تست و بررسی اپل

تعویض گلس آیفون xs،x و xs max

صفحه نمایش آیفون X، XS و یا XS Max

تعویض گلس آیفون X، XS و یا XS Max بدون اینکه قاب اصلی آسیب ببیند

ما اولین شرکتی است که در این صنعت برای تعمیر صفحه نمایش شکسته، راه حل داریم. در ویدئو امروز، به شما یاد خواهید داد که چگونه، قاب، بدون اینکه به آن صدمه وارد شود با کمک تمیز کننده چسب مخصوص آیفون X / XS و یک قطعه اهرم فلزی جدید، به آسانی برداشته می شود.

همانطور که همه ما می دانیم، در طول فرایند تعویض صفحه، قاب معمولا برداشته می شود. با استفاده از محصولات جدید مان، هنگام جدا کردن و کشیدن قاب، می توانیم از سیم های نازک و تقریبا فنری ناشی از آسیب جلوگیری کنیم. علاوه بر این، قاب جدا شده نیز می تواند مجددا مورد استفاده قرار گیرد. به این ترتیب، ایمنی، کارایی و بهره وری اقتصادی فرآیند تعمیر و تعویض می تواند بهبود یابد.

blank

اولین کاری که باید بکنیم این است که صفحه نمایش را تست کنیم. تمام مراحل تست صفحه را به خوبی انجام دهید. سپس مهم ترین بخش، برداشتن قاب است.

می توانیم این بخش را به 2 مرحله تقسیم کنیم.

  • جدا کردن سه طرف قاب خارج از منطقه اتصال FPC
  • جدا کردن بقیه قاب در منطقه اتصال FPC

توجه: براکت بالا می تواند شکننده باشد. بنابراین هنگام عملیات مراقب باشیم. با این حال، هنگام جدا کردن قاب پایین در قسمت FPC، باید مراقب باشید تا صفحه OLED آسیب نبیند.

همانطور برای جدا کردن سه طرف قاب خارج از منطقه اتصال FPC، باید از ابزار پاک کننده تخصصی چسب آیفون X/XS در فاصله بین قاب و صفحه نمایش اولد استفاده کنیم.

یک دقیقه صبر کنید. سپس اهرم فلزی را وارد کنید تا بین براکت بالایی و صفحه نمایش شکاف و فاصله ایجاد شود. اهرم را در امتداد لبه های قاب به عقب و جلو حرکت دهید و ادامه دهید تا زمانی که براکت به طور کامل از صفحه نمایش اولد جدا شود. سپس با استفاده از پنس، قطعه جدا شده قاب را بردارید.

blank

برای جدا کردن قاب در منطقه اتصال FPC به همین ترتیب، ما بایستی از ابزار جدا کننده چسب مخصوص آیفون X / XS استفاده کنیم تا ابتدا شکاف و فاصله ایجاد شود. سپس قسمت پایین قاب را با شاول قطبی حرارتی گرم کنید. و کاردک پلاستیکی Air Slice را وارد کنید تا بین آنها فاصله بیفتد و به عقب و جلو بکشید تا جدا شود.

blank

برای جدا کردن قاب در منطقه FPC از صفحه نمایش به طور کامل، مراحل بالا را تکرار کنید.

با این روش می بینیم قاب اصلا آسیب ندیده است. همچنین، اگر قاب کج و تغییر شکل پیدا نکرده باشد، می تواند دوباره استفاده شود.

blank

برای مشاهده روش دقیق جدا کردن و تعویض قاب، لطفا ویدئو زیر را تماشا کنید:

مطالب مرتبط