تلفن هوشمند و تبلت

درباره نوار لمسی تاچ بار چه می دانید ؟ لمس خلاقیت ، لحظه ناب تکنولوژی

blank

نوار های لمسی تاچ بار برای مک بوک جدید اپل معرفی شده اند اما درباره این تکنولوژی چه می دانیم؟ شما می توانید با استفاده از این فناوری خلاقیت را لمس کنید و یک لحظه ناب از تکنولوژی را برای خود بسازید. اما واقعا تاچ بار چه کاری را می تواند برای ما انجام دهد؟ اپل برای اینکه مشتریان خود را از سری جدید مک بوک راضی نگه دارد اقدام به طراحی نوعی نوار لمسی نمود که این تکنولوژی هوشمند کار تولید محتوای چندرسانه ای را بسیار آسان تر می کند.

نوار لمسی | اموزش تعمیرات تخصصی موبایل

کاربرد نوار لمسی تاچ بار دقیقا چیست ؟

این نوع از نوار های لمسی تاچ بار به صورت هوشمند ارائه دهنده دکمه های لمسی است که با ورود به هر نرم افزار مانند شبکه های اجتماعی و یا نرم افزار ویرایشگر تصویر دچار تغییرات می شود. تغییرات به صورتی است که کلید های میانبر برای هر نرم افزار ارائه می گردد که برای مثال می توان به ایموجی های شبکه های اجتماعی و میانبر های نرم افزار های ویرایشگر نصویر اشاره نمود.

هدف اپل از تولید تکنولوژی تاچ بار :

ساخت تاچ بار باعث شد تا طراحان و افرادی که در زمینه تولید محتوای گرافیکی فعالیت می کنند، راحت تر کار های خود را انجام دهند و به همین دلیل اقشار مختلفی که می توانند بیشتر از این تکنولوژی استفاده کنند، اقدام به استفاده از این کالا می نمایند. تاچ بار همچنین در مصارف روزمره دارای کاربرد های بسیاری است و می تواند در حین چت کردن و کار با نرم افزار های اجتماعی بسیار به کار مصرف کنندگان این دسته از مک بوک ها بیاید.

نوار لمسی | تعمیرات تخصصی موبایل

تاچ بار، لمس خلاقیت، لحظه ناب تکنولوژی

از بزرگترین محاسن تکنولوژی، ایجاد لحظه ناب لمس فردا است. شما می توانید امروز با تهیه مک بوک جدید اپل، خلاقیت را لمس کنید. تکنولوژی در دست شماست، می توانید احساسات خود را در قالب ایموجی در یک لحظه انتقال دهید. همچنین دست شما در انتخاب رنگ ها باز است، زیرا استفاده از تکنولوژی صفحه لمسی رنگی باعث شده است تا شما بتوانید پالت رنگی نرم افزار گرافیکی خود را با دست تنظیم کنید. امیدواریم هر روزه امکانات بیشتری به گوشی های موبایل آیفون نیز وارد شده و ما را به خرید گوشی موبایل آیفون ترقیب کند.

مطالب مرتبط