کارآموزی تعمیرات موبایل

از صفر تا صد تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس

blank

متاسفانه تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) یکی از رایج ترین تعمیراتی است که در این گوشی انجام می‌شود. در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را با صفر تا صد از صفر تا صد تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس آشنا کنیم. با کوک موبایل همراه باشید.

دلیل تقاضای بالای تعمیر تاچ ال سی دی گوشی های موبایل چیست؟

تقاضا برای تعمیر تاچ ال سی دی شکسته گوشی های موبایل بسیار بالاست و طبق آمار این تعمیر رایج ترین تعمیری است که روی گوشی های موبایل انجام می‌شود. اما دلیل این مسئله چیست؟ آیا کیفیت پایین تاچ ال سی دی گوشی ها دلیل این امر است؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر دلیل تقاضای زیاد تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل ارتباطی به کیفیت پایین ال سی دی آن ها ندارد، بلکه بیشتر با سهل انگاری کاربران مرتبط است!

در اغلب موارد مسائلی همچون افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن ال سی دی، وارد شدن فشار به گوشی و از کار افتادن تاچ، آب خوردگی و از کار افتادن ال سی دی و سایر موارد این چنینی منجر می‌شوند تا کاربران برای تعمیر ال سی دی گوشی های خود اقدام کنند که تمام این موارد مستقیما با سهل انگاری کاربر ارتباط دارد و هیچ ارتباطی با کیفیت تولید ال سی دی گوشی های موبایل نخواهد داشت. بنابراین به دلیل عدم نگهداری درست کاربران از گوشی، تقاضای تعمیر تاچ ال سی دی این گجت ها بالاست.

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس

تعمیر ال سی دی به چند شیوه قابل انجام است؟

شاید شما در رابطه با این موضوع اطلاعات دقیقی نداشته باشید اما به طور کلی در گوشی های مدرن امروزی تعمیر ال سی دی به دو شیوه انجام می‌شود. در روش اول کل مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی تعویض خواهند شد که یکی از گران قیمت ترین تعمیرات موبایل محسوب می‌شود. اما در برخی شرایط که در اثر ضربه فقط شیشه یا گلس روی ال سی دی گوشی شکسته باشد و تاچ و خود LCD عملکرد بدون عیبی داشته باشند، می‌توانید تعمیر ال سی دی را فقط با تعویض گلس روی آن انجام داد و صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه تعمیرات موبایل به عمل آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سبک تعمیر ال سی دی به مطالعه مقاله “تعویض گلس گوشی موبایل چقدر هزینه دارد و چگونه انجام می‌شود؟” بپردازید.

هزینه تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس چقدر است؟

اگر نیاز به تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس دارید، با توجه به نوع خرابی که در ال سی دی گوشی شما ایجاد شده هزینه تعمیر آن متفاوت خواهد بود. اگر مشکل ال سی دی گوشی فقط با تعویض گلس روی آن برطرف شود، هزینه تعمیر چندان بالا نخواهد بود. اما متاسفانه در اغلب موارد اینطور نیست و خرابی به گونه‌ای در ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 Plus رخ می‌دهد که کاربر ملزم به تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی می‌شود. در این شرایط هزینه تعمیر بسیار بالا خواهد بود.

مراحل تعویض ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس شامل چیست؟

اگر قرار باشد ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس تعویض شود باید مراحل نسبتا دشواری طی گردند که برای انجام آن ها نیاز به دقت و تجربه بالایی خواهید داشت. تعویض LCD گلکسی اس 8 پلاس می‌تواند تا 3 ساعت زمان شما را بگیرد. اگر به ابزارهای لازم برای انجام تعمیرات موبایل دسترسی دارید و فکر می‌کنید می‌توانید شخصا از پس تعویض ال سی دی گوشی بر آیید، می‌توانید مراحلی که در مقاله آموزشی مذکور عنوان شده‌اند را دنبال کرده و تعویض ال سی دی گوشی را شخصا انجام دهید.

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس در کوک موبایل

تعمیر ال سی دی انواع گوشی های موبایل از جمله گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus یکی از خدماتی است که شرکت کوک موبایل با ضمانت و بهترین کیفیت ارائه می‌کند. بنابراین اگر قصد تعویض یا تعمیر ال سی دی گوشی خود را دارید یا فقط می‌خواهید هزینه کمی را صرف تعویض گلس روی ال سی دی کنید، خدمات کوک موبایل می‌تواند بهترین نتیجه ممکن را برایتان به همراه داشته باشد. تعمیر فوق تخصصی ال سی دی شکسته گوشی خود را در کوک موبایل تجربه کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس تعمیرات گوشی شرکت کوک موبایل می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۶۸، ۰۲۱۶۶۷۶۱۹۶۹، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۸۶ یا ۰۲۱۶۶۷۵۷۵۷۹ تماس حاصل کنید و از کارشناسان واحد پشتیبانی کوک موبایل اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مطالب مرتبط