تلفن هوشمند و تبلت

ساده ترین راه برای خاموش کردن آلارم موبایل

blank

تکنولوژی هر روز برای ساده تر کردن زندگی ما پبشرفت می کند اما راحت ترین راه برای خاموش کردن آلارم موبایل چیست؟ برای همه ما پیش آمده است که برای بیدار شدن صبح زود، از آلارم موبایل خود استفاده کرده ایم و در نهایت به دلیل خواب آلودگی زیاد، به راحتی نمی توانیم زنگ آن را خاموش کنیم. برای این که دیگر این مشکل اول صبح، روز شما را خراب نکند ما به شما روشی را پیشنهاد می کنیم که با گفتن کلمه Stop، به موبایل خود دستور دهید و این دستگاه فرمان شما را اجرا خواهد نمود.

آلارم موبایل | تعمیرات تخصصی موبایل

آلارم موبایل را با صدای خود خاموش کنید

برای اینکه آلارم موبایل خود را با فرمان صدای خود خاموش کنید، ابتدا لازم است نرم افزار اندرویدی Wake Voice Trial Alarm Clock را از نرم افزار گوگل پلی دانلود کرده و سپس با راهنمایی های ادامه این مطلب، برنامه آن را تنظیم کنید.

قدم اول : نصب

برای نصب نیاز به فایل های آن دارید که برای این کار می توانید از استور های اندروید استفاده کنید. پیشنهادی که در این زمینه ارائه می شود، استور رسمی شرکت گوگل می باشد.

قدم دوم : راه اندازی

برای راه اندازی پس از نصب این برنامه، وارد صفحه خوش آمد گویی می شوید که تنها یک بار پس از نصب آن را مشاهده خواهید نمود. این خوش آمد گویی سه صفحه ای، به شما آموزش های مقدماتی را به زبان انگلیسی می دهد.

قدم سوم : تنظیم ساعت

این قسمت نیاز به توضیح زیادی ندارد و مانند دیگر آلارم های اندروید، نیازمند تنظیم ساعت بیدار باش صبح می باشد. ترفندی که می توان برای این قسمت ارائه داد، اگر خواب سنگین هستید و برای بیدار شدن صبح نیاز به تلاش زیادی دارید می توانید با استفاده از تنظیم ۲ یا ۳ ساعت در بازه های زمانی ۵ دقیقه ای، بیدار شدن خود راتضمین کنید.

قدم چهارم : تنظیم صدا

برای اینکه بتوانید با صدای خود آلارم گوشی موبایل هوشمند را قطع کنید باید تیک قسمت های Speech Synthesis و Voice Recognition را فعال کنید تا بتوانید علاوه بر قطع صدای آلارم با صدای خود، از آب و هوای منطقه زندگی خود مطلع شوید. این قسمت با کلیک بر روی قسمت هر زنگ در دسترس می باشد.

قدم پنجم : تست

برای اینکه از کار کردن برنامه اطمینان کسب کنید می توانید با ورود به قسمت Test، برنامه را تست کنید. این کار به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر، تلفن خود را برای جلوگیری از ورود امواج به بدن هنگام خواب، در قسمت دورتری قرار دهید. پس از کلیک بر روی تست، یک گوگل لیسنر را مشاهده می کنید که برای انجام آزمایش باید کلمه Stop را بگویید.

قدم ششم : استفاده

پس از تست می توانید به راحتی بخوابید و از این برنامه استفاده کنید، صبح روز بعد مشاهده خواهید کرد که با گفتن کلمه Stop برنامه از کار می ایستد و بعد از آن شروع به صحبت کردن با شما در مورد آب و هوا، وضعیت ترافیک و غیره می نماید. البته به دلیل موقعیت ایران، شاید برنامه قادر به گفتن وضعیت ترافیک نباشد. همچنین شما می توانید با ورود به قسمت تنظیمات برنامه، قسمت های مختلف آن را اضافه کرده و یا از دسترس خارج نمایید.

مطالب مرتبط