تست و بررسی اپل

مشکلات رایج در آیفون XS/XS Max

blank

 مشکلات رایج و راه حل آن در آیفون XS/XS Max

blank

آیفون در هر یک از نسل های خود، ویژگی های عالی به دستگاه های جدید خود اضافه و به روز رسانی کرده است. با این حال، هر گوشی جدید از روز اول که به بازار عرضه می شود، با مشکلات خاصی مواجه است. از زمان راه اندازی آیفون XS/XS Max، کاربران چندین مشکل و خطا را تجربه کرده اند. بیایید با هم ببینیم چه مشکلاتی وجود داشته است و چگونه می توان آنها را حل کرد.

خط سبز مزاحم بر روی صفحه نمایش

اپل از سال 2018 صفحه نمایش آیفون X خود را به صفحه نمایش اولد تغییر داد. با این حال، کاربری در استرالیا گزارش داد که بعد از مدتی کار کردن با گوشی خود، خط سبز روشن عمودی سراسر صفحه نمایش آیفون XS Max دیده می شود. بعد از این نیز تعداد زیادی از مشتریان از این مشکل گوشی خود شکایت داشتند.

راه حل: اپل با گارانتی کردن گوشی های خود، و تعویض گوشی مشکل دار با یک گوشی نو، سعی کرد این مسئله را حل کند. اگر آیفون شما نیز وجود خط سبز عمودی در کنار صفحه نمایش را تجربه می کند، وقت آن است که با یکی از فروشگاه های معتبر اپل تماس بگیرید

blank

اتصال سلولی ضعیف و سرعت کند وای فای

طبق گفته های کاربران آیفون XS/XS Max، گوشی های آنها در مقایسه با آخرین نسل های این گوشی ها نت و قدرت سیگنال ضعیف تری دارد. بعضی وقت ها مخصوصا در مناطقی که سینگال ضعیف است، علامت «عدم سرویس دهی» نشان می دهد. در حالیکه تعداد این ادعاها به سرعت در حال افزایش است، علاوه بر مشکل LTE، کاربران دیگر ادعا کردند که به نظر می رسد سرعت اتصال به وای فای گوشی هایشان کند شده است. .اکثر افرادی که سرعت شان کند شده بود، متوجه شدند که مدل های آیفون XS شان به شبکه 2.4 گیگاهرتزی متصل بوده است تا شبکه 5 گیگاهرتزی.

برای اطلاع از چگونگی دو سیم کارت کردن آیفون XS Max اینجا کلیک کنید.

راه حل: برخی بر این باور بودند که چون اپل برای مودم های آیفون خود از کوالکام به اینتل تغییر کاربری داده است این مشکل بوجود آمده است. برخی دیگر اشاره کردند که بعید است که تغییر مودم، ریشه اصلی این مشکل باشد. به هر حال، اپل IOS 12.0.1 را رفع کرده است که مشکلات مربوط به اتصال به وای فای و LTE را حل می کند.

blank

درگاه شارژ

بعضی از کاربران با شارژ گوشی های خود از طریق شارژر سیمی مشکل دارند. آنها متوجه شدند که وقتی گوشی خود را از طریق شارژر سیمی به پریز برق می زنند، آیفون XS شارژ نمی شود. مگر اینکه شارژر را از گوشی بیرون بیاورند، صفحه نمایش را روشن کنند و سپس دوباره شارژر را به گوشی وصل کنند، تا شارژ کردن آغاز شود. اما همه مدل های آیفون XS این مشکل را تجربه نکرده اند. علاوه بر این، برخی از صاحبان گوشی های قدیمی تر نیز همین مشکل را گزارش می دهند. این نشان می دهد که این موضوع در واقع ممکن است از آخرین به روز رسانی نرم افزار iOS 12 باشد.

راه حل: این یعنی با به روز رسانی نرم افزار به صورت دائمی می توان این مشکل را حل کرد.

blank

درگاه زیبایی

کاربرانی که در انجمن ها عضو هستند گفته اند دوربین سلفی آیفون جدید اپل در عکس هایی که با استفاده از دوربین جلویی گرفته می شود، به طور خودکار، پوست صورت را صاف می کند که این عکس ها خیلی زیبا به نظر می رسند. این غیر قابل قبول است.

راه حل: طبقه گفته های اپل، سیستم دوربین سلفی بر روی آیفون X به لطف تراشه های بهبود یافته و الگوریتم های پیشرفته برای گرفتن عکس با ویژگی ای به نام Smart HDR از سنسورهای سریعتری بهره می برند. کاربران می توانند با رفتن به صفحه تنظیمات ←دوربین ← smart HDR این حالت زیبا را غیر فعال کنند.

blank

مشکل اتصال صوتی با بلوتوث

تعداد کمی از صاحبان آیفون XS و آیفون XS Max، مشکلات عدم اتصال بلوتوثی آیفون شان با سیستم صوتی ماشین را حل می کنند

راه حل: این مشکل هنوز راه حل ارائه شده توسط اپل ندارد.

blank

گرد و غبار داخل لنز دوربین

این یک مشکل واقعا جزئی است. برخی از کاربران ادعا می کنند که به طور مداوم، گرد و غبار داخل لنز دوربین وجود دارد که باعث می شود که دوربین خوب عمل نکند. در واقع، فقط به این دلیل است که آیفون نسبت به ورورد گرد و غبار و خاک به خوبی مهر و موم نشده است. محیط زندگی نیز خیلی تاثیر دارد.

راه حل: برای خلاص شدن از شر این مشکل، آیفون خود را به یکی از فروشگاه های معتبر اپل ببرید تا آن را تمیز کنند.

blank

اگر شما هم یک آیفون XS و XS Max دارید که با یکی از مشکلات بالا روبرو شدید، لطفا نظرات خود را در بخش اعلام نظرات اعلام بفرمایید.

مطالب مرتبط