ترفند نرم افزار

آموزش استفاده و بررسی نرم افزار File Manager v1.9.38

blank

نرم افزار موبایلی یا همان اپلیکیشن [File Manager : Storage Explorer v1.9.38 [Premium یکی از برنامه های تولید شده برای پلتفرم محبوب اندروید می باشد که برای مدیریت فایل های درون گوشی کاربرد های فراوانی دارد.
File Manager با طراحی منحصر به فرد خود به ما کمک می کند که به صورت بهینه و بدون صرف وقت اضافی فایل های خود را مدیریت کنیم.
این برنامه موبایلی با بهره بردن از یک رابط کاربری بسیار ساده و سهل الوصول به شما این اجازه را می دهد که هرگونه فایل یا پوشه یا هرچیز دیگری که بر روی کارت حافظه و یا حافظه داخلی موبایل تان و یا حساب کاربری حافظه ابری خود می باشد را مدیریت کنید.

نرم افزار | اموزش تعمیرات موبایل

نرم افزار همه کاره

با وجود داشتن نرم افزار File Manager تمامی کارهای کپی، انتقال، تغییر نام، حذف و یا اشتراک گذاری و همچنین فشرده سازی و یا استخراج فایل هایتان به آسانی انجام می پذیرد. و نیاز شما را از داشتن چندین نرم افزار برای این کاربرد ها کم می کند.

استفاده از گزینه گزینه فشرده سازی ( Compress  )

یکی از استفاده های پرکاربرد این نرم افزار ذخیره سازی میزان فضای بیشتری از حافظه گوشی تان با استفاده از گزینه فشرده سازی ( Compress  ) می باشد. با وجود این گزینه شما می توانید تمامی فایل هایتان را با پسوند های مختلفی از جمله Zip, RAR, Tar, Tar.gz, Tgz, Tar.bz2 فشرده نمایید.

مدیریت برنامه ها ( Applications manager )

مدیریت کردن و گرفتن پشتیبان از نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی موبایل از جمله برنامه های کاربردی و یا بازی ها، به اشتراک گذاری این اپلیکیشن ها با دوستان، و یا خالی کردن مقدار بیشتری حافظه با استفاده از حذف برنامه های قدیمی و کم استفاده از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

جستجو گر هوشمند فایل ها ( smart file explorer )

جستجو، باز کردن، تغییر نام، جابجایی، حذف و یا اشتراک گذاری فایل های ذخیره شده در حافظه گوشی موبایل و کارت حافظه خارجی و یا حساب ابری شما یکی دیگر از کاربرد های مفید نرم افزار مورد بررسی ما می باشد.

چند زبانه بودن ( Multi language )

یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار چند زبانه بودن آن می باشد، به شکلی که ۲۹ زبان زنده دنیا را از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپاینایی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای و حتی زبان باستانی چینی، روسی، ترکی، عربی و …، ساپورت می کند.

چه چیزهایی در ورژن [File Manager : Storage Explorer v1.9.38 [Premium جدید است؟

•    اضافه شدن دو آپشن جدید برای حافظه ابری : Box, OneDrive
•    اضافه شدن پخش صوتی ارتقا یافته
•    ثابت شدن در حالت افقی
•    رفع اشکالات موجود

نکته قابل اشاره درباره این نرم افزار عدم وجود تبلیغات در این نرم افزار می باشد.

مطالب مرتبط