازه می دهد به استفاده از آن ادامه دهند. بنابراین، اگر کاربران در حال ممنوع شدن هستند، به این معنی نیست که کاملاً ایمن است و هیچ خطری در آن وجود ندارد.

بنابراین، در نظر گرفته می شود که هر برنامه مود شده به طور بالقوه ایمن نیست و در بسیاری از موارد. چیزهایی که کاربران می توانند بدون پرداخت هزینه از آن چیزهایی استفاده کنند که به آنها رسیده است، اما چیزهای زیادی وجود دارد که با هزینه های پنهان همراه است و در مواردی مانند این، کاربران متوجه نمی شوند که چه چیزی در برنامه قرار داده شده است. به عنوان مثال، آنها ممکن است برای جاسوسی از کاربر آمده باشند و می توانند این کار را انجام دهند زیرا کاربر قبلاً همه اطلاعات را داده است. کاربر تمام اطلاعات مربوطه را که برای جاسوسی از آنها لازم است به اشتراک گذاشته است و کاربر اجازه دسترسی به میکروفون، فضای ذخیره سازی، مخاطبین همراه با تصاویر و بسیاری موارد دیگر را داده است.

مطمئناً واتس‌اپ رسمی می‌تواند کارهای مشابهی انجام دهد، اما از آنجایی که آنها شرکت هستند، نسبت به هر کاری که انجام می‌دهند در درجه بالاتری از مسئولیت پذیری هستند. واتس اپ قبلاً برندی ساخته است که با ارائه تنظیمات حریم خصوصی بالا از کاربران خود محافظت می کند.

نتیجه گیری

این مقاله در مورد GB WhatsApp APK است که در آن ما تمام اطلاعات مربوطه را که توسط کاربر برای درک این ویژگی ها و عملکردهای کاملاً جدید و به روز شده واتس اپ جی بی مورد نیاز است، ارائه کرده ایم.

اگر همچنان مشکلی و یا هنوز سوالی دارید، می‌توانید در قسمت دیدگاه زیر این پست، سوالات خود را بپرسید. با ما در ارتباط باشید.

مقالات مشابه:

ساده ترین روش دیدن پیام حذف شده واتساپ با اپ Notisave

آپدیت های جدید واتساپ و بازگشت به محبوبیت قبل

آموزش ویرایش عکس و فیلم در واتساپ

از کجا بفهمیم چه کسانی شماره ما را در واتساپ دارند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *