ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ی بدست آوردن و ارسال لینک پروکسی جدید

بدست آوردن و ارسال لینک پروکسی

ارسال لینک پروکسی تلگرام و به اشتراک گذاری آن با دوستان و یا اعضای خانواده چالشی است که هر کاربر تلگرام باید بداند. 

پروکسی یک سرویس است که به شما امکان می دهد با تغییر آدرس IP خود، به تلگرام دسترسی پیدا کنید و از فیلترینگ و سانسور دولتی عبور کنید. در زیر خیلی کوتاه و کاربردی در مورد جدیدترین پروکسی های تلگرام و نحوه استفاده و ارسال آنها می گوییم.

اضافه کردن پروکسی به تلگرام

برای نصب پروکسی برای تلگرام اندروید، شما نیاز به چند مرحله دارید:

  • ابتدا باید برنامه تلگرام را باز کنید و روی آیکون سه خط در بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.
  • سپس باید روی گزینه تنظیمات کلیک کنید و به قسمت داده ها و ذخیره سازی بروید.
  • در این قسمت، باید به پایین صفحه بروید و روی گزینه تنظیمات پروکسی کلیک کنید.
  • حالا شما می توانید روی گزینه افزودن پروکسی کلیک کنید و یک پروکسی جدید را تعریف کنید. شما باید نوع پروکسی را MTProto انتخاب کنید و سپس آدرس سرور، پورت و رمز را وارد کنید. شما می توانید از لیست پروکسی های پرسرعت تلگرام استفاده کنید و یکی از آن ها را انتخاب کنید.
  • بعد از وارد کردن مشخصات پروکسی، شما باید روی تیک آبی در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پروکسی ذخیره شود.
  • در نهایت، شما باید روی گزینه Use proxy کلیک کنید تا پروکسی فعال شود.

بالا اوردن تلگرام با پروکسی کار سختی نیست. پروکسی یک سرویس است که به شما امکان می دهد با تغییر آدرس IP خود، به تلگرام دسترسی پیدا کنید و از فیلترینگ و سانسور دولتی عبور کنید. با این روش، شما می توانید به تلگرام دسترسی داشته باشید و از قابلیت های آن استفاده کنید. اگر مشکل چالش دارید، مطالعه نحوه فعال سازي VPN گوشي شيائومي را پيشنهاد مي كنيم.

پروکسی قوی برای گوشی

لینک پروکسی برای تلگرام با سرعت بالا برای  ورود به این اپلیکیشن پرطرفدار در ایران، می‌تواند به عنوان یک راه حل برای دور زدن تحریم‌ها و فیلترینگ‌های موجود مورد استفاده قرار گیرند. بهترین پروکسی‌های تلگرام با سرعت بالا برای دسترسی به تلگرام در ایران وجود دارند که می توانید آنها را دانلود و برای دوستان خود ارسال کنید.

تلگرام از پروکسی هایی مانند SOCKS5 و MTProto در برنامه خود پشتیبانی می کند. این پروکسی ها به کاربران اجازه می دهند آدرس IP خود را پنهان کرده و سطح حریم خصوصی خود را افزایش دهند.

این سرورهای پروکسی به شما کمک می کنند در تلگرام ایمن بمانید زیرا چت های شما رمزگذاری شده و IP شما مخفی است. علاوه بر این، اگر تلگرام در کشور شما در دسترس نباشد، می‌توان از این سرورهای پراکسی برای رفع انسداد تلگرام نیز استفاده کرد. سرورهای پروکسی مشابه VPN کار می کنند. با این حال ، آنها به اندازه VPN ایمن نیستند ، زیرا برای سرعت بالا بهینه شده اند.

همچنین ببینید: خرید گوشی شیائومی با بهترین قیمت بازار 

ساختن پروکسی و چطوری به تلگرام وصل شویم؟

پروکسی تلگرام یکی از قابلیت‌های جدید ارائه شده توسط سازندگان تلگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از فیلترشکن، به این برنامه دسترسی پیدا کنند. پروکسی‌ها IP کاربر را پنهان می‌کنند و به این ترتیب، کاربران می‌توانند به راحتی به تلگرام دسترسی پیدا کنند.

پروکسی‌های تلگرام با سرعت بالا، به کاربران ایرانی که با مشکل فیلترینگ روبرو هستند، کمک می‌کنند تا به راحتی از این برنامه استفاده کنند.

یکی از قابلیت های فوق العاده ای که تلگرام دارد پشتیبانی از سرورهای پروکسی است. تلگرام برخلاف دیگر برنامه‌های پیام‌رسان با در نظر گرفتن امنیت و حریم خصوصی ساخته شد.

برای کشورهایی که تلگرام مسدود شده است، می‌توانید به سادگی از پشتیبانی پروکسی داخلی اپلیکیشن برای دور زدن انسداد استفاده کنید. براحتی به تلگرام بروید، از کنار منو سه خط روی connecting… بزنید تا پنجره Use Proxy برای شما باز شود. حالا روی دکمه کشویی در کنار همین پروکسی بزنید تا لیست پروکسی برای گوشی شما باز شود. اگر آخرین لینک پروکسی شما کار نمی کند، برای جدیدترین لینک پروکسی برای تلگرام در گوگل سرچ کنید. از اینجا می توانید لیست پروکسی رایگان را به دست بیاورید.

حال می خواهیم بدانیم لینک پروکسی را چگونه برای دیگران ارسال کنیم؟ در صورتی که تمایل دارید لینک و کد پروکسی تلگرام خود را برای دیگران بفرستید کار خیلی سختی نیست و اگر در آموزش زیر با با همراه باشید ما در ساخت و پیدا کردن لینک پروکسی به شما کمک خواهیم کرد. با روش زیر، نحوه کپی پروکسی تلگرام و ارسال لینک پروکسی در تلگرام اندروید و ویندوز انجام پذیر است.

افراد زیادی از کاربران تلگرام بعد از مسدود شدن آن، با روش های مختلف مثل فیلتر شکن ها ، استفاده از تلگرام طلایی، برنامه ی مختلف دور زدن تحریم و پروکسی ها همچنان از این برنامه ی پر طرف دار استفاده می کنند. که بهترین و راحت ترین راه پروکسی ها هستند.

در کانال های مختلف لینک های پروکسی زیادی قابل مشاهده است که با آنها به تلگرام وصل می شوید. حال می خواهید این لینک را برای شخص دیگری بفرستید ولی نمی دانید که این کار را چگونه انجام دهید.

بیشتر بدانید: فعالسازی پروکسی در تلگرام

ارسال پروکسی تلگرام: نحوه اشتراک گذاری لینک پروکسی

شما می توانید پروکسی شخصی تلگرام خود را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. برای پیدا کردن لینک پروکسی اول از همه به برنامه ی تلگرام وارد شده و در قسمت بالا روی علامت سپر بزنید. اگر علامت سپر را نمی بینید وارد قسمت تنظیمات شوید و بعد از آن به بخش Data and Storage بروید و در پایین صفحه گزینه ی Proxy Settings را انتخاب کنید تا لیست پروکسی های خود را ببینید.

اگر می خواهید آن را برای شخصی ارسال کنید بر روی علامت روبروی آن کلیک کنید (از لینک های سبز رنگ، استفاده کنید زیرا آنها سالم هستند و لینک هایی که قرمز رنگ یا در حال اتصال باشند لینک های سالمی نیستند و خراب شده اند.)

ارسال پروکسی تلگرام

ارسال پروکسی تلگرام

بعد از انتخاب در قسمت پایین کلمه Share را انتخاب کنید تا بعد از چند لحظه لیستی از شبکه های اجتماعی نصب شده روی گوشی شما نمایان شود و بعد از انتخاب برنامه ی تلگرام و صفحه ی گفتگوی شخصی، فرد مورد نظر، لینک برای ایشان ارسال می گردد. شخص مقابل با لمس این لینک می تواند به آن وصل شود. در گوشی فرد دیگر هم می توان آی پی و پورت و سکرت کد را به صورتی دستی وارد کرد ولی آسان ترین و بهترین راه ارسال مستقیم لینک می باشد.

blank

بعد از انتخاب Share هر برنامه ی دیگری را برای ارسال می توان انتخاب کرد، حتی بصورت پیامک هم می توان لینک را فرستاد. فقط هر کاربری که بخواهد از این لینک پروکسی استفاده کند باید حتما آخرین نسخه ی تلگرام را دانلود و نصب کند. باید بدانید که تلگرام اصلی و تلگرام x بهتر از بقیه پیام رسان های غیر رسمی، پروکسی را ساپورت می کنند.

تا ایجا در مورد پروکسی در تلگرام گفتیم. حتما شما بجز تلگرام از واتساپ هم استفاده می کنید. می خواهیم پا را فراتر بگذاریم و کمی نیز در مورد راه اندازی پروکسی واتساپ صحبت کنیم.

نحوه راه اندازی پروکسی واتساپ

اگر دوست دارید در مورد نحوه استفاده از پروکسی واتس آپ بدانید، ادامه متن را با حوصله بیشتری بخوانید. همانطور که گفتیم پروکسی سرویسی است که به شما امکان تغییر آدرس IP را می دهد تا به واتس آپ دسترسی پیدا کنید و از فیلترینگ و سانسور دولتی عبور کنید. برای استفاده از پروکسی در واتس آپ، شما نیاز به چند مرحله دارید:

  • ابتدا باید برنامه واتس آپ را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.
  • سپس باید برنامه را باز کنید و روی گزینه تنظیمات یا Settings کلیک کنید.
  • در این قسمت، باید روی گزینه داده ها و ذخیره سازی یا Storage and Data کلیک کنید.
  • در این قسمت، باید به پایین صفحه بروید و روی گزینه پروکسی یا Proxy کلیک کنید.
  • حالا شما می توانید روی گزینه استفاده از پروکسی یا Use Proxy کلیک کنید تا پروکسی فعال شود.
  • سپس باید روی گزینه تنظیم پروکسی یا Set Proxy کلیک کنید و یک پروکسی جدید را تعریف کنید. شما باید نوع پروکسی را HTTP انتخاب کنید و سپس آدرس سرور، پورت و نام کاربری و رمز عبور (در صورت وجود) را وارد کنید. شما می توانید از لیست پروکسی های فعال برای واتس آپ استفاده کنید و یکی از آن ها را انتخاب کنید.
  • بعد از وارد کردن مشخصات پروکسی، شما باید روی گزینه ذخیره یا Save کلیک کنید تا پروکسی ذخیره شود.

با این روش، شما می توانید به واتس آپ دسترسی داشته باشید و از قابلیت های آن استفاده کنید. اگر مشکل چالش دارید، مطالعه نحوه فعال سازي VPN گوشي شيائومي را پيشنهاد مي كنيم.

کانال تلگرام پروکسی واتساپ رایگان

اگر به دنبال کانال تلگرامی برای پروکسی واتساپ رایگان هستید. در اینجا برای شما چند کانال تلگرامی پیدا کردم که می توانید از آنها پروکسی های رایگان و جدید دریافت کنید. اینها کانال هایی هستند که من برای شما انتخاب کردم:

سخن آخر

پروکسی های جدید برای دسترسی به سرویس های مسدود شده یا افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی بسیار مورد نیاز هستند. برای بدست آوردن لینک پروکسی جدید، می توانید از منابع مختلفی استفاده کنید، مانند کانال های تلگرامی، سایت های اینترنتی، نرم افزارهای فیلترشکن و غیره. برای ارسال لینک پروکسی جدید به دوستان یا گروه های خود، می توانید از روش های مختلفی، مانند کپی کردن و چسباندن لینک در پیام ها، اشتراک گذاری لینک از طریق برنامه های پیام رسان، ارسال لینک به صورت فایل یا QR کد و غیره استفاده کنید.

در این مقاله در مورد اضافه کردن پروکسی به تلگرام و اینکه چگونه با استفاده از پروکسی وارد تلگرام شویم صحبت کردیم، همچنین از نحوه استفاده از پروکسی در واتساپ گفتیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظر، می توانید در قسمت دیدگاه با ما در ارتباط باشید. ما همواره آماده ی پاسخگویی به شما هستیم. با تشکر از شما.

مطالب مرتبط

3 thoughts on “نحوه ی بدست آوردن و ارسال لینک پروکسی جدید

  1. وقتتون راهنماییتون فوق‌العاده بود ممنون خسته نباشید

  2. سلام خسته نباشید راهنماییتون عالی بود مچکرممم

    1. blank دهقان گفت:

      ممنون از شما یار همیشگی کوک موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *