اخبار فناوری

حالت فوق ثابت فیلم برداری در سامسونگ گلکسی A70

حالت فوق ثابت فیلم برداری در سامسونگ گلکسی A70

سامسونگ گلکسی A70 به عنوان دومین گوشی سری های A است که از ویژگی برتر حالت فوق ثابت (Super Steady) در فیلم برداری و عدم لرزش در ویدئوها برخوردار است. این ویژگی پیشتر در گوشی های پرچمدار گلکسی S10 معرفی شده بود و همچنین بر روی گلکسی A80 به عنوان یک آپشن اضافه شده، دیده می شد.

به یاد داشته باشید که حالت فوق ثابت، نسبت به حالت معمولی EIS (تثبیت کننده الکترونیکی تصویر)، میدان دید دوربین را بیشتر کاهش می دهد (اما فیلم های قابل توجهی می گیرد). همچنین، کیفیت این ویدئوها به 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه محدود می شود.

blank

تغییر به روز رسانی سامسونگ گلکسی A70

این به روز رسانی در حال حاضر در هلند و بلژیک، حداقل برای تلفن های قفل شده برای یک شبکه خدمات مخابراتی خاص، انجام می شود. این نرم افزار در نسخه A705FNXXU2ASF5 و کمی کمتر از 500 مگابایت است. نرم افزار به روز رسانی شده حاضر، همچنین دارای مجموعه ای از فایل های رفع اشکال و ارتقاء است. سطح پچ امنیتی این نسخه بدون تغییر باقی مانده است (حداقل تا 1 ماه می).

تغییرات قابل توجه (علاوه بر حالت فوق ثابت) شامل بهبود عملکرد صفحه نمایش لمسی و بهبود عدم لرزش دوربین است.

توجه: امکان دانلود این به روز رسانی و نصب آن روی نسخه های قدیمی تر به علت سیاست امنیتی جدیدی که روی این نسخه به روز رسانی شده اعمال شده است، وجود ندارد.

مطالب مرتبط