تلفن هوشمند و تبلت

چگونه ویدیوهای حرکت آهسته را عادی کنیم؟

blank

چگونه ویدیوهای حرکت آهسته ( Slow Motion ) ضبط شده با آیفون را درسیستم عامل IOS به ویدیو معمولی تبدیل کنیم؟

امروزه کابران جدید اپل می‌توانند از ویژگی سرگرم کننده ی ضبط فیلم های حرکت آهسته در آیفون و آیپد خود استفاده کنند. با استفاده ازاین قابیلت دارندگان آیفون می توانند فیلم هایی با افکت های دراماتیک تهیه کنند. برای انجام این کار برنامه ضبط فیلم را در آیفون خود باز کنید و به بخش ویرایش Edit واقع در سمت راست بالایی بروید. اگر می خواهید با یک سایت تخصصی تعمیرات موبایل، آشنه شوید حتما به سایت کوک موبایل مراجعه نمایید.

اما گاهی بعضی به طور اشتباه فیلم های عادی خود را نیز به صورت حالت آهسته ضبط می کنند، یا پس از انتخاب این حالت نظرشان برای ضبط فیلم به حالت آهسته عوض می شود. پس اگرتمایل به بازگرداندن فیلم حالت هسته خود به حالت عادی را دارید به راحتی با دنبال دستورالعمل زیر می توانید این کار را انجام دهید.

کابران اپل دقت کنند، پس از اینکه ویدیو مورد نظر خود را به حالت عادی برگرداندند، و متوجه شدند که حالت آهسته از لحاظ کیفیت بهتر بود و از کانورت کردن ویدیو آهسته خود به حالت عادی پشیمان شدند، این امکان را دارند تا دوباره ویدیو کانورت شده را به حالت قبلی برگردانند؛ برای این کار کافیست وارد قسمت ویرایش (Edit) شوند و با انتخاب گزینه Revert در گوشه پایین سمت راست، ویدیو را به حالت قبلی باز گردانند.

مراحل تبدیل فیلم حالت آهسته به فیلم عادی

– برای انجام این کار ابتدا فیلم حالت آهسته خود را از گالری برنامه دوربین آیفون خود باز کنید، و بعد به بخش بالایی سمت راست ذکر شده بروید.

– با لمس این بخش ویدیو شما به همراه یک نوار در زیر آن باز می شود، همانطور که در این نوار می بینید، ۲ بخش وجود دارد که فیلم را به ۲ حالت با ۲ سرعت متفاوت نشان می دهد.

این نوار به کابران نشان خواهد داد که چه بخشی از فیلم به صورت آهسته ضبط شده است.

– حال باید بخشی از نوار لغزنده را که خط‌های آن به یکدیگر نزدیک‌تر هستند به سمت دیگر بکشید تا در بین آن ها خطوط با فاصله از هم وجود نداشته باشد.

ویدیو | تعمیرات تخصصی ایفون

– و در انتها روی گزینه دان “Done” را لمس کنید تا تغییرات شما ذخیره شود و ویدیو حرکت آهسته شما به یک ویدیو معمولی تبدیل شود.

ویدیو | تعمیرات تخصصی ایفون

حال که ویدیو حرکت آهسته شما به یک ویدیوی عادی تبدیل شد، می توانید آن را در هر شبکه مجازی آپلود کنید یا اگر تمایلی به این کار ندارید آن را در گوشی خود ذخیره و نگاه دارید.

البته باید گفت که روش های دیگری نیز برای کانورت کردن فیلم آهسته به یک فیلم معمولی وجود دارد، که شامل کانورت کردن فیلم و سپس آپلود آن در هر سرویسی می شود. دقت کنید که این قابلیت فقط در نسخه های جدید سیستم عامل  ios وجو دارد و کابران نسخه های قدیمی آیفون و آیپد با دوربین های قدیمی این امکان را نخواهند داشت.

 

مطالب مرتبط