ترفند نرم افزار

نحوه ساخت شماره مجازی لتونی با برنامه SafeUM

نحوه ساخت شماره مجازی لتونی با برنامه SafeUM

با برنامه ی فوق العاده ای به نام safeUM می توان شماره مجازی با کد 371+ مربوط به کشور اروپایی لتونی  (لاتویا) ساخت. در اینجا نحوه ی ساخت شماره مجازی لتونی را به شما آموزش می دهیم.

جمهوری لتونی (لاتویا) کشوری در شمال قاره اروپا که همسایه ی روسیه، لیتوانی، بلاروس و استونی است و پایتخت آن ریگا می باشد و جمعیت آن حدودا ۲ میلیون نفر می باشد، پیش شماره این کشور 371+ می باشد.

نحوه ی ساخت شماره مجازی لتونی

ابتدا برنامه ی عالی safeUM را نصب کرده و گام بعدی وارد برنامه شوید و قسمت های لازم را وارد کنید تا اجازه دسترسی به برنامه داده شود. گزینه Sing Up را انتخاب کنید و مانند شکل یک حساب کاربری برای خود بسازید. در قسمت اول نام کاربری دلخواه خود را تایپ کنید. البته باید شامل حروف و عدد انگلیسی باشد. در قسمت دوم پسورد را وارد کنید و در قسمت سوم مجددا پسورد را تکرار کنید. .(پسورد را جایی یادداشت کرده تا فراموش نکنید) و روی SUBMIT کلیک کنید.

blank

اکنون وقت آن رسیده که موارد را تیک بزنید و با زدن بر روی BEGIN TO USE شما یک شماره لتونی ساخته اید.

حالا به صورت رندوم یک خط به شما اعلام می شود. گاهی اوقات در این مرحله امکان error  دادن برنامه وجود دارد. در این مواقع مجددا امتحان کنید و یا از یک وی پی ان استفاده کنید.

blank

به پنل کاربری خود وارد شوید و برای مشاهده شماره ی خود می توانید به قسمت تنظیمات بروید و شماره ی خود را ببینید و چند ثانیه انگشت خود را روی شماره نگه دارید تا شماره کپی شود.

blank

شماره ی کپی شده را در تلگرام وارد کنید و دقت کنید که کد کشور لتونی را نیز به درستی بزنید.

blank

با این برنامه در تلگرام به شما پیام نمی دهد و بجای آن مانند شکل زیر، با شما تماس می گیرد . با زبان انگلیسی کد را برای شما اعلام می کند. باید سریعا کد را یادداشت یا به ذهن خود بسپارید و در قسمت کد در تلگرام وارد کنید و کار را به پایان برسانید.

blank

دقت کنید دوبار کد به شما اعلام می شود و اگر می خواهید با صدای بلند بشنوید روی آیکون بلندگو بزنید تا از اسپیکر کد خوانده و اعلام شود. مرحله ی بعدی با فعالسازی تایید دومرحله ای ایمنی خط را بالا ببرید  و از نفوذ اشخاص دیگر جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط

6 thoughts on “نحوه ساخت شماره مجازی لتونی با برنامه SafeUM

  1. blank فرشید گفت:

    سلام من هم شماره میزنم تو تلگرام کد ارسال نمیشه زنک نمیزنه اینترنت هم خوبه لطفا پیگیری کنید ممنون میشم

  2. blank فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    علت اینکه کد تلگرام به این اپ نمیاد چیست
    یا تماس گرفته نمیشود
    لطفا راهنمایی کنید

    1. blank دهقان گفت:

      سلام وقت شما بخیر. ممکنه به خاطر شرایط فعلی و اینترنت ملی باشه.

  3. blank ح.سروری گفت:

    سلام اشخاصی هستن که با این برنامه شماره های متعدد میگیرن و میفروشن .میشه راهنمایی کنید

  4. blank حسین گفت:

    لطفا آموزش بازیابی شماره مجازی با Safeum روبگید من فقط شماره شودارم و نام کاربری برنامه یادم نیست و چون گوشی عوض کردم به حساب تلگرامم دسترسی ندارم

    1. blank تحریریه کوک موبایل گفت:

      با سلام. آموزش بازیابی شماره مجازی با Safeum و نحوه ساخت شماره مجازی لتونی با این برنامه به طور کامل در پست قبلی ما شرح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به این پست آموزشی ما مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *