ترفند اپل واچ

حل مشکل هنگ کردن اپل واچ

blank

اپل واچ یکی از گجت های فوق العاده اپل است که هر ساله با پیشرفت های جالب توجه تری به بازار ارائه می شود. قرار است نسل چهارم اپل واچ ها، علاوه بر GPS و  LTE از مکالمه ی تلفنی نیز پشتیبانی کنند و پس از آن می توان این ساعت ها را به چشم یک گوشی کوچک که بر روی مچ دستان بسته می شود، نگریست. در واقع نسل چهارم اپل واچ ها نیازی به جفت شدن با گوشی آیفون نخواهند داشت و قادر خواهند بود که به خودی خود تماس های تلفنی را دریافت و برقرار کنند. بسیاری از برنامه های iOS نیز با نسل چهارم Apple Watch ها سازگاری خواهند داشت. برنامه نویسان اپل از سال آینده می بایست برنامه هایی را توسعه دهند که تنها و تنها روی اپل واچ ها نصب شوند و بدون نیاز به گوشی که برنامه ها روی آن نصب شده باشد، روی اپل واچ اجرا شوند.

با این استراتژی،  نیاز به منابع (پردازنده، سخت افزار و…) برای اجرای برنامه های به اصطلاح Stand alone روی اپل واچ ها افزایش می یابد این روند به آرامی در حال اجرا است و تا به حال نیز با مشکلی مواجه نشده است. شاید برای شما نیز پیش آنده باشد که پس از نصب و اجرای  برخی از برنامه های بومی و یا واسط  روی اپل واچ خود، با مشکل فریز شدن ساعت هوشمند مواجه شوید. این مشکل ممکن است خود را به شکل تاخیر، هنگی، کندی اجرای برنامه ها و پردازش ها و … نشان دهد. اگر مشکل کندی و تاخیر اجرای برنامه ها به خودی خود و توسط ساعت هوشمند بر طرف نشود، می بایست با استفاده از ترفندی به صورت دستی از برنامه خارج شوید و بار دیگر برنامه را اجرا کنید. در صورتیکه مشکل پابرجا باقی ماند، می توانید با مراجعه به کوک موبایل، از خدمات تعمیرات اپ واچ استفاده نمایید و ساعت هوشمند خود را پس از تعمیر، در اسرع وقت تحویل بگیرید.

چگونه برنامه ی هنگ کرده روی اپل واچ را مجبور به خاتمه اجرا کنیم؟

شاید استفاده از این ترفند، یه ظاهر ساده بیاید اما تا به امروز اجرایی ترین روش بستن برنامه ی هنگ کرده و فریز شده روی اپل واچ ها همین ترفند به ظاهر ساده است. هر گاه برنامه ای که در حال اجرا شدن روی اپل واچ شما است، فریز شد و دیگر پاسحگو نبود، با استفاده از طی کردن گام های زیر در صدد حل مشکل برآیید.

گام اول: دکمه ی کنار اپل واچ را فشار داده و آن را نگه دارید تا زمانی که صفحه ی ” Power Off ” نمایش داده شود. در این حال  ممکن است زبانه های Medical ID و نیز SOS نمایش داده شوند.

گام دوم:  در گام دوم لازم است که تاج دیجیتالی را که بالای دکمه ی خاموش و روشن اپل واچ است، فشار داده و آن را نگه دارید تا Apple Watch  را مجبور کنید تا به بسته ی برنامه ها وارد شود.

حل مشکل هنگی اپل واچ-2

حل مشکل هنگی اپل واچ

  •  نکته: ممکن است که شما با خود فکر کنید که با اجرای این گام ها قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد،  اما با استفاده از این ترفند می توانید برنامه ای که مشکل هنگی و فریز اپل واچ را به همراه داشته است، به صورت یکجا ببندید.  با استفاده از این ترفند شما آن برنامه را از اجرای در پس زمینه خارج می کنید و این برنامه تا زمانی که بار دیگر تصمیم به اجرای آن بگیرید بسته خواهد ماند .

مطالب مرتبط