کارآموزی تعمیرات موبایل

نحوه کار با برنامه ZXW

نحوه کار با برنامه ZXW

در این مطلب آموزشی قصد داریم برنامه ZXW را معرفی و نحوه کار کردن با آن را به شما نشان دهیم. زد ایکس دبلیو بهترین ابزار برای نقشه خوانی و مسیر یابی روی برد گوشی های موبایل است و یک ابزار ضروری برای عیب یابی و تعمیر بهتر برد گوشی های موبایل محسوب می شود. با استفاده از دانگل ZXW تعمیرکار می تواند به جهت آی سی ها، پایه ها و مسیرهایی که بابت آی سی و بردها وجود دارد دسترسی داشته باشد. راحتی مسیریابی با این دانگلها و صرفه جویی در وقت، آن را به ابزاری سودمند در تعمیرات سخت افزاری موبایل تبدیل کرده است. با کوک موبایل همراه باشید.

نرم افزار ZXW چیست؟

ZXW نرم افزار رنگارنگی است که در بسیاری از فیلم های لحیم کاری و تعمیرات برد گوشی های موبایل در یوتیوب مشاهده می کنید. این نرم افزار برای عیب یابی مشکلات برد موبایل های آیفون، سامسونگ و سایر دستگاه های تلفن همراه استفاده می شود. ZXW سرویسی است که در چین مستقر است و رابط کاربری را برای هر شماتیک تلفن همراه فراهم کرده است و کار عیب یابی بردها را راحت کرده است. بدون استفاده از ابزار ZXW می توان عیب بردها را یافت و آنها را تعمیر و لحیم کاری کرد، اما همانطور که از نام این نرم افزار پیداست “Zillion x Work”، استفاده از این ابزار، عملیات تعمیر گوشی اپل را سریعتر می کند.

برنامه ZXW

نرم افزار ZXW

ZXW چگونه کار می کند؟

برنامه ZXW بر روی کامپیوتر ویندوز دانلود و نصب می شود و برای اجرا و راه اندازی، به اتصال به اینترنت نیاز دارد. با اکانت و مجوز معتبر سالانه ZXW، این نرم افزار به یک سرور بین المللی متصل می شود و امکان دسترسی به آخرین فایل های boardview (از طریق ZXW) و شماتیک ها (از طریق MicroFish) را فراهم می کند. بردویو یک نوع فایل حاوی اطلاعاتی درباره برد گوشی، اجزاء آن، سیگنال های استفاده شده، نقاط تست و غیره است. این فایل های ممکن است با پسوندهای .asc، .bdv و غیره باشند. معمولاً سازنده های مختلف از فرمت های boardview خاص خود استفاده می کند که مشاهده و کار کردن با این فایل ها را سخت می کند.

هزینه خرید مجوز سالانه و کار با ZXW از 65 تا 100 دلار است و شامل تمام به روزرسانی های خودکار در طول سال است زیرا به طور مداوم، دستگاه های جدید پشتیبانی می شوند.

کار با نرم افزار ZXW

کار با نرم افزار ZXW

نحوه دریافت کد تاییدیه نرم افزار ZXW

قبلاً برای خرید نرم افزار باید دانگل مخصوص ZXW را تهیه کرده و با اتصال آن به کیس کامپیوتر، این نرم افزار را روی سیستم ویندوز خود نصب می کردید اما جدیداً نیازی به خرید دانگل نیست و کافی است با ساخت اکانت و پرداخت هزینه سالیانه تمام فایل های نصب و به روزرسانی را دریافت کنید.برای شروع کار با نرم افزار ZXW باید کد تاییدیه این نرم افزار را از سرویس ارائه دهنده بگیرید. نحوه دریافت کد تاییدیه به صورت زیر می باشد:

1- یکی از مرورگرها دلخواه خود را باز کنید و آدرس https://t.zxwsoft.com/user/Login.aspx را وارد کنید.

روی گزینه Register کلیک کنید و با پر کردن فرم مربوطه که حاوی نام اکانت، ایمیل و یا جیمیل و غیره است برای خود یک حساب کاربری بسازید و بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

کاربرانی که به ZXWSoft وارد شده اند می توانند با کلیک بر روی تنظیمات حساب در نوار منوی سمت چپ، وارد صفحه اطلاعات شخصی برای تمدید کد تایید شوند.

کلیک بر روی تنظیمات حساب در نوار منوی سمت چپ

کلیک بر روی تنظیمات حساب در نوار منوی سمت چپ

2- نام حساب کاربری ثبت شده، رمز ورود حساب و کد راستی آزمایی صحیح که به ایمیل شما ارسال می شود را وارد کرده و روی گزینه SUBMIT کلیک کنید.

روی گزینه SUBMIT کلیک کنید

روی گزینه SUBMIT کلیک کنید

3- پس از ورود موفقیت آمیز، به صفحه داده های شخصی هدایت می شوید، که این مدت اعتبار فعلی شما را نشان می دهد.

نشان دادن مدت اعتبار فعلی

نشان دادن مدت اعتبار فعلی

4- برای ورود به صفحه تمدید، روی مجوز کد تمدید در ستون سمت چپ کلیک کنید.

روی مجوز کد تمدید در ستون سمت چپ کلیک کنید

روی مجوز کد تمدید در ستون سمت چپ کلیک کنید

5. کد مجوز دیجیتال نرم افزار ZXWTEAM حاوی شماره سریال و رمز ورود به ایمیل شما ارسال خواهد شد. شماره سریال و رمز عبور صحیح را وارد کنید، روی گزینه «Immediate use» کلیک کنید و وقتی کد مجاز برای استفاده با موفقیت نمایش داده شد، تأیید کنید.

روی گزینه «Immediate use» کلیک کنید

روی گزینه «Immediate use» کلیک کنید

6- به صفحه اطلاعات شخصی باز گردید و مدت اعتبار استفاده از این نرم افزار را برای یک سال تمدید کنید.

مدت اعتبار استفاده از این نرم افزار را برای یک سال تمدید کنید

مدت اعتبار استفاده از این نرم افزار را برای یک سال تمدید کنید

اکنون پس از گرفتن تاییدیه و تمدید نرم افزار که معمولاً به مدت یک سال کاربر را مجاز به استفاده از این ابزار می کند، صفحه ای به صورت زیر باز می شود که تمام دسترسی به قابلیت های کار با این نرم افزار را امکان پذیر می کند. همانطور که در این پنجره دیده می شود، تاریخ انقضاء این نرم افزار تا 23 نوامبر 2021 می باشد.

تمام دسترسی به قابلیت های کار با این نرم افزار امکان پذیر می شود

تمام دسترسی به قابلیت های کار با این نرم افزار امکان پذیر می شود

این نرم افزار تقریباً تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار از تمامی برندها از جمله اپل (انواع آیفون ها و آیپدها)، سامسونگ، هواوی، شیائومی، وان پلاس، سونی، نوکیا، اچ تی سی، موتورلا و خیلی های دیگر را پشتیبانی می کند و کار کردن با آن ساده است، فقط باید به زبانه ها و قابلیت های این برنامه آشنایی داشته باشید. در فیلم آموزشی کار با نرم افزار ZXW که در ابتدای صفحه بارگذاری شده است، تمامی قابلیت ها و تنظیمات اولیه این ابزار نمایش داده شده است. توصیه می کنیم حتماً این فیلم را مشاهده کنید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *